Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #21134 üzenetére
Nem szar a Morini Di-Tech.. Hoztak egyet fateromhoz javíttatásra, és 40k km volt benne.. Egy injektorfejet meg egy ECU állítást illetve légszűrőbetét cserét igényelt a kicsike. 7,5 bar nyomás megvan (amikor megy motor) , akkor semmi gond.. Amúgy a Morini-nek a főtengely a baja, hogy nem tölti ki a forgattyúsházat , na most a Stage6 asszem gyárt hozzá kerek sonkás főtengelyt, spéci ívelt alakú membránházzal kell kombinálni, és egyből semmi gond a Morini-vel Az injektorossal ésszel kell bánni, gyakrabban légszűrőt kell pucolni, nehogy eltömődjön. A kompresszornak meg a motorja szokott beszarni, mert nincs bezsírozva a csapágya villanymotornak. Jó az ,csak érteni kell hozzá
A Katana-m elismerem levegős és 16-os Mikuni porlasztó van rajta,de 21k km és 1 rugás, mindig. Az Address meg lett csinálva, kopott volta membránlap..[ Szerkesztve ]
-
zso79
őstag
Tudnatok mutatni egy reszletes leirast a karbi beallitasarol? Vallalkozo szellem, ido es nemi muszaki erzek van, de meg sosem csinaltam ilyet. Piaggio NRG DD, ha jol tudom 17,5-es dellorto karbival.
-
őstag
válasz PLaci58 #21151 üzenetére
Az út szélén, amikor folyamatosan előzgetik őket? szvsz, igen.
Én nagyon kellemetlenül érzem magam amikor úttest szélén kell tekernem és folyamatosan előzgetnek, sokszor nem is odafigyelve hogy mennyi van a kocsi és a bicikli között...
Ez azonban megint egy más kategória, elég sok helyen - legalább is Pesten - van kerékpárút vagy kerékpársáv. A robogóval azonban nincs más lehetőséged mint az úttest.
Nekem is volt 50cc-s robogóm, és azért kellett eladnom mert 50km/h-s végsebesség mellett nem mertem vele hosszabb távon közlekedni. Még ott is letolnak ahol 50el lehet menni, nem beszélve az olyan utakról ahol 60as, esetleg 70es tábla van. Szerintem egy 60as utazó és egy 70es végsebesség kell a biztonságos közlekedéshez a robogóknál.[ Szerkesztve ]
-
horvathkrisz
addikt
Gondolkodtam, kiszedem a fojtást mindenképp és akkor a motor menni fog kb 70-80at, de:
van szerintetek olyan lehetőség a gázkart úgy beállítani hogy csak 50-ig lehessen neki húzni?
Úgy akarom megoldani, hogy a gázkar alá tennék egy kis észrevehetetlen tolókart, és ha elkérik a zsaruk, akkor csak észrevétlenül visszanyomnám alul aztán nem menne többet 50-nél. Azért ez a megoldás kéne, mert nem akarom széjjelpörgetni a motort.Sokan írtátok hogy jó az, mikor egy motorban benne van az összes fojtás. Ezt kicsit cáfolnám, mert esetemben pl. végig benne volt és ez a kb. 12E km ami benne van, nagyrészt max. fordulaton lett beletéve. Ha nem lett volna benne a gyűrű, akkor ez a 12K nem 9500-as fordulaton lenne most benne, hanem mondjuk átlag 8000-esen...
szerk.: a tegnap linkelt video kommentjeiben olvastam, hogy Svájcban a robogókkal legálisan lehet menni 80-nal. No komment...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz horvathkrisz #21156 üzenetére
Ki írta, h "jó, ha a motor fojtva van"?
Egyáltalán nem jó, de ez igaz mindenre, mivel nem arra tervezték a mai gépeket már, h 45-50-et tudjon végre, s itt nem csak a motorteljesítményre gondolok. A mai e-h tárcsafékek simán megfogják ezeket biztonságosan akár 80-ról is.
Egyébként szerintem ne mechanikus megoldásban gondolkodj. Létezik egy elektromos kütyü, amit rá lehet kötni a cdi-re, s egy rejtett kapcsolóval, - mondjuk ülés alatt, elől, oda fel lehet nyúlni - ,aktiválva máris leszabályozza a fordulatot, így eleve a motor sem fog tovább pörögni. Meg kell nézni milyen fordulaton megy 50-et, s oda belőni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
horvathkrisz
addikt
válasz runner 125 #21157 üzenetére
Blackboxnak hivják és a zsaruk ott keresik először. Bár valószínű mégiscsak azt veszek bele, de nem az ülás alá fogom elrejteni, hanem pl. megpróbálom bekötni a műszerfalba mondjuk a "set" gombhoz.
-
runner 125
nagyúr
válasz horvathkrisz #21158 üzenetére
Ennyire nem ismerem a kinti morált, de az a videóból is látszott, h értenek hozzá, és gyakorlatilag tudnak róluk mindent.
A fékkar egymás utáni gyors 3 húzása sem lehet rossz megoldás, s akkor még a kezed sem kell elvenni a kormányról. (Persze, ennyire nem vágom az elektromosságot, talán a féklámpa kapcsolójával lehetne összehozni valahogy, - rád bízom.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
horvathkrisz
addikt
válasz runner 125 #21159 üzenetére
A fékkar-kódot is ismerik
-
horvathkrisz
addikt
Ilyet kell vennem, nézzétek meg a videot, mágnessal aktiválja a gyerek. A motor leállításakor automatikusan leveszi a fordulatszámot, és csak akkor kapcsolja vissza ha hozzá van érintve a mágnes. Ilyen cucc kell nekem LOL
-
Smani
senior tag
nagyon kemények kint hallod
-
PLaci58
addikt
válasz horvathkrisz #21161 üzenetére
Gondolod, hogy még nincs beépítve a polizia kezébe a mágnes?
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
SzlobiG
félisten
válasz horvathkrisz #21161 üzenetére
Nem lett volna egyszerűbb letenni az A1-et és akkor egy 125-s géppel mehetsz akár 90-el is? Mer így rizikózni.
Más: Az előbb kergettek a rendőrök egy motorost itt a faluba 250-es pannoniát bukó nélkül a tag, mentek vagy 90-el az utcába utánuk meg a rendőr szirénázva, de tuti hogy nem tudta elkapni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #21165 üzenetére
Hjah, gondolom se biztosítás, se forgalmi, se bukó, se jogsi nem volt.
mod.
Az egyik szvsz legnagyobb lerázós vidi.
Jó, ha 45km/h-s 'üldözésről' van szó.
Végül megunja.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #21165 üzenetére
Errefelé is voltak akik ilyesmit játszottak (főleg a roma vagy szegény rétegből származó egyénnek kinéző illetők), általában bukó és jogsi se volt, és gyakran 350-es Jwa vagy 250-es Etz-től kisebb géppel nem is volt ilyen eset. Gyakori hogy lerázzák a rendőröket, leteszik egy kapufeljáróba és gyalog távoznak. Azután később ha tisztul a terep, visszamennek a motorért, tavaly a mi kapunkban is állt egy fél óráig egy motor, azután elvitték.
Bár autóval is megcsinálták már egy páran, de egy 150-200k körüli szakadt Vectrának vagy Astrának már úgy is mindegy, azoknak már ki van a lelke, nem egyet csavartak fel a főutcánk végén lévő villanyoszlopra.
ui.: Amúgy jó az első hsz.
#21167 runner 125: Jó hogy, ott rendszám is van, majd holnap kimennek házhoz, vagy már otthon várják, nem ez lenne az első eset.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Telda
addikt
Hali!
Erről vélemény?
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #21168 üzenetére
Meddig tart levenni azt a kis táblát? Vagy szimplán leragasztani.
Szerintem ennél több eszük volt.
mod.
Telda
Első teleszkóp szokás szerint kuka. Jobb felén az elejét és az alsó idomot szegecs tartja és az egész kissé viseletes.
Lauda 100k-ért ennél mérföldekkel szebbet vett.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fesii
aktív tag
A németek az a fajta nép akik ha hoznak egy törvényt azt be is tartatják és ellenőrzik is!
-
Telda
addikt
válasz runner 125 #21170 üzenetére
Hihetetlen milyen jó szemed van ezekhez, köszi!
-
Smani
senior tag
válasz Tothgera30 #21168 üzenetére
Astra 50k-ért
prohardver.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_12112-12112.html
-
fesii
aktív tag
Ez nem is tűnik olyan rossznak bár túl jól néz ki, hogy igaz legyen....
-
Killing
addikt
válasz horvathkrisz #21156 üzenetére
Nem fogják azok nézni hogy mennyit megy, túlparázod az egészet, ez nem dojcsland hanem hungarisztán.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
PLaci58
addikt
Eladó SR50, Debrecenben : [link]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
fesii
aktív tag
Valaki esetleg tud horvátul? Nem kis keresés után találtam egy "tesztet" a robogomról. Annyit kiszedtem a cikkből, hogy fojtással 45-el ment miután kivett valami gyűrűt 50lett a vége. Jelenleg nekem is 50körül van a vége. Lecserélte a kipufogót és 70-el repesztett... Ez egyáltalán lehetséges? Ha tényleg csak a kipufogó a probléma akkor beruházok rá, de beszél ott még valami ágról meg horganyzott kipufogoról is..
Beszéltünk arról, hogy a kipufogóm bitang nehéz de ettől 20km-el többel menne?
Erről a cikkről lenne szó: http://motocikli.com/content/view/277/97/[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Talán a Google pötyög valamennyire.
-
qpakcovboy
őstag
Sziasztok!
Abban kérnék segítséget, hogy a napokban volt egy balesetem. Elém kanyarodott egy kocsi, nekimentem a kerekének. A kocsi és én karcolás nélkül megúsztuk, de a moci kicsit tropa lett. Eletört a lámpa az oldalidom, és szerintem az első futómű is beteges lett.
Rendes volt az autós, mert elismerte, adott lapot meg minden.A gondom ott van, hogy a robesz 150 ccm és nincs rajta rendszám. Egy kárszakértős ismerős azt mondta ezen ne is agyaljak, mert a kárszakértő csak fényképez, felmér aztán kibök egy összeget. Én mégis kicsit tartok attól, hogy beleköt miért röpködök az utakon megfelelő papírok nélkül.
Valakinek van már ezzel kapcsolatban tapasztalata? Egyébként szeretnék rá rendszámot, mert jó kis motor, de még nem jött össze rá a lóvé. Ez az eset is megerősített abban, hogy kell a rendszám, mert ha pl. egy x6-os BMW oldalát húzom végig és én vagyok a hibás, akkor fizethetek életem végéig......
A válaszokat előre is köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz qpakcovboy #21182 üzenetére
Sajnálom, de a továbbiakat nem szívesen kommentálom.
Egy részből; rendkívül mód ellenzem az efféle robogó használatot, másrészből nem volt még ilyenben részem, így nem tudom.
De, a _kárszakértő_ szakért, - magyarán van némi rutinja, h belekössön.A megbánásod viszont értékelendő. Erre mondják, h saját kárából tanul az ember.
(De, ha nincsek eredeti okmányai a robogónak, nem fog rendszámot kapni.)Egyébként milyen típusról van szó?
_Felhívnám zsolt19900 figyelmét e kapcsán.
Ez az eset is cáfolja ezt a kijelentésed.
..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz qpakcovboy #21182 üzenetére
"a kárszakértő csak fényképez, felmér aztán kibök egy összeget."
Na de a kárszakértő az összeget nem hasraütésszerűen mondja meg, hanem típus alapján utánanéznek mennyi hozzá az alkatrész, stb. ha jól tudom...Úgy pedig tuti lebuksz, de javítsatok ki ha tévedek.
-
Tothgera30
Ármester
válasz qpakcovboy #21182 üzenetére
Sajnos nekem 2005/06 körül volt egy esetem. Az akkori robogómat begyűrte egy Citroen. A motor papírjait elkérték, alvázszámot tuti kérnek, már csak azonosítás miatt is, illetve a biztosítás érvényessége miatt, tehát eleve buktad az ügyet. Bár nekem szerencsém volt, 49ccm-es robogó, a végsebessége se volt több 60-65 km/h-nél, szóval majdnem minden szempontból szabályos voltam, bár ez nem boldogít azon a tényen hogy a bal bokám azóta is hallhatóan kattog.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zsolt19900
őstag
válasz runner 125 #21183 üzenetére
van ilyen, és még lesz is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Smani
senior tag
Yamaha champ-ről mit érdemes tudni? Alkatrészárai drágák?
-
titán
válasz runner 125 #21167 üzenetére
Hat igen, ott is vannak meg jogai annak, akit uldoznek a zsaruk. Az usaban mar reg felloktek volna, hozzateszem jogosan.
[ Szerkesztve ]
-
qpakcovboy
őstag
Ebből a típusból az 50 ccm ugyan olyan (és ugyan akkora) mint a 100-125-150 Annyi a különbség, hogy ez négyütemű és vízhűtéses.
A kárt ettől függetlenül fel tudja mérni, mivel ott a motor, ami ugye az elmondás szerint 50 ccm és ennek alapján megtudja mondani, hogy mennyibe került rá egy idom, egy lámpa, egy index, blabla... Nem hinném, hogy elkezd nyomozgatni
Megvannak a motor eredeti papírja, mert azzal a szándékkal vettem, hogy teszek rá rendszámot. Ennek eddig csak anyagi akadályai voltak/vannak.
Meg persze szívszorongató, hogy egy 100 ezer forintos motor rendszámozása 80 ezer forint... -
qpakcovboy
őstag
válasz Tothgera30 #21185 üzenetére
Alvázszámból hogyan tudják megállapítani a motor térfogatát?
-
titán
válasz Tothgera30 #21192 üzenetére
Amugy papirforma szerint nem gyengebb a levegos, csak nem porog annyit.
Tothgera30 A gyari adatok szerint nem gyengebb, utana olvastam a multkor.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz barack1997 #21152 üzenetére
baszki teljes homály.
7,5 barnak tudtommal nem kell lennie, mert a kompresszor miatt úgyis nagyobb a sűrítési végnyomása üzemben.
ECU beállítás maximum annyi tud lenni, hogy vagy ki lesz ütve a fojtás, vagy nem.
Főtengely a baja, de nem a sonka, hanem a csapágy. meg tud forogni a csapágyban a főtengely csapja kb 30e km nél.
légszűrőt azért kell pucolni, hogy ne vágja szét a kompresszort, nem az eltömődés miatt.
Kompresszornak nincs villanymotorja a forgattyústengely sonkája nyomogatja a dugattyút. nincs külön motorja. Azért nem tölti ki a forgattyúsházat, illetve azért asszimetrikus alakú.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21194 üzenetére
..de ne izéld már, a pápai Batman apuka tudja mit csinál.
qpakcovboy
Simán, egy márkaszerviz telefon és meg van állapítva.
Eleve egy típuson belül is az 50-es és a 125-ös vázszáma teljesen más.
Runner-nél pl így van;
ZAPC14000 RUNNER 50
ZAPC362000 RUNNER 50
ZAPC361000 RUNNER 50 PJ
ZAPCM07000 RUNNER 125 FX 2T
ZAPCM08000 RUNNER 180 FXR 2T
ZAPCM24000 RUNNER 200 VXR 4T
ZAPCM242000 RUNNER 125 VXR 4T
ZAPCM241000 RUNNER 180 VXR 4T[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Uh, basszus, na ez kéne, nem tudom miért, de nagyon !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
titán
válasz Tothgera30 #21196 üzenetére
Ez mitol 180-as?
runner 125 Anyad, egy ekkora vazba...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Attól, h egy 180-as 2t Runner blokk van benne. Hangról megmondtam volna.
Piaggio-nál stimmel a blokkfelfogatás, így könnyen pakolgathatóak a blokkok ide-oda.
mod.
De tipikus idiot, hidgen húzza neki, hallani ahogy darál.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Vázzal alapvetően nincs gond, persze nem úgy van merevítve, mint egy Runner, de simán elbírja. Inkább az első fék és az első futómű miatt aggódnék.
De, legalább volt némi eszük, és nem 200.000Ft-ot költöttek tuningra, amivel megközelítenek egy maxi 2t blokkot, 8-9 literes fogyasztás és üzemórás motor mellett.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs