-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #16997 üzenetére
SP-nek a kb '99 végén kiadott, már hátul is tárcsafékes Runner-eket hívták, SP - Sport Production. Ezek nyilván 2 üteműek. FXR már a frissebb, 2002 után gyártott, de szintúgy 2t verzió, enyém is utóbbi.
Aminek szárnya van hátul, más az orridom és olajos Paioli villája van."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17018 üzenetére
Most hirtelen nem tudom mire gondolhatsz, fotózd le.
Mert hasonló pipa szerű menetes van még a motoron, de az a hengerfejbe megy, és az vízhőfok mutatónak a jeladója.
Egyébként meg amiket írtál a 125/50-ről tipikus önigazolás. "Eddig még megúsztam, eddig még nem volt baj, eddig még szerencsém volt."
Pláne úgy nem értelek, hogy mellette fenntartasz és birtokolsz egy 1000-es sportmotort. De, 50k-val többért már nem módi megvenni egy rendszámos robogót, aminek azon kívül, h _szabályosan_ fogsz használni, számtalan előnye van.
Nekem (mivel fiatal vagyok, és nincs 10 éve jogsim, nah jó majdnem ), de így 7k a rendszámos 180-as biztosítása 1 évre. Egy 50-esé kb 4. Plusz évi 3.000ft-ot nem ér meg neked egy rendszámos robogó, amivel ha kedved szottyan, a pároddal elmehettek bevásárolni, moziba, vagy szimplán kerülni egyet a városba?!
Mellesleg nem kell a tükröt bújni, nem kell rendőrautónál belefékezni, majd görcsölni, h megállít-e - ha, igen feltűnik-e neki. S, mi van ha KPM vizsgát követel?! Ugye..Visszakanyarodva az enyémre, a vételárát nem említeném, mert bazi nagy mákom volt vele, ennyiért még papír nélkülieket sem lehet kapni ilyen évjáratban. De, a fentebb említett összegbéli difi kb. megvan a rendszámos és kamu 50-esek között.
h1n1_900
Igen, ilyenkor alattam is kerékre áll a Babetta, sőt múltkor 40 métert egy keréken mentem, de 80-nál már nagyon hideg volt, le kellett raknom, de még ment volna.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17087 üzenetére
A benzin 1 hónap alatt nem fog "megkocsonyásodni", sőt, én úgy tudom, h ez a dízelre jellemző és csak a nagyon komoly mínuszokban.
Fémtankot illik telerakni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17243 üzenetére
Nem nagyon értem, látni kellene.
De az tuti, h a szívatót normálisan be kell tolni a helyére, és rögzíteni kell a csavarjával. Nem lehet azt ki be emelgetni.
Tipp; vegyél átalakítót és csinálj manuális szívatós karbit. A fogyasztáson kb 4-5 dl lehet spórolni is, és nem nincs vele vesződés.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17245 üzenetére
Valamelyik boltnak írjál, h olyan karbira kellene neked manuális átalakító szett. Ugyanoda kell becsavarni, ahova az elektromos szívatót. Plusz kell hozzá egy bovdenes szivatógomb is, amit célszerű a kormányra felvezetni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17249 üzenetére
..nem testel le valahol a kábele? Egyáltalán kap áramot? Jó lenne kimérni mielőtt visszaviszed, h szar..
Le kell engedni a vizet, Víztérfedő le, majd utána 4 csavarral a hengerfej le.
Nem nagy ördöngösség, de a blokkot illik kivenni hozzá."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17491 üzenetére
Gondolkodtam, de passz. Ha, most lett összerakva, akkor főtengelycsapágy biztos nem lehet, bár nem tudom mennyire néztétek meg, de ezeknél még típushiba, h magában a csapágyban megforog a főtengő, nyilván ilyen esetben főtengely csere a megoldás, de nem hiszem h itt is ez állt fent.
Egy valami nézz még meg, ugyanis ilyen fémes hangot az enyémből is hallottam néha, s épp a minap vettem észre, h mi az.
A nagy, központi blokktartó bak mellett van egy kis fém darabka, noh az valamiért kilazult, és mozog a helyén. Nézd meg, hátha..
Képen bekarikáztam..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Area51 #17494 üzenetére
srácok
azért ennyire ne legyünk már egyszerűek. nem melegszik valami akkor jó? ezeket ki kell mérni, nem kézrátétellel kell megnézni, meg szemre, meg odarakom a kezem, hogy mennyi jön, meg mekkora a hézag. Nem is értem hogy gondoljátok.
a főtengelycsapágyat meg nem lehet hallani. ha hallod, akkor ott már nagyon nagy gáz van. és még az se biztos hogy beindul, ha valamit hallasz, ott már majdnem tized mm a hézag.
lehet semmi baja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kem
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17607 üzenetére
?
..nem értem a kérdést. Privátban még fotót is küldtél a 180-asodról.
S, ahogy nézem minden típust leírtam ott is.Bízom benne, h nem rendszám nélkül akarsz venni, viszont 300k környékén már szép rendszámosat lehet találni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Area51 #17643 üzenetére
Az eléggé érdekes, amikor tolsz egy robogót csak a kuplungharang forog, alatta röpsúlyos kuplung van, ami nem ér hozzá álló helyzetben. Akár 100 al is tolhatod, soha nem fog hozzáérni a haranghoz, csak akkor ha el van törve egy pofarugó talán. De azt se hinném. Pont ez a lényeg, hogy ha forog a pofa, akkor szorítja rá magát a lendülete.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Area51 #17672 üzenetére
vagy mindig hozzáért a kuplungpofád a haranghoz, vagy a tűgörgőid a végáttétel tengelynél (a hátsó tárcsa és kuplung tűgörgőit) soha senki nem tartotta karban, nem zsírozta meg, nem cserélte le, és baromi nagy volt a súrlódása, mert az ékszíj morzsalék és a ferodolpor eltömítette a kosarat. Vagy egyszerűen sokat állt és rozsdás volt.
Az első verziónak alapjárati gondokat kell okoznia, a másik verzióhoz meg nagyon igénytelennek kell lenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz Area51 #17735 üzenetére
Azt mondta nem nagyon keresgélte a hibát, mert minden 4 ütemű 50-es szarnak tűnt neki amin eddig ült, úgy volt vele ez is az és kész. A kipufogót teljesen levéve gondolom nem nagyon kéne megpróbálni mit csinál teljes gáznál mert a fojtása nélkül behal a motor nem? Vagy lazítsam meg kicsit a kipufogótartó csavarokat, hogy picit szivárogjon? Mármint ha azt akarom megnézni nem-e a kipufogó van eltömődve.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17835 üzenetére
Ha, tárca, töltő, telefon, lezáró, kulcsok, eü csomag, apró, és ezen kívül más holmit is bedobálok, sötétben eltart egy darabig míg megtalálom amit keresek. Jártam már úgy, h nem találtam a tárcámat, mire rájöttem, h kintfelejtettem a sisaktartóban.
Noh, meg volt a Nexus-ban is, így csinálok ebbe is, teljesen vak sötétbe azért jó dolog, h nem kell matatni.
Kapcsolót meg linkeltem már szerintem, úgy oldom meg, h ha felnyitom az ülést zárja az áramkört a kapcsoló, így világít - értelemszerűen, ha lecsukom elalszik. (autóknál van az ajtóknál ilyen kapcsoló..)A kettő együtt kb 1,5 Watt-ot fogyaszt, az meg semmi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17862 üzenetére
Hjah, de gyere le velem egy olyannal a Balcsira 100-as utazóval.
Nekem még senki nem tudta megmagyarázni, h ez miért jó. Tényleg egyetlen egy pozitív okot/érvet látok az egészben, ami a kihívás.
Ezen kívül ráfizetés az egész tuning téma.barack.
Persze, maga a 70-es vas henger kialakítása gyakorlatilag a gyárival megegyezik, csak nagyobb a furat. Így a henger tartóssága valóban megegyezik egy gyári hengerével, viszont sokan nem veszik figyelembe, h egy 50-es robogónál az apró teljesítménynövekedést hosszú távon már nem bírja a többi alkatrész. (Főtengő, hajtókar, csapágyak, plusz egy 17,5-es karbi mindenképpen kell hozzá, ha gyári karbi van rajta.) ..és még sorolhatnám a hajtás optimalizálást is, ha már 70-es vas kerül a gépre, - de így már el is indítottuk a lavinát.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
válasz Area51 #17879 üzenetére
De kompletten, mert gondolom lesz új forgalmi stb.
Annyit találtam hogy autóknál 8500.- egy pár, akkor ezek szerint motornál 1 db. 6200.-Amúgy milyen sorozatnál járnak motoroknál? Ez még UDT-xxx-es
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #18546 üzenetére
Naa, azért egy 600-as 100 lovas naked bike már lazán otthagy egy ilyen 1.6-os Octavia-t, nem beszélve egy sportmotorról. De, ne is taglaljuk a témát, mert eszem ágában nem áll hasonlóra bíztatni senkit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz Area51 #18568 üzenetére
Pedig hidd el. Ismerős, semmit se ért hozzá, 47 éves nő. Ő bevitte, megcsinálták, és ennyit kértek el. A másik dolog hogy tuti nem cseréltek hengerfejet, de ott csesznek át ahol tudnak. főleg márkaszervízben
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."