-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #20850 üzenetére
Igen arra van feltéve. Egy kicsit hosszabb csavarokat tettem bele ( szerencsére végig menetes a tartály ) így jobban meg lehet őket húzni.
A szivargyújtó a következő project ( az ülés alatt van egy gyári ha még is tölteni kell ) lesz bár egyenlőre nincs rá nagy szükség ezzel a masinával messzire nem megyek csak azért csináltam,hogy ha Pestre kell be mennem legyen.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
fesii
aktív tag
válasz runner 125 #20848 üzenetére
Ha a 40ezret lefutja ajándékként lemosom mert akkor azt mondom megérdemli
Köszönöm a normális mélyreható válaszod.
A legborzasztóbb random módon feltűnő dolgok hála isten még nem jöttek elő remélem nem is fognak.
Íme egy pár kép a kicsit leamortizálódott de szeretett robogómról. (valószínűleg azért is szeretem mert az első.. ) A galaxy mini nem egy Canon úgyhogy a minőségért elnézést kérek.
[link1]
[link2]
[link3]
[link4]
[link5]
[link6]
[link7]
[link8]
[link9]UI: Probáltam inkább a hibákat lefényképezni [/OFF
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ez gyakorlatilag ugyanaz, mint a CPI Popcorn.
Annó volt nálam egy ilyen, fojtásokat szedtem ki belőle, mert 40-45-öt ment, persze azt is 400 méteren érte el. Ismerős fazoné volt, mondta kezdjek vele valamit, mert halál. Tényleg az volt. alattam a 40-et alig mozgatta meg a mutató. Átnéztem a karbit. Fúvókából kapott 10%-kal nagyobbat, ki lett ütve a kiputorokban lévő karika, plusz levágtam majd behegesztettem a vakcsövet, s ezek után kemény 55 lett a vége.
Mondjuk ez már 4-5 éves story, meg akkor még CPI-nek hívták.Egyébként nincs ez olyan szörnyű állapotban.
A hátsó teleszkóp biztos kuka, az nem csillapít már semit.
Az a kipufogó meg garántaltan van vagy 10kg. Állítom azért is ilyen lomhák. Vedd le és fogd meg egyszer. Amikor az övéről szedtem le, kiesett a kezemből.
Ráaádsul tényleg van benne katalizártor, ami az esetek nagy részében kirohad a helyéről, s szépen elzárja a kipufogó gáz normális útját, ami persze viszafogja a motort.
Érdemes lenne cserélni egy Mina kipura, vagy valami 50-esre optimalizált darabra. (Gianelli Next, Leo ZX / TT )
..ahogy látom kintről van ez is._
mod.
SirKero
Jah ok, ha van gyári akkor frankó, bár valahogy oda előre is lehetne rakni egyet. Mittomén', kesztyűtartóba, vagy valami vízmentes helyre.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fesii
aktív tag
válasz runner 125 #20853 üzenetére
Nekem is 55 körül van a vége...
A kipufogóba tuti nincs vakcsonk legalábbis én nem láttam a kipufogó nyakot néztem,lehet hülyeséget írok úgyhogy inkább leírom parasztosan A hengerből kijövő kipufogó csonkba nincs.
Ha ügydöntők hogy elkezdem átalakítani akkor:
Giannelli Next kipufogó Buxy 22700ft
fúvóka 1e
Hátsóteleszkóp 90kiló alatt azér meg kell mozduljon. Arra már gondoltam ,hogy lefújom mert elég csúnya. de legyen csere.
Ezt találtam így hirtelen azt se tudom jó-e ez rá de legyen ez
http://www.webrobogo.net/webshop/Teleszkop-hatso/TELESZKOP-H.-YAMAHA-MINT-1YU-230-MM 6e ft22700 +1e +6e ft = 29700ft Kerekítsünk 30e ft-ra.
Az egyetlen dolog amit eltudnék adni talán az a kipufogó de oldalt ugye van egy horpadás így már nehezebben viszik el gondolom meg amint írtad brutál súlya van. legyen 5e ft bár lehet a mélybe többet adnak érte
Így 25e ft-ba kerül ez a manőver és ezzel nyerek 10km/h-át? sok értelmét nem látom... -
őstag
Attól az egy-két esztétikai hibától eltekintve nincs is olyan rossz állapotban, durvább képekre számítottam Valóban nem érdemes rákölteni, szerintem fényezni sem érdemes. Jelenleg a célnak megfelel, elvisz A-ból B-re, sőt még azt mondod szereted is Ha majd később úgy érzed már nem elég a teljesítménye eladod és veszel egy komolyabb, drágább gépet, erre költeni nincs értelme szerintem
-
runner 125
nagyúr
Áh, újonnan semmiképpen ne vedd meg ezeket, hisz nem ér annyit a mutatvány. Használtan 10-15-ért találni már egy egy ZX-et, vagy egy gyári Mina kipufogó is jó választás lehet rá. Ez a gyári tényleg dög nehéz, s szerintem iszonyúan visszafogja.
Bár, ha ez a teljesítmény neked tényleg, akkor ne bántsd."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fesii
aktív tag
válasz runner 125 #20856 üzenetére
Városba elvagyok vele egyedül akkor verem a kormányba a fejem amikor a buszos döcög 37-40 között de nem nagyon merem megelőzni mert mire felgyorsul 50-re az nem 5mp.
Illetve nyáron lementünk rohoncra Szombathelytől kb 20-25km ha van egy kis domb illetve egy szembe szél máris 40 full gázon. Ezek tényleg idegesítenek. Ez a teljesítmény nem mondom, hogy elég de olyan mint a pénz sose elég de bekell érni amennyink van.. mondjuk egy 70-75-el kibékülnék... De egyáltalán a henger tud-e annyit? a blokk bírja-e? Mert azt se akarom, hogy "szabdalok" 70-el csak épp havonta hal meg rajta valami...
Nem vagyok ellene a 'tuningnak' de valahogy úgy érzem csak magamat fogom megszívatni...
Múltkor osztálytársam gondolkodott, hogy eladja a malagutiját meg nem mondom melyik az de találtam egy képet ebből ti úgyis rájöttök.
http://images03.olx.hu/ui/8/83/97/1283681008_118317697_3-Elado-Malaguti-f10-Motorkerekparok-szkuterek-1283681008.jpg
50e ft-ba került volna nekem ez ment 70-et probléma nélkül csakhogy mikor tavasszal elővette, hol elindult, hol nem. A benzinrendszert átnézte kitisztította de azóta nem beszéltem vele... Féltem megvenni mert volt egy működő motorom magamat meg nem akartam szívatni kicsit bánom nem tom jól döntöttem-e.
Na de megin nagyon elkanyarodtam a témától..
Ezt a kipufogót kb mennyiért tudnám eladni?
Illetve Szombathelyi vagyok és hogyis mondjam nincs akkora eladó robogó kánaán mint pesten... Így nem találtam olyat még ami az én ár/érték arányomnak megfelelő. -
Vanek úr
csendes tag
Sziasztok !
Van egy új Benelli Quattronove X 50 robogóm, (karburátoros, aut. szivatós) ~200km van benne.
Hidegen, melegen pöccre indul.(ha napokig áll, akkor is)
Azonban ha hidegen beindítom, és pár másodperc múlva elindulok vele, kb. 2-300 méter múlva ha megállok, vagy lassítok, akkor nem veszi a gázt, fullad. ( addig nyomatékos, erős) Majd valahogy nagy nehezen elindul, és 1-1,5 km múlva (gondolom mikor bemelegedett) már semmi probléma, erős, és jól veszi a gázt.
Amennyiben hidegen indulás előtt melegítem 1-2 percig, akkor már induláskor ez a jelenség lép fel.
Laikusként úgy gondolom, mint ha a szivató túl korán kapcsolna ki, illetve ha jól is kapcsol ki, akkor ez a "köztes" se nem hideg, se nem meleg állapotban túl szegény (benzinben) lenne a keverék.
Elvittem garanciális szervízbe, ahol majd átnézik.
Első körben azt mondta a szerelő, hogy a robogókat egy kicsit melegíteni kell.
Nekem csak Simsonom volt kb. 25 éve, azzal ilyen gond nem akadt.
Nem azt kérem, hogy távgyógyítással mondjátok meg, hogy mi a hiba, mert a szervíz gondolom megtalálja.
Az érdekelne, hogy tényleg kell melegíteni. ( nem kemény mínuszokban).
Ez hihetetlen. Amíg nem üzemmeleg addig nyilván nem erőlteti az ember, nem megy teljes gázon stb..
1916-ban biztosan kellett melegíteni percekig, de most ?Ti is szoktátok MELEGÍTGETNI ?
[ Szerkesztve ]
...nincs klímám, windows van.......
-
runner 125
nagyúr
Nem tudom, aki ismeri pénzt nem ad egy olyan dobért, ráaádul a hengertalp egy minimálisan más szögű a Mina-hoz képest, úgyhogy kicsi átalakítást igényel felrakás után.
Noh igen, PZS robogó drága, egyébként részben én is szhelyi vagyok/voltam.
Kulturált a közelekedés, nagyobb tempó általában a Zanatira, vagy a 11-es Huszár útra jellemző, de itt legalább nem villogatnak le a külsőben, mint Pesten.Vanek úr
Gyanítom tudod, h ennek a Benelli-nek már annyi köze van az olaszokhoz, h maradt az eladott márkanév. Ízig vérgi csájná.
Egyébként pár hsz.-sal fentebb pont ezeket ecseteltem. Ördögi problémák, amikre ritkán van megoldás.Első tippem nekem is a szivató volna, ezért szoktam ajánlani a manuálisat. Indítás előtt ráhúzza az ember. Első indításra beindul, majd 1-1,5 perc múlva már vissza lehet venni.
Melegíteni illik a motort - és minden jó érzésű, műszaki érdeklődésű ember melegíti a jármüvet indulás előtt. De, ez akkor sem azt jelenti, - pl. a Te esetedben is - h 2 percet kell alapjáraton járatni.
Ha, működik a szivató, ugyanúgy el lehet vel indulni, max. kicsit be fog darálni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Vanek úr
csendes tag
válasz runner 125 #20859 üzenetére
runner 125
Igen, én is így gondolom.
Egy kis melegítés okvetlenül szükséges a jóérzésű embereknél, de attól még hidegen is kellene húznia.- Tudom a Benelli most már csájná, de ha felvásárolok egy márkanevet talán nem teszem tönkre, mert akkor mi értelme volt az egésznek ?
Bizakodó vagyok.
[ Szerkesztve ]
...nincs klímám, windows van.......
-
fesii
aktív tag
válasz runner 125 #20859 üzenetére
Zanatit inkább hagyuk... Kb két éve munkálatok fojnak... Dugó , egysávon lehet haladni rendőri irányítás 30-as tábla a szent mártontól egészen a tescóig. Mondjuk a csatorna felujitás befejeződik jön az aluljáró felujitása utánna utburkolat meg stb sose lesz vége.... Még jó hogy a lukba járok diákmunkásként robogóval az elkerülőt meg este nem szeretem igy marad a zanati....
-
kokov
tag
Üdvözlet.
A hátsó dobfékbe is olyan horror sokféle fékbetét van, mint az első tárcsához, vagy azért ott jobb a helyzet? Mennyire variálják a gyártók? Egy 50-es Yamaha JOG CV 50-be lesz. Ahogy hallom picurkát vason vagyok -
Tothgera30
Ármester
válasz Vanek úr #20858 üzenetére
Egy ilyen kategóriájú motornak az egészséges melegítésnek annyiból kell állnia, hogy beindítod, hagyod egy picit alapjáraton járni, míg felveszed a sisakot, vagy berakod a tárcádat az ülés alá, ezután ráülsz, és óvatos, kisebb gázzal elindulsz. Természetesen nem terheled le a motort, főleg nem hosszabb ideig. Mikor megtettél kb. 1-1,5 km-t, akkor már lehet a gázt húzni. Természetesen vízhűtéseseknél ez kicsit más, ott én mindig sasolom a víz hőmérsékletét, indulás után 2-3 km megtételét követően már üzemi hőmérsékleten is van. Egyszer kipróbáltam hogy ha a nyári nagy melegben indítás után állva hagyom a gépet, akkor mikor melegszik be. Üzemi hőmérsékletét (természetesen alapjáraton) 3-3,5 perc alatt érte el. Nekem ez minimum 4 csíkocska a műszerfalon, a vízhőfoknál.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #20863 üzenetére
Autonal a viz felmelegedese meg nem üzemi hömerseklet, robogoknal gondolom a kisebb henger miatt mas a helyzet. Jol hiszem?
-
Vanek úr
csendes tag
válasz Tothgera30 #20863 üzenetére
Köszi neked is a reagálást.
Én is azt tartom természetesnek, amit leírtál.
Remélem a szervízben megoldják.......nincs klímám, windows van.......
-
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #20864 üzenetére
Ez két külön dolog. Érezni mikor meleg a motor. 1-2 csíknál még igencsak hideg az NRG, de ha a szellőzőrostélyhoz rakod a kezed, akkor langyos levegő jön. De elővigyázatosságból, illetve a csapágyak, és minden forgó-mozgó alkatrész miatt 4 csíknál szoktam húzni neki (de akkor se "nyelezem"). Azuán a maximum, vagyis mikor már mentél vele 5-7km-t, akkor beáll középre a csíkocskák halmaza (kb. 5-6 darab) és ott marad, akár megállsz egy kereszteződésbe 5 percre a 40 fokos melegben, akár mész 70-el és hűti a menetszél. Gondolom ez az üzemi hőmérséklet, mármint amire beáll a gép tartósabb használat után. Bár beindítás után a legnagyobb sarki hidegben is pár másodperc után langyos volt a henger fala, de ugye az még a hűtőhöz nem jutott el, és egy csíkot sem jelzett a műszerfalon. Tavasszal/tél végén, mikor hidegek voltak, akkor hiába mentem vele bármennyit (igaz 40-50km/h-tól gyorsabban nem, mert én is fagytam meg), akkor is csak beállt 2-3 csíkra, így nem is mertem neki jobban odahúzni, bár ez is gátolt hogy fáztam is. De mikor forróság volt és ismerősöm jött a saját Simson s51-ével, akkor 15km-es út alatt többször meg kellett állni egy-egy hűvös árnyékot rejtő fa alatt, nehogy megsüljön neki a motor (egyszer már volt neki valami baja), míg az enyém elemében érezte magát. Kb. ezek a tapasztalataim vele, tehát hosszabb távra/városi ácsorgásra vízhűtéses javasolt, bár nekem felesleges.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kokov
tag
válasz Vanek úr #20865 üzenetére
Taiwani gyártmányú automata szivató. Én is coptam ugyanígy nyugi. Ezzel indul, aztán 50 méter lesz belőle, aztán már el se indulsz inkább járatod 2-3 percet, de aztán ugyan pöccre indul, de még nyáron is párszor újra be kell rúgni, mert csak alapjáraton megy, nem pörög fel és még le is áll néha. Amúgy ha már pöfögött 3 percet, akkor megy rendesen max az első sarkon még torpan egyet télen kigyorsításkor, de nyáron már az se. Ha járatod indulás előtt akkor tökéletes. Ennél rosszabb nem lesz.
Ráadásul szerelőnek óriási cumi, mert ha akaratlan matat arra tök tünetmentes egyből, elég véletlenül rákoppintani a szivatóra és akkor oké, másnap viszont kezdi elölről. Simán lehet hogy úgy kapod vissza ahogy odaadtad, pedig tényleg megnézték. Ha nem akarod járatni cseréld ki az automata szivatót, de gyárilag ilyen xar a fele, szóval... inkább járasd egy kicsit. -
Vanek úr
csendes tag
Köszi a tanácsot.
Nem nyugtattál meg "Ráadásul szerelőnek óriási cumi, mert ha akaratlan matat arra tök tünetmentes egyből, elég véletlenül rákoppintani a szivatóra és akkor oké, másnap viszont kezdi elölről. Simán lehet hogy úgy kapod vissza ahogy odaadtad, pedig tényleg megnézték." -de azért bizakodom......nincs klímám, windows van.......
-
félisten
Az U.n görgők mire szolgálnak? Ezek és egy új akku mennyi egy aeroxba?
Más: gyújtás, fék behúz, gomb nyom? eredmény indul? Offba mert tök gáz, de nem tom.
-
Smani
senior tag
válasz Tothgera30 #20866 üzenetére
Városi ácsorgásra pont hogy léghűtéses robogó ajánlott. Az aminek fújja a venti a hengert. Nem egyszer akadt ki 110c-nél nekem az aerox vízhőmérője és vártam a vízgőzt a nayg dugóban nyáron 45c-ban pesten...
-
félisten
Talán. A bukó így is olyan, h kölcsön és kb mint egy bili, de van. Elmászok és elkérem pár körre, meg áthámozom a leírás szerint. Közöltem vele, hogy olyanok néztek rá a képekre meg az infókra akik nem ma kezdték, ha minden jól megy esik az ára ezért.
runner 125! Ahaaaa! Mondta ,hogy most nem az igazi cseréli. Elkérem a régieket megnézni. Ha odaadja talán nem hazudott és cserélte. Mit kell tapasztalnom ha nem cserélte? Pontosabban mit kezdjek a gépel, hogy előjöjjön a görgő kopottság hiba?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20876 üzenetére
Alapvetően ezt nehéz varió levétele nélkül megállapítani.
Ha, nagyon szarok a görgők, akkor rosszul is fog gyorsulni.
De, ez ne legyen a döntö érv egy robogó mellett/ellen. 2-3k egy új görgőszett."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20881 üzenetére
Még most sem tudjuk h mennyit kér érte? Most te titkolózol ennyire, vagy az a baltazár nem bírja egy hete kitalálni, h mit akar kérni a robogójáért.
Ez már nem jó előjel. Amikor jönnek a kifogások, h "áh csak görgőcsere oszt jó lesz".
Költségesebb sport lehet.Első hsz.-át olvasd át, tartsd be, és vigyél magaddal valakit, aki látott már robogót kicsit közelebbről.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #20883 üzenetére
260
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20885 üzenetére
Noh igen, ez is bizonyítja, h a futás nem valós, de ezt már megírtam ezek tudta nélkül is.
Annyiért nem éppen best buy, pl.
De, menj el, nézz meg többet, s akkor lesz összehasonlítani alapod.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #20887 üzenetére
hozzád szól a kérdésem.
érdemes lenne lecserélnem a gyári variátort valami másikra úgy ha semmi mást nem cserélek? tehát kipuff stb maradna.
-
runner 125
nagyúr
Gyári 50-es hengeren egy tuning variátor alig észrevehető változást eredményez. Ha, nagyobb teljesítményt szeretnél, kell rá venni egy Malossi vagy egy DR vashengert.
Jó állapotú a robogó esetén, bőven elbírja a gyári főtengely is.
Ezen hengerek tartóssága, megegyezik a gyáriakkal, viszont 17,5-es karbi minimum kell hozzá. Elképzelhető, h a gyári is akkora, ennyire nem ismerem az Aerox-okat.
Ha, fentvan a 70-es henger, akkor már érdemes gondolkodni egy varióban."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #20890 üzenetére
Ez kb mennyit dobna a végsebességen? Most óra szerint vízszintes úton 85. Gps-el ez 77.
-
SzlobiG
félisten
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20885 üzenetére
Figyelj, ha már (ahogy olvasom) így enged az árból, az rossz előjel. Én nem engednék egy forintot sem, tudom mit tud a motor, tudom hogy mit kellesz pár év múlva cserélni, ismerem hogy hogyan volt használva, megbízhatónak mondanám. De ha te azzal megijeszteted hogy pár hozzáértő ránézett, és ő már azért enged hogy vedd meg, az azt jelenti hogy valami nem kóser a motorral. Amúgy pedig 260k-ért rohadt sok, annyiért igazolható előéletű NRG-t/Runner-t/SR-t kapsz (ahol az évjáratot könnyebb megállítani), nem újrafestett, felmatricázott, kókányolt, kikent Aeroxot! Én is nézegettem pár évig, és nem találtam olyat, amit be mernék vállalni, és testlakatilag i elég kicsi volt nekem, akkor szerintem nézz valami "nemhülyegyerekekcélpontja" motort!
#20887 runner 125: Nah, a linkelt példányt ne ajánld neki. Kipróbáltam, a loobeltnél volt anno, onnan vette az illető, aki amúgy Aeropxokat hírdetget pár éve (otthon festegeti/matricázza, és egy szerelő haverja műszakilag is rendbe teszi őket). Amúgy meg az is egy 2000-2003 körüli gép, új festéssel (a felnin is), felújítva, sokadik hengerrel, tuningvarióval, új műszerfallal (friss csavarokkal), újrafestett deklivel stb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
válasz Tothgera30 #20897 üzenetére
nem enged azt mondta, csak megpróbálom. ez az alja.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20899 üzenetére
Én nem venném meg, de ez csak a saját véleményem. Ha megveszed, biztos kiszolgál, csak hát erős a gyanú hogy ár/érték arányban jobbat is vehetnél.
Egy órája voltam motorozni, jöttem falun belül (500m egyenes) 75-80km/h körül, egy Golf-os srác, ahogy észrevett szépen indexelt jobbra, lehúzódott és elengedett, mert ugye ő 50km/h körül jött . Pedig a vadbarmok szeretnek kikanyarodni elém (tudják hogy kb 60-70km/h-val közeledhetek), pedig ég a tompított állandóan, de hogy milyen rendes emberek is vannak, ez ritka . Mondjuk nem is szoktam ilyen tempóban menni, de most siettem, a motor már meleg volt, és picit odahúztam (de persze nem teljesen), ez minden mentségem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban