-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz h1n1_900 #16342 üzenetére
Nem jó. Akinek fénytörése van, egyik szeme másképp romlott mint a másik, stb. Millió kizáró tényező van.
#16344 h1n1_900: Mint mindenben . Elviekben jó dolog lenne, de még s sisakot se mindig ugyan úgy rakja fel, talán szemüvegnél is van nap mint nap egy pici pozicionálási eltérés .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
leroyclub
senior tag
válasz h1n1_900 #16369 üzenetére
Hát nem sokat látok, csak most pont ugy alakult hogy 6 év után nincs kocsim, és előreláthatólag nem is lesz kb nyárig. A munkahelyem pedig 3 km-re van ami nem sok gyalog sem, de inkább robogóval tenném meg az utat. Ugy nem lenne több 3 percnél. Az idő alatt csak nem fagyok szét
-
Brogyi
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz h1n1_900 #16422 üzenetére
..mivel szerintem innen kb. élőben te láttál egyedül ilyen gépet, így nem is értem milyen válaszokat vársz a "milyen gép ez?" c. kérdésedre.
Egyébként szép kék-sárga, supermotonak van becézve, az 50ccm miatt inkább ausztriai tájjárónak nevezném.Poén nélkül, biztos jó gép, Derbi Senda szintjét minden bizonnyal megüti.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz h1n1_900 #16429 üzenetére
50ccm-ben inkább robogó, mint egy ilyen, szerintem.
Pláne 3 kilóért, annyiban van a tip top rendszámos 180-asom.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz h1n1_900 #16433 üzenetére
2-2,5 de függ a kezedtől is. Szerintem nem éri meg lecserélni egy jó állapotban lévő roxot, mert használtpiacon semmi sem biztos. Most van egy jól működő, fasza robogód. Lehet belenyúlsz egy lutriba.... Inkább nem folytatom
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz h1n1_900 #16435 üzenetére
'Könnyen' megy le a berúgókar, érezni, h nincs akkora kompresszió benne.
Illetve nehezen indul - rosszabb lesz a végsebessége."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz h1n1_900 #16437 üzenetére
sok mindentől lehet kisebb a végsebességed, nem csak a kompresszió csökkenéstől.
szíj vékonyodik, ahogy kopik, attól is.
a dugó kopását észrevenni nem tudod, mivel a gyűrűket a terjeszkedő gáz mindig odanyomja a hengerfalhoz, vagy ha már azt észreveszed, gáz van, a henger is odavan.
állíólag lehet hallani ahogy a felsőholtponton átbillen és "csap" egyet, de basszus van annyi zaj abban a blokkban, hogy nekem sose tűnt fel. Vagy valakinek van ilyen infrahallása, de én sosem hittem ezekben a meghallja valaki mi a gond dolgokban.
Ezért kéne cserélgetni az alkatrészeket az előírt szervizperiódusonkánt - többek között dugót - és akkor nem lesz meglepi, hogy letört a szoknyája a dugónak a hatalmas csapkodás miatt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz h1n1_900 #16485 üzenetére
Igen, csak önindító van. Bár errefelé volt -5 fok többször is és még nincs berakva a házba, csak a garázsban pihen, tehát ott ugyan olyan hűvös van mint kint, ráadásul a múltkor is vagy 2 hétig rá se néztem, azután meg beindítottam, mentem egy 300 métert, leállítottam, fél óra múlva pedig haza, szóval többet merült mint töltött. Az ember hozzászokik a jóhoz ezzel az önindítóval. Bezzeg anno az Etz-t mikor reggelente berugdostam, jó kis torna volt, főleg ha túlszívta magát akkor aztán kellett vagy 10-15 rúgás, le is izzadtam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
válasz h1n1_900 #16490 üzenetére
hát igen, ez a 2l fogyi kamu, vagy a súly miatt nem jön ki, pedig nem tépem, igy nem az igazi. bár 3 literrel jobb eljárni, mint a verdával 7l, csak már lefagyok...
amúgy, ha mégegyszer nekiindulok, kinai blokkos / összeszerelésű moci nem kell ( pl az aprilia sportcity 400k+ ért is az ) inkább egy tuti olasz vespa, vagy honda 600k körül - rákaptam a motorra -.
-
mokus1
addikt
válasz h1n1_900 #16495 üzenetére
Focus-nak 60km/h a vége.Előnyei hogy olcsó,Erős dupla lámpa sötétben is kiváló.megbízható miután felújíttattam, 3L 100km-en.Hátránya az a motor volt de így hogy yamaha jog blokkja van benne az sem gyenge láncszem
Runner:50-esként van használva de sosem volt még vele semmi probléma.Neki nem 60 a vége Ez is eljár 3,5-4,5 literrel. -
mokus1
addikt
válasz h1n1_900 #16497 üzenetére
Szerintem bevállalható simán a runner.Jó pár éve nem volt semmi gond vele.Láttam már 250es Leo-t is 50esként. De például a legjobb talán egy 125ös Liberty. Annyi a különbség a 50-125-200as runner között ami szemmel látható. 2ös rugós tag, és a kipuff.
De amúgy ha nagyon biztosra mennél és tudsz rá költeni vennél egy újabb típusú NRG-t az megy is és 50es. -
őstag
válasz h1n1_900 #16506 üzenetére
Tudtommal ha nem eredeti forgalmija és kivonója van a motornak akkor lehetetlen legálisan rendszámoztatni, még a fénymásoltat se fogadják el.
Ja és még egy javaslat: Ha Pestre szeretnéd a Runnert vagy olyan településre ahol sok a rossz minőségű út, akkor azt a zsíros, fordított teleszkópot is felejsd el szerintem. Nekem 180as Runnerem volt, ilyen telóval és tapasztalatból mondom hogy szétrázza a seggedet egy rosszabb úton, nem erre való
mod3: Sajnos be fogják, ez csak idő kérdése. Az Európai országok többségében már be van vezetve, és gondolj csak bele, ez is egy jó kifogás pénzszedésre. Ha minden robogós befizet pár ezer forintot a rendszámra, komoly összeg gyűlik össze.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz h1n1_900 #16499 üzenetére
A két ütemű maxi Runner-eknél 1 teleszkóppal van megoldva a hátsó felfüggesztés - ezért is sokkal előbb látszik rajta, ha kopottak a szilentek, lóg a blokk.
A 4t maxi Runner-ek már dupla gátlóval jött ki, ami viszonylag jobb úttartást ad nagyobb terhelés alatt is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
őstag
válasz h1n1_900 #16510 üzenetére
Már bevezették [link] Egyelőre felfüggesztették a végrehajtást a részletek kidolgozásának idejére.
A segédmotoros kerékpár fogalma nem csak az 50 ccm alattit jelenti!
pl. személy szállítására nem alkalmas, tehát a 2 üléses robogók eleve kiesnek.5/1990 Köhém rendelet 19 paragrafus :
"(3) A két- és háromkerekű segédmotoros kerékpár azonosítási jele a jármű vázába beütött CM betű és a hajtómotor cm3-ben meghatározott hengerűrtartalmát jelző szám. E jelet csak a gyártó, forgalmazó, illetőleg a közlekedési hatóság ütheti be. Segédmotoros kerékpár ilyen jelzés nélkül a közúton nem közlekedhet."Anno a Verhovinába be kellett üttetni a CM50 jelzést a vizsgabázison. Nekem megvolt
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
runner 125
nagyúr
válasz h1n1_900 #16514 üzenetére
Használd a keresőt, minden héten megkérdezi valaki.
Erre nincs válasz, mivel aki egy minimálisan is érdekelt a témában, hangról hallja, h nem 50 köb egyik sem.
Nálam 200ccm alatt a motor csak 2t, de ez én vagyok.
125-össel 4 liter alatt simán el lehet járni, nekem a 180-as eszik 4,2-t, de ez egyben van teljesen, noh és gyári.A nyolcadliteres 100 körül, a 180-as 130-at tud.
De. A Runner-ekkel nagyon hamar be lehet fürödni, pláne az olcsóbb darabokkal. Egy komplett felújítás 100k+ munkadíj nélkül.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
g@bo
nagyúr
válasz h1n1_900 #16540 üzenetére
volt hogy engem is, de utolértem, és kinyitottam az ajtót ( persze előtte megnéztem, nem e 1 500 kilós gyökszi ül bent ) volt vernyákolás.......
na, végre egy normális szerelő. 80-as polini öntöttvas hengerszett. aszongya, cserélhetjük, de mivel a motor fordulatszáma nem nő, csak az ereje, nem lesz gyorsabb a verda, ha cseréljük a kuplungot, variátort, hátsó áttétet mondogatott, akkor jó esetben +15-20k többlet lesz, mindegy munkadíj és egy tonna alkatrész mellet, kb. +100k lenne.
hehe, 4T (50 ccm) egy szopi.
-
runner 125
nagyúr
válasz h1n1_900 #16569 üzenetére
Jajám, ha bemelegszik érezhetően jön.
Tothgera30
Köszi. Idén csak szebb lett, most már nincs rajta karc.
Helyes.
Rátölteni rá lehet, de vedd is ki belőle.
Holnap én is kikapom.PLaci58
Nem vicces.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz h1n1_900 #16576 üzenetére
Hidegen a 2 ütemű motort sokkal jobb berúgóval indítani, mint indítózni.
mod.
Ma találkoztam a barátommal, akinek a 400-as Majesty-je van, felvilágosított, h én qrva rosszul emlékszem a futott km-ére, mivel már 115.000-nél jár.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz h1n1_900 #16576 üzenetére
A miénk 2006-os, ettől az évjárattól azt hiszem kötelezővé tették hogy a tompított állandóan égjen, tehát kapcsoló sincs amivel lekapcsolnám, mint a régebbi robogókon/motorokon. Igen ám, de ez nyáron még ment napi 5-10km-t, vagy kétnaponta egyszer ugyanennyit. Már ősszel csak egy utcával odébb járogattam vele, most pedig már heti egyszer van ez meg. Itt pedig önindító van, mivel PureJet (befecskendezős).
Tessék, ez az:
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz h1n1_900 #16588 üzenetére
Míg forróság volt és a szíj is jó volt benne, illetve friss görgő, akkor 84km/h volt, most már esedékes a szíj + görgő csere, mert eléggé kopottak, így be nem melegszik, erőteljes gyorsulnál (csak álló helyzetből) amíg rá nem fog a kuplung, addig van egy pici hangja (mint ha csúszna a szíj), így hidegben 77km/h-t gurultam vele, de nem nyeleztem le, csak simán mentem, mert a hűtővíz nem megy fel középállásig míg nyáron igen, ezért nem is húzom neki. Egy Malossi Multivar 2000-et megérdemelne és hozzá illő görgőt illetve kuplungrugókat, akkor jobban menne és jobban gyorsulna, a fogyasztás pedig nem változna.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- További aktív témák...