-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
Mondjuk egy jó Passatot valakinek?
-
Qru
MODERÁTOR
-
Acheron
őstag
Az mindenképp jó a tartósságra nézve - főleg, ha olyasvalaki ül benne, aki nem tudja, hogy kell bánni a turbóval. Én néha azon veszem észre magam, hogy a sima benzinest is járatom még egy percig, annyira megszoktam
Jah, az 1.6 -nál én is ettől tartanék - bár most ideiglenesen a feleségem 1.4 -es, 97 lovas Aurisát hajtom, na az nem egy kapkodós autó... Hozzáteszem, munkába járni sokkal több nem is kell.
Annál azért az 1.6 132 lóval csak jobb lehet. Érdekes módon az 1.2 T -t állítólag még az 1.6 -nál is fürgébbnek érződik (gondolom a nagyobb nyomaték miatt). A héten vagy a jövő héten remélem ki tudom próbálni mindhármat - legalább össze tudom hasonlítani. -
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #142358 üzenetére
Múltkor összeakadtam egy V6-al a 6-oson. 120-ig kb. fél autóval ment el, tovább nem nyomtam, nehogy 1autó legyen belőle.
Az embereknek fáj az igazság!
-
alázógyík
őstag
válasz BigBlackDog #142358 üzenetére
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #142358 üzenetére
Tényleg az. Kár hogy ektronikusan nincsenek toppon.
-
Acheron
őstag
No voltam ma bent a szalonban, Auris nézőben, aztán belefutottam az új C-HR -be... Hát ez nagyon adja élőben - végre valami formabontó a Toyotától. Képeken sem rossz, de élőben tényleg ott van... Kicsit megszállt a must have feeling, pedig motorizáltságban nem egy erőgép ( 1.2 turbo vagy 1.8 HSD). De van benne valami dög... Bár, ahogy elnézem, elég megosztó jószág lesz, a formája alapján .
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #142366 üzenetére
Nem láttam még élőben, de fotókról nekem kicsinek tűnik, főleg a hátsó traktus (fejtér), kb. Juke méret így fotó alapján, bár ha jól tudom Prius alapokra épült, ami ugyebár nagyobb méretet sejtet.
Formabontó az tény, kicsit az RX-et is látom benne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
máyköl
veterán
válasz runner 125 #142368 üzenetére
"Kicsit."
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #142366 üzenetére
ízlésről nem vitatkozunk, de bennem megfordult az ebéd a C-HR láttára... Mammutban volt kirakva, de 5m-nél jobban nem mertem megközelíteni. ha hibridben (is) gondolkozol, megnézném a helyedben a KIA-kat. szerintem minőségben ugyanott, dizájnban előrébb járnak, mint a Toyota.
-
Acheron
őstag
válasz Kornel #142367 üzenetére
Többen felhívták rá a figyelmem, hogy ne csak érzelmi alapon döntsek a kérdésben. Kicsit kiléptem a szituból, és rájöttem, hogy igazuk van. Nem mellesleg az időközben a kissé eldurvult párbeszédet sikerült konszolidáltabbá tenni, próbálunk valamilyen win - win helyzetet keresni (már amennyire lehetséges) Ha az eddigi megállapodás mellé kapunk olyan ajánlatot, ami részben kompenzálja az elszenvedett kárt, akkor meg fogom gondolni ezt is. Az, hogy Toyotát veszek, még korántsem biztos, de már nem vetem el a lehetőséget. (Az esetig nem volt gondunk a márkával, nem véletlenül lett mindkét családi verda Toyota) Annyira viszont nem sikerült túllépni rajta, hogy az Ave -t csináltassam meg - pedig lassan az lenne a legolcsóbb megoldás.
(#142368) runner 125: Igen, inkább RX, mint NX, de szerintem még az RX -nél is szögletesebb. Az biztos, hogy a Lexusokkal bepróbált -és bejött - utat követi, tényleg üde színfolt a palettán. A Juke nekem kicsit túl van tolva, de ez olyan egészségesen pimasz - meglepődtem, de megvett a megjelenésével. Mondjuk a 18 -as pacskerek alatta az kicsit túlzás - nekem. (egy Exe verziót volt alkalmam látni) A középkonzol is érdekes - de pont ez a formabontás lényege.
Nekem nagyon nem tűnt kicsinek belülről, be ugyan nem ültem, de azért szétnéztem a belsejében is - remélem, ha megyek az Aurisokat próbálni, ezzel is tudok menni egy kört(#142370) rbalint88: Mindent megnézek, mielőtt kiadok ennyi pénzt
Az ízlésről írottakkal tökéletesen egyetértek - így voltam én pl a Juke -al, pár kollégám pedig a rajongásig belezúgott (vettek is egyet). Na, én azt nem értem...[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #142372 üzenetére
A 206-os dízeleknél már volt kettős tömegű?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
footy
addikt
válasz Acheron #142359 üzenetére
Érdekes módon az 1.2 T -t állítólag még az 1.6 -nál is fürgébbnek érződik (gondolom a nagyobb nyomaték miatt)
Jol gondolod
- 1.6 Valvematic 160 Nm @ 4400/min
- 1.2 Turbo 185 Nm @ 1500–4000/min
Az 1.6-os 132 loval eleg szar karakteru motor amugy...A toyotakat egyebkent en nem vetnem el foleg ha benzines/hibrid vonalon nezelodsz.
(#142373) Luck Dragon
Motorfuggo. 1.4-nel elvileg nincs.[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
válasz batai15 #142254 üzenetére
Hello,
haverom felesége jar 206-tal, a motoron kivul eddig minden elromlott benne. Foleg ami árammal működik. Muszerfalvilagitas, fordulatszammero, elektromos ablak, ablaktörlő motor....lehetne sorolni.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
SzlobiG
félisten
válasz Luck Dragon #142373 üzenetére
Pont most volt róla használt teszt. 1.4 HDi mellé a mai napig nem raknak kettőstömegűt.
-
-
zoo8800
veterán
válasz runner 125 #142368 üzenetére
Amennyiben a "formabontó" szó tulajdonképpen egy PC szinonima az "okádmány fos"-ra, akkor tényleg formabontó.
rip and tear, until it is done
-
runner 125
nagyúr
-
zoo8800
veterán
válasz runner 125 #142380 üzenetére
Szerintem bőven gáz, ahogy kinéz. Ezt, meg a pl. a Juke-ot olyan nőknek tudom elképzelni, akik alapból szeretik a ronda dolgokat. Pl. mopsz kutyájuk van, szőrtelen macskájuk, esetleg köpcös és szőrös férjük
Formabontó _és_ szép pl. a Renault Vel Satis, vagy a régi Honda HR-V. De a C-HR-nél bármikor bármiből szebbet f.sokrip and tear, until it is done
-
Acheron
őstag
A HSD -t kezdem elengedni - akárhogy osztok, szorzok, mindig az jön ki, hogy nekem nem éri meg - ahhoz túl keveset járok városban, és túl sokat pályán, hogy a kisebb fogyasztással visszahozzam a felárát. No meg a párom rátapintott tegnap a lényegre, szerinte nem bírnám, mert "neked az lassú" Hát, ebben van valami, bár most tudatosan próbálom magam a nyugodtabb tempóhoz szoktatni.
(#142379) zoo8800: Háát, rbalint88 kolléga ezt tegnap sokkal diplomatikusabban fogalmazta meg: ízlésről nem vitatkozunk Szépnek én sem nevezném, ezzel együtt nekem bejön és tetszik ez a formavilág -ez a szép abban, hogy nem vagyunk egyformák Pedig sem mopszom, sem kopasz macskám - a köpcös férj pedig max én lehetnék (OK, a szőrösséget néhanap bevállalom)
(#142380) runner 125: Ezzel pont így vagyok én is - meglehetősen konzervatívnak tartom magam - és amennyire tudom, mások is annak tartanak De néha van bennem egy hajlam fricskát adni a világnak - na ebbe pont beleférne egy ilyen forma.
A specifikációiról még alig van infó (tömeg, fogyasztás), no majd legközelebb kitudom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #142382 üzenetére
Nem olyan lassú. 1,8 HSD-t próbáltunk a hétvégén és teljesen élhető. Az elkó motor miatt meg 0-tól ott a nyomatékmaximum. 100-ról is korrektül gyorsít.
Keveset mész városban akkor nem éri meg mert ott hoz igazán a konyhára de azért városon kívül is élhető. Úgy értve, hogy azért tudsz vele előzni országúton is nyugodtan.
Hondát nem néztél? HR-V pl...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz zoo8800 #142381 üzenetére
Mondjuk ez megint érdekes, mert a régi HR-V a maga idejében nem tetszett, aztán 3 éve van egy és most abszolút jópofának, arányosnak tartom.
Nah, látod, pont ettől megosztó ez az új Toyota, te szebbet szarsz, én meg azt mondom h totál merész és népszerű lesz. Bár a véleményemében benne lehet az is, h iszonyúan bejönnek a Lexus-ok és egyértelműen látszik az új Toyota-k vonalvezetésén, h próbálják felzárkóztatni a prémium vonalhoz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dani_kp
őstag
válasz batai15 #142363 üzenetére
Húgomnak is egy 206-osa van 1.4 HDi-vel. Motorikusan tökéletes és ha valóban a megadott sebességgel közlekedünk, akkor 4 literrel is el van.
Tavaly mikor mentünk vele, kicsit nagyobb távot (550 km-t), akkor is 5 literre jött ki, agyon pakolt csomagtartóval, 4 fővel és egy 6 hónapos gyerkőccel.Viszont egyszer megadta magát a középkonzol világítás, de egy biztosíték csere megoldotta, illetve a "jó" békés megyei utaknak hála, elöl cserélni kellett mind a két oldali lengőkart. De ezen kívül még szerencsére nem volt semmi komoly gondja. Ha jól tudom szűk 1,5 éve van meg neki és szerintem olyan 20-25 ezer km-t tett bele. Tavaly télen a -10 °C-ba is pöccre indult minden egyes alkalommal.
Egy idősebb bácsi volt az előző tulaj és a típusra jellemző hibákat, addigra mindet orvosolta, megcsináltatta.
180-185 ezer km-el lett megvéve.https://ingatlan.com/33821564
-
Acheron
őstag
Ki fogom próbálni mindhárom motort - a saját tapasztalat a biztos. Műszaki emberként nagyon bejön a hibrid technológia (főleg a Lexus, persze az minden szempontból más kategória), meglátom, melyik mit mutat vezetés közben.
Nem akarok minden áron új autót, így nem néztem körbe a szalonokban. Alapvetően a SUV -ok (vagy mini SUV -ok) sem az a kategória, amit elsősorban keresnék - a C-HR -en csak az újdonsága miatt akadt meg a szemem. De természetesen a többi (legalábbis a számomra érdekles) márka kínálatát is meg fogom nézni a döntés előtt, újban és használtban is.(#142385) runner 125: nagyon hasonló lehet az ízlésünk (Volvo, Lexus). Egyébként ugyanezt gondoltam, mikor körbejártam, én is a Lexusnál elkezdett vonalat látom megjelenni ebben az autóban - kicsit másképp. Az a forma sem jön be mindenkinek - mégis jól fogynak, amennyire tudom.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz kovacsroli #142375 üzenetére
Hello,
Egyik ismerősnél is van már jó néhány éve 206-os, és nála nem romlottak el ezek a dolgok rajta. Semmi extra, csak a kötelezők, meg a kopó alkatrészek voltak cserélve nála. De mondjuk minden dolog csak állapot, és használat függő.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #142387 üzenetére
Próbáld ki persze. Én pl nagyon idegenkedtem ettől a cvt-s HSD-től de pont hétvégén próbáltunk egy ct200h-t és engem nagyon meggyőzött. Nyilván nem egy sportautó de napi közlekedőedénynek simán vállalható.
Cvt szokni kell füllel de élhető nincs váltási lag, pedig DSG-s autóból ültem át tehát magasan volt a mérce.mod:
Nem a HSD-t erőltetem rád, ez a post arról szól, hogy nem szabad élből elvetni vmit amit nem ismerünk. Adni kell egy sanszot a dolognak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Nem veszem erőltetésnek, sőt, köszönöm a hasznos infókat - amíg nem próbáltam ki, nemigen tudok másra hagyatkozni.
Új CT volt?
(#142393) Qru: Én kifejezetten kedvelem a turbót, bár eddig csak dízeleket hajtottam vele. Még apósom 1.3 cdti Corsájával is egész jól lehetett haladni a turbót kihasználva, pedig abban alig több, mint 70 ló volt.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #142392 üzenetére
Nem, 4 éves.
A turbós kocsiktól is fáztam anno, aztán jött a Passat B5 1.8t és megkedveltem azt is.
mod:
A korán ébredő magas nyomaték miatt érzi erősnek az ember és ugye a feltöltött motornak jobb a hatásfoka Van plusz költsége de ez előre kalkulálható összeg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #142387 üzenetére
Lehet benne valami.
A mostani IS300h (pl.) abszolút favorit . Remélem egy pár éven belül esik az ára 1,5-2M ft-ot.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz footy #142374 üzenetére
Motorfuggo. 1.4-nel elvileg nincs. - Amíg a Ford hozzá nem nyúl. Valamiért betegesen rá vannak feszülve a kettős tömegűre. Nekem még az 1.8 benzinbe is volt. Ezt az 1.4-es kis dieselt is átvették a fiesta-ba, mazda 2-be és azonnal belerakták. Egyébként határozottan elgondolkodtam volna a diesel vásárlásán.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
nagyúr
válasz runner 125 #142394 üzenetére
Húú ez deszép
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Acheron
őstag
válasz runner 125 #142394 üzenetére
Ugyanezeket néztem én is a minap
Pár éve volt alkalmam az új GS450h -ba beülni - na az még egy űrhajó. Nekem az az etalon - de ezzel az IS -el simán kiegyeznék![ Szerkesztve ]
-
sosperecek18
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok a páromnak.
Az alábbi autókat néztem:
[link]Az elsőről annyit tudni,hogy volt egy kis rozsda az első sárvédőn ami cserélve lett használtra, a központi zár nem működött rendesen, de ki lett cserélve. Ennek ellenére jobban felszerelt mint a második igaz több is benne a km.
A második viszont "elvileg" szervízkönyves.Ti mi alapján döntenétek?
Előre is köszönöm!
üdv
[ Szerkesztve ]
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
rbalint88
addikt
válasz sosperecek18 #142398 üzenetére
az első jobb első negyede biztosan fújva volt, az tuti kapott pofont. a második nekem sokkal szimpatikusabb.
és meglepődtem, hogy így tartják ezek az árukat ennyiért már nézegetném gombóc swiftet is, sokkal jobb vezetni és bár nem tudom milyen magasak vagytok, 180cm felett sem kell két jobb térd a beszálláshoz...