-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz szőröscica #143751 üzenetére
Ha állandó gondozást igényel, az meggondolandó. :/ Az E39-et megtartnám minimum őszig.
Qvára csapongok. Ezüst, kombi, nagyobb dízel tetszik, lehetőleg manuális, tetőkorlát nélkül.A bömbis sztereotípiákat meg magam is gyakran - tisztelet a kivételnek - beigazolódni látom: izomagyúak / ruppótlan hülyegyerekek / agresszív vadbarmok, stb.
-
-
Acheron
őstag
Nálam a dízel vonal most nem játszik, a CC -ből ráadásul ritka a 2.0 TSI, leginkább az 1.8 motorral árulják őket (és a 2010 - 11 évjáratban még a 2.0 sem biztos, hogy problémamentes) Januárig talán még beesik valami jó ajánlat. Azért azt a Mondeot is tervezem megnézni, 3m alatt talán meggondolnám.
Az S60 -at, nagyon kedveltem, viszont azon sokszor elgondolkodom, hogy vennék -e újra ugyanolyat. Pl ez itt van kb 10 km -re a munkahelyemtől, bármelyik nap meg tudnám szemlézni. Jónak tűnik, de zavar benne, hogy a Xenon lámpáktól eltekintve pont ugyanúgy néz ki kívül - belül, mint a 2002 -es S60 -am, amit alig két éve adtam el. Több konkurens hasonló korú modelljében már jóval több extra elfér ugyanabban az árban. Cserébe valóban masszív, erős, tartós autó, és a kaszni sem hajlamos a rozsdásodásra - emellett néhány errefelé olvasott tévhittel ellentétben nem csak öreguras autópályás suhanásra alkalmas - szerintem .
Mondjuk egy ilyennel akár már komolyabb ámokfutást is lehet produkálni...
(#143716) aero.: Köszönöm az infót! Az Iveco -ra rákerestem[ Szerkesztve ]
-
Neoteric
addikt
válasz BigBlackDog #143714 üzenetére
& (#143712) Qru: Ahso, köszi, ma is tanultam valamit. Én abból indultam ki, hogy üresben csúszik az autó mint a takony és jóval később lassul le adott sebességről, mintha sebességben hagyom.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
-v-
addikt
válasz focvis #143752 üzenetére
[link] ?
Ezüst, manuális, a dízelt meg kombit meg odaképzeled hozzá.(#143758) joamilestoné: A 30d motor nagyon jó
Volt valaha .. most meg már a legfiatalabb is 14 éves dízelből ezek mennyit futhattak ennyi kilométerrel meg már bármi lehet. Szerintem nem focisnak való ez a régi prémiumozás
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #143752 üzenetére
A 30d motor nagyon jó, kimegy a világból különösebb hibák nélkül. A váltó gyenge alatta, idővel mind összefossa magát. Egyébként komoly baj nincs a modellel, de a műanyag alkatrészeket, tömítéseket megeszi az idő, szerintem kéthavonta találnál valami javítani valót rajta.
Mondjuk én nagyjából erre számítok az E61-el is, benne van a korban már ez is.
Egyébként én pont letojom, hogy milyen sztereotípia kapcsolódik hozzá, bunkó van Volvoban és Lexusban is jó számmal, maximum az arány alacsonyabb (de még ez sem biztos, lehet, hogy csak szimplán kevesebb fut belőlük). Nekem ez tetszik, ebben érzem jól magam, abszolút nem érdekel, hogy mások szerint biztos egy gyökér vagyok. Ugyanúgy megállok vele a zebránál, megadom a jobbkezet, betartom a követési távolságot, stb.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #143758 üzenetére
Legalább kopasz vagy?
-
footy
addikt
válasz #94529552 #143742 üzenetére
Nincs olyan ember akinek sajat tapasztalatabol ertekelheto mintat lehetne osszehozni. Viszont a ceg flotta uzemeltetojevel szoktam beszelgetni es barati korben is van jopar automata/DSG. Se a Lexusok, se a BMW-k es a Mercedesek(Volvo csak egy van de az se problemas(Van Qoros is de az meg keveset futott)) automatajaval nincsen gond, pedig mar van egy par ami 300 korul vagy afelett van. A ceges flottabol pedig mar kiritkitottak a DSG-s autokat. Passat meg van, de csak kezivel.
Nem bizalom kerdese az olajcsere, mert ha leinformalhato eletu az auto es a gyarto eloirja akkor konnyen ellenorizheto. A gond inkabb akkor van ha az elozo feltetelek egyike nem teljesul. A problema az hogy egy DSG rendszeresen szervizelve is tud aknamezo lenni. Egyebkent altalaban az altalad emlitett 200-250k-nal jon egy nagyobb felujitas(kuplungok es/vagy lendkerek).
Ezen tul a DSG-nek nem csak a varosi hasznalat az ellensege, hanem a hegyvideki is. Sajnos tul alacsonyan tartja a fordulatot hegymenetben is, ami a 2tomegu lendkerek korai halalahoz vezet.(#143762) joamilestoné
Ha meg az indexet is hasznalod akkor add el az autot, mert nem vagy jogosult BMW-t vezetni[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz szőröscica #143762 üzenetére
-
#94529552
törölt tag
válasz footy #143763 üzenetére
Hát sajnos valós adatokkal leinformalhato eletu auto az nem jellemző manapság, de ha igen, az még annyira fiatal és drága vétel lenne, hogy sokaknak felejtős. Amúgy a használtat mindenki inkább okosba szervizelteti itthon, és nagy részüknek fogalma sincs, hogy olajat kell cserélni az automatában, de ezt sztem te is tudod. Dexron III-ról azt se tudnák, hogy eszik vagy isszák. Az automata váltóval foglalkozók szerintem bőven el vannak látva melóval. Így hal meg az automata váltó. Hasznos tippek[link].
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz BigBlackDog #143714 üzenetére
Mondjuk a második linken pont az üresben gurulást mérik takarékosabbnak, amit én is preferálok, csak kevéssé van ez a köztudatban. Meg nyilván alkalomfüggő is, ha messze van a piros lámpa, akkor jobb üresben, mert motorfékkel a gázra kell lépni, hogy elérj odáig, de ha közel van a lámpa és elérsz motorfékkel a pirosig, akkor persze az az olcsóbb.
Ellenben az érdi lejtőn nagyon régen mindig üresben gurultam, mert sebességben hagyva a lejtő felénél már nyomnom kellett a gázt, hogy ne essen 100 alá a sebesség.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
zgospel
őstag
-
szekra
őstag
Barmi nem vart dolog tortenik kuplungolni sebesseget megtalalni, illetve uresben ugye csak fekezni tudsz, nincs motorfeked. Fek tulmelegedhet es csokken a fekhatas. Anno en is ugy tanultam es sztem mindenhol ezt tanitjak, hogy uresben nem gurulunk, foleg nem lejton.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szekra #143771 üzenetére
Na ne röhögtessél már, milyen fék melegszik túl az érdi lejtőn?
Ill. mi olyan váratlan tud történni az érdi lejtőn lefele guruláskor, ami annyira gyorsan történik, hogy sebességbe rakni nincs időd, ellenben olyan, amit úgy érzed sebességben meg tudsz oldani, de üresben nem? egyet mondj. Olyat, amit meg is tudsz csinálni[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz szekra #143771 üzenetére
Szerpentinről legurulni, még meg is értem a fék miatt, a végére elmelegedne.
De szerintem abban semmi veszélyes nincs, hogy autópályán, nyíl egyenes szakaszon valaki üresben gurul.
Ha meg nagyon sebességbe kell rakni, kuplung be, egy pöccintés a váltón lefelé vagy felfelé, és megvan a 4-es vagy hármas. -
Buster17
addikt
Voltunk ma a kereskedésbe és néztünk kocsikat....
Mutogatták a jobbnál jobb autókat de neki egyik se volt megfelelő. Túl kicsi, túl nagy, túl gyenge, autómat, dizel, túl sok le, röno, sok kilométer stb... Végül kilyukadtunk egy dizel 150lovas x1 bmw-nél De a DS4-hez nagyon ragaszkodik de még annyira hogy a kereskedőt megkérte ha tud olyat akkor szerezzen.
Most az ilyennek mit tudjak mondani?
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz Buster17 #143780 üzenetére
Ha a pénz nem számít, akkor nem szóltam
Szerk.: Ismerem az előzményeket. Csak arra akarok kilyukadni, hogy ha szerez a kereskedő egy DS4-et pl 9500€-ért, amibe anyukád szerelmes lesz, miközben máshol 8900-9000-ért is lehet kapni....
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-v-
addikt
válasz szekra #143784 üzenetére
Én az érdi lejtőn gurulni szoktam -> Te veszelyes sportot uztel akkor regen -> miert veszelyes az erdi lejton gurulni? -> mert bármi történik veszélyes, és mert úgy tanultam -> mi tud történni az érdi lejtőn, aminél ennek jelentősége lenne? -> itt most nem az érdi lejtő a lényeg
úgy tanultam
Ezt hallottam elsőre is, szerettem volna alkalmazni a tanultakat az érdi lejtőre de nem sikerül ezek szerint kiderítenünk, ott ez miért is annyira veszélyes sport
[ Szerkesztve ]
-
wttfw
tag
Egy ilyen újabb 1,9 mjet bravo mennyire lehet roller? 147-et néztem még, de kicsi a csomagtartója.
-
Integrale
veterán
válasz footy #143788 üzenetére
Sok változtatás nem történt a típus élete során, ez gyakorlatilag egy kiforrott Stilo, más köntösben, vízpumpa tud szivárogni, de azt valószínűleg már pár éves korában orvosolták, illetve a fűtőrendszer állítómotorja, ami talán hamarosan esedékes, ha még nem volt, de az is 20e körül javítható.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #143789 üzenetére
De hát az emelkedőn nem gurul
Ezt a táblát sokszor láttam már, de mintha csak a Budapest felé tartó részen lenne.
Amúgy mit akar jelenteni?! -
!Overdose!
őstag
válasz #94529552 #143791 üzenetére
Félve kérdezem, hogy miért akkora roller egy DMF? JTD-be teljesen vállalható áron kapni és nem 2 havonta kell cserélni...
Az enyémben is a végét járja. Ezt belekalkuláltam a vételárba és kicseréltetem, ha kell.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz barnam_ #143792 üzenetére
Kóbor eb veszély, akik futkároznak összevissza. Amúgy ez a hátizsákos fiatal nyikhajokra is igaz, tegnap este az örsön indultunk lámpától, én második soros voltam, külsőben, és az árkád magasságában vészfék, mert egy hibbantidióta átszalad előttünk a buszhoz. Ezeket úgy vágnám tarkón, hogy 2 hétig csuklana utána. Szegény Fabiás úgy megijedt, hogy 2 percig utána nem mert 50-nél többel menni a 60-as táblánál se...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#94529552
törölt tag
válasz !Overdose! #143793 üzenetére
Én is csak kérdeztem, hogy van-e benne, mert mások erre is szoktak figyelmeztetni. Ha van, hát nem árt, ha tudja az érdeklődő. Vagy talán tilos a fórumon beszélgetni az autókról, most komolyan nem értelek . Máshol nem láttam, hogy rákérdeznél, ha valaki leír egy hiba lehetőséget egy autóról. Ezért van a fórum, nemde?!
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #143796 üzenetére
Vannak típusok, ahol nem 2 fillér.
Civicnel kuplunggal, max. kedvezménnyel 400k.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz !Overdose! #143796 üzenetére
Bocs, de azt se tudtam, hogy van-e benne . Nekem inkább a km és a szervizek, olajcserék nem tetszenek rajta, amit tisztázva kb. 10x jobb lenne a benyomás róla.
-
!Overdose!
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubuntu Linux
- Suzuki topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Facebook és Messenger
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó