Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Tothgera30 #20900 üzenetére

    ... jah, tisztára úgy néz ki, mint egy R1, ami előtt meg kell alázkodni. Sőt, a tiéd úgy is megy, de csak 3/4 gázon. ;] ;]
    _

    mod.

    Apropó, utánakérdeztem az injektoros témának.

    "Az injektorral lehet nagy baj, meg van ugye légtömegmérő, kompresszor is. Az a baj ha elromlik szakszervízben több 10 ezerrel lerántanak csak azért hogy kiolvassák a hibát és akkor még hozzá se nyúltak, ismerős így járt legalább is. Szakszervizben megfizethetetlen, nem tudja akárki javítani, ha meg egyesével neki állsz kicserélgetni na az se mondható olcsónak. Aki tudja is javítani elkéri az árát rendesen, de a legnagyobb baj hogy alig van aki ért hozzá.
    Használtan veszed km-re nem adhatsz túl sokat amit mutat, köztudott hogy sok km-rel eladhatatlan és kb 20 ezertől kezdődnek a bajok ezért fokozottan tekergetik főleg kereskedésekben is. Nagyon meg kell gondolni a dolgot és nézni a mocit, ér e annyit a dolog... Én inkább egy 4T 50-es az biztos ha már ezen akarok spórolni."

    "Csatlakoznék dfc7-hez. Ha spórolás a lényeg, akkor 4T, mert a Ditech el is viszi alkatrészben azt amit megspóroltál...sőt."

    Szerelő srác:

    "gyengepontja a kompresszor, a légtömegmérő, a befecskendő fej, injector fej, ez mellett a kompót is elég hamar elmegy ha a komputer kicsit megzavarodik.
    nálam is patika állapotú ditech volt, mindkettő az volt, az egyikben 3e kilométer volt, a másikban már nem emléxem, de 10 e alatt, és mindkettő 70e ráköltés után állt talpra."

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák