-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Mindkettőtöknek legyen azért pár száz k HUF tartalékban
Mert az oké, hogy elpofog 5-600k-t, de közben kétszer vagy háromszor kettostomegu csere, 1-2 turbo, befecskendezés, stb. biztos cserélve van.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz akos727 #143600 üzenetére
147 jtd 8v jo valasztas. Futomuvet egyszer rendberakod jo minosegu alkatreszekkel es akkor sokaig nincs gond vele. Mindenkeppen magas felszereltsegut keresnek, tempomat es digitklima legyen benne. Ulesfutes sok borosben sincs sajnos, azt ki is lonem, a futetlen bor csak buntetesnek jo.
A tobbi se rossz konstrukcio, de ebben az arkategoriaban mar leginkabb allapotot veszunk, nem tipust. Nem tudom mennyire surgos a vasarlas, de ebben a kategoeiaban kell turelem, hogy kifogj egy jo vetelt.Jojo5: ebbol a negybol az elso jutna el nalam a megnezesig. A tobbi eleg alap felszereltsegu.
[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
válasz rbalint88 #143602 üzenetére
Bevallom oszinten nekem a motorikus allapot a legfontosabb es a nem lelakottsah a PDC vagy a Xenon max extra, sajnos a keretem 1,5 nagyon max. 2 milla es VAG-os autokon kivul mast nem ismerek ezert nem is gondolkoztam masban, E39 et is nezegettem de a fenntartasi koltseg fontos es mivel elso auto lenne probalok valami egyensulyt talalni, hogy tetszen is, de ne is legyen uberdraga... stb
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
Normalis keretek kozott gondoltam, sajnos peldakent pont a BMWt hoznam fel, hogy ha valami van az alkatresz arban sokkal dragabb mint egy VAG-os.
Ha megveszem a kocsit annyi lenne a lenyeg, hogy jo allapotut szeretnek kifogni es ha gaz van nyilvan rendesen karban tartanam, szoval sajnos nem tudok osszeget mondani mi az ami draganak szamit vagy olcsonak mert nincs tapsztalatom.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
#94529552
törölt tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #143609 üzenetére
Újabb évjáratoknál csodatermosztát van (1.6 benzin legalábbis), ami néhány tízezer forintért cserélődik. Többi motort nem ismerem, és persze még mindig olcsóbb ez, mint egy turbócsere
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #143613 üzenetére
Nem, semmi, csak Alfa es ezt valakinek be kell irni mindig.
"Bad reklám is reklám too"
-
cafat
tag
Sziasztok!
Használt autót keresek 1-1,2M körül. Benzinest szeretnék, évi kb 15ezer km-t mennénk vele.
Ford Mondeo-kat nézegetem.
Ezekről mi a vélemény? Érdemes lehet legalább megnézni valamelyiket?
Mondeo 1.8
Mondeo 2.0
Az első egész közel csak 50km-re lenne, a második 150km.Van egy 2004/12 ferdehátú 1.2HTP Fábiánk. Jól felszerelt, klíma, elektromos ablak, központi zár, riasztó, alufelnin nyári gumi, téli gumi külön felnin. Műszaki csak márciusig van rá.
Ezt szeretnénk majd beszámíttatni. Mekkora összegre számíthatunk kb, hogy beszámítanák?Válaszokat előre is köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz cafat #143616 üzenetére
SCI motort nem erőltetném, első generációs közvetlen befecskendezéses, lekokszolódik. vagy bele kell kalkulálni, hogy vezérléscserélnél/5-6 évente ki kell tisztíttatni rendesen, ami minimum 100e Ft.
A 146 lovas kétliteres tudtommal sima szívócsőbefecskendezéses és egy jó motor, nagyobb bajok nélkül.Fabia állapottól és futástól függően 5-600ezer Ft-ot tudhat. Beszámíttatás helyett inkább megpróbálnám eladni olcsón-gyorsan, még mindig jobban jössz ki vele.
Mi amikor be akartuk számíttatni az autót, mindig olyan árat mondtak, amiért inkább nem hagytuk ott. Eddig a családból 3 autót adtam el így, hogy gyorsan mennie kellett, 2 óra, 4óra és 2 nap voltak az eladási idők... és még így is 100-150ezerrel kaptunk többet mindegyikért, mint amennyi a legjobb beszámítós ajánlat lett volna. Mindezt 5-700ezres autóknál -
8th
addikt
válasz BigBlackDog #143613 üzenetére
Van. Karácsony után kifejtem. Most nincs rá időm.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #143624 üzenetére
147 sem az, benzineseket kerulje el, de jelenleg a dizel volt teriteken, szoval ha a futomuvet nem lengokaronkent csereli, hanem egyben es jora, akkor az sem penznyelo.
Nem rohogok a Suzukin, a jelenleg futo Swifttel en is ellennek, egesz pofas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
Van egy komolynak tűnő érdeklődő az autómra; ha neadj' megveszi, akkor gondban leszek, mivel közlekedek. :/
Lehet, veszek átmenetileg egy olcsó Alfát, annyit dicséritek. Olajat cserélek benne + tankolom.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Luck Dragon #143628 üzenetére
Nem teljesen értem, rossz lenne a link? (Nálam az érvényes műszakis Alfákat mutatja 300 ezer Ft-ig.)
-
-
-
veterán
válasz BigBlackDog #143635 üzenetére
Tabletről, Safari böngészőből linkeltem, asztali nézetben; ha droidon nyitom meg Chromeban, akkor is az Alfákat hozza, viszont nálam alapból az asztali nézet fut minden kütyün. A new.hasznaltauto.hu-t nem használom egyelőre.
-
kalmanchris
tag
-
akos727
senior tag
válasz rbalint88 #143602 üzenetére
16v már nem olyan jó a jtd-ből? Sok SW meg pár 147 is azzal van. Volt egy 147 140 lóval, abba szerelmes voltam, kívül-belül nagyon egyben volt, csak sajnos munkám nem engedte, hogy elmenjek érte gyorsan, így elvitték előlem. Néztem meg azóta 156 SW-t, 206-ot, de köszönő viszonyban sem voltak a képen látottakkal illetve leírtakkal.
8th: Kiváncsi vagyok Egy barátomnak nincs gondja Alfájával, bár az 2.0jtd, többi ismerősömnek benzines alfája volt, 3-ból 2 nem ajánlja.
Talán 206 közt találni vmi értelmeset, az jó vétel lehet relative olcsón. A földet csak 10x kerülték meg aminek a felét be is vallják. De még 1x ennyit ki kéne birniuk.
-
akos727
senior tag
válasz rbalint88 #143642 üzenetére
Ha nem is 200 lovat akarok, de nem titkoltan egy chip mindenképpen kerülne az autóra, bármilyen is lesz. Később esetleg egy straight pipe, hogy előbujjon a bagoly Volt húzott tdi-m de az sajnos túlságosan szerviz igényes, így ennél tovább nem akarom nagyon húzni.
Stilo a karosszérián kívül miben különbözik még 147-től? Futómű gondolom eggyel puhább, stb, de alapvetően az alkatrészek csereszabatosak? Igaz annyival nem igazán olcsóbbak a 147-nél és csakis 3 ajtósat nézek, ami elég ritka.
-
Integrale
veterán
válasz akos727 #143641 üzenetére
Az elmult X evbol nem volt jo benzines Alfa. A TS jo, de kenyes a JTS szinten, a turbosak jok 1.4, 1.8.
Stiloban a dizeleken kivul semmi sem csereszabatos a 147-tel. Tok mas padlolemez (Stilora nem epult Alfa), futomu (McPherson + csatolt, 147 ket lengokaros elso, es tobb lengokaros, fuggetlen hatso) stb. Utobbi mindenkeppen olcsobb a Fiat eseteben, 147 futomevet egyszer rendberakod normalis alkatreszekkel, akkor sokaig jo, de az 200e, Stilonak elol van ket lengokarja, meg par osszekoto es slussz.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Acheron
őstag
Mostanában van alkalmam terelgetni egy 163 lovas dízel S-Max -ot Powershift automatával. A magas üléspozíció szokatlan, városban nem rossz, de országúton furcsa. Viszont az autó kellemes meglepetés. A nagy súlyt érezni rajta és kanyarokban néha kissé alulkormányzott benyomást kelt ( pl nedvesebb úton hajlamos tolni az orrát nagyobb gázra), de ennek ellenére nagyon jól meg tud indulni, az automata pedig igen szépen pakolgatja a fokozatokat. Az nagyon tetszik a váltóban, hogy pont úgy vált, ahogy én is tenném kézi módban. A korábbi Avensis automata mindig kiidegelt, hogy bőgette a motort, amikor én már rég elváltottam volna kézzel, és bár maga a kapcsolás ott is sima volt, ez nagyon rontotta a vezetési élményt. Most ez nincs, amikor gondolatban már nyúlnék a "bot" felé, akkor hallom, hogy kapcsol (érezni ritkán lehet, nagyon sima a váltás). Ügyes. El is kezdtem nézegetni a Mondeokat 2.0 Ecoboost (benzin) motorral, powershift automatával. 203 lóerővel és 300 nyúlmókussal talán tudnak hasonló dinamikát a 163 lovas 340 NM dízelhez viszonyítva is, főleg, hogy 250 kilóval kevesebbet kell mozgatni. Ez a jószág nincs messze tőlem, év elején meg is nézem, ha még meglesz. Nagy navival jobb lenne, de hát ugye...
Ez is csak egy lehetőség - pro és kontra milyen vélemények vannak a típussal, motorral, vagy akár a konkrét autóval kapcsolatban?
(emellett a VW Passatokat nézegetem, de mind a TSI motorokkal, mind a DSG váltókkal kapcsolatban sok negatív kritikát olvastam, ami kissé elbizonytalanít.) -
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #143645 üzenetére
A Powershift hellyel-közzel ugyanaz, mint a DSG (felépítését tekintve). Mivel látszólag kevésbé elterjedt, nem tudom, mennyi üzemeltetési tapasztalat lehet vele - DSG-nél talán a több minta alapján jobban be lehetett lőni, meddig bírják a váltók; a Ford verziójáról én pl. szinte semmit sem hallottam a létezését és felépítését leszámítva
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #143646 üzenetére
Itt például a DSG-t is felturbózzák a 2.0 TSI-hez, így már jobban bírja?
-
HookR
addikt
válasz htomi85 #143648 üzenetére
Eretnek gondolat villant át kobakomon: vajon elképzelhető, hogy él ember Magyarországon, aki nem reprezentálni vesz autót, hanem a szempontrendszerének megfelelő belső értékek alapján? Vagy ez teljességgel ki van zárva?
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐