Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #21592 üzenetére
Nem, egyszerűen nem pörög 8500-nál többet, míg fojtással 9500-ig pörgött. Én sem értem hogy mi ez a jelenség, de így van...
-
őstag
válasz runner 125 #21600 üzenetére
Hát nem tudom, számomra elég meggyőző volt. Az kétségtelen hogy nagyobb védelmet nyújt mint egy random kínai zár, de tökéletes védelmet semmi sem biztosít.
SzlobiG: 150cc volt és sajna semmi papír nem volt hozzá. Anno megint előjött a téma hogy 50esekre rendszám lesz, aztán gondoltam inkább most menjen el mint amikor már késő lesz és csak alkatrésznek lesz jó. 2 évig használtam, annyiért adtam el amennyiért vettem (130k), egyedül két új gumit buktam bele az árába. Nagyon szerettem és sajnáltam is, sokkal jobb volt mint a 180cc 2T Runnerem, mondjuk az megint egy másik történet
Találtam róla még képet, ő volt az: -
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #21594 üzenetére
Visszakanyarodva még a szállításra.
Haveromtól kértem kölcsön egy Vaneo-t még pár éve, Nexus-t simán be tudtuk rakni és az sem egy nagy autó. (Xenon-t rakták bele, illetve a kuplung pofákat ferodolozták újra.)
01
02
03"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
busman
veterán
válasz runner 125 #21594 üzenetére
Jah,az enyém személy....abba nem fér be..
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #21605 üzenetére
Az eredeti terv az volt, h VFR800, vagy GSX-R 750 lesz a Nexus helyett, csak aztán az anyagiak máshogy alakultak, így amolyan 'átmeneti' megoldásnak vettem a Runner-t, illetve a nagyvas mellé mindenképpen szeretnék majd egy kisebb szaladgálós robogót is megtartani, - ez majd annak is tökéletes lesz.
Illetve nekiálltam tekerni is, ez jóval többet elvitt, mint a Runner ára.
De, remélem ami késik, nem múlik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #21606 üzenetére
Kuplung után olvasgattam, belefutottam egy topikba, és ezeken a HSZ-eken jót mosolyogtam. Csak nem a tied volt az a Nexus? Vagy véletlen egybeesés?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #21606 üzenetére
Szép bicó, én egy fixit rakattam össze, de az sem volt olcsó...
Most a Motowell Magnet Sport-al megvagyok elégedve, bár pár száz km kell bele...
Egyébként amit eddig észrevettem, itt Budapesten, robogóval nem veszélyesebb mint biciklivel -
Smani
senior tag
LOL [link] 95km/h? Persze...
Criton:
Mennyivel megy a tied? -
Criton
veterán
A fixi jól megy ha rakom neki
A motort még nem volt időm nagyon nyúzni, amit eddig néztem, hogy 50-60 megy erőltetés nélkül. Üzletben azt mondták, fog ez feljebb is menni, de az első 1000km ig tiltja a gép, és ha a kötelező szervizre elviszem akkor megcsinálják, és leveszik a tiltást.Amitől mai napig félek a villamos sínek, illetve a jó Budapesti utak... a kerekek 130/60-13" elől és hátul is, tárcsafék mind a két helyen.
Ez így mennyire biztonságos a jó Budapesti utakon?
-
runner 125
nagyúr
A tiéd gyári, azt' 105-öt megy, nem?
mod.
De, miért jó kinek van nagyobb péniszét játszani.
_
Criton
Köszi.
Az is egy stílus, bár a fék nélküliség engem valahogy nem vonz.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
Több motoros ismerősöm is mondta, hogy jó minőségű ezen a gumi.
Sok tesztben olvastam, hogy megbízható, jól megy az úton, a tartása is jó...(jó irányíthatóság és a pontos visszajelzés)Egyébként a 2012-es modellek nagy részét itthon gyártják , így semmi kínai.
3 barátom Aerox robogóval közlekedik, alig tudtam leszedni őketBár legelőször én is az Aeroxot néztem használtan...de nekem kocsi helyett kell most ez, meg vagy 10éve nem ültem motoron
1000-es szervizen leszedik a tiltást, és akkor lehet veszek rá valami minőségi gumit is.
Szerk: kb van most 50km a robogóban, normális, hogy néha fehér füst jön ki belőle?
Mindenki szerint le kell valaminek "égnie"??runner 125: ezért szokatlan nekem most a robogó, itt fék is van, és ha valami "paraszt" autós elém jön akkor meg is tudok állni
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Pár kérdésem lenne egyébként, nem sok, és jó lenne ha tudtok pár dolgot mondani, főleg akik Budapesten robogóznak.
Fék: sok helyen azt mondják csak a hátsó fék, első ne nagyon mert sok lehet a bukás, másik fele , hogy mindkettőt egyszerre húzni....
Kanyarodás: nem kell nagyon bedőlni, és lehetőség szerint ne fékezzünk kanyarodás közben, alapjáraton?
Villamos,vonatsín: ne gázzal menjünk át a villamossínen, hanem gáz le és gurulás?
Tudom, az életben majd érezni fogom, de pár ember beszámolója, vagy segítsége jó lenne
[ Szerkesztve ]
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #21613 üzenetére
Lejtőn lefelé hátszéllel jah
Csak szimplán érdekel
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #21615 üzenetére
A fékezést neked kell kitapasztalni, én csak extrém helyzetekben fékezem meg mindkét kereket, alapvetően az elsőt használom, de tényleg neked kell érezni, h melyik 'biztonságosabb' számodra - noh meg persze függ a gumik tapadásától, minőségüktől is.
Ismétetlen, ha rendben vannak a gumik, és érzed h van tapadásuk, nyugodtan lehet dönteni a robogót is, persze száraz úton. Eső után nem szerencsés, mert könnyen zakó lesz a vége, nekem csak egy hajszálon múlt, h múltkor körforgóban minimális bedöntés után nem ment ki alólam a Runner. Frankón megcsúszott az eleje, majd utána a hátulja is.
Felénk nincsenek villamossínek, de logikusan végiggondolva, célszerű mindig minél merőlegesebb irányból áthaladni rajtuk, ha erre nincs mód, akkor határozott mozdulattal kell áthajtani, úgy kisebb az esélye, h megvezeti a gumit.
Ezt a 'gáz le gurulás alapjáratont' nem értem, elve mi van ha úgy indulsz 0-ról, h 5 méterre kereszteni kell egy sínt, akkor nem veheted el folyton a gázt.
Egy 50-es robogóban nincs annyi erő, h egy komolyabb gázfröccs miatt csúna meg a sínen.
Így ésszel, odafigyelve, lehet húzni neki."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz Criton #21615 üzenetére
Én szinte csak Pesten robogózom. Mindig mindkét fékkel fékezek, egyszerre, egyenletesen behúzva őket. A kérdésekre már kaptál választ, egy-két kiegészítés:
Villamossínen szépen egyenletesen, a kormányt izomból fogva haladj át. Esőben a csatornafedelek illetve a sínek, vasúti átjárók úgy csúsznak mint a jég, én egyszer majdnem így zakóztam a Leonardo-val, erre figyelj még nagyon. -
Criton
veterán
válasz runner 125 #21618 üzenetére
rendben, köszönöm a válaszokat és a tanácsokat, megfogadom
Van vagy 3 körforgalom (3 villamossín keresztezés, Moszkva tér pld, vagy is Széll Kálmán tér) míg a céghez beérek Mondjuk bent a körforgalomban nem is 60al akarok menni, hanem szép lassan (20-30) és akkor bedőlni sem kell, gondolomAmire mai napig nem tudtak nekem választ adni, robogóval, vagy is segédmotorral BKV buszsávban lehet menni? Azt tudom, hogy motorral igen (ccm nem volt megadva), biciklivel nem.
dave93: köszi neked is, na meg gondolom a kavicsos (salakos) nagyon poros részeknél is figyeljek...
Smani: köszi megpróbálok akkor majd a busz előtt nem 20al menni
runner 125 : köszi neked is a segítséget, ezért lesz majd jó ha 30oldal lesz a KRESZ és nem 300
SZERK: jó motoros kabátot milyet tudtok ajánlani?, bukó van, Motowell FF1 vagymi elvileg jó... meg valami kesztyű is kéne
MINDENKINEK NAGYON KÖSZÖNÖM A TANÁCSOT és a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #21620 üzenetére
Lehet.
"1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet, a közúti közlekedés szabályairól: (KRESZ)
36. §
(8) Az autóbusz forgalmi sávban
a) a menetrend szerint közlekedő autóbusz és trolibusz, a villamos, továbbá 20 és 6 óra között a kommunális szemét szállítására szolgáló jármű;
b) az autóbusz- és trolibuszforgalom zavarása nélkül
ba) ha az autóbusz forgalmi sávot az úttest menetirány szerinti jobb szélén jelölték ki, erre utaló jelzés esetében (117/c. ábra) a kerékpáros,
bb) külön jogszabály alapján rögzített üzemmódú megkülönböztető jelzést adó készülékkel felszerelt
bba) sürgősségi betegellátásra rendszeresített gépjármű,
bbb) hivatásos katasztrófavédelmi szervek, a tűzoltóság és a tűzoltó egyesületek közvetlen helyszíni beavatkozására rendszeresített gépjárműve,
bbc) a rendőrség közrendvédelmi és közlekedésrendészeti szolgálati ágának közvetlen helyszíni beavatkozásra rendszeresített gépjárműve,
bc) a betegszállító gépjármű,
bd) a személytaxi,
be) a kétkerekű motorkerékpár és a kétkerekű segédmotoros kerékpár közlekedhet. Más jármű erre a forgalmi sávra - a sáv keresztezését és a bekanyarodásra felkészülést kivéve - nem hajthat rá. Ahol autóbusz forgalmi sáv van, a menetrend szerint közlekedő autóbusz és trolibusz - a bekanyarodás és kikerülés esetét kivéve - csak ebben a forgalmi sávban haladhat.""Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz Criton #21615 üzenetére
Ezek tisztán vezetéstechnikai kérdések: szerintem érdemes egy
vezetéstechnikai tréningre elmenni, ha ilyenek merülnek fel.A hátsó csak kisebb lassításokra jó - ha nagyobbat kell fékezni,
mindenképp kell az első melléje... Illetve az elsőt mindenképpen
progresszívan kell húzni: rámarkolni tilos (az a bukásveszélyes)!A hátsót meg idővel vissza kell engedni kicsit, ne csússzon meg,
amikor az első tengelyre átment a terhelés... Ha eléd ugrik valaki,
és rámarkolsz a fékre, lehet belőle perec... Ilyenkor a hátsó kerék
csúsztatásából kevésbé esélyes, viszont az nem is fog akkorát a
motoron, amekkorát kéne, ha "helyzet van"... De ezt érezni fogod.
Persze kellemetlen érzés sikító hátsókerékkel megállni egy ilyen
szituban, de inkább, minthogy elcsapd a figyelmetlen gyalogot.Aki azt mondja, hogy csak a hátsó fék, az nagyon el van tévedve.
Le lehet mérni, hogy mekkora a fékút csak hátsóval, csak elsővel
és a kettő helyes kombinációjával: értelemszerűen első fék nélkül
nagyságrendekkel később lehet csak megállni. (Legjobb akkor, ha
mindkettőt használod, ahogyan kell. Ahogy előttem írták: ésszel.)Az első fékkel nagyobb tömegű motorokon érdemes vigyázni, ha a
tempó lassú (manőverezgetés), az út meg poros, mert olyankor túl
erős tud lenni, és egy full ártatlan szituban is el lehet nyalni miatta.
De egy kis robogónál azért nem ennyire vészes a helyzet, ráadásul
itt mindkét fék "kéznél van", nem kell kuplunggal sem "vacakolni"...Kanyarodásnál annyira kell bedőlni, amennyire a kanyarsebesség
és ív kívánja. Se nem jobban, se nem kevésbé. Ezt is érzésre kell.
Azért veszélyes nagyon bedőlni, mert el lehet csúszni, ha elmegy
a tapadás (változik az aszfaltminőség, poros valahol, kátyús, stb.),
de ez csak nagyobb tempónál merül fel. Magyarán ezt inkább úgy
"fordítanám" tanácsként, hogy nem kell száguldozni... Betartva a
sebességhatárt nem valószínű, hogy határon lenne a tapadás, ha
nincsenek extrém körülmények. (Esőben zebra: eléggé csúszik!)Villamossín megint csak nagyobb motoroknál lehet kritikus, főleg
esős időben tud durván csúszni... Nyilván nem csőgázon mész át
egy ilyen kereszteződésen... Ami veszélyes lehet, ha kanyarodás
közben keresztezed a sínt (és esik, vagy pl. túl gyorsan mész).
Egy kollégám az kis 1400-as sport-túra mocija mellet szentségelt
jó egy éve, mert egy ártatlan szituban kiszaladt alóla: kanyar+sín.
Lehet, mégsem volt annyira ártatlan szitu: de az ugye megint más
kategória, ott tényleg nem vicc a stabil gáz kérdése, meg ilyenek.
Egy robogó sokkal gyengébb, és az automata váltójából adódóan
pedig még gázelvételre is jóval "megbocsátóbb", nem jelenik meg
azonnal a motorfék hatása (ill. ha meg is jelenik, jóval gyengébb).Van kifejezetten robogós vezetéstechnikai tréning. Talán érdemes
azt megpróbálni. Egész másképp viselkedik, mint egy nagymotor. -
Smani
senior tag
válasz DigitXT #21624 üzenetére
Ha eléd ugrik valaki, és rámarkolsz a fékre, lehet belőle perec
Fúú. Ne is mond. Jöttem tegnap haza és a körúton egy bringás lazán elkezdett gurulni kifelé a zebrán. 50-60 körül mehettem 1-1 újjam a féken jól betojtam meghúztam és csak azt éreztem, hogy keresztbe csúszik a motor Ha nem engedem fel a féket öröm lett volna nézni ahogy elzakozók. Kellemetlen amikor megcsúszik az első kerék... A marha persze azt se tudta mi van[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
nah nem tudom hol a 85, mert nekem 80-ig van skálázva a műszer, de ha a mutató a km számláló jobb felső sarkánál jár az gps szerint 73.
busman: nem tudom milyen robesz, nekem az aerox olyan 2,7 körül étkezik. 5l-eket szoktam tankolni és olyankor még kb 2 liter lötyöghet az alján.
megrendeltem a grimeca tárcsákat ferodo betétekkel, meg egy halogénes pilácsot . remélem még a héten megjön.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
jó visszapillantót lehet valahol venni? mert ezek a gyárik szerintem nem a legjobbak
Szinte mint ha csak a vállamat látnám -
DigitXT
nagyúr
válasz Criton #21635 üzenetére
Én már sehova nem megyek a Pro L2-m nélkül. Ma voltam kint kajálni,
dög meleg volt, így csak sisak+kesztyűt vettem fel, de gerincvédő alap.
Nélküle olyan, mintha öv nélkül vezetném az autót. Hülye érzés, na.Persze ha perec van, akkor nagyon meg lehet szívni rövidgatya+ingben:
van pl. térdvédőm is, meg csizmám; mostanában ezeket ritkán hordom.
(Nem kell elesni. Meg úgy általában nem kell "állatkodni". És persze
nagyon kell figyelni, hogy más hibáját is kivédd, hogy ne legyen bajod.)Az is igaz, hogy ha beüt a krach, akármi jól jön, ha rajtad van. Egyetlen
elcsúszásomkor persze épp nem volt rajtam a kabát (meleg volt, lightos
tempó, stb.), persze le is nyúztam a könyököm. Ésszel kell csinálni. -
zsolt19900
őstag
180 4t runnerbe szeretnék venni gyári légszűrő betétet, eddig egy "direkt szűrő" volt benne, és elvileg a gyári szűrőjének van valami kerete, ez tényleg így van? szóval nem elég, ha abba a fekete "dobozba" beteszem a szivacsot? tudtok nekem ebben segíteni, vagy találok róla valahol képet információt?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
titán
szerk: biztos nem feltuno a nagy test es a 125 4T hang.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz Criton #21641 üzenetére
Talán mert macera és/vagy drága (ha nyarat nézek)? Nyűgös felöltözni a motorozáshoz, robogóhoz meg még annyira. Elveszti a dolog az egyszerűségét. Nekem már a tény, hogy bukó van(lesz) rajtam nagyban rontja a dolgokat, közben meg tudom, hogy legalább az kell.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Criton
veterán
válasz Kolondrum #21643 üzenetére
nekem zárt bukó van, és sajnos nem nagyon tudom megszokni, de kell.
Ez pontosan. -
zsolt19900
őstag
válasz SzlobiG #21640 üzenetére
jaja csak most gyári lesz bele, ennyi csak mondott a szerelő valami olyasmit, hogy hiányzik belőle a gyárinak valami tartó konzolja, csak nem tudom mire gondolhat
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Két üvegpanel és megdöntött front; itt az APNX V1 névre keresztelt miditornya
- Bestbuy játékok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Autós topik
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Milyen házat vegyek?
- Spórolós topik
- Metal topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest