-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #142800 üzenetére
az a baj, hogy esztétikailag mindkettő olyan, mint az új. plusz még nincs bajuk, de ha így használják még pár évig, akkor lesz. és mondjuk a turbó kivételével egyik se olyan, amit kvázi sima szemrevételezéssel meg lehetne szakérteni...csak majd egyszer valaki megveszi, jajjdeörülneki, aztán széthullik az autó és jön a buksivakarás.
-
concret_hp
addikt
válasz rbalint88 #142799 üzenetére
ja igen azt lehagytam, hogy benyást keresnék alapvetően (és igen tudom h a flottások nagy része dízel )
szóval benyás 5 ajtós, klímás, és alapvetően jó állapotú, nem a világ minden pénzét ráköltős gép. ha akad valakinek ilyen eladó gépe (700K-2M ársávban) az dobhat 1 privátot btw (ja és bp környéke), max potyába írt 3 sort
vagy fullba vagy sehogy :D
-
-
juve600
nagyúr
na találtam egy fókát,magánszemélynél van
[link]szerintetek ?
-
-
batai15
félisten
üdv urak, erről mi a vélemény ? vagy ennyiért meg sem lenne erdemes nézni ? a kmet viszont sokallom,mondjuk fel lehetne hívni hogy futómű pl mikor lett csinálva . vagy inkább ilyenből nézzek drágábbat ?
a hekyzet az hogy kis 1.3benzinest nem akarok gyenge, és a gomboc swift a 8 litert is meg tudja enni, és csomag tartoja sincs. a premium kategorias öreg kocsiról kicsit elment a kedvem, nem nagyon látok olyan gépet ami be is jön külsőre is,de meg fizethető és paraméterbe is meg felelne. ezek a 206 swk tetszenek, vagy 5-6 évre elegendő lenne,addigra lenne 1 kisebb gyerkőc max.
http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/206/peugeot_206_sw_1_4_hdi_presence-10322828
bocsánat telefonról vagyok.[ Szerkesztve ]
-
juve600
nagyúr
válasz kovacsroli #142814 üzenetére
[link]
azt hiszem inkább ezt nézem megnem az a baj a pápaival hogy 95e km,hanem mivel nincs szervizkönyv igy lehet akár 400e km
-
juve600
nagyúr
válasz molnarpeter #142800 üzenetére
nekem is irnál privátban ? kérdés ugyanaz
-
intensa_man
tag
Sziasztok! Mit gondoltok erről a puntoról?
-
Dani_kp
őstag
válasz batai15 #142815 üzenetére
Szia.
Tesóm tavaly vett egy 5 ajtós 206-os 1.4 HDi-t kereskedésből (Bcs Suzuki Ankers). Az övé is valami 2003-2005 közötti évjárat 18x ezer km-rel, ~1,5 év műszakival, téli-nyári gumiszettel felnire szerelve (ezek mondjuk már csak 1 szezonra voltak jók) 660k.ba volt átírással együtt.
Az övé mondjuk Husky felszereltség, ami tudomásom szerint a legmagasabb felszereltségi fokozat.https://ingatlan.com/33821564
-
Acheron
őstag
Úgy tűnik, még egy - két hónapba beletelik, mire végére érek ennek az autó mizériának. Addig is folytatom a kutakodást, mi is lenne jó nekem. Szerencsére mostanában volt alkalmam többféle autót is vezetni. Nagyjából arra jutottam, hogy a turbós karakterisztika fekszik legjobban, viszont ezzel együtt benzines vonal van megcélozva. A nem túl nagy, 1,6 - 2.0 modernebb turbo motorok közül melyik ajánlottabb, 2011 - 12 -től: 1.6 - 2.0 Ecoboost (Mondeo, Focus, ha jól olvastam ebben a méretben Volvokba is ezeket rakták), esetleg 1.8 - 2.0 TSI (Passat, Golf)? Utóbbinál az 1.8 -at nem dicsérték, de lehet, az a régebbi verzióknak szólt?
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #142825 üzenetére
Most nem konkrét ajánlást szeretnék, csak támpontot ezekkel kapcsolatban. A lényeg, hogy bármennyire is kisebb, gazdaságos autókat nézegetek mostanában, mindig szembesülnöm kell vele, hogy igazából én a nagy dög, mégis fürge szedánokat szeretem. Használtra nem szívesen költök 4m -nál többet, ha lehet megpróbálom ennyiből kihozni.
Ma épp egy 2.0 TDI Passat -al volt alkalmam közlekedni (2014 -es, ha jól emlékszem), ez csak 140 lóerő, de nagyon meggyőzően tudja előadni (DSG -vel). Valami ilyesmit (méretet és teljesítményt) keresnék benzinesben (az automatához nem ragaszkodom). Ellenben a megbízhatósághoz igen.
Korábban már beszélgettünk Alfákról és Volvo -król, most épp a Ford és VW autóit nézegettem, ezért kérdezem konkrétan ezt a két motorcsaládot. Egyikhez sem fűznek mély érzelmi szálak, megbízható autót keresek, ami lehetőleg erős és viszonylag nagy, bármi lesz is az a végén. -
nagyúr
válasz Acheron #142826 üzenetére
Egy dízel automata után egy benzines eléggé más lesz. Példaképpen egy 140lovas dízel sokkal jobban menősebbnek érződik, mint egy 140 lovas benzines. A nyúlmókusok miatt... Ha mindez még mondjuk hátsókerékhajtással is párosítva van, az már nem rossz (jó fasza beindul a nyálelválasztásom )
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #142832 üzenetére
Súly / lóerő számít továbbra is nagy részben, az meg, hogy hol él a motor más kérdés. Szívó se rosszabb, csak forgatni kell...
Munkatársam jövőhéten vesz egy civic type-r 2.0 szívó-t ami 200ló. Kíváncsi leszek mit megy, nyilván forgatni kell, de papíron úgy megy mint a Golf GTI 2.0 ami ugye nem szívó, csak máshol él mindkét motor.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz lenko #142833 üzenetére
Erzetröl beszelt es abban a turbos jobb, mert 2000 töl ad egy olyan erzest, hogy megtamaszt az üles egy kis 1.4 tsi nel is. Vezettem Honda accordot, 320i bmw, 6 os mazdat a skyactive 160 körüli loval es egyik sem adja ezt az erzest. Szepen huz nagyobb tartomanyban es ezert jol vagy jobban futja a 0-100 at, de nem rugalmas, nem ugrik olyat, mint egy kis turbos benya.
-
Acheron
őstag
válasz focvis #142827 üzenetére
Ha csak az élményfaktort néznem, én is. De szeretem a nagy kasznit is - biztonságérzetet ad.
(#142829) Tsebacsi: Pont a Nyúlmókusok miatt nézek turbót, több is van, meg hamarabb is kezdenek szaladgálni
(#142835) Declare: Pontosan erről beszélek, ezért írtam, hogy a turbó karakterisztikája fekszik nekem. Nem szeretem, ha nagyon kell pörgetni, de előzéseknél nagyon jól jön a turbó adta rugalmasság, márpedig előznöm gyakran kell, sajnos forgalmas úton. A 0 - 100 sprint nem hoz lázba
(#142831) lenko: Ez szép. Ilyesmivel már ellennék.Kérdés, hogy ezek mennyire megbízható motorok? A korábbi TSI -kről sok rosszat lehetett olvasni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lenko #142836 üzenetére
Na ez az! Ahhoz hogy egy olyan autoba ülj, aminel erzed hogy huz, ahhoz szivobol egy böszöm nagyot kell venned...tsi böl meg egy 1.4 tsi polo a hungarian araszolva hopp ugy beugrik a gyorsabb savba, mint a kis szöcske
Lehet ezt szeretni/nem szeretni, kinek mi. En kedvelem ha erezni azt hogy huz egy auto Többször hasznalom ki ezt a kepesseget a mindennapi forgalomban, mint, hogy mennyi idö alatt futja a 0-100 at 6500 ig elforgatva a sebessegi fokozatokat. De mondom, kinek mi
-
Dani_kp
őstag
válasz Integrale #142822 üzenetére
Alapból volt vagy sem nem tudom, neki van benne manuális klíma, illetve az általad említett ülésfűtés is.
Nem mondtam biztosra, csak annyit írtam, hogy úgy tudom. Minden esetre kényelmes kisautó a méretéhez képest, nekem csak a csomagtartó méretével van gondom (5 ajtós).#142823 batai15: szerintem teljesen reális.
Nem tudom, hogy ez elrettentésnek vagy inkább bizakodásra ad neked okot, de még emlékeztem egy ilyen bejegyzésre.https://ingatlan.com/33821564
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #142838 üzenetére
Igen ez függ a felhasználási területtől is, én nem araszolok belvárosban max. havi 1-2 alkalommal(hátam közepére se kívánom), így nem sok szükségem ugrálgatásra, mondjuk nálam éppen már van kellő erő 2e-s fordulaton is 4. sebességi fokozatig, persze nem annyi mint az 1.4 tsi-nél, de ahol járok ott fontosabb a 0-100.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Acheron
őstag
-
nagyúr
válasz Acheron #142841 üzenetére
Egy 150LE körüli turbós valamivel már nem lehet nagyon mellényúlni szerintem. A szívót én már hanyagolom, mert karakterében inkább versenyautós (pirosba kell pörgetni a teljesítményért), a turbós viszont pont jól ugrik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Acheron #142837 üzenetére
Persze, olvastam, hogy nagy kasztnit szeretnél - szerintem a Golf elég nagy.
A fogyasztás miatt viszont annyira nem erőltetném a valóban nagy (= nehéz) kasztni ÉS nagyobb benzines turbó kombinációt. Könnyen a - számomra - lélektani határt jelentő 10 liter/100 km fölé lehet vinni az átlagot.
-
lenko
aktív tag
válasz focvis #142843 üzenetére
Nem a méretével van baj, csak azért egy limuzin elegánsabb. A linkelt Passat szerintem nem rossz vétel...
Csodák csodájára benne van a dynaudio hang is.(#142842) Tsebacsi
Azért pl. 2.0-2.5 szívó között ez már nem igaz. Nálam is ritkán van kiforgratva 6e-ig (hetente 1-2 alkalommal 1 vagy 2 fokozatban). Többnyire, ha egy kis gyorsulás kell 3-3,5e-nél elég elváltani.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
válasz lenko #142844 üzenetére
Ebbe bele se menjünk, hogy adott forgalmi helyzetben mi mire hogy milyen fordulaton mennyire! Ez olyan, mintha arról vitáznánk, hogy 25 trilliócsilliómiliárd részecske vagy 34 trillibilliómiliárd részecske szabadult fel az ősrobbanáskor. Fikció!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #142845 üzenetére
Már rég nem, kb. 3 hétig volt az év eleje felé. Nem tetszett az a karakterisztika, ha ugyan erősebb is volt alul, de 5e-s fordulatnál megszűnt a megy valamennyire hatás. Ez pedig kívánja a forgatást, márcsak a hangja miatt is. Most a gyárilag 3200-as fordulat 220nm csúccsal, nekem elég, 2e-től kezd szépen felépülni fokozatosan. 6200-ig pedig majd 200nm áll rendelkezésre végig.
(#142846) Tsebacsi
Nem is kell belemenni, csak városban jobb a kis turbo. Mindenki tudja hol jár, és mennyit, az alapján választ karaktert...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
batai15
félisten
felhívtam a linkelt peugeot gazdit.
moci tetőről küldött képet,kis kavics felverődés,meg balos sarvedo horpadt. mocira azt mondta olyan mint a doxa.
futóművet kérdeztem,azt mondja lövése sincs hogy a hátsó lett e csinálva,de valószínű hogy igen, mert vitte rendesen kötelező szervizekre.
ki nőtték ezért eladó.
alku képes,viszont csak jó állapotú nyári gumi van,ra beszélték hogy adja el a 15 collos 95%os téli szettet.
így hirtelen ennyit tudtam meg. mit mondtok? -
Declare
őstag
válasz lenko #142847 üzenetére
csak városban jobb a kis turbo
Meg pl, hogy külterületen is kevesebbet forog es igy kevesebbet fogyaszt, meg pl elözeseknel is jobb szerintem. Egy azonos szivo vs turbos mondjuk ugyan annyi idö alatt futja a 0-100 at. Oke. A turbos viszont 2000-4000 között el es ott leadja a max nyomatekat, amivel egy elözest gyorsabban abszolvalsz.
Ez is egy fontos szempont a mindennapi hasznalatban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000