-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
erről mi a véleményetek? érdemes ennyit rádobni / a térd mondjuk többet ér.../ tudtok jobbat, mást?
-
g@bo
nagyúr
válasz TayRol #19053 üzenetére
3k ért láttam még egy típus, szóval 3* ár, az nem olyan vészes... de +1000 ért ugyanebben a modellben /márka/ van protektoros.
3000é végtelenül egyszerű tépőzáras szutyok van, ha tudsz jobbat, link pls.
amúgy nem lenne gáz, ha kicsit drágább a cucc, de minőségibb, a térdünkért...
-
g@bo
nagyúr
válasz TayRol #19055 üzenetére
nem tudom, ez mennyivel jobb... ez [link] a 3 rugós csoda, én még nem láttam, csak itt ott olvastam róla.
a linkeld holmid csodás, de jó lenne hazai viszonylatban is megvehető cucc, mert hogy pl. Szingapúrban olcsó és pöpec dolgok vannak, az szép, de jobb lenne elérhetőbb megoldás.
-
TayRol
veterán
Amit linkeltem az itthon is megveheto. Akár a Visegrádi utcában akár a Suzuki Hollosnal.
Az általad linkelt Louisos térdmelegito nem sokat ér, van egy a családban, egy 50-es robin használják nadrág alatt. De csodat nem tud.
Voltam ma Suzuki szalonban, 2003-as 400-as burgman (már nem a merci lámpás) 550e pénz. De ezek a burgonyák élőben nem tetszenek. Ilyenem nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19018 üzenetére
Na, reggel sikerült "rámérnem" a keréknyomásra. Volt benne kb. 1 bar a
gyári 1,9 helyett elöl, hátul meg valami 1,5 az előírt 2,2 - 2,4 helyett. Pff.Tök más lett a motor viselkedése is, mintha jobban szeretne kanyarodni.
Ja és így a reggeli 9,2 km-es úton 9,2 km-t sikerült mérnem az órával is.Tudom, b*lfa... vagyok, hogy sosem néztem a keréknyomást 1,5 év alatt.
-
dJ Peer
aktív tag
válasz DigitXT #19058 üzenetére
Sokat számít, kanyarodásban, gyorsulásban, meg a gödröknél is.
Én egy 15 km-t mentem (az amúgy is cserés) defektes gumival, azt hittem a vesém leszakad 1-2 gödör után. Most 130-as helyett, 120-as van fent. Ez jobban szereti a kanyarokat, de lehet csak azért, mert a másik már nagyon kopott volt. -
Winne
nagyúr
Sziasztok!
Van egy Piaggio NTT típusú robogóm, amivel akadnak gondok sajnos, amit a szerelő srác mondott, aszerint ott tartunk, hogy az elektronikával van valami gond, és emiatt nem indul akkor a motor, ha üzemmeleg. Kicsit furcsa a dolog, én nem értek hozzá. Ha komplett elektronika csere lenne, azt bontottan vajon mennyiért lehetne beszerezni?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
-
zsolt19900
őstag
yamaha majesty 125ccm ben ajánlott kategória? vagy lomha szegényem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #19066 üzenetére
Relativ..Lomhább mint egy runner.4T,kis fogyasztású,végre azért tud egy 110-120-at.
Cserébe kapsz egy 2 személlyel is kényelmesen motorozható gépet.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz zsolt19900 #19066 üzenetére
Viszonylag nagy testű ketyere és nem is nagyon könnyű,
szóval nagyon sportos menettulajdonságokra ne számíts.Mi lenne a cél? Városba rohangálni simán jó lehet, azért.
Néha kellene nekem is több "kraft" a 180-as verzióba, de
alapvetően nem kell vele nyélgázon közlekedni. Ez valós
175 ccm, aminél a 125-ös pont 50-nel kevesebb... Hát...
Papíron a 13 Nm versenyez 10-zel, hogy ez most sok-e?Szerk: viszont elvileg a kisebb blokk miatt könnyebb is,
mint a 180-as: ez kg/LE arányban segít a dolgon. De
pl. fenntartással kezelném a 120-at: max. óra szerint.
(Az enyém nem megy annyit, pedig 180-as... Persze,
óra szerint megvan nekem is, de durván csal addigra...)Én két személlyel nem próbáltam: magam sem vagyok
kis termetű, szóval alattam is dolgozik rendesen.
Kényelmes, jól motorozható, ezekkel egyetértek...[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19069 üzenetére
hát a jelenlegi runnerem 180 as 4t megy utazóba olyan 90-100 körül, de kb sitty-sutty 50-60-on van városban, most ezt egy maja is tudja? akkor nekem az bőven elég, és még gondolom kényelmesebb is
b125-tel szeretném hajtani a vasat majd
majánál mit érdemes nézni, milyen hibák? szériafrissítés, hányas évjáratúak a jók?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vaksi8
senior tag
válasz DigitXT #19069 üzenetére
Elhiszem amit írsz csak nem lehet,hogy valami akkor nincs teljesen rendben nálad motorikusan?Egy 180ccm-nek simán kellene vinni a 120-at (elgondolásom alapján) meg hát pláne 1 személlyel sem nagyon szabadna erőlködni alattad.Nyílván nem egy erőgépek ezek,de azért tudnak menni.
zsolt19900
Nekem 125-ös burgonya van az pikk-pakk fent van 50-60-on ezzel tuti nem lesz gondod.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz zsolt19900 #19070 üzenetére
Hát egy 180-as Runner után biztos lomhább lenne... A kis Maja nem
tudom mekkorát ugrik a városban... Az enyém még elég jól megindul
(főleg a lomha autósokhoz képest!), de oda tudnak verni, ha akarnak.Szerintem vásárlás előtt úgyis mennél próbakört: érezni fogod, hogy
mennyire szimpatikus: kényelmes-e, meg megy-e úgy, ahogy kell...Nem tudom, milyen szériahibák vannak, nem vagyok szakértő. Sőt,
nekem nem volt vele komoly bajom - eltekintve attól, hogy "ramaty"
állapotban volt, amikor megvettem. Amióta helyre lett pofozva, zsír.Ja, egy mégis van: az enyém eszi az olajat. Írták itt, hogy ez nem
normális, de ez van... Ettől eltekintve, hogy utántöltöm: minden jó.
Fogyasztás sem vészes, pedig hajtom rendesen - és csak Bp-en.
(Amikor egyszer kicsit is "hosszabb" útra kellett mennem, rögtön
meglátszott, hogy mennyivel kevesebb lett az átlagfogyasztás.)
Egy 125-ös ennél elvileg kevesebbel is beéri... Kivéve, ha nagyon
pörgeted / nyelezed, mert akkor az is bekajál szerintem 3,5L-t...vaksi8: GPS-szel 120-at? Lehet, hogy vinné, csak hosszú-hosszú
egyenes* kellene. Jómagam megvagyok 100kg+ott a légellenállás.
Szerk: meg aztán városban 120-szal már nem lenne vicces menni.*: esetleg lejtő. Hátszéllel.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19073 üzenetére
Végnyomást (hétköznapi nevén kompressziót) egy 4t-nél frankón lehet mérni. Kérj kölcsön egy mérőt és nézd meg. Az olajfogyasztást általában kopott motor okozza. Nem szokott füstölni?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19073 üzenetére
okés, meg az lenne a lényeg, hogy az utazó 90 meglegyen, ergó, hogy ne toljanak le, mert most a runnerrel csak az agyas autósok -mehogy ez motor és biztos lassabb mint ééén- tolnak le
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #19076 üzenetére
Szerintem a 90 nem mérvadó,azzal is le akarnak majd tolni.Pont ez a 125 kategória aminél már necces egy 80-al haladó kamion előzése.
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #19075 üzenetére
Te ilyen feltuningolt távszerelő vagy, aki nem hogy a hiba leírásból megmondja,
hogy mi a hiba, hanem a saját feltételezéseiből még a hibaleírást is generálja?
Kapufa kollega: nem okád kék füstöt. runner 125 legalább csak megkérdezte.Megnézem, hogy a 125-ös "burgonyáddal" mikor mész 120-at, GPS szerint.
Óra szerint egy percig sem kételkedek benne! De hát tudod: nem erre valók.zsolt19900: hova is akarsz vele utazni? Nem hosszú távra találták ki ezeket
a gépeket. Ha rendszeresen nagyobb távolságokra mész (országúton), akkor
nagyobb motor kell. Most B125, vagy rendes jogsi: nyilván az utóbbi drágább.
De ha már megvan a 180-as Runndered, s azzal elégedett vagy, nem hiszem
hogy lenne értelme kisebbre váltani, csak a jogsin való spórolás címén... Ezt
ugye el kellene adnod: szintén bukó. Inkább rendszámoztasd (ha nincs rajta). -
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19078 üzenetére
..amitől még csipkedni szokták az olajat, az a nyitott kipufogó. De, te hangtompítóval használod igaz? ..kíváncsiságképp én tuti megmérném. Enyémet épp a minap mértem meg, 8,2 BAR 26.000km-rel, de ugye ez 2t..
Ettől függetlenül, ha könnyen indul és úgy érzed, h van benne erő, akkor nem kell foglalkozni vele.Másik fele;
Mit jelent a "hosszú táv"? Én simán leverek ezzel napi 34-34km-t, ami szerintem meg sem kottyan egy ilyen robogónak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz DigitXT #19078 üzenetére
Először is nem örülök,hogy ilyen kötekedősre vetted a figurát én nem annak szántam!
Másodszor nem kell feltuningolt távszerelőnek lenni ahhoz,hogy ha valaki azt írja hogy zabálja az olajat akkor az motor kopás!
Harmadszor kicsit olvass vissza mielőtt itélkezel!
" Egy 180ccm-nek simán kellene vinni a 120-at (elgondolásom alapján) meg hát pláne 1 személlyel sem nagyon szabadna erőlködni alattad én ezt írtam!
A burgonya nem megy 120-al de 110 el igen!Ehhez képest írtam hogy a Te 180-as gépednek simán vinni kellene a 120-at HA NINCS BAJA!
És mellesleg ha tényleg eszi az olajat akkor hidegen,csőgázon igenis kéken kell hogy füstöljön...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #19079 üzenetére
amitől még csipkedni szokták az olajat, az a nyitott kipufogó
Na, akkor ezt meg is beszéltük. LeoVince 4Road tompító nélkül.Könnyen indul, pöcc-röff a gép, és húz mint a disznó, legalábbis
a kategóriájában (szerintem) megfelelően. Az, hogy nem húzom
ki végsebességig, természetes, hiszen egyrészt én csak Bp-en
belül használom, tehát lehetőség sem igen van rá, másrészt kis
12-es kerekeken gurul: szerintem nem valós 120 km/h-hoz való
a ketyere menetstabilitása. Ennyire nem hajtom ki... Nyelezem
persze, ha kell nyugodt szívvel, de nem végsebességig, dehogy.
Előtte még nyomatékmaximumon dolgozik a motor (~6500 rpm).
Viszont a max. teljesítményt 8800 rpm-en adná le: sose láttam
8000 fölött, mert ahhoz tényleg ki kéne húzatni. De lásd fent.vaksi8: a fentiek neked is szólnak. Munkába járásra használom
a gépet, nem rodeózásra. Nincs országút az útvonalamban. De
amikor legutóbb bele kellett vennem azt is, ott sem jött zavarba
a gép, sőt, az átlagfogyasztás drasztikusan esett, hiszen 90-et
simán tolok neki, és olyankor nem kell folyton megállni, indulni.
Ez volt az a bizonyos 15,5 km-es történet, ami csak egy része
volt az útnak: aznap jó 100 km-t beleraktam. Persze a kipufogó
olyankor már eléggé hangos, már azért sem szeretem pörgetni.zabálja az olajat akkor az motor kopás
Mit jelent neked, hogy zabálja? Előtted kb. 5 perccel runner 125
rögtön írt egy alternatívát, szóval ennyit arról, hogy "rávágod", mi
a baj... Miközben nincs baj: a keréknyomás volt baj legutóbb.Visszatérve a távolságra: nem a 35 km a sok, dehogy...! Hiszen
én is belerakok minimum 20-at, minden munkanap. Csak annyi,
hogy nem szívesen mennék mondjuk 30-40 km-re dolgozni vele
országúton, mert ahhoz, hogy lazán "krúzolj" ~90-nel, alacsony
fordulaton, szerintem egy kisköbcentis robogó nem ideális.
És én ide sorolom a sajátomat is. 250+ fölötte már van értelme.De ez már talán túrázás kategória gondolom... zsolt19900 nem
írta, mennyi az annyi. Ha 5-10 km-re kell elugrania -> nagy ügy.
De felmerül, amit ír, hogy az autósok letolják -> az kellemetlen.Szerk: hidegen,csőgázon igenis kéken kell hogy füstöljön...
Nem füstöl. Annak ellenére, hogy hidegen nem ajánlott nyelezni.
Ha gondolod, holnap felveszem neked, hogy mi látszik a kipuból
reggel az induláskor. Úgyis terveztem már, hogy egyszer megint
megörökítem a lángcsóvát, amit néha leállításkor dob. Ha menet
közben is produkálja, akkor érdekes lesz a felvétel. (Bár lehet,
hogy ezt inkább csak éjjel lehetne felvenni: nappal nem feltűnő?)[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #19081 üzenetére
Meg szabad kérdezni miről írsz? Minek köszönhető ez a tördelés?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vaksi8
senior tag
válasz DigitXT #19081 üzenetére
Még egyszer le írom nem kötekedés volt a cél.
Idézlek
"zabálja az olajat akkor az motor kopás
Mit jelent neked, hogy zabálja? Előtted kb. 5 perccel runner 125
rögtön írt egy alternatívát, szóval ennyit arról, hogy "rávágod", mi
a baj... Miközben nincs baj: a keréknyomás volt baj legutóbb. ezt viszont most nem értem.Te magad írtad
" Ja, egy mégis van: az enyém eszi az olajat. Írták itt, hogy ez nem
normális, de ez van... Ettől eltekintve, hogy utántöltöm: minden jó.
Fogyasztás sem vészes, pedig hajtom rendesen "
Egy 4 ütemü motornál nem nagyon szoktak olajat után töltögetni,ugyanis nem szabad hogy annyi fogyjon.Erre persze hogy rávágja akárki hogy mi a baj,mert egyértelmű..
Részemről befejeztem!!![ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #19082 üzenetére
..már én is kérdeztem tőle pár éve.
Emlékeim szerint azt írta, h hozzászokott a 'könnyen átlátható' írásokhoz, s ezért szereti hasonlóan rendezni a hsz.-ait.
DigitXT
Akkor ok minden.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #19083 üzenetére
Jah, bocs, félreértjük egymást. Hibának lehet mondani, hogy eszi
az olajat, de engem ez nem igazán zavar, "együtt élek vele": erre
mondom, hogy nincs baj. Biztos van valami, de nem biztos, hogy
az, amire te gondolsz és neked egyértelmű. Összefoglalnám...- nem füstöl (legalábbis én eddig nem vettem észre ilyesmit )
- pöcc-röff (most is tanúsíthatom videóval: ma reggeli hideg indítás)
- jól gyorsul (ez szerintem relatív - de akár lemérhető pl. GPS-szel)
- nem tudom, mennyi a "vége", mert nem szoktam odáig kihúzatniDe az óra csalását ismerve nem lehet több valós 110-nél, és már
akkor is kb. akasztania kellene óra szerint a 140-et. De ne legyen
igazam: kimegyek az autópálya bevezetőre, és megnézem, amint
lesz rá időm, és a kamera is visszakerül a kipuról a műszerekhez.Ha holnap a videóban az látszik, hogy idézem "okádja a füstöt"
a reggeli indítást követően, akkor revideálom az álláspontomat.
De szvsz komolyabb füstöt rég észrevettem volna - bármikor.
Utoljára füstöt akkor láttam, amikor "szarul volt beállítva a karbi".
Meg aztán volt hengerfejes is a kicsike. Erre írtam, hogy nekem
ami gondom volt vele, az visszavezethető arra, hogy le volt lakva
amikor vettem, csak nem értettem hozzá + bíztam a szervizben.Rendbe lett rakva, azóta jó. Nekem nincs vele bajom, na.
Találtam neked egy régi HSZ-t, ahol ugyanezt írom... Fenntartom,
hogy (nekem) az nem probléma, ha nem megy valós 120-at.#19085: igen, szarul van beállítva: zabálja a benzint is tudom.
(3,8L/100 km, Bp-en, rendesen használva. A lángcsóva leállításkor
van, meg lehet, hogy menet közben motorfék üzemben, de ezt csak
a durrogásból gondolom, amit néha tud produkálni. Nyitott kipu LOL.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19078 üzenetére
nincsenek meg a papírok hozzá ha komolyan gondolom a motorozgatásos dolgokat, és egyben lesz a gép, meghirdetem és eladom és veszek egy papíros 125 öt, elvileg lesz ilyen dinamikus mint a mostani
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19081 üzenetére
bocsi letelt a szerkesztés
hát valamikor csak úgy nekiruccanok a runnerral is egy 50-60km túrára bejárni a környéket, ez arra teljesen megfelelő, gondolom akkor a maja is az lenne
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
DigitXT
félisten
válasz zsolt19900 #19087 üzenetére
Biztosan nem lesz ugyanolyan dinamikus. 180 ccm + kisebb tömeg vö. 125 ccm + nagyobb tömeg... Meg az egész gép "más stílusú", gondolom a motor is máshogy van hangolva... Úgy tudom a 180-as Runner "sportosabb" az én Majámnál is (már ha ez a fogalom értelmezhető az esetemben), hát még akkor a 125-ösnél...
Az, hogy használható-e, arra, amire szeretnéd, csak rajtad áll. De számolj vele, hogy "lomhább" lesz. Ennyi.
Lehet, ha ledobsz időközben 10-15 kilót, ugyanott leszel menetdinamikában. Rám is rám férne - sajnos: no offense.
Szerintem inkább felfelé kéne váltanod, ha váltasz, pl. 180 2T (mint runner 125-nek van). Persze rendszám + jogsi alap. Nehéz ügy, ha a mostani géped nem papíros, és nem is igen megoldható rá. Én is nagy buktával "adtam el" anno a SYM-et, de inkább ez, mint hogy balhé legyen, ha bármi van... (Mondjuk jogsim legalább volt rá végig.)
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19089 üzenetére
én csak is b125 be gondolkozom, autó mellé bőven elég lesz, akkor inkább nézek egy fasza 125 runnert szerintem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
dJ Peer
aktív tag
Na a KRESZ megvan.
De egy furcsaságot hallottam. A felügyelő, aki bent volt, egy negyed órát beszélt arról, hogy mekkora felelősség és ökörség, a B125, mert hogy ennyi idő alatt nem lehet megtanulni motorozni, bla..bla..bla.
Azt mondta, hogy jövőre 24.életévre tolják ki a "A" kategória feltételét?!Más: Nemrégen valaki mutatott itt pályarajzot, hogy hogy kell végigmenni a rutinpályán. Belinkelné megint valaki azt? Oktatói kérésre memorizálnom kell.
[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Kétlem, hogy így láthatatlanba megtudjátok mondani de egy próbát megér. Van egy generic cracker motorom (valami kinai cucc osztrákoktól lett áthozva ahogy én tudom) Hengercserére szorul a járgány tudnátok javasolni hengert? Vagy csak úgy fog működni, hogy elviszem a motorszerelőhöz azt amit mond "el kell fogadnom".
Vaterán találtam egy blokkot hátha segít valamit...
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_motor_robogo_quad/egyeb/generic_cracker_motor_blokk_1570150595.htmlVálaszotok előre is köszönöm!
-
KatonaT
aktív tag
Sziasztok!
Ma néztem egy 50-es Runnert.
Évjáratot nem tudtak nekem mondani róla mert nem tudták!
Egy motorkereskedőnél néztem.
Óra szerint 13*** km-er van benne!
Narancssárga, szürke a festése... Nem tudom hogy ez gyári szín-e!
Mit érdemes ezeknél a Runnereknél nézni? kipróbálni még nem tudtam mert azt mondták hogy tegnap lett bevíve hozzájuk és még ki kell takarítani a karbit mert ősz óta állt!
Itt amúgy ha jól tudom bizományis motorok vannak...
Jah 160-ra tartják viszont 1-2 apróság azért volt: Hiányzó első embléma, az orr idom alul ugye 2 részből áll azok sem voltak lefogatva.....
Viszont az ülés szép állapotú volt, a kapcsoló gombok sem voltak agyon kopva, látszottak a jelek is, a féktárcsák nem voltak "hullámosak"!
1-2 karcot kivéve és az emblémát én elég szép állapotúnak láttam!
De igazából nem tudom hogy ezeknél a motoroknál mire is kell odafigyelni!
Az alvázszámából lehet látni hogy mikori úgy mint az apriliáknál?
Ja és ezek a "szörnyetegek" mennyit ehetnek?
Jah azt azért hozzá tették hogy sport kipufogó van rajta, azért mondtam hogy csak egy sport motor hiányzik hozzá
Segítségeteket előre is köszi! -
Tothgera30
Ármester
válasz KatonaT #19098 üzenetére
Ehhez látni kell a motort, 13 ezer km nekem gyanús egy 160 ezer forintos Runnernál, az ilyenekben 20***km-nél kezdődik a km óra állása, és azt tekerik szépen vissza. Az alvázszámból szinte minden kiderül, nem csak Apriliáknál, hanem minden motornál, mivel az Aprilia már a Piaggio konszern része így csak mosolyt csaltál az arcomra. A sport kipufogó szintén arra utalhat hogy nem 40 éves tulaj hajtotta, hanem egy tizenéves csitri/vagy pezsgő vérű olasz diák. Nekem a 06-os NRG-be van egy átlagosnak mondható 15 ezer km, és ilyet, ilyen állapotban 220-250k körül kapni legolcsóbban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
KatonaT
aktív tag
válasz Tothgera30 #19099 üzenetére
Az eladó, szervizes (mert ez szervíz és motorkereskedés) azt mondta hogy egy öreg vitte be mert neki ez túl sportos és akar helyette valami gyengébbet....
Az alvázszám hol található rajta? ennél is úgy van hogy a 10. számjegy tartozik az évjárathoz mint az apriliánál?
Ja és kis város ahol én lakom (Tatabánya). mármint ezt azért írom hogy az árakban gondolom vannak különbségek...[ Szerkesztve ]