-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #143550 üzenetére
Én az 1.0 unót is széttiltattam mondjuk akkor még nagyon kicsi és buta voltam ... bár mondom, nem sok minden változott azóta
-
McSzaby
őstag
válasz Atomgeszi #143549 üzenetére
Én nem tudom, de azt le kell írnom, hogy egyszer mentem az autópályán és arra lettem figyelmes, hogy a leálló sávban egy 307-s ég. Ellenpélda: 2008 Peugeot 207st árulok 1,4 motorral és tökéletesen jónak érzem, semmi komoly hibát nem láttam még rajta az évek során. Egy barátomé amúgy.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Integrale
veterán
válasz Atomgeszi #143553 üzenetére
Nagyon jo baratomek hasznaltak egy 307 SW-t, 1.6-os varianst raadasul, egyszer hengerfejtomitest csereltek 200e km korul, aztan kinottek es tovabbadtak csaladon belul, mai napig megelegedessel hasznaljak, a jelenlegi tulaj testvere egy Xsara Picassot hasznal ugyan ezzel a motorral, gondtalan evek ota.
Amiket felsoroltal hibakat, azok nagyresze mar javitva lett, 9+ eves autokrol beszelunk, szerinted a turbocso jelenthet meg problemat ennyi ido utan? Hatso ablak ugyan ez a tema, turbo barmelyik turbosban hibaforras lehet, PSA 1.6 HDi-ben az olajkorben levo kicsi szuro az oka, amit egyebkent evek ota PSA eloiras szerint, el kell ravolitaniuk a rendszerbol, annak az eltomodese valoban okozott problemakat, mert olajcserevel ajanlott volt cserelni, na meg a 30e kilometeres szervizintervallum sem tesz jot neki, szuro eltavolitasaval ki van huzva a meregfoga ennek a motornak. (Igaz ez Fordra es Volvora is).
Eleltronikai problemak lehetnek, leginkabb az FL elottiek eseteben.
"Bad reklám is reklám too"
-
Pho3bus
tag
Sziasztok,
Egy 97-es fiestát szeretnénk leváltani egy olyan kocsira, ami családi autóként is megállja a helyét. A keret 2m körüli, és a felhasználási terület leginkább város illetve néha-néha egy hoszabb (legtöbbször 80-100km utat) foglalna magába. Fontos szempont, hogy garanciális legyen, mivel nem sokat értünk a dologhoz és nem szeretnénk kidobni az ablakon ennyi pénzt. Amik eddig szóba jöttek: Focus, Golf VI illetve az Opel Astra (H)J. Jelenleg mind felszereltség (leginkább biztonsági szempontból) mind ár alapján Őket néztük ki:
Van ezeken valami nagyon feltűnő hiba/utalás törésre? Én próbáltam legjobb tudomásom szerint szemügyre venni, de nem láttam hézagokat. Esetleg van ezeknél olyan típushiba amire érdemes odafigyelni? Vagy tudtok ajánlani hasonló árfekvésben olyan autót, ami jobban megérné? Előre is köszi a válaszokat!
-
Pho3bus
tag
válasz rbalint88 #143558 üzenetére
(#143557) focvis
Köszi a tippeket, mindenképp meghallgatom, viszont vidékről lévén szó (mármint vidéki vagyok, cirka 180km-re van tőlem az autó), a meglepetéses látogatás nem fog menni. Mindenképp először fel szeretném hívni és leellenőrizni a múltját a kocsinak.
(#143558) rbalint88
Ezt nem teljesen értem. Leharcolt a belseje, vagy nem a comfortline-hoz megfelelő felszereltséggel árulják, vagy csak úgy ennyi pénzért csúnya?
[ Szerkesztve ]
-
-
a8l
aktív tag
válasz htomi85 #143540 üzenetére
Létezhet ilyen hogy valaki akár egy diesel-el is nem megy sokat.
Pl apám vett 1 éve egy xc90 d5-öt, magánszemélytől első tulaj itthon vett végig márkaszervízes múlt, összes számla stb, 145e km volt a 10 éves dízelben. Az én 9éves benzinesemben meg 118e-rel adtam el.
A gt-r -t 7 évesen 24ezer km-rel adtam el. Nem törvényszerű hogy mindenki évi 50ezret megy az autóval ha dízel ha nem. A legtöbb ember 10-20ezer közt megy. Céges autók futnak sokat meg egy kisebb része a magánembereknek. Énis volt régen hogy mentem egy év alatt közel 100ezret, utána meg sokáig évi 50-70 körül, de már egy jó ideje kb évi 15-20ezret megyek azt is több autóval.
Ettől még tény hogy amit kintről behoznak az nem ilyen, azokban 3-4-500ezer van, azért mert a kereskedő azt tudja olcsón megvenni, a kevés km-es autó kint is drága, nincsenek csodák, akár a duplája is lehet árban egy keveset futott autó a sokat futotthoz képest azonos évjárat esetén. -
footy
addikt
válasz focvis #143560 üzenetére
Az a baj, hogy attol meg az ules trendline marad es az ugy fos
En inkabb varnek egy comfortlinera...(#143556) Pho3bus
Mindegyik kompaktra igaz, hogy ha a fapadost veszed meg akkor nem nyujtja azt az auto amit tudna.
Golfbol minimum comfortline-t kell venni, az Astranal nem tudom hogy vannak a felszereltsegi szintek. A Focusnal viszont a trend kivitelhez is be lehet ikszelni sok mindent. (normalis ules, digit klima, stb.)(#143562) LuckyL
mást nem tudok mondani
na latod ez legalabb igaz[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Nem tud véletlenül valaki egy olyan weboldalt, ami a cégek számára elérhető operatív lízing ajánlatokat tudja valamilyen módon összehasonlítani? Akár csak körülbelül, hogy ne kelljen mindenhonnan ajánlatot bekérni.
Felmerült ez a lehetőség 3-4 éves futamidőre, de nem nagyon tudom, hogy milyen nettó havi díjjal lennének elérhetők az autók. Ilyesmikre gondoltam - és jó lenne látnom az automata és kézi váltó közti árkülönbséget (új, közepes/jól felszerelt, közepesen erős benzinmotor):
Mazda 6
Skoda Superb
Skoda Octavia (ha sokkal olcsóbb, mint a fentiek)
valamilyen hibrid vagy plug-in hibrid -
footy
addikt
válasz focvis #143565 üzenetére
A comfortline ulese nem csak tetszetosebb, de kenyelmesebb is es van benne derektamasz. Nekem a trendline ules 80-100km utan kenyelmetlen, de a comfortline ulesben siman lenyomok 200-250-et.
Persze ha csak varosban jarkal az ember rovid tavokat akkor lehet fel sem tunik, de az elso hosszabb ut utan rajon az ember hogy nem az ulesen kellett volna sporolni.
A munyag kormany se melto a kategoriahoz, de ahogy te is irtad azt viszonylag egyszeruen lehet cserelni.
Nekem amugy a legrosszabb "elmenyem" az ulesekkel 1-es stiftben es a fabiaban volt. Na azok tenyleg a legalja... -
maxxenergie
senior tag
-
Tothgera30
Ármester
-
válasz Tothgera30 #143572 üzenetére
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
maxxenergie
senior tag
válasz Tothgera30 #143572 üzenetére
Amikor linkeltem még egy 2010-es Mondeo Kombi volt alatta Pezsó NO NO .....
[ Szerkesztve ]
◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄
-
#94529552
törölt tag
válasz maxxenergie #143574 üzenetére
Golf kategóriát keres, a Mondi picit nagyobb. Így utólag ezért mégis jobb ajánlás az újszerű Pezsó városi használatra . Vagy marad a Golfnál.
-
addikt
Sziasztok!
5 millióból (ÁFÁ-val) ti milyen új autót vennétek? Nincs semmi más megkötés, csak új legyen.
Jó szerencsét!
-
BigBlackDog
veterán
válasz dedike #143576 üzenetére
Szerintem első körben egy K Astrát megnéznék, bár nem tudom, hogy milyen motorral férne bele. Ott van még Suzuki fronton a Vitara, S-Cross azokból már 5m-ért relatív használhatóan felszereltet el lehet hozni, ha jól rémlik. De kicsit megtoldva a keret -vagy kicsit alkudva- ott van a Swift Sport is. Ár alapján pl. Honda Jazz is szóba jöhet, az szerintem a legmagasabb felszereltséggel is belefér ebbe az összegbe.
Kérdés, hogy mire kell; városi, ingázós, vagy pályázós felhasználás, feneketlen hajóra, vagy valami "kicsikocsira" lenne igény?
Egyébként feltétel, hogy vadi új legyen? Esetleg egy-két éves példányok nem jöhetnek szóba? Szerintem olyanból jelentősen jobbat kapnál ugyanakkora összegért. Ugyan az első fing joga nem a Tied lesz, de használat közben azért nem nagy különbséget éreznél szerintem, viszont nem Neked kéne benyelni az első, tekintélyes méretű értékcsökkenést, mikor kigördülsz a szalonból.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz dedike #143576 üzenetére
mire használnád?
én ezek közül vennék valamit: suzuki vitara, ha tetszik akkor s-cross is szóba jöhet, hyundai i30, elantra, kia ceed, ceed sw. ezeknek értelmes felszereltséggel (bluetooth, tempomat, ülésfűtés) és értelmes motorral (minimum 1.0T vagy 1.6 szívó) ki kell jönnie ebből a keretből. -
sheep
addikt
válasz dedike #143576 üzenetére
Hát igen, ahogy BigBlackDog Úr is mondja, a lényeg a használat módja. Nagyjából írd le hogy milyen felhasználásra lenne és akkor lehet szűkíteni a kört.
Évi 30 ezer vagy több km környékén / hoszabb ingázásra dízelt, inkább városi használatra benzinest.
Kell e nagy hely csomagoknak, gyerekek vannak-e, ezt azért jobb tisztázni.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
addikt
válasz BigBlackDog #143577 üzenetére
Mindenes autó lenne. Használnánk személyszállításra, kisebb tárgyak, adományok szállítására, napi futkosásra, bár inkább rövidebb, járási települések közötti utazásokra, autópályán csak ritkán menne.
Én is az általad javasoltakat néztem első körben.
1-2 százezer felár még beleférhet, és igazából új autó kell.(#143580) kornelka:
Nem magán használatra lenne, a Vitara mellé kellene, egy 17 éves Astrát váltana...
Jó szerencsét!
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #143582 üzenetére
Esetleg Duster, vagy kombi Logán, Lodgy.
LODGY Exception
4 150 000 Ft-tól
MEDIA NAV Evolution navigációs és multimédia rendszer
Bőr kormány és bőr sebességváltó gomb
Tolatóradar
Első és hátsó elektromos ablakemelő
Sebességszabályozó- és korlátozó
Modularitás csomag[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
i-sti
senior tag
válasz dedike #143581 üzenetére
DUSTER Exception 1,5 dCi 109LE 4X4
Tolatóradar
Fűthető első ülések
Sebességszabályozó és -korlátozó
Stop&Start rendszerNovum Forum Siculorum
-
addikt
válasz i-sti #143583 üzenetére
Na a Dacia az, amit meghagyok azoknak, akiknek tetszik és bíznak benne.
htomi85:
Figyelemebe veszem akkor ezeket is!
(#143586) molnarpeter:
Előre láthatóan 10 évig mindenképpen. Legalábbis bízom benne.
(#143588) kornelka:
Főleg úgy, hogy a Suzukival és az Opellel is csak jó tapasztalatunk van.
Bár van a döntést befolyásoló helyzetben olyan is, aki a Dustert isteníti.
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
tomiii.
aktív tag
Tegnap voltunk egy Mazda 6 2.3 GT AWD Automatát nézni. Hát....
150km-re volt, odaérünk, ekkor mondja a koma, hogy ausztriai, névre írva kapjuk majd meg, haverja megvette tőle, kilakatolta, majd vett tőle másik autót, ezt pedig vissza beszámolta. Benézek a motortérbe lámpával a motor mögé a nyulványhoz, oda jön flegmán, hogy
-Mit nézel öcsém, mondjad már, hadd tanuljak valamit.
Hátsó futómű rozsdásabb, mint akármelyik Sierrán, a tornyokon is volt felületi a motortérben...
Nálam alapból ki esett ez az autó, mikor megláttam ahirdetést, ársáv legalsó darabja, de nem bírni haverékkal, mert nem értenek hozzá, nekik mindegy, csak fényes legyen. Az se érdekli őket, hogy nincs rá elég pénzük.
Van még egy mk3 2.0 benzin Mondeo. Az hátha jó, de az még sokkal messzebb van, majd a két ünnep között.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dedike #143589 üzenetére
10 évre nem Dacia lenne a választásom
Ahogy látom, érdemes lenne carfinderen 6M-ig és használtautó újak között keresni egyet, Octavia, Yeti, Zafira, Golf Variant is van ennyiért előbbi szerint, és ezek már nagyon nem Duster kategória (fapadosan sem). Persze extráktól függ, illetve az azokra való igénytől, de összességében egy 1.6 szívó Cee'd SW, vagy egy Vitara lenne első blikkre egy megbízható választás sok extrával. Kevésbé felszerelten egy Octavia 1.4TSI vagy Ford B-max is jó lehetne, de az extrákat kéne tisztába tenni Felhasználás alapján én több személy, sok köbméter alapján választanék. Ford C-Max Grand 1.6 van hahun egy új 7 személyes picivel 5 felett, vagy egy Kia Carens? Illetve ott vannak a furgon alapú 7 személyes kocsik is.
[ Szerkesztve ]
-
Pho3bus
tag
válasz maxxenergie #143574 üzenetére
Köszi mindenkinek a tippeket! Szétnéztem itt a környéken is kicsit az elmúlt napokban (Szeged), hátha találok valamit, de ami volt normálisabb állapotban az egy Renault Megane volt márkakereskedésből (plusz nagyon szerettek volna rábeszélni az új Clió-ra, de az nem annyira fogott meg), illetve még egy Priust is sikerült kipróbálnunk. Az igazság az, hogy elgondolkodtunk rajta is, mivel 90%-ban városban lenne használva, és fogyasztás szempontjából még akár jól is jönnénk ki belőle.
Sajna a méret egy eléggé meghatározó tulajdonság nálunk, mivel elég kicsi a garázs, és mindenképp szeretnénk ott tartani a kocsit, így a kombik sajna most nem játszanak.
Szerk:
Ami kimaradt, Kellemes Ünnepeket mindenkinek[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Pho3bus #143596 üzenetére
Priusnál annyit érdemes belekalkulálni, hogy nem mindegyik szerviz vállalja valószínűleg, viszont nem is nagyon szokott elromlani. Bp-n van a típusra szakosodott műhely, ha amúgy is szoktatok arra járni, akkor csak aznapra kell időzíteni - nameg BKV jegyet venni fizetős parkolás helyett
-
addikt
válasz molnarpeter #143595 üzenetére
Köszönöm, ezeket is figyelembe fogom venni!
Azt hiszem, mikor már tényleg aktuális lesz a vásárlás visszajövök, és jobban körülkérdezlek benneteket, akkor már talán az extrák is tudottak lesznek.
Jó szerencsét!
-
Jojo5
őstag
Uraim,
Békés Boldog Karácsonyt!
Ki melyikre mit mond ? (tudom városi használatra 1.9 is kár, de a konstrukció még mindig vonz és a benzinest csak ismerősök ajánlása alapján nézegetem, de nincs kézzelfogható tapasztalatom)
Ezek az 1.8 turbós motorok konstrukció alapján mennyire megbízhatóak ? Mennyi a benzinesnél az amivel még meg szabad venni, dízelről tudom, hogy 500-600k-t akár elpöfögnek...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
akos727
senior tag
Üdv! Új munkahelyem végett illetve a család létszámát tekintve kell vmi dájzel paripa a hétköznapokra. Most egy Honda HRVt hajtok, magához képest nem fogyaszt sokat, viszont csak a meloba jaras illetve napi teendok 2x25-30 városi km-et jelentenek minimum. Mindenképpen "nagyobb" motorral szeretnék valamit, legalább az érzés meglegyen, hogy megy az autó. Amiket néztem: 206 2.0hdi, 1.9tdi (110) ibiza 6k2, a4 avant vagy a3, Alfa 147 1.9 jtd vagy 156 SW 1.9 jtd. Szerelő szerint ezek mind jó blokkok, a legjobb állapotút vegyem. Tdi-t ismerem, megbízhatóak, de nagyon leélt darabokat talalok. 1.9 jtd-vel nincs nagyon tapasztalatom, csak amit neten olvasok Írják, hogy itt inkább a körítéssel van a probléma, futomu pl nem imadja a budapesti utakat. 2.0 hdi-je van egy ismerősömnek újkora óta, övé nagyon megbízható, 90 ló nem sok, de az alig 1 tonnás bódét kellemesen mozgatja. Szívesen fogadok mindenféle lehetőleg személyes tapasztalatot tőletek a fenti gépekkel kapcsolatban. Nagyon szeretek autozni-motorozni, így nem csak egy eszköz lenne az autó, szeretném, ha mosolyogva tudnék rágondolni. Ezért is tetszenek nagyon az alfák, úgy érzem, azokat tudnám szeretni (persze csak akkor, ha nem menne rá a gatyám is). árakat meghatározzák a tippusok, de nevetségesnek tartom, mikor egy 98-as a3 1 millioert van hirdetve, persze nem a kínálat aljáról válogatnék. Ti mit mondtok?