-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samus
addikt
Üdv,
látom egy kolléga már tett fel hasonló kérdést, de én is megpróbálkoznék vele
Tehát. Szintén robogót szeretnék venni, amennyit rászánok, az olyan 150-180 ezer pénz.
Néztem típusokat is, amik számomra szóba jöhetnek:Aprilia SR50 (a sima karburátoros, van egy 2008as új a családban, és nagyon megy...)
Aprilia Area (érdekes, de tetszik a formája)
Malaguti F15 Firefox, ebbe egyből beleszerettem (egy 1997-es Centro SL van itthon, az sem mondható lomhának...)
esetleg Gilera Runner 50, ez az a motor, ami tetszik is, meg nem is.Tudom, hogy segédmotornál max. 50 a megengedett sebesség (vagyis 45), de azért mégis szeretném, ha állandó utazó sebessége elérné a 70km/h (esetleg 80-at), ahogy néztem a Runnernek ez nem gond, az SR50 is eldöcög 75-el folyamatosan. Ha esetleg lenne még tippetek nagy testű robogóra, ne kíméljetek
Még egy kérdés: ha olyan motort veszek, ami gyárilag 50 ccm volt, de tuningszettet kapott, amitől 70 ccm lett (Malossi-t emlegetnek sokan...), az rendben, hogy jobban húz, de számíthatok valamire, ha esetleg rendőr megállít? Ránézésre semmi sem változik a robogón, a papírokon is 50 van.
Hajlok letenni egy A1 vagy Akorlátozott jogsit is, mert csábító a két személy szállításának lehetősége, de ha jól tudom a nagyobb, 125+ robogókon már váltó is van, amit én nem szeretek...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz bajnokpityu #7229 üzenetére
Persze, egyértelmű, hogy nem éjjel-nappal fogom húzatni. De városok között nehogymár 50-el kelljen mennem... (városban tartom magam a sebességhez), ha 70-et viszi folyamatosan, az már jó lesz, bőven. A 70 ccm-el kapcsolatban. Ha egy ilyen motornak 50-es papírjai vannak (úgy, hogy gyárilag ennyi is volt, csak csere után nőtt meg), az még "belefér" a segédmotor kategóriába? A fogyasztásról annyit, hogy az SR50 is 3-3.5 literrel megy, és ahogy kérdezősködtem, a 70 ccm kategória sem eszik ennél (jelentősen) többet.
A "roxi", amit emlegetsz, pontosan milyen típus (biztos itt van, de lusta vagyok visszaolvasni, bocsi...)?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Aprilia Scarabeo GT 200-ról mi a vélemény? Ugyan nem 50 ccm, de "robogó". Úgy olvastam a sima 50-es változat eléggé gyenge motorilag a többi olasz 50-hez képest.
Jól néz ki a lány ezen a Kymco Agility-n , és a motor is jó állapotban van, legalábbis külsőre úgy tűnik.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz bajnokpityu #7280 üzenetére
Nem városi robogónak tervezném. Azon gondolkodom, hogy ha meglesz a B-s jogsi (július másodikán vizsga ), lerakom az Akorlázott-at, ez 50 ezer forintomba kerülne, vizsgadíjjal együtt (plusz órák nélkül...) Egyrészt csak 20 vagyok, másrészt nem is kell nagyobbra jogsi, bőven elég a max.25 kW. Erre az vett rá, hogy ha magam mellett még valakit (barátnő pl.) szeretnék szállítani, akkor azt autó nélkül sima robogóval nem tehetem meg, autót fenntartani nem tudok. Viszont ha jól tévedek, egy ilyen "nagy" motort sokkal olcsóbb fenntartani. Valaki például nem tudja, átlagosan mennyi az éves biztosítás és a két évenkénti műszaki? Zöldkártya kell-e rá? Mennyi forgalomba helyezni? (ha esetleg új, vagy "segédmotorként" használt (egyébként minden kötelező papírja megvan)? A fogyasztás, úgy olvastam, olyan 3.5-4 liter/100 (a négyütemű vizes 200as Scarabeo-nál).
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Üdvözlet mindenkinek (újra),
lenne pár kérdésem pár régebbi és néhány újabb robogóval kapcsolatban.
Első: Létezik olyan típus, hogy Yamaha Target MBR, és így néz ki? :[link] (biztos nem Jog, mert azoknak más formájuk van). jútyúkon láttam, hogy ez a típus megy mint a rakéta (eléri a 90-et, de olyan hatvanig húz rendesen). Viszont neten nem találtam semmifél infót ilyen típusú robogóról. Lehet nem is Yamaha?
Mi a vélemény a Yamaha Jog típusról (mindháromról, -kivéve a Jog R-ről, mert az még új és drága...-, bár legjobban a Next Zone tetszik)?
Suzuki Address
Piaggio Free és Liberty (75 körül árulják...gyanúsan olcsó)
Honda Neo's
Suzuki Zilion
Honda SH100 az eladó szerint még egy hozzáértő sem mondja meg ránézésre, hogy ez nem 50, hanem 100 ccm.)
Láttam még egy Malaguti Ciak Master 4T 150 ccm-es motort, de nekem ez sme tűnik többnek ránézésre 50-nél, és az órája is 120ig van számozva, nem 160ig, ahogy szokás ebben a kategóriában.Legjobban a Target MBR érdekel, mert a közelben van, és elfogadható árú.
Továbbá ha esetleg valaki ismer eladó robogót olyan maximum 70 ezer pénzért, megbízhatóan, az jelezze nekem legyen szíves. Ajánlatokat is elfogadok különböző típusokról. Ami fontos: menjen 70 km/h-val (utazósebesség), és legyen megbízható igásló. Csak tankolni kelljen.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Yamaha Aerox
Aprilia SR50 (karburátoros)
Gilera Runner
Piaggio NRG
Italjet Dragster(persze ez csak az én listám, bocsi, hogy közeszóltam)
Valaki esetleg az én postomra?
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Erre pontos választ nem tudok adni, de a blokkból kiindulva 80 simán megvan. Az itthoni SR50 kényelmesen utazik 70-el, de ki lehet húztani 80 fölé is (nem tudom, mennyit csal az óra). Viszont van itt pár roxi guru, ők majd megmondják a frankót
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Dízeles #7792 üzenetére
Köszönet, olvastam már.
Viszont lenne még egy kérdésem: ez a motor ránézésre elmegy ötvennek? És nem tudjátok véletlen, ennek a kialakításnak mi a neve? (nem gyorsasági, nem cross, nem is mondanám choppernek, nem robogó).'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Dízeles #7795 üzenetére
Hmm, akkor úgy nézem maradok a robogóknál. Az álom egyébként is egy maxirobogó, Gilera Nexus (csak ehhez A kell, mert több mint 40kW), vagy egy Suzuki Burgman AH400, vagy Yamaha T-Max (ha van nagyobb, mint 150ccm). Ami még beesik a "Simson kategóriába", az egy Yamaha, Ő. A gyorsaságiak is tetszenek, ez például már nem tűnik olyan kis vakarcsnak, mint a többi ötvenes, de kétlem, hogy meg tudnám szokni ez az ülésmódot. Igazából a chopperek vonzanak, de 50 ccm-ben nincs túl nagy lehetőség, amit találtam, az picit érdekes...Egy Aprilia Red Rose azért sokkal szebb
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Red Rose-ból láttam 50 ccm verziót itt. Nem tudom, van-e szebb chopper ilyen kategóriába...Az a motor egy álom...számomra legalábbis, mivel 160 000 pénzért láttam...
Viszont megakadt a szemem egy 2000-es Piaggio NRG MC2 Sport robogón
(nem szép? : [link] és [link]. 100 ezer pénzért. Nagyon jól néz ki, de a jobb oldala enyhén sérült, amiről még nem kaptam képet...egyébként motorikusan kifogástalan. Mondá a hirdető. Ami még szóba jöhet: Aprilia Guliver (100k), Malaguti F10.
Van egy '96-os NRG is, szervízkönyves, bontatlan blokkal, apró karcokkal, eredeti fényezéssel (fényes fehér), 118k. És Egy Yamaha BWS Booster (tudja valaki az MBK milyen gyártó?), állítólag 2L / 100km fogyasztással...Kíváncsi vagyok a sérülésre az NRG-n, de nekem ez nagyon tetszik és ennyiért jó vételnek tűnik. Ahogy néztem a blokk megegyezik a Gilera Runner 50 ccm blokkjával, nagyon megy, bőven eléri a hetvenes utazó tempót, ami a cél. Bár picit gyanúsan olcsó...vélemények?'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz rayoliviero #7829 üzenetére
Hozzáértő emberből híjján vagyok...
Most láttam egyébként egy Malaguti Centro SL-t (1999), 75k-ért. Csak a szervizablak hiányzik (lent, az ülés alatt, két lábfej mögött egy 10x10 cm-es takarólemez. A tulaj odaírta, hogy nagyon megy, minden robogót lealázott vele...ez azért nem teljesen igaz, de tény, hogy megy, ebből szintén vagy egy itthon (ez sem az enyém...), az '97-es, de nagyon megkímélt, 8000 km van benne, 70es minden probléma és erőlködés nélkül megy, hosszú távon, lejtőtől sem ijed meg. csak nem tudom...A hiányos motorról mindig az jut eszembe, hogy vajon hogy lett hiányos? És miért pont az a takarólemez hiányzik...Mondjatok valamit, ami 100 ezerért kapható, megy, megbízható.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Az a baj, hogy hiányzik az a bizonyos elem...hiába mondja, hogy be lehet szerezni, de honnan...
Időközben láttam egy Italjet Formula robogót
egy 1999-es robogótól 23000 km sok? Elvileg első tulaj.Szép, amit linkeltél (olcsó, és jól is néz ki...), de Debrecen nem itt van...Nekem az is fontos, hogy Baranya vagy Somogy megyében legyen, mert el is kell érte mennem...(Zala még szóba jöhet, bár messzebb van picit)
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz rayoliviero #7838 üzenetére
Az Italjet is át van festve, látszik rajta. Kérdés, miért. Törött, repedt lehetett...
Amit linkeltem NRG, nincs rajta egyik sárvédője sem...most tűnt csak fel. Van itt egy másik. Mondjuk a matricákat én leszedném róla...legalábbis az "1"-t. Csak itt tulajdonosok száma: 2. Viszont a leírás szerint van vezetett szervizkönyve, ami jó dolog. A motor nem lett megbontva, csak új kuplungot kapott. Biztos úgy varázsolták bele Viszont 1996-os...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz rayoliviero #7841 üzenetére
Az a baj a használtautóval, hogy valami eszméletlen béna egy keresője van. Kötelező megadni megyét a hirdetés feladásnál, mégsem lehet szűrni megye alapján...ugyanez a kepesmotor.hu-n is, és a motor.hu-n is. A hasznaltmotorok.hu keresője viszont profi ebből a szempontból. Körül is nézek.
Ha ez mellé kapom a csajt is, elmegyek Nyíregyházára is
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz rayoliviero #7844 üzenetére
Egy találat volt baranyai, az is '96-os, újrafényezett (irtó szép) és motorikusan felújított, 130k-ért.
Runner szintén nincs...Ez Vajon NRG és a tulaj vicces kedvében volt, vagy van ilyen márkája is a Piaggionak?
Annyira nagy baj, ha 13 éves a motor? Őszintén...nem nagyon vagyok képbe, igyekszem minden információ morzsát összeszedni.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz rayoliviero #7846 üzenetére
Találtam egyet, jó áron, szép, 10 éves, 10 000 km, ez nem mondható soknak. [link] Kifejezetten tetszik a színe is. Csak 150 km-re van...
Lehet, hogy mégis az öregebb lesz, közelebb van, 7000 pénz a benzin oda és vissza (hiába kellene csak oda menni, az autót vissza is kell hozni...).
Bár ki tudja mit hoz a jövő.
Runnert nem találtam maximum 140 k pénzért, így marad a második, az NRG. Aerox szintén nem volt található.Ha az előbb linkelt NRG (megér ennyit?), hogyhogy "csak" 75 km/h van írva végsebességnek? Elvileg jobban mennek, nem? Úgy szeretnék menni 70-et, hogy nem húzom csutkára a gázt (legyen tartalék, és a motor se pörögjön teljes fordulaton).
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Tehát a hőn áhított sebességet csak magasabb ccm-el érném el. Az a baj, hogy nekem elég lenne az 50 is, de úgy tudom hosszú távon a csutkagázzal való közlekedés nem előnyös. Bár nem tudom, hogy a 30 km egyhuzamban hosszúnak számít-e. Láttam egy F18-at, 150-es, csak az a gond, hogy négyütemű, teljesen más a hangja, és F18-ból nem létezik 50-es...gondolom NRG-ből sincs 125 ccm. Aerox-ból van gyárilag 100, de azok elég drágák, Runnerből is, de azok is drágák. Tuningolt motort sem szeretnék.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz rayoliviero #7865 üzenetére
Kymco-ról mi a vélemény (félve kérdezem). Láttam egy Kymco Vitality 2005-ös példányt, 5700km, 135k pénzért. A hirdetésben annyi, hogy családi okom miatt eladó. Valaki régen mondta, hogy kínait semmiképp, bár a Kymco még szóba jöhet. Mondjuk Ő inkább japán robogókat ajánlott.
Ma teszteltem. Van itthon egy Aprilia SR50 (karburátoros) 2008-as (4500 km), és egy Malaguti Centro SL, 1997-es (9000 km). Az Apriliát nem sikerült berúgni ötödszörre sem, önindítóval 3 mp után indult el. A Malaguti második rúgásra indult, önindítóval első pöccre. Azért nem csak a kor számít...engem nagyon vonz a Firefox, lehet több pénzt kellene összeszednem. Vagy egy százas Aerox, ahhoz még több kellene.Lenne egy OFF kérdésem. Ne tessék lámának nézni. Ha keverékkel üzemelő motorba tiszta benzint teszek, akkor a motor rövid távon beáll. És ha ez fordítva történik?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Akkor körülnézek a környéken, és veszek egy NRG-t vagy egy F12-t, ami jól néz ki, jól megy és jó áron adják. Vétel előtt alapos próbának vetem alá. Csak nem lesz vele baj...
A benzint csak azért kérdeztem, mert kíváncsi voltam.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Az 50 ccm Red Rose valami hatalmas. Hangja mint a Simson Szép, de így kissé furcsa...Robogót a népnek.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Lenne egy érdekes kérdésem (távgyógyítás ). Ma hazahoztam régi Hona PAL robogóm. Rossz szerelőhöz vittük. Másfél éve állt ott. A tag azt mondta, besült a motor, mert olaj nélkül mentünk vele, és a visszajelző sem működött. Azért vittük, mert valahol szökött belőle a benzin (gyorsan kiürült a tank, pedig alig jártunk vele). A szerelőhöz még a saját lábán gurult. Mivel nem tudott hozzá alkatrészt szerezni, nem is foglalkozott vele, darabokban állt nála. Mikor hazaértem vele (toltam...), próbából megpróbáltam önindítózni, persze sikertelenül, egy hang nem jött ki belőle, pedig akksi fel volt töltve (egy éve). Akkor rúgjuk be...gondoltam, ha besült a motor, meg is szorult a dugó, és majd jól nem fog menni. De ment. Adta is azt az érdekes "bugyogó" hangot. Kérdés. Ha a motor besül, annak milyen fokozatai lehetnek (mik a lehetőségek?)?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Gergello #7917 üzenetére
Rájöttem miért nem indult be. Az akksi lemerült, de ez még nem lenne baj, az viszont igen, hogy sem benzincsap, sem a cső nincs felszerelve (a tank meg szép száraz, de ki is folyna belőle minden...). A légszűrő mocskos. Nagyon mocskos, egyébként az sincs fent, megtaláltam a csomagtartóban (és nem ott a helye). A karburátor pedig annyira mocskos, hogy jobb nem is beszélni róla. Ezt megcsinálni többe kerülne, mint venni egy újat. Alkatrésznek eladom, hátha érdekel valakit.
Ha esetleg kellene valakinek...Eladó Honda PAL kisrobogó alkatrésznek. Mindene megvan, csak nincs egyben a motor. Idomok megvannak, elektronika jó, fényezés gyári, itt-ott karc, apró repedés, de törve nincs. Évjáratról fogalmam sincs. Csak magát a motorblokkot kellene felújítani, talán fúrás+ új dugó elég lenne. Irányár 30 000 ft. Alkuképes. Csak egyben eladó.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #7926 üzenetére
250, 300 vagy a nagytesó 500 ccm Nexus (nekem ez utóbbi az álmom és egy Moto Guzzi V7 )?
Ha már robogó: Simson robogó? (SR50)
Nagyon hajlok a Malaguti Centro felé...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #7930 üzenetére
Én nem váltanék (most ezt mondom, aztán lehet mégis).
Ha kis alku belefér, 100 k ért viszem'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Tothgera30 #7932 üzenetére
Miért?
Egyébként van különbség a 3 és négy sebességesek között?
És egy hatalmas kérdés: hogy vannak a sebességfokozatok?'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Tothgera30 #7935 üzenetére
Rendben, hogy előre és hátra (vagyis akkor itt tolni és húzni kell lábfejjel a váltót? Nem fel-le, mint ahogy a többi váltós motoron? Nem nagyon vagyok otthon a lábváltó világában, bocsi a láma kérdésért), hanem a fokozatok. Nagyon régen mentem egy ilyennel. Első fel, többi lent? Vagy mindegyik lefelé?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Tothgera30 #7959 üzenetére
Tehát akkor egy Simson robogó jó döntés lehet, 65 ezer pénzért? A blokk kompatibilis az S51 blokkal, alkatrészéllátás rendben hozzá? Ahogy néztem (jútyúk) lazán elmennek 70-80 között, komolyabb erőlködés nélkül, van rajta üres jelzés (lámpa), amit nagyon jó dolognak tartok. Csak kár, hogy keverékkel mennek, és dobozt kell venni, mert nincs csomagtartó.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Derbi-ről, mint márkáról mi a vélemény?
Pontosabban erről a típusról: [link] ?
Ha jól olvastam, spanyol maga a cég.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Valaki el tudná rendesen mondani hogy vannak a Simson SR50-nél a sebességfokozatok? Az rendben, hogy 1-H-2-3-4, de merre indul? (előre 1, vagy hogyan?) Abszolút nem vagyok képbe...bocsi, láma is vagyok...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Dízeles #8010 üzenetére
Tehát akkor egyből kettőbe váltáshoz kétszer kell felhúzni a kart? Gondolom, akkor SR-nél hátra indít, majd a többi előre. Lesznek problémáim ezzel még...A legnagyobb baj, hogy nincs sebességjelző indikátor bár a az említett motoron van üres jelző lámpa.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Dízeles #8014 üzenetére
Az SR50 Simsonon nem a hagyományos módon működik a váltó (fel-le), hanem előre és hátra kell tolni-húzni a váltókart. Arra próbálok rájönni, melyik irányból kezdődik az 1.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Adonimus #8023 üzenetére
Simson robogó. Ma 110ért láttam egyet helyben (háznál, ott érdeklődtem). Nem tudom az évjáratot, a tulaj nem volt otthon, de mikor odaballagtam megnézni az egyébként is tip-top állapotban lévő gépet (gyári matricák voltak rajta, semmi hiba), rájöttem, hogy miért ennyi. Összesen 6200 (6180 körül állt, pontosan nem emlékszem) km-t futott. Ismertem a tulajt, tudtam, hogy nem hajtotta. Kihasználatlanság miatt adják el.
Én is ennyi pénzért keresgéltem sima robogót, de elég sokat futottak, és nagy részük újra van fényezve. Oka ismeretlen...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Mi a neve annak a Piaggio Zip-nek, ami két üléses [kép], és a sima, ami kisebb testű, és egyszerű kisebb ülése van (és nincs hátsó szárny sem). Évjáratbeli különbséget nem nagyon fedeztem fel, az újabban nagyobbak és 80-90ig vannak számozva, a régiek kisebbek és 60ig.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #8072 üzenetére
Az újabb gondolom sokkal jobb. Bár nem tudom, mennyire mondható nagytestűnek. Bár egy Malaguti Centro sem túl nagy testű. Mennyire mennek az új Zip-ek? Mi a különbség a sima és Fast Rider kiadás között?
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Bocs, akkor én a kicsit több mint 100kg súlyommal mit akarok...mimimum tank kellene alám. Ahhoz milyen jogsi kell?
Legalábbis jó nagy testű robogó...bár a Centro bírja, hasít, lehet a nagy kerekek miatt...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Tegnap meglepve tapasztaltam egy érdekes dolgot. Miért mér a kilóméteróra furcsán? A mutató össze-vissza ugrál egy "10" közben, ha gyorsítok, akkor felkúszik, ugrálva, nem folyamatosan, állandó sebességnél is ugrál, bár kisebb közben, mérni jól mér (a kilengés alja a valós sebesség). Ez hiba egy 12 éves motoron, vagy korából adódóan ilyen a mechanika? Ez egyébként a Centro. Az új SR50 rendesen, folyamatosan mér. Bár a kettő között 11 év és 7000 km van, a Centro spirálja gyári.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
A vákuumos benzincsap működése roppant egyszerű. A szívócsőben működés közben fellépő vákuum nyitja ki a benzincsap membránját, és ezáltal tud lefolyni az üzemanyag a porlasztóba. Amennyiben álló motornál is folyik a benzincsap, akkor az nem működik rendesen, javítani, vagy cserélni kell! (forrás. Totalbike )
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Egy 125 ccm motornak van 90 km/h utazósebessége?
Azon gondolkodtam, miután autóm egy darabig úgysem lesz, veszek egy 125 ccm és kismotorként használom.
Szemezgetek egy Piaggio Skipper típussal (2003, 14300 km, 180 000 ft) vagy egy Aprilia SR125 (2001, ismeretlen óraállás, 150 000 ft). Szóba jött még Malaguti F18, de annak óriási a blokkja, és Italjet Formula Twin, ez 140k, 14 000 km, de dupla kipufogó, két henger, ezt már nem vállalnám be...
Láttam még Skippert (ez nagyon tetszik), 130k, 2000 évjárat, de 24800 km van benne...
De ha nem mennek ennyivel, akkor felesleges a hercehurca...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #8173 üzenetére
A 4T annyira nem jó (azt tudom, hogy 50 ccmnél némileg kisebb teljesítményt nyújt, de egy kategóriával feljebb is ez a helyzet)? Szemezgetek ezzel az "olcsóbbal", 130k-ért. 9 éves, négyütemű... Nagyon jól néz ki, képeken legalábbis. Kevés pénzért ne várjak csodát...kipróbálásnál egyébként mire érdemes figyelni (ezt úgy átlagban kérdezem)?
Legfőképp városban fogom használni egyébként, csak ha néha kikeveredek városok közé, akkor azért ne 60nal kelljen robognom. Csak azt nem tudom, rendőrök mit szólnak hozzá. Az óra 140ig van számozva. Bár ha jól tudom, a Honda SH50 is 140ig van...Arra rájöttem, hogy blokk és kipufogó alapján nem nagyon lehet megkülönböztetni. Az új SR50 Apriliának olyan vastag kipuffja van, mint a két karom. A dekni méretéről ne is beszéljünk.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz bajnokpityu #8184 üzenetére
Elképzelheted mennyire értek hozzá...
Aprilia SR125-ből létezik négyütemű? Vagy csak kettes van?
Skippert venném, de ezek után, hogy ennyire nem ajánlott a 4T...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Ránézésre Yamaha (MBK) BWS/Booster. A kerekei azért ekkorák, mert elméletileg ez a széria tereprobogó...Bár nem biztos, hogy ez, de nekem ez ugrik be elsőre. Elméletileg jól megy és keveset fogyaszt...(2 liter).
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #8194 üzenetére
Amit találtam Skippert, az mindhárom 4T. Meg van kötve a kezem, közelben kell, hogy legyen, és árban sem mehetek el akármeddig (140-150k). SR125 van (felújított, a leírás alapján). Malaguti F18-ból csak 4T van? Vagy valaki egy megbízható kismotornak még elmenő 125ös robogót tud mondani?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #8201 üzenetére
Akkor az is kilőve.
Skipper-ből csak 4T-vel találkoztam. (Pedig tetszik a széria...) SR125-ből van kettő is (elég szépek, '99-02 évjárat), nagy Runnert nem találtam ebben az árkategóriában. Érdekes, hogy az SR125 levegős, és nem vizes.
-
Ezek a nagyobb sűrítésű hengerfejek. Elég csak lecserélni, vagy egyéb dolgot is cserélni kell? Ez a 2-2.5 liter/100 csábítóan hangzik...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz runner 125 #8214 üzenetére
A kicsi testű Skipper nem tetszik...olyan pici. A nagy már más, az nagyon bejövős. Tetszik is, amit másodszorra linkeltél, de messze van...Használtautót még nem néztem, megnézem ott is.
A maxi SR tetszik. Nem baj, hogy fapados. Vízhűtés nem romlik el, mert nincs. A hátsó tárcsa hiánya fájó, de túlélem, bár jó lenne a tárcsa, mert mindig a bal kart ráncigálom...Nem is lenne nehéz ráfogni, hogy 50es, mert az SR szériából van ilyen, Skipperből pedig nincs...mindig attól félek, hogy majd olyan rendőr kap el, aki ismeri a motort...A 100ccm X-Fight és Speedfight Peugeotról mik a vélemények? Gondolom lemaradnak az olaszoktól...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Lenne egy nagyon láma kérdésem (ne tessék kinevetni). Mi az a fekete "doboz" a dekni felett? 50nél kicsi, 125nél majd kétszer akkora. Légszűrőnek néztem (mivel a karburátorba csatlakozik közvetlenül), de már ebben sem vagyok biztos. Ha nem az, akkor hol a légszűrő?
Akadna még egy kérdésem. Gyorsításnál ugye a gázt húzzuk, vagyis több üzemanyagot kap a motor. Az rendben, hogy a porlasztó gyorsabban porlaszt emiatt, de a gyújtásnak ki szól, hogy szaporábban a szikrával? Ez nem fér a fejembe. Látszik, hogy kimaradtam a Simson buherálásból.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Újabb láma kérdések következnek. Most tuning témakörben. Csak érdeklődés szinten.
A robogó legyen például Piaggio NRG.
Ha 70 ccm-re szeretném "átalakítani", akkor mit kell még cserélni (a dugattyún kívül)? Karburátort biztosan.
Más. Ha mezei 50 ccm gyári blokkra nagyobb karburátort teszek, annak van valamiféle teljesítménynövelő hatása, vagy csak pazarlás? A direkt légszűrő miben jobb, mint a gyári?
Nagyobb végáttéttel nagyobb végsebesség érhető el, a gyorsulás észrevehetően csökken?
Végül pedig a legjobb: léghűtés vagy vízhűtés?(Tudom, Google a barátom, Wiki pedig barátnőm, de egyrészt itt találkoztam már pár hozzértővel, másrészt azt sem tudom, hirtelen mit keressek).
Nagyon köszönöm a válaszokat, és bocsi, hogy sokak számára nyílvánvaló kérdésekkel zaklatom a nagyérdeműt...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Ez szerintetek mennyit érne? Én picit sokallom a megadott árat (főleg évjárat + futott km miatt).
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Köszönöm, ez most nagyon hasznos volt
Így utólag belegondolva ez sokkal jobb választásnak tűnik (évjárat, km). Mi a különbség a sima és SP verzió között (Piaggio NRG-nél Pedig az MC szériák között?)?
A Runnerek egyébként jó választások? Sokan dicsérik a teljesítményét, de olvastam, hogy az első teleszkópok nincsenek a helyzet magaslatán.
Igazából, így belegondolva maradok az 50es kategóriában. Ami tetszik, az a Runner (az óriási teste miatt), Malaguti F12 és F15, NRG, esetleg Aerox.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
[link]
Vélemény? (én személy szerint 150et adnák érte, max 170et, mert levegős, és hátul dobos...) Tetszetős darab, szerintem.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben