-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ma láttam egy Suzuki Kazashit. Erről az autóról mit lehet tudni? Jó kocsi?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
HookR
addikt
válasz tboy93 #143156 üzenetére
Az eleje biztos, hogy valamennyire sérült volt, mert a lökhárító a lámpa és motorháztető között nem illeszkedik szépen. A hűtőmaszk króm V-alakja jobboldalon konkrétan ketté is van törve, azt ki se cserélték.
Valószínűleg nem véletlen, hogy adott generációból a kínálat alsó felét képviseli árban, de értelem szerűen egy alapos átvizsgálással és az előélet lenyomozásával lehetne tisztábban látni.[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
nagyúr
válasz Richard! #143159 üzenetére
Pedig nem irtak rola rosszakat, allitolag ez a 6-os konyebb mint a korabbi es az 1.8-as is kulturaltan viszi a kasztnit. Egy ilyen kombajn nem forma1-re valo, nekem talan eleg is lenne, az 1.4 7g kuvikkal is elvagyok. Bar nem veszelyeztet az auto csere, csak nezelodom
-
SG3rg0
őstag
Mennyire jók Opel Astra H, 1.6 116LE motorral?
-
Acheron
őstag
Sziaztok!
A 2010 - 12 közötti Mondeokban, amennyire látom ez a Sony csoda kijelző köszön vissza: link
Szerelték ezeket másféle kijelzővel is? -
rbalint88
addikt
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #143166 üzenetére
Gondolod, hogy tudnak még mostanában olyan számlát az orrom alá dugni, amin meglepődök?
A telefontartó ötlet tetszik
Csak hiányolom a képernyőt, mivel sok kortársban ezt már alap ezen a felszereltségi szinten. Igaz, konstatálnom kellett, hogy a Ford -nál egy mezei első ülésfűtés feláras extra a legmagasabb, Titanium S felszereltséghez is, legalábbis ezekben az évjáratokban... szép.
A VW topikban finoman megpróbáltak lebeszélni a TSI motorokról, ami nagy kín most nekem, mert formailag egész rápörögtem a Pasat CC -re. Ezért most nézegetek Mondeokat is, aminek egész jó a motorizáltsága, de a beltere nagyon nem jön be, az a sok piros fény nagyon nem tetszik nekem
Ilyenkor persze mindig eszembe jut egy mondás innen a fórumról, hogy tök mindegy, hogy az autód hogy néz ki kívülről, mert belülről úgysem látod, a belseje meg megint csak lényegtelen, mert vezetés közben úgyis kifelé nézel Magyarán csak az számít, hogyan vezethető -
veterán
válasz Acheron #143167 üzenetére
A VW topikban finoman megpróbáltak lebeszélni a TSI motorokról, ami nagy kín most nekem...
Kérdezd meg tőlük, hogy a hahun, meg autóskártyán túl; láttak-e már élőben TSI-t?
Azt nem tagadom, hogy van köztük fosch... de amelyik jó, az tényleg jó. Opeleket ismerem még elég közelről, ott a kajakabb benzines motorok jellemzően nem eszik az olajat, cserébe a bengából kérnek többet.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz focvis #143168 üzenetére
No igen, a te tapasztalatod is ott volt a pakliban - pl. ezért is nézegetem még mindig a típust.
Lehet, megelégednék egy 1.8 TSI -vel, de ez a CC egyre jobban tetszik - benne van az a kis dög (jó értelemben). (Jah, a Passat nyilván két s, csak már fáradok...)
Van egy példány a közelben is, szép, csak nincs ülésfűtés benne (ez a heppem ) De kipróbálni lehet ki fogom, ha eljutok odáig az idén - nagyon kíváncsi vagyok, hogy megy.Az első autóm Opel volt (A-Vectra), azt szerettem (ki nem szereti az első autóját? ), de mostanában az Opelek különösebben nem vonzanak. Az S60 viszont feltette a mércét - pillanatnyilag mindent ahhoz viszonyítok A CC -ben most hasonló potenciált látok, de ehhez kell egy jó motor is - a D5 a maga nemében etalon volt (nekem).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Acheron #143169 üzenetére
"ki nem szereti az első autóját? "
ez jo....es valoban lehet benne valami. Az elejen abszolut közömbösen alltam hozza....opel...1 vagy 2 evet kihuzok vele....az elsö fel evben volt egy ket dolog, amit rendbe kellett tenni, akkor volt egy ket melypontja a kapcsolatunknak . Azota viszont teszi a dolgat, ahogy kell, olvasom a forumokat, ki, mivel szenved, hogy szivja be....es nem talalok okot a szakitasra 2,5 ev utan sem Amugy a CC t en is neztem, jo kiallasu egy kocsi es van benne ülesszellöztetes is. Nekem dizel kell mindenkeppen, de az a 2 literes dizel, fronthajtassal, ekkora bodeban, egyszerüen nem vonz
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #143173 üzenetére
Az első egy Fiat Panda volt, 900ccm, fekete 3 ajtós, dupla vászon napfénytetős. Marhajó kis kocsi volt. Belül tágas, könnyen vezethető, télen lehetett vele kézifékesen csúszkálni, amúgy marha semleges viselkedésű kis guruló babakocsi volt, ahogy anno nevezték
1 hibája volt, a hűtő szart be, javították, kész. Jó áron adtuk el, hiányzik a mai napig. És annyit evett, mint egy öngyújtóA második egy Fiat Punto 1.2 16V. Vadiújonnan, emotion felszereltség (hátsó 3dik fejtámla és cd-váltó kivételével full extra), 2002 körül vehettük. 2 hiba: CD fejegység, gariban javítva és gyújtáselosztó (40k munkadíjjal). Jól ment, a fékje harapott, jól (viccesen) szólt a hátsó 100W-os mélynyomó, plüss ülés, nekem marhára tetsző műszerfal és középkonzol. Elfértem benne, stb. Autóúton 5 litert evett.
Egyiknek sem voltak bosszantó hibái. És az idő megszépít mindent.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Tothgera30
Ármester
Nem tudom jól érzem-e, de tényleg kisebb belülről a J Astra mint a Focus Mk3? Magamra állítottam mindkettőben az ülést, és az Astránál nem volt teljesen kényelmes hátul. A Focusban még lazábban elférek, 180cm+-al.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz roberto211 #143175 üzenetére
Hehe, az Alfák tetszenek, de tartok is tőlük. Szerintem a 2 fiattal elment a maradék mázlim autók tekintetében Az új nagyon szép, de mire oda jutok, hogy vehessek belőle, addigra felgyújtanám a civicet
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Acheron
őstag
válasz MunezXBK #143170 üzenetére
Én már csak ilyen szentimentális vagyok
(#143172) Declare: Autóként nem volt kiemelkedő az Opel, de rengeteg jó emlék kötődik hozzá. No és azt még meg lehetett bütykölni otthon, ha kellett.
A Passat vonalat majd meglátom, van itt a közelben kettő, amit tervezek megnézni, de kevés idő van hátra az évből, szerintem ez a projekt már '17 -es lesz.
Ebben az olajfogyasztás mizériában csak az zavar, hogy ez olyan hiba, amit szemrevételezéssel, rövid próbaúttal nem lehet kiszúrni, utólag meg már megette a fene. -
Land
veterán
-
nagyúr
Háh el is felejtettem, röhögni fogtok, kb. én is azt tettem mikor felébredtem. Ugyanis azt álmodtam most éjjel, hogy vettem egy citroen berlingo kinézetű (csak kisebb) izét, valami fostos motorral és cvt váltóval, ami egy ezeraprócikk áruló nőcié volt, mert kis szirszarokkal volt tele a kesztyűtartója.
De már a haverok is kiröhögtek, hogy mi a fenét vettem (Ez az automataváltós mánia miatt lesz, már álmomban is kísért, de hogy francia autót... )Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Land
veterán
válasz BigBlackDog #143185 üzenetére
1.9-es 150 lovas turbó dízel helyett 2.0-ás 128 LE-s sima szívó benzines. Az utód könnyebb, mint az Alfa, így a 0-100 9.3 sec nála, mint kb az Alfánál. Persze a rugalmasságában a turbós autó jobb lenne, mint a szívó. Lakáshitel mellett nincs "kedvem" kettős tömegűt cserélni, turbót vagy porlasztót felújítani. Meghagyom ezt a lehetőséget a jól keresőknek.
(Az Alfán ezek már készen vannak, de kell a kp.)Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz BigBlackDog #143189 üzenetére
A mélygarázsban nem tarhatok lovakat.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
batai15
félisten
eredet vizsgán is kaptam a fos francia szöveget,azert mondjuk elég sok szaladgal az uton.. na meg a km miatt ki nevettek, pedig nekik is kellene tudni hogy állapotot kell nézni nem km-et.. na ide se fogom vinni a kocsim csináltatni sose..
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #143193 üzenetére
azért még mindig bennem van a félsz, bár tényleg sok emberbe bele van égve minden hülyeség.pl edzek hányszor hallom hogy zsírból izmot ,na akkor valami ilyesmi lehet ez is.
no remélem nem szolgál rá hogy fos francia,szerintem nem jártam volna jobban 1misiert egy gombóc swiftel szvsz.. nem hiszem hogy a 206 motoron kívül bonyolultabb pl első futómű , legalábbis szerintem.
igen kiderül hogy fog szuperalni .. néztem azért pl 245ezernel is elég szép összeget költöttek rá(200k durvan) a motorra,remelem ilyen connon rail nem fossa el magat mostanság .[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz batai15 #143194 üzenetére
Ha:
- a belevaló, minőségi olajat + olajszűrőt rendszeresen (max. 15 km) cseréled, légszűrőt is,
- nem tankolsz gagyi gázolajat,
- nem jársz tartósan 170-nel ,
- nem padlózód hidegen, nagy terhelés után nem állítod le hirtelen a motort,
- ha hibát jelez, időben elviszed hozzáértő szerelőhöz, -> akkor megtettél mindent, ami normálisan elvárható. (szvsz)Ha meg mégis megpusztul, akkor íme egy újabb bizonyíték a "3F szabályra". A PSA dízel motorokat általánosan dicsérik amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Gyanúsan olcsó? J Astra 1.4T - 2014 - 77k km - 2.5m.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Integrale
veterán
válasz batai15 #143194 üzenetére
Zsirbol izom, hanyszor hallani ezt a baromsagot. Egyik kotoszovet a masik izomszovet.
Ne foglalkozz ezekkel, es zard is ki, kulonben nem leszel nyugodt, aki baszogat pedig elegedett lesz, mert o megmondta.
Vedd meg, hasznald, tartsd karban es kovesd Focvis utasitsait.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Windows 11
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 3D nyomtatott versenypályák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm