-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Killing
addikt
Sziasztok!
A 150-es ETZ-vel ha egy kicsit agresszívan indulok el (pl.: gyorsulás lámpától vagy netán felkapnám egykerékre ) akkor recseg a lánc. Csak reccsen kettőt és már húz is mint a barom, a teljesítményre nincs kihatással, de akkor is elég gusztustalan hangja van. Nem rég lett megzsírozva a lánc, de már előtte is csinálta. Lehet ezzel kezdeni valamit?[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
félisten
Hogyan zajlik a papír része egy pl 125-ösönek amit nem annak akarunk papíron (50)?
Sejtettem én, hogy itt semmit nem szabad leírni.
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #20506 üzenetére
(#20505) SymbianOS Inkább kiszedem mert nem tudom ütközik-e vmi szankcióba az oldalon bünti nem kell.
Attól független hogy szvsz az ország 70%-a ezt csinálja nagyon nem ajánlott mer ha elkapnak és KPM-re küldenek nagyon megütöd a bokádat + ha egyszer behozzák hogy 50-esre is kell rendszám akkor egy papír nélküli gépet kidobhatsz a kukába kb. Én 7évig használtam így a 125-s endúrómat lekopogom megúsztam, de egyszer rezegett a léc amikor 4 rendőr körbe vett és nem hitték el a dolgot...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20505 üzenetére
Nézd, itt legalább jó néhány veszünk annyiba, h válaszolunk az ilyen jellegű kérdésekre. Nézz fel index fórumra a motoros topikba. Ott ilyen kérdésere senki nem fog válaszolni.
Egyébként mindenki saját felelősségére bűnöz.
Úgyhogy; szépen hamisítotok egy adás-vételit arról, h 50-es az adott példány. (Máris történt egy magánokirathamisítás, s ezzel együtt egy adócsalás, mert a reg.adóját nem fizetted be) Ezek után kötsz rá egy 50-esre szóló biztosítás, amivel ismét jogszabályt szegsz; biztosítási csalás, s ezek után önigazolt érvekkel használod a robogód.Csúnyán hangzik minden így leírva, de sajnos ezek a konkrét tények.
..aztán arról még szó sem esett, h mennyire 'kényelmes' így motorozi. (Folyamatosan rendőröket és a tükröt figyelni.)
Te döntesz.
mod.
"Sejtettem én, hogy itt semmit nem szabad leírni."
Azért ez meg erősen túlzó.
Nem vagyok maga a szentlélek, de a fentebbi kérdésed kb. ilyan jellegű;
'Vennék egy lopott autót, mit kell tennem, h át tudjam iratni?'...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
Nem hitték el ez egyértelmű volt, mondták hogy ne hülyéskedjek ez nem 50-es tippelgettek 600-as, 400-as stb. Én annyit mondtam én így vettem ilyen papírral, nyilván nem vallottam be hogy 125-s. Papírokat megnézték jöttek azzal a dumával hogy ugye lehet ezt még csinálni, de már nem sokáig ha behozzák a törvényt a segédmotorokra. Azt az egyik mondta hogy na mennyünk srácok és elhúztak. Hozzá teszem nem helyi rendőrök voltak, hanem fehérváriak azok szívóznak, de a helyiekkel egyszer se volt baj pedig nem egyszer igazoltattak ez már két éve volt kb, vagy három.
Ezért inkább leteszem a b125-t és rendszám nem szarakodok ilyenekkel.
-
runner 125
nagyúr
-
wrox
senior tag
válasz runner 125 #20512 üzenetére
Bizony, egy életre, meg szerencsére nem csak Magyarországra.
Voltunk kint Görögországban, ott el is kérték a jogsit, mikor motort béreltünk. Fasza volt a 100-assal kotorni 2-en a jó kis szerpentinen. Kicsit irigykedtek is, akinek csak B-s jogsija volt. Mennyibe kerül most egyébként egy A korlátlan Pesten? (szerintem felesleges kisebbet tenni, ha van rá lehetőség)[ Szerkesztve ]
-
palika90
tag
barátom 125 ös majestyje állt kb 1 évet, elrakáskor tökéletes volt de most gondok vannak... karbi ki lett takarítvA uj gyertya benzin leszívva. könnyen beindul de gázadásra fulladozik. lehet még van valami eltömődés? sok állástól mi mehetett tönkre?
" palika90 felhasználónak 13 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! "
-
horvathkrisz
addikt
válasz runner 125 #20497 üzenetére
Az a baj hogy itt is ugyanazok a szabalyok vannak mint otthon, B-s jogsival max 50 cm3, valamint max 50 kph. Mindegy, lecserelem a zipet nrg-re es ha ezzel is elegedetlen leszek akkor majd megcsinalom a nagymotorjogsit.
Azert remelem hatszeles peldad a gyakorlatban nem ennyire extrem.
-
SzlobiG
félisten
válasz horvathkrisz #20515 üzenetére
Hát pedig csodát attól se várjál, szal nem mondott hülyeséget runner, ha érzékelhető kül-t akarsz akkor 125, vagy egy tuningolt 50-es 2T esetleg 70-es hengerrel, de ahogy mondtad nem ajánlott a babrálás, szal marad a full gyári.
-
-
SzlobiG
félisten
válasz horvathkrisz #20517 üzenetére
Sokkal jobb mint egy Jog szvsz. Már mint végsebességbe attól se menne sokkal jobban, volt jog már a családba mentem vele, röpsúlyokat megvariáltuk ment 75-t és gyorsulni se gyorsult rosszul csak ugye az kis testű gép.
[ Szerkesztve ]
-
FFyFFy
csendes tag
Kedves Mester!Azzal a kérdéssel fordulok hozzád,hogy yamaha jog 50cm3 artistic em van.Új szivató,új benzincsap és új karbi felújító szet lett beépítve.Problémám az,hogy ha teljes gázon megyek és esetleg emelkedőnek fel felé akkor kb.1 perc után leáll a motor.
Mintha kifogyna a benzin.Vákuumcsövön szívok egyet-kettőt míg fel nem töltődik a karbi majd mehetek a következő dombig csutkán,és kezdem előről.Viszont ha félgázon megyek kimegy a világból,de nem megy többet 40nél.Mi lehet a gond? -
félisten
aprilia SR 50-ről milyen véleménnyel vagytok?full alapon természetesen. Mennyit kóstál egy használható? Láttam 330ért meg 175ért is,meg ez alat bőven.
Lauda! Én nem leszek nagy motoros, elég ha gurul,munkába több nem kell. Amúgy is drága a benzin és a havi 10k-s költség is elgondolkoztat. Napi 20km havonta lagalább 21x !
-
Telda
addikt
Reggelt munkába jövet kihajtott elém egy robogó szerintem régi Vespa lehett, sajnos nem tudtam megállapítani. Rendszám nem volt rajta, de biztos hogy nem 50es volt. Lakott területen kívül mentem 90-et, de Ő csak folyamatosan távolodott, sajnos nem sikerült megnéznem, mert mikor beértem a városba tartotta a tempót és eltűnt, pedig jó lett volna vetni rá egy pillantást közelebbről. Gondoltam magamban nekem is egy ilyen kell .
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20522 üzenetére
Ezt nem így nézzük. Először állapítsd meg hogy mennyit szánsz rá. Azután hogy milyen blokk legyen benne. Vizes, vagy levegős legyen? Karburátoros, vagy befecskendezős? Amúgy milyen magas vagy, mert én 183cm körül, és a térdem beleverem az SR-nél az idomba!
SR-ből van 3 karosszériás, 3 féle blokkal, tehát Minarelli, Morini, Piaggio blokk. Tehát gondolom te újabbat szeretnél (vizes, piaggio blokkal), akkor itt egy korrekt befecsis, és egy karbis. Bár én kicsit nagyobbat vennék, mutatom, első, második.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
válasz Tothgera30 #20525 üzenetére
nem tudom a járulékos költségeimet. Pl biztosítás,bukó na meg jó lenne ha nem kéne hozzányúlni vétel után. Én 200k körül. Arra már rájöttem, hogy vizeset akarok. 176cm vagyok. Otthon ránézek a linkekre,melóba csak átfutom.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20526 üzenetére
Szerintem picit rugaszkodj el 200k-tól, sajnos eddig akit ismertem/ismerek, és 200k-nál húzta meg a határt, az még költött rá egy keveset (50-100k). A biztosítás éves szinten 3-4 ezer forint, egy normális bukó meg 10-15 ezer forintból megvan. Ahogy nézegetem, 250k körül már vannak egész jó állapotú gépek, persze külsőre, bele nem látok.
ui.: A piros PureJet Runner veszélyesen jó gép .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #20525 üzenetére
Az elsö SR5-ön tenyleg van boardcomputer, vagy csak hülyeseget irt az elado?
Es az tenyleg lehetseges hogy a masodik SR50 10 loerös? -
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #20528 üzenetére
Szerintem erre gondolt az eladó. A faszt lehetséges, a karbis vagy 6 lóerős lehet, a befecsis pedig 6,5 ló, ugyan az a Piaggio blokk mint az NRG-be és a Runnerbe, csak az SR-ben hülyébb az elektronika, ezért nem szívesen venném, inkább PJ Runner/NRG.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
válasz Tothgera30 #20527 üzenetére
na igen,én is érzem, hogy kevés a 200k! Mostmár van képem a milyenröl. Köszi,még benézek. Vétel amúgy is 2hónap múlva lenne.
-
Telda
addikt
A kepesmotor.hu tudok valahogy megyére szűrni?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20530 üzenetére
250-be ez is jó vétel lehet.
mod.
FFyFFy
Nem tudom kinek címezted, de nekem biztosan nem.
Egyébként tuti infóval nem tudok szolgálni.
Kérdés hol van ezen a tank? A karbi alatt, vagy ejtőtankos és fentről kapja a naftát? Ha, előbbi, akkor maga a vákum elven működő benzinpumpa is szar lehet, s öreg robogón érdemes lecserélni az összekötő gumicsöveket is - lehet lyukas valahol, úgy falsot tud szívni.
A max. 40-nek is több oka lehet.
Eleve kérdéses a henger, dugó állapota. Meg kell nézni a hajtást is; variátor, görgők, szíj állapotát, plusz a levegőszűrőt is illik 4-5000-enként kipucolni.Telda
Már régebben is volt kérdés, sajnos nem lehet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #20532 üzenetére
Szerintem ennél azért van jobb vétel is ennyi pénzért, mondjuk engem a majdnem 30k km és a sportkipufogó aggasztana!
Most nézem az NRG Powereket, hát 220k-ért még igencsak újrafestett/átmázolt/felmatricázott van, de van olyan majdnem 300k-ért aminek a fél oldalát leszedte az aszfalt ! Ez elég durva . Viszont ez tényleg jó lehet .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Killing
addikt
válasz Kolondrum #20520 üzenetére
Ha van 'B'-d akkor mi a probléma? Én az A1 jogsiért nem kevesebb mint 100000 forintot perkáltam ki még a rossz időkben, most te ezt megcsinálhatod alig 30k-ért is pár hét alatt!
Ha motorozni akarsz ennyit bőven megér szerintem, nem kell félned a rendőrtől, vehetsz akármilyen 125-öst, mehetsz 90-el, autópályán 130-al (már ha bírja).
Teljesítményben egy 50-es sehol sincs egy 125-öshöz.Hozzátenném az én Peugeot SV 50-emet is nézte már egy balfasz rendőr 250-esnek, nem győztem győzködni hogy ez 50-es. Nézte az alvázszámot, CM50-et, persze egy 94'-es gépbe ez még nem volt beütve, aztán jött az hogy biztos lopott, meg akkor már a jogosítványom sem eredeti, mind a kettőt le is kérdezte a rádión, aztán belátta hogy balfasz és elmentek mind a 4-en, nem kevesebb mint fél óráig tartott a 'röpke' közúti ellenőrzés (tortúra), én inkább nem ajánlanám a 125/50-et, de te tudod!
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #20533 üzenetére
Na ez tenyleg nagyon szep allapotban van! Meg valahogy el is hiszem hogy csak 1700-at futott, ez valoszinü hogy uj motor.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #20533 üzenetére
..ha, 5.000 lenne az órában, egyszerre milyen jó vétel lenne, mi?!
Nem tudom hányszor írjam le, h nem km óra állás alapján veszünk járművet, hanem állapot.
Abban a Runner-ben legalább biztosan nem volt tekergetve az óra. Mo.-n átlagban évi 3500km-es futással nyugodtan ehet számolni egy 50-es robogónál.
Extrém esetek előfordulnak, de ott az állapot úgyis elárulja, ha tényleg 3000km van benne.Egyébként egy 50-es, 2t, vízhűtéses robogó normális használattsal 40-45.000-et biztosan elmegy komolyabb bontás nélkül.
mod.
Az NRG korrekt, de már azt is eldobták, ugyanis az nem karc, hanem esésnyom.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #20535 üzenetére
Hát az 1700km-t nem hiszem el, de olyan 6-7 ezret rátippelek.
#20536 runner 125: Hát, az már túl kevés lenne. Mióta nálam van az NRG, ha évi 1100-1500km-el számolok (tavaly 1200km volt, idén még csak 350-370km körül), tehát mire 20 ezer lesz benne, az még 3-4 év! Bár a múltkor hirdettek egy 2 éves Vespa S50 2T-t, 2300km-rel, de abban tényleg annyi volt, nagyon bejövős kis gép, főleg olyan állapotban.
#20538 runner 125: Volt már kettő, igaz nem 20 ezer forintosak. Sajnos ették a benzint mint állat, és nem is mentek. Azért eljárt már fölöttük az idő. Majd ha az NRG megöregszik, fater kap valami 2-3 éves levegős Pigi blokkos Vespát, elég lenne neki bőven.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #20537 üzenetére
Mondtam már, Nektek ilyen használatra egy 20.000Ft-os Babetta is megtenné.
Sajnos a korral az ára is folyamatosan amortizálódik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
wrox
senior tag
válasz horvathkrisz #20535 üzenetére
Azt jól értem, hogy kintre veszel itthon motort? Vagy csak érdeklődsz, hogy mit érdemes venni? Ott ahol élsz, milyen szabályok vannak behozatalra?
-
Tothgera30
Ármester
A gyújtás ment szét ! Leszakadt a mágnes a lendkerékről . Hát ezért nem akart indulni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #20532 üzenetére
Ennyiért már van újabb kasztnis is szerintem, én ezt ennyiért nem venném meg. De tény hogy jól néz ki.
(#20540) Tothgera30 Akkor nem az akksi a gyengus.
(#20522) SymbianOS Egy runner képes akár így is menni. Persze széjjel tuningolva.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #20541 üzenetére
Hát nem, csodálkoztam volna, mert új akksi van benne, most kapta tavasszal. De egy komplett gyújtás 28-30k körül van a helyi motorosboltban, bár mindegy, legalább hétvégére kész lesz. De a szerelő megijesztetett, először azt mondta hogy szét kell bontani, mert a főtengelyt nem tudja átforgatni, lehet a dugót/hajtókart darálta be. Kicsit bepisiltem, bekakáltam, ezután leültem hogy mély levegőt vegyek és számoltam hogy mennyibe fog kerülni, de 90-100k alatt nem állt meg az összeg. Azután a deklit visszatette, és leszedte a másik oldalán a műanyagot, és kiderült hogy a lendkerékről a ragasztás elengedte a mágnest és szépen darált! Az állórész még egyben van, azt szerencsére nem bántotta, de a forgórész mágnes része az tropa. Mindegy nem akarom feljavítgatni a gyújtást. Kap inkább egy komplett új gyújtást, nem merek bepróbálkozni használttal, vagy más típusúval.
Ez nem gyári, de nagyon szép .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Samus
addikt
Sziasztok,
egész véletlen nem tudja valaki, hogy minarelli blokknál (Aprilia SR50 Racing LC '97) mekkora a főtengely átmérője ott, ahol a variátor külső (fix) tárcsája rámegy? Hézagoló szettet akarok venni, kellene a mérete...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
dJ Peer
aktív tag
Basszus...lassan, lassan, óvatosan!!!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Éppen ezt nézegettem neten.
Fiúk! Erről mit érdemes tudni? Én annyit tudok leszűrni belőle nem kínai. Alkatrészben mennyire van utánpótlása? Nem túl idős?
Más: Ilyen aprilisa sr 50 és társainál mennyi számít sok KM-nek? Munkatársamébe olyan 70 ezer van, ilyen összeollózott 125/50-es mittudoménmilyen.[ Szerkesztve ]
-
Attila17
tag
Heló aprilia rally 50-es robogón hol lehet az alapjáraton állítani? köszi.
-
őstag
Ma mentem egy szép nagy karikát (100km) a 125 4T Liberty-mel. Iszonyat jó idő volt, rég ültem a motoron, nagy élmény volt.
Az azonban valóban félelmetes - amit már többen is mondtatok korábban - hogy semmi tekintély nincs az autósok részéről. 80 km/h-val jövök és szó nélkül fordul ki elém, nekem meg fékezni kell mint az állat. Nem egy ilyen eset volt ma.
Mértem egy fogyasztást, és nem vagyok elégedett, javítani kellene. 100km megtétele után (majdnem teljesen egyhuzamban, átlag 70km/h sebesség) 4,4et evett.
A benzin-levegő keveréket illetve az alapjáratot kéne szabályozni gondolom, találok valahol valami leírást hogy melyik csavart merre? Vagy nem ilyen egyszerű a dolog? Ezen a két dolgon kívül tudok még valamit tenni a jobb fogyasztás érdekében?
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban