-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
cstomi15
tag
Sziasztok!
Mi lehet annak az oka, hogy ha teljesen betekerem a benzin-levegő keverék állító csavart, akkor a motor továbbra is jár, akár percekig is?
Alapjárati csavart is akármennyire kitekerem, továbbra is jár a motor, és az alapjárat sem csökken.
A motor könnyen indul, nem pörög fel, összességében jól is megy. Gyertyát néztem, a színe inkább feketés volt, mint barna, ezért is kezdtem el behangolni, ekkor vettem észre, hogy az alapjárati csavar tekergetésre nem igazán reagál, és a keverék állító csavart teljesen betekerve a motor továbbra is jár. Esélyes, hogy fals levegőt szív a motor? -
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #19702 üzenetére
okés úgy legyen
előfordulHAT ezt írtam, de nekem mindegy
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
beszter1991
tag
Heló Keeway matrix, hogy bírna egy tatabánya-Budapest távot?
-
Tothgera30
Ármester
válasz beszter1991 #19707 üzenetére
Bírni bírja, ha műszakilag megfelelő állapotban van, viszont pihenőket iktass be, úgy félóránként!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
beszter1991
tag
válasz Tothgera30 #19708 üzenetére
Értem köszi.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #19708 üzenetére
ez a fél óra hogy jött ki? (meg minek kell?)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #19710 üzenetére
Fél óránként pihen, nem tudom hogy jött ki, én ha hosszabb útra indultam motorral, fél óránként leálltam, pihentem, ittam, hagytam hűlni a motort. Inkább a pilótának kell, mint a gépnek, de azért utóbbinak sem árt, ugye egy levegős még sem úgy bírja az állandó nyelezést (kb. 70km/h), ha fel akarja venni a fogalom ritmusát azon a hosszú szakaszon.
#19709 beszter1991:
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #19711 üzenetére
az 50 ccm előnye. az alacsony fogyasztás mellett.
-
Tothgera30
Ármester
Már mint melyik része? Mert én a túrázgatást inkább a 150-es ETZ-vel végeztem, azzal is megálltam mindig (főleg azért mert levegős). Az NRG-vel nem igazán megyek nagy túrákat, se időm, se energiám arra, bár tuti bírná, legutóbb egy kb. 30km-es karikát mentem, akkor egy laza 70km/h-s átlaggal gurultam végig, ott a fordulat is megáll 8 ezer körül.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
t1
addikt
válasz Tothgera30 #19715 üzenetére
Behát
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #19713 üzenetére
És azt miből gondolod, hogy egy léghűtéses motornak jót tesz,
ha megállsz vele? Pont a hűtését szünteted meg ezzel.Szerk: az meg, hogy fél óránként meg kell állni a pilótának, hát
minimum érdekes, de gondolom (nagyon erősen) pilótafüggő.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #19711 üzenetére
Dehát a tiéd vizes, vagy nem?
Rövid minarellivel mentem le nyélen Budapest-Hatvan és vissza. A leömlő este világított, de semmi baja nem volt/nem lett. Volt hogy egy drekas lejtőn is nyeleztem, kb 90el lement szegényke.
Vagy a vizes minarelli (area 51) Budapest-Lajosmizse egyszuszra nyélen, fél óra ügyintézés és vissza. Semmi baja nincs ezeknek, nem kell pihenni. Ha hőháztartással baj van, az pillanatok alatt kijön, elkezd gyengülni a motor, satöbbi.
nem műanyagból vannak ezek. (erről jut eszembe. a choi nori vezérműtengelye műanyag)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vaksi8
senior tag
Én nem vagyok egy nyelezős tipus,erre is vonatkozna a kérdésem.
El tud lustulni a motor ha nincs néha meg kergetve?Az autónál megszoktam hogy nem nagyon szeretik a padló gázt,ezért már lassan "bűntudatom" van ha tövig húzom a motornak.. -
Killing
addikt
válasz vaksi8 #19719 üzenetére
Nem árt néha (motornak, kocsinak egyaránt) jól meghúzatni 1-2x, de nem állandóan. 1-2 km-ert húzatod aztán nyugisan tovább. Amúgy ha sokáig nem használod akkor érezhetően 'tunyább' a motor. Simsonon és a kis suzuki swiften is lehet érezni ha sokáig állnak.
Amúgy meg ne legyen bűntudatod, látnád miket műveltem péntek esténként egy kis peugeot sv 50-el annó, de bírta.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
PLaci58
őstag
válasz Killing #19720 üzenetére
A múltkor én is meghúzattam az autót egy lámpánál, induláskor.
Betöfögött egy 50-es robi a 2 kocsisor közé, előre, mellém.
Kicsit meglepődött, amikor állva maradt
Még jópár lámpa után is lesegetett visszafelé.
Időbként országúton szoktam 3-ban kihúzatni az autót. A robit automatikusan meghúzatja az ember"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #19718 üzenetére
"choi nori"
Már ezen beszarok. Mindent elmond.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #19717 üzenetére
Gondolom mikor megállok, leállítom a motort, megállás előtt meg már nem húzom neki.
#19718 persuader: Igen, jól tudod, vizes. Azért én nem kínzom, mégiscsak magamnak kímélem. bár a korábbi hsz.-ben inkább a levegős motorokra utalgattam, mert anno az MZ-vel mentem "túrázgatni", az NRG-vel nem sokat voltam. Choi Nori-t pedig nem bántani, rohadt aranyos kis motor, ha lenne 2T-ben (Minarelli vagy Piaggio blokkal), már réges-régen vettem volna egyet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Killing #19720 üzenetére
ez egy kicsit összetettebb probléma, és megint egy félreértésen alapul.
A régi szocmotorokat, autókat új korukban, illetve felújítás után be kellett járatni. Ha a bejáratás során nem volt minden fordulatszámtartományban használva, akkor egy váll alakult ki a hengerben, ami magasabb fordulatszámoknál gyengeséget okozott. Ez volt a rosszul, kímélősen bejáratott motor tünet.
Ez a dolog úgy ragadt meg a köztudatban, hogy ha nem hajtod a gépet, akkor ellustul.
a kétütemű motoroknál inkább a kipufogó elkokszosodása okoz lustulást, ami megakadályozhatatlan még a kemény hajtás mellett is. Egyszerűen idővel ellustul. ennyi. Akármilyen olajat rakhatsz bele, az rakódik.
A mai négyütemű motoroknál nincs annyira probléma a lerakódásokkal ha nem nyelezi az ember akkor sem. nagyon tiszták a motorolajok is, meg az üzemanyag is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #19723 üzenetére
choi nori nekem is tetszik!!!
nem fikából írtam. csak olyan aranyos a gép szétszedve is. egyébként megbízható darab a spórolás ellenére is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #19725 üzenetére
..én rá sem ülnék, félnék, h nem indulna el alattam. Vagy, szimplán az első kátyuba kettétörik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #19726 üzenetére
csodálkoznál, hogy 30ig hogy gyorsul, nem gondoltam volna
alattam isNem menekülsz a csendőrség elől.
-
cstomi15
tag
válasz cstomi15 #19704 üzenetére
Leszereltem a légszűrőházat, benin-levegő keverék csavart 1.5-el kitekertem, alapjárati csavaron 4-et tekertem és beindítottam. Mikor ment a motor, befogtam a karbi légszűrőhöz csatlakozó oldalát (tehát elvileg meggátoltam, hogy levegő jusson a rendszerbe) és a motor azonnal meg is állt. Ebből feltételezhetem, hogy akkor nem szív fals levegőt a motor?
Viszont még mindig fennáll a fentebb írt problémám, hogy ha teljesen betekerem a benzin-levegő keverék csavart, akkor a motor továbbra is jár, nem áll le. Sőt, be is tudom így indítani, hogy a keverék csavar teljesen be van tekerve.
Továbbra is tanácstalan vagyok, vajon mi lehet a probléma? -
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #19725 üzenetére
Hát igen, feketében valami nagyon ütősen néz ki, csak kicsit érdekesre sikeredett. Sajnos 4T-t nem szívlelem 50ccm-ben, esetleg 2T befecsis lenne számomra az ideális egy ilyen kis motor esetében, bár akkor nem annyiba kerülnie mint amennyi most. De olyan aranyosan mosolyog hogy nehéz lenne visszaadni, ha egyszer ráülnék. Viszont a Honda Zoomer a másik kedvenc még, de ugye az is 4T, viszont legalább injektoros és rohadt stílusos egy robogó.
#19726 runner 125: [link]
#19727 persuader: 50km/h körül van a vége, ha jól tudom...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #19727 üzenetére
Ne ne!!!
A fél seggem sem férne el rajta. Ezt gyerekeknek csinálják :cstomi15!
Gondolom üzemmeleg motoron állítgatod a porlasztót. Az automata szívató be tud kavarni.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
PLaci58
őstag
válasz cstomi15 #19731 üzenetére
Akkor szokott ilyet csinálni, ha sokat kap, pl a szívatóról megy. Ettől is lehet fekete a gyertya és hatástalan az alapjárat állító csavar. Én mindenképpen megnézném az alapjárati fúvókát, hogy nincs-e eltömődve és a szívatót, hogy rendesen lezár-e.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
danny222
újonc
üdv!
vantippetek, ha liberty 50ccm 4T nincs szikrám akkor a CDI halt meg? -
beszter1991
tag
Sziasztok, ma még nem mentem el a keeway Matrix 125-ért, de holnap lehet elmegyek Tatára, és Pestre jönnék vele. reggel megyek szóval ráérek jönni vissza.
Csak attól félek hogyha megállok pihentetni a gépet, és pl nem indulna be utána vagy ilyesmi.Meg hát sokan írják hogy a keeway gagyi kínai , meg ilyenek, de nekem eléggé tetszik.
illetve az ülésen van egy nem kicsi szakadás. Hol lehetne újra húzatni és kb mennyiért.
a másik hiba pedig a műszerfalon a km óra plexit kiszívta a nap. ezt lehet cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz beszter1991 #19738 üzenetére
A műszerfalat biztos,hogy lehet cserélni mert több robogónak is ugyan ez van. Nekem Tauris Samba 50 volt ugyan ezzel de ha jól tudom a Motowell is ugyan ezzel szereli pár típusát.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz beszter1991 #19738 üzenetére
..muszáj ezt megvenned, vagy miért ragaszkodsz hozzá ennyire?
Egy ilyen Keeway-nél sokkal több jobb vétel van, mint rosszabb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #19741 üzenetére
Igen ez egy jó kérdés, mert azon kívül hogy olcsók és "szépek" semmi jót nem lehet róluk elmondani. Öregebb, többet futott, de minőségi olasz, japán robogót vennék sokkal inkább a helyedben.
-
beszter1991
tag
válasz runner 125 #19741 üzenetére
Nem muszáj , csak cserélném notira.
jól néz ki, meg csak arra kell hogy a városba néha mászkálni vele. -
beszter1991
tag
ő lenne a kiszemelt. 12.000km-el
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz beszter1991 #19744 üzenetére
Még papírja sincs? Ezt akkor nagyon gyorsan felejtsd el szerintem, ha jót akarsz magadnak
-
őstag
válasz beszter1991 #19746 üzenetére
Akkor se vennék Keeway-t sajna Akárhogy nézed silány minőség. Milyen értékű a laptopod, tehát KP-ban mennyit kérne ezért a "motorért"?
-
DigitXT
félisten
válasz beszter1991 #19749 üzenetére
Ha 125 köbcentis, akkor pl. forgalmi engedély.
Attól, hogy robogó, nem feltétlen segédmotorkerékpár.
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Hálózati / IP kamera
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Yettel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 4
- További aktív témák...
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000