-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smani
senior tag
Sracok.
Adasveteli utan mennyi ido van megkotni a biztositast? -
félisten
válasz runner 125 #20634 üzenetére
A mocskos eletbe, az a ket uccso sr50 nagyon kemeny. Mindjart el is adom az nrg-t.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #20649 üzenetére
Ok, de akkor az SR-ekre, NRG-kre, PJ Runner-ekre és más injektoroc robogóra miért nem raknak berugókart? Tök nem értem ezt a logikát.
Egyébként ahogy nézem hahu.-n is eléggé lentvan az injektoros robogók ára. Amikor az SR-eket kerestem tegnap szinte mind az volt, utána jött csak néhány szebb karbis.
Félnek tőlük az emberek, attól függetlenül is, h ezek már Piaggio blokkok."Elve 125ccm-től már karburátor motor alig van,"
Ezt cáfolnám. Max. 1-2 új Honda, de a többi karbis, pláne a használtak között.
Inkább 4-500ccm-re jellemző az injektor.Smani
..én nem tudok konkrét határidőről, mivel az smkp. forgalomban való használatához kell egy adás-vételi, meg egy biztosítás, semmi más. Az-az, te megvehetted akár 10 éve is azt a smkp.-t telekjárónak, majd idén úgy döntesz, h boltba is akarsz járni vele és kötsz rá biztosítást. Helyén van.
Lauda
Ez most írónia akar lenni? Vagy, nem értelek.
100.000Ft-os robogókat linkeltél, ebből kifolyólag gondoltam 250k körüli úgysem jöhet szóba.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #20653 üzenetére
Nem is terveztem, hogy 2-300 kozott veszek motort, ettol meg tetszik az a ket motor, meg az mc4-es pigik is. Mondjuk most mar nem zarom ki, hogy veszek egy dragabbat.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #20653 üzenetére
SR Factroynak? Jó hogy, 4000km-enként szerviz, csak márkaszervizbe viheted mert csak ott ütik ki a kódot, stb. Elve túlbonyolított elektronika, átláthatatlan műszerfal, sok hülyeség (pl. köridőmérő), ami csak bonyolítja a dolgot. Hát, őszintén, én se vennék SR Factory-t, ezért nem is teszem egy lapra a Philips elektronikás NRG-vel és Runner-al! Sajnos a Di-Tech gépek miatt sok tévhit alakult ki, aki pedig ilyet keres, az már úgy hív hogy ő kizárólag ilyet venne! Azt hogy miért nincs rajta berugó, az én sem tudom, de én gondolkoztam rajta hogy teszek rá, nem sok alkatrész, és filéerekből megvan, csak nem tudom milyen hatással lenne a gépre, bár szerintem tök mindegy neki hogy az önindító vagy a berugó forgatja-e meg.
Új 25-ösök között nem igazán van karbis, vagyis elenyésző mennyiségű!
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
GrandeP
őstag
Üdv!
Pug Vivacity 100-ba, milyen 2t olajat ajánlanátok, ár/érték arányban érdekelne főként, mert valahol csöpög is, de az istenért sem találom, nem is csöpögés inkább csak ilyen "olajpára", szóval aminek nem értékes a cseppje?!
Köszi...
NEMMEGY! Értem, de mi nem megy? EZ! De mi? EZ NEMMEGY?!
-
iup
csendes tag
Erröl kaphatnék némi szakértést?http://www.kepesmotor.hu/vespa-robogo/p898493
Köszönöm -
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #20655 üzenetére
Ennyire nem ismerem azokat az SR-eket, viszont a hulladék első futómű miatt nekem szimpatikusabb egy SR (most injektortól függetlenül), mint egy Piaggio. Volt zsíros villás Runner-em, tudom mi a különbség.
Berugókar nyilván jól jön egy 50-esre. Sőt.. eleve, mi van ha valamiért leszopja az akkut, már meg lehet cseszni, be sem indul.
Muta már egy két új 125-ös injektorost. Tényleg érdekel, mert most néhány Honda-n kívül egy sem jut eszembe.
GrandeP
A csöpögést mindenképpen meg kell szüntetni. Nézd meg a forrását. Lehet h a a gumicső van kirepedve valahol, és ott szivárog, vagy az olajpumpáról van kicsit lecsúszva a cső. Fontos, mert így nem elégséges mennyiségű olajat kap a henger.
Repsol Moto Scooter mehet bele. Itt a legolcsóbb.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #20658 üzenetére
Az csak egy első villa, lehet cserélni nem is olyan drágán, és felújítani is fel tudják. Számold csak ki hogy mennyit hagysz ott márkaszervizben a szervizre! Én jól tudom, egyik barátom 2010-ben vett SR Factory-t, most jár 5700km-nél, és elég sokba van neki már, pedig eddig csak fojtás kiszedés, légszűrő tisztítás, és ellenőrzések voltak benne. A Honda ámár évek óta befecskendezővel szereli a gépeit, a Zoomer ugye már nagyon régen a köztudatban van, 50-es 4T, injektoros . Nah, gondolm a PCX-re gondoltál a 125-ös hallatán, de mondok még Aprilia SR Max 125, Vespa LX 125, Aprilia Scarabeo 125, Piaggio Beverly 125, Aprilia RS4 125, Yamaha X-City 125, X-MAX 125, BW's 125, Cygnus X, Xenter 125, stb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #20659 üzenetére
Fel lehet, valóban, de nem lesz tartós. Ha, már a por, kosz szarrá koptatta a becsúszószárat, az életben nem lesz rá jó egy szimering sem.
Hibakód miatt meg csak nem áll le a motor, onnantól fogva hozzáértő privát szerelő is kiüti. De, ahogy írtam már, karbisat kell venni, azzal nincs ilyen gond sem.
Köszi, ezek vlaóban injektorosak. Viszont gyakorlatilag 700.000Ft-tól 1m-ig terjed az áruk. Annyiért meg bolond aki megveszi ezeket.
iup
Nem tűnik rossznak, de 4t 50, elég gyenge.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
A mai project
http://noob.hu/2012/05/12/2012-05-12-320.jpgbocs, nemtok telefonról linkelni
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #20660 üzenetére
Fel lehet, valóban, de nem lesz tartós. Ha, már a por, kosz szarrá koptatta a becsúszószárat, az életben nem lesz rá jó egy szimering sem. - Akkor vesz bele bontott motorból, nem kell kétségbe esni, szerintem az SR-é is belemegy az NRG-be/Runner-ba.
Hibakód miatt meg csak nem áll le a motor, onnantól fogva hozzáértő privát szerelő is kiüti. De, ahogy írtam már, karbisat kell venni, azzal nincs ilyen gond sem. - Mutass egy olyan "privát szerelőt". Nekem szervizben nem adhatta ki a szerelő srác a telefonszámát, mert ahogy ő mondta: ...akkor már holnaptól nem lenne munkám... . Tehát a szervízdíjat nem lehet megkerülni. SR-nél a karbisnál is van szervizkulcs, azt én ki tudom ütni, de egy átlag user, vagy mondjuk egy 40-50-60 éves tulaj tuti nem fogja, és "hivatalosan" szervizbe fogja vinni, mert ugye 5 év garancia az 5 év ga... közbe meg leszarják nagy ívből, havernak is úgy tették fel a kipufogót hogy beleért a hátsó kerékbe, mert nem húzták meg a csavarokat.. Attól hogy karbist veszel, számolj 3,5-4 liter fogyasztással, szerviz pedig ugyan annyi lesz, ha pedig befecskendezőssel, akkor számolj 2-2,5 literrel maximum. Tegyük fel hogy a két motorral mész 10 ezer km-t, akkor a befecsissel 250 litert etettél meg, a karbissal pedig minimális (injektoros számára legkedvezőtlenebb) esetben is 100 literrel többet! Számolj utána a benzináraknak, és ekkor még olajat nem vettünk hozzá, mert a karbisba abból is több kell. De ugye nem 10 ezer km-re vesznek egy ilyen motort, hanem legalább kétszer ennyire, szóval több mint 100 ezer forint különbség lesz az üzemagyagárban. Nem akarok itt vitát szítani, meg amúgy semmi bajom egy faék egyszerűségével rendelkező karburátorral, de nem kell foggal-körömmel ragaszkodni ahhoz, ami fölött már eljárt az idő, a befecskendező meg nem olyan túlbonyolított szerkezet, csak a szerelők 90%-a nem ért semmihez és elve nem vállalja el, de még a karbist se adnám a kezükbe (volt olyan hogy a fagyállót kihagyták a vizes motorból és télen megfagyott benne a víz/illetve csapvizet öntöttek bele, ez egy DT50-es volt, és még sorolhatnám).
Köszi, ezek vlaóban injektorosak. Viszont gyakorlatilag 700.000Ft-tól 1m-ig terjed az áruk. Annyiért meg bolond aki megveszi ezeket. - Egyszer kell megvenni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #20663 üzenetére
Az már nem gyári, hanem kókányolás. Bontott teleszkópok, villanyakak, T szárak 90%-a görbe... , az új olajos meg van vagy 100k. A villanyak csapágy átmérője biztosan ok, de a hossza szerintem eltér, mivel eleve más egy Runner és egy NRG vázgeometriája.
Ellenben az új Runner-en elől 14-es kerék, míg az SR-eken, NRG-ken 13-as, így a sárfogó felfogatási pontjai is eltérnek.Érden van egy srác, Tóth Laci, őt profinak tartják robogós körökben, Suzuki-ban dolgozik, de volt már nála mindenféle Ditech is, szerintem simán megoldaná.
Google-ban rákeresel Suzuki fórumokon elhangzik többször a neve.Neked injektoros van, Te azt isteníted. Hozzáteszem nincs vele problémám, hisz a Nexus nekem is az volt, és jól is esett 3,5 -ből eljárni 140-es utazóval, de 50-es 2t-ben én nem vállalnám be. Pont azért; nincs hozzá szerelő és otthon nem esnék neki, ha valami baja lenne. Pontos alakatrészárakat nem tudok, utána fogok nézni, de szerintem mindig drágább az injektoroshoz egy komplett felújítás kapcsán szükséges összes alkatrész, mint egy karbis géphez.
Egü-ről egy legutóbbi hsz.;
"Ha valaki injektorosra adja a fejét akkor ne az ár alatt lévő darabokat nézegesse. Aki elakarja adni és nem azért mert épp halál szélén van az kikéri az árát, vagy fizessen érte becsületesen és akkor jogosan várja el hogy ne legyen meglepetés vagy inkább meg se nézze... 200 alatt nagyon nem létezik normális, az eladó példányok 50%-60%-a kintről jön és semmit nem tudnak róla elindul és megy piacra, a maradék 48-38%-a pedig kezd szórakozni és hát adjuk el gyorsan nehogy nálunk álljon meg... Sajnos ez a tapasztalat."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Noh, e kapcsán jut eszembe, ha benne vagytok - aktív topiklakók - , akkor moddoltatom az első hsz.-t, s be lehet rakni mindenkinek 1 képet a robogójáról, nicknévvel együtt.
Az is jó, ha privátban elkülditek, de miattam ide is beliknelhetetik, és szólok egy modinak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #20666 üzenetére
Szerintem is az injektor inkabb egy kuriozum, mintsem barmifele megtakaritasi forma. Lehet kevesebbet fogyaszt, viszont egy szerviz az injektorosnal biztos 20-30k kuka es nem biztos, hogy meg tudjak csinalni. Egy karburator 10 evig biztos mukodik gond nelkul es egy vadi uj sincs 30-k-nal tobb. Amit megsporol az injektor az uzemanyagon, az elmegy a szervizen. Masreszt egy karbit azert egy gyakorlottabb szerelo be tud loni, egy injektort 10-bol kilenc tuti nem, nincs hozza program etc....
-
zsolt19900
őstag
ilyesmit runnerhez lehet kapni külön, hogy: gázbowden állító szerkezet? arra gondolok, ami a karburátor mellett felfogatja a bowdent, ami rajta van a bowdenen, egy hengeres valami, az egyik végén egy anyával és menettel, rajta gumival és a másik oldalán pedig egy állító résszel? vagy csak egybe lehet kapni bowdenestül?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
runner 125
nagyúr
Erről beszéltem én is, egyetértünk.
Szerintem 50-es 2t technikán ez még gyerekcipőben jár és nem tartom kiforrottnak, annak ellnére, h már most is sok előnye van, de nekem még van kétségeim, pláne, h a szerelők 90%-a sincs felkészülve még ezekre.
Ettől eltekintve valóban ez a jövő. Hisz ilyen üzemanyagárak mellett mindenki szeretné, ha ugyanolyan teljesítményt nyújtana a robogója kevesebb naftából, de ugyanolyan megbízhatósággal.
Jó, ha van 8-9 éves technika, amit gyakorlatban is alkalmaznak, míg a karbi ősidők óta működő szerkezet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
busman
addikt
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #20667 üzenetére
Támogatom. Előtte jól felpolírozom
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #20666 üzenetére
Ez igaz, én is új gyárit vennék bele, de ha valakinek olajos villa kéne, azt is bele lehet tenni. Viszont az SR-nél elég kicsi a lábnak kialakított hely, én elég sokszor belevertem a térdemet.
Morini - Di-Tech - gyakori vendég a szerelőknél.
Ne istenítem, de nincs vele gondom. Ha egyszerű motorra vágynék, ilyet vennék, tehát ilyen alapon foshatnánk a különolajazástól, a vízhűtéstől, elektromos indítástól és még sok száz dologtól, mert mind-mind hibalehetőség.
Sajnos a magyar motorpiac ilyen, a motorok 95%-a külföldről jön, ha nem te hozatod be akkor esélytelen jót találni. Ha itthon veszed, esetleg olyat veszel amit elhanyagoltak szervizelés szempontjából. Az a gond hogy a legtöbb Di-Tech-et egyenlőnek vélik a PureJet féle technikával, de hát mit várjon az ember egy olyantól aki azt mondja hogy: "Az Apriliák a legjobbak, mert azokba vannak a legerősebb blokkok!" (egyik kereskedő)/"Ez itt Piaggio blokkos (Morini-Di-Tech - eladó)"!? De azért vezethetőek meg az emberek ilyen könnyen, mert vágynak a csodára, azt hiszik hogy szarért-húgyért vesznek patent motort, ami pár éves, nyugdíjas papi használta, nem ment vele többet 2-3 ezer km-nél, és ami majd termeli a benzint, és 1 literből eljárnak vele az örökkévalóságig!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Smani
senior tag
200-250 körül tudnátok ajánlani pár robit? Lehet 125-s is. Rendszám nem feltétel. Kis falucskába kellene ahol rendőrt még soha nem láttam. Tudom, tudom hülyeség meg felelőtlenség de akkor is. Runnerekről vélemény?
-
runner 125
nagyúr
OK!
Akkor jöhetnek a képek, pontos típussal, évjárattal megjelölve.
Egyenként nem szeretnék modit zaklatni a berakással, úgyhogy akkor kerülnek be, ha minimum 10-ről már lesz itt, vagy privátban kép.
Smani
Ne arra alapozz. Ez a szokásos önigazolásos duma; "itt rendőr sincs, itt baxik mindenki mindenre" - és mi van, ha - ne adj Isten - kihajt eléd traktorral egy falubeli? Ilyenkor egyszerre műszaki szakértő, és máris rád van kenve az egész.
Feltéve, ha szerencsésen jár az ember. 2010 körényékén Debrecenben az egyik Egü fórumos srác egy 70-es robogót (talán F-12, F-15) próbált, nyilván nem 40-nel ment. Markoló kihajtott elé, pont a kanalát kapta el, morbid leszek, de a srác azonnal szörnyethalt, ugyanis kettászakadt. Google archívum valahol még biztos megtalálja az esetet.Jók a Runner-ek, de ne szemét papír nélküli konténerest vegyél, mert azoknak a lelkük kivan. Annyiért pl. már van rendszámos 125-ös 2t is. Max. 3,5-ből simán eljár, mellett dinamikus, az újaknak már nagyon jó a futóművük is, 90-es utazóval a világból kivisz.
Tessék.A képek mondjuk viccesek, valami monitort fotózott le, vagy nem is értem.
Mindenesetre egy próbát megérhet.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
t1
addikt
válasz runner 125 #20675 üzenetére
Ment PÜ
-
busman
addikt
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #20675 üzenetére
Rendben köszi az infót. Esetleg 50-s-ről vélemény? Ahogy néztem baromi nagy a kínálat.
Vízpupma alapján ugyan olyan blokk van az aeroxomba.
[ Szerkesztve ]
-
Pingvin1985
tag
Sziasztok!
Fekvő vizes minarelli blokknál a vízpumpa felső vagy alsó csonkja megy a hengerre?
-
runner 125
nagyúr
Az 50-es Runner-ek első futóműve hulladék. Egyébként nem ugyanolyan, abban Piaggio blokk van, az Aerox-ban meg Minarelli.
De 50-es Aerox-ról miért akarsz átülni egy másik 50-esre? Nem látom a logikát.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #20680 üzenetére
Igazándiból én se. Lehetséges hogy elkel. De ez még közel sem biztos. Motorra szükség se lenne már autó miatt, de lehet hogy vennék megint. Bár akkor már inkább valami 125-s rendszámost.
-
félisten
válasz runner 125 #20653 üzenetére
Olyankor mi van ha én elmászok megvenni a mocit, ott kitöltjük az adásvételit, elindulok haza és lekapcsola a rendőr. Mit mondok neki? Most vettem át még esélyem nem volt a biztosítóhoz bemenni? A kezemben max az adásvételi van ekkor.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20682 üzenetére
Robogóra éves biztosítás van. Lefénymásolod, vagy elkéred az előző tulaj csekkjét, amivel igazolni tudja h van rajta biztosítás, az adás-vételiben meg úgyis benne van a neve, s látszik a friss dátum.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #20683 üzenetére
és ha nincs rá most?
Honnan tudható h replika e vagy sem az amit tegnap linkeltem képeken? Mert a szó felmerült,de az eladónál már nem.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20684 üzenetére
Szerintem hivatalosan akkor marad az utánfutó vagy a furgon.
Utána kell nézni, de szerintem nincs erre 'elnéző intézkedés'.
Kérdésed nem értem, linkeld be újra, mert nem is találom mi lehet replika.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
-
félisten
válasz runner 125 #20685 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20687 üzenetére
Azt hittem ezt már kitárgyaltuk..., miért ragaszkodsz hozzá ennyire?
Ráadásul én erre válaszoltam is.Replika? Mi? Nem tudom ki írta, vagy mire, de nem lövésem nincs mire akart célozni vele.
Ennyire típusspecifikusan én nem ismerem az Aerox-okat, az évjárat Google-ból kiindulva stimmel. Yamaha Aerox Oliver Jacque ed. - 2003-2004-es példányokat dob ki.
Ha, 200 körül odaadja jó vétel lehet, de több pénzért ennél szerintem jobb vételek vannak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Továbbra is jöhetnek privátban a motor/robogó képek, évjárattal megjelelölve!
Már 5 van, még 5 és az első pakk kikerül az első hsz.-ba.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
Napokban meselte kollegam egyik ismerose, hogy megallitottak a rendorok es gyanusnak talaltak a robogot, hogy esetleg nem-e 125-150-es lehet, olyan nagyobb testu volt, mint pl. az enyem, vagy mint a runner-ek. Nezegettek a blokkot, aztan megkertek, hogy inditsa el es a kipufogohoz odatartottak valami merot es rovid ido mulva mondtak is, hogy minden ok, tovabbi jo utat! Amugy valoban 50-es volt, szoval semmi mokolas nem volt rajta, de minden esetre elgondolkodtato a dolog. Ez valami gazkibocsatasmero lehetett vagy mi a fene? Mert mondjuk ha meri mennyi kipufogogaz tavozik adott ido alatt, abbol nem nehez kiszamolni a kobcentit. Persze a motorok kopottsagabol adodhat 10-20%-os elteres, ezert valoszinuleg nem a 70-es malossi hengerrel jarokra vadasznak, hanem a kamu papiros 125-150-es robogokra.
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Most lett időm leülni a gép elé.
Szóval a tapasztalatok a Malossi varival kapcsolatban. Borzalmas lett Mintha megtáltosodott volna. Lényegesen jobb lett a gyorsulás, nagyon minimálisan a végsebesség is. Meglepődtem az eredményen, ekkora különbségre nem számítottam.Csaba szerelőnek
-
runner 125
nagyúr
Ááá, kizártnak tartom. Eleve gondold végig, csomó gáz elszökik ha nem teljesen rá van húzva ez a bizonyos műszer a kipufogóra, hanem csak elé van tartva.
Max. ők a kipufogó hangkibocsátását mérték, h a megengedett db érték alatt van-e.
De, nyilván ebből sem lehet pontos lökettérfogatra következtetni, mert egy 50-es is tud olyan db értéket, mint egy ezres."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #20692 üzenetére
De akkor mit merhettek? Hangbol nem sok mindent lehet megallapitani szerintem.
-
barack1997
senior tag
-
runner 125
nagyúr
Most szopatsz? Az előbb írtam le.
Hangkibocsátását. Nem véletlenül van a gyári dobokon a bizonyos E jelzés. A normális sportkipfugó gyártók általában feltüntetik a dobokon, egy Racing, vagy bárminemű más jelzéssel, h nem utcára tervezték."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #20695 üzenetére
Nem, eszembe sem jutott xopatni Teged. Hangkibocsatasbol semmit sem tudnak megallapitani.
barack1997
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Dehogynem. Gyári a kipufogó, vagy sem.
A sportkipufogók hivatalosan - ahogy írtam - pályára vannak kitalálva, versenykörülmények közé, s nem utcára. Amely sportkipufogó utcára van optimalizálva, jóval halkabb, teljesíti a db normákat, és persze merőben kisebb teljesítményű.
Az-az, ha nem gyári, hanem valami nagyon nagyon hangos dob lett volna rajta, akkor mehetett volna a feljelentés, rosszabbik esetben egy KPM vizsgálat. De, ez nagyon szélsőséges eset, itthon még nem szokás ezt csinálni.
Ausztriában annál inkább. Viszonylag sűrűn járok ki motorral is, Nexus-szal tavaly belefutottam egy ilyenbe én is. Kérdezték, h ott dolgozom-e, mondtam nem. Ha, ott dolgoztam volna, leveszik a rendszámomat, így csak némi ajróba fájt a nyitott dobom."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
iup
csendes tag
Szóval kirándultam! A pasas mutatott olasz forgalmit, meg valami kinti forgalomba helyezési papírt. Gyártása 2003, forg. helyezés 2004.01. A járgányon egy olyan jelölés sem volt amelyik ne lett volna 96, 99 es.Ezeket a műanyag alkatrészekben találtam. A szívó csonkban láttam 00 ást. Nem húzott egyenletesen. Nagyon halovány volt. Füstöt nem köpködött, a külső olaszos volt. Állítgatta, hogy már nem ilyen kapcsolók vannak a korábbiakon, és ennek egyből ég a lámpája, nem lehet le-fel kapcsolni.Otthagytam.
-
félisten
válasz runner 125 #20697 üzenetére
Egy nem gyari kipufogo nem jelenti azt, hogy a blokkhoz is hozza volt nyulva.