-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz akos727 #47095 üzenetére
ilyen célra semmiképp se dízel...
tudom, most egy páran lehurrognak majd, de erre nem az való.
ide egy kis benzines kell, mint pl:-honda jazz 1.2, de 1.4 jobb
-toyota yaris 1.3(vagy nekem pl. splash-em van, város/országút használatra tökéletes, bőven 6 alatt van a nagy átlagom, ketten kényelmesen elférünk benne)
benzinesre kevesebbet kell majd költeni, nincs turbó, kettőstömegű, hamarabb bemelegszik, stb.
dízelnek a csak város egy gyilkos üzemmód, főleg rövid utakra.gázos autó szerintem lassan felejtős, kivéve aki határ mellett lakik, és 210 Ft körül tankol, lassan jön a 2. adóemelés is az LPG-nél, és nem nagyon fogja megérni, ki lehet számolni, 300 körül mennyire éri meg a plsu fogyasztás, és a plusz macera.
-
MPowerPH
félisten
válasz akos727 #47501 üzenetére
Érdekes.... Nálam a gyári katalógusban amit az autóhoz kaptam az erőforrások résznél TDDi és TDCi volt. Mindenhol máshogy írják.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz akos727 #48250 üzenetére
Én vagyok az ellenpélda. Most az audimat szeretem (szerelem ) de volt már alfám -több is-, renaultom, fordom, skodám, vw -ebből több is- és most az audim. Mindet 1től 1ig szerelemből vettem. És ezen a jövőben sem szándékozom változtatni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz akos727 #86525 üzenetére
1.6 VTEC, 125 le, 4WD, 5 seb. kézi váltó. Mostani 215-ös gumikkal és 17-es felnivel 7,5 liter környéke, de ez 90%-ban vidéki használatot jelent, 100-110-es utazóval, szóval a vegyes olyan 8,5 körül lehet, nem kinyomva a szemét.
Nem egy rakéta ezzel a motorral sem, de ugye magasabb felépítésű és folyamatosan hajtja a kardántengelyt is hátra. Ha, megnézed spritmonitor.de-n a kézi váltós HR-V-ket, gyári kerékkel vegyesben is tartható a 7,5 literes átlag, persze autópályát elkerülve, mert ez nem oda való, vagy ha felviszi az ember 10 litert biztosan beszlopálja.
Egyelőre csak pozitív, azt nyújta amit el lehet várni tőle. Szögegyszerű felépítés, átlagos belső helykínálat (hátul lábtérben egyébként nagyobb, mint az S60), megbízható, precíz működés - Honda. Épp múltkor írtam Honda forumon, h piroslámpánál állva 3-an nem hallottuk, h jár a motor. Elképesző, h mennyire csendes az alapjárata, csak a fordulatszámmérőből lehetett következtetni.
Egy dologra érdemes odafigyelni: korrózió. Ha, nincs lekezelve az alja tél előtt csináltassátok meg. Nálam is tervben van október körül egy minőségi teljes alváz és üregvédelem. Ha, normálisan megcsinálják, 10 évig nem lesz rajta korrózió.
Földúton, terepen nem fut, havas téli utak miatt vettem, illetve a mindennapokra előnyösebb a kisebb benzinmotor, összességében nagyon szerethető autó, de bárhol olvasol róla, mindenki nagy elégedettséggel használja. De, kíváncsi vagyok a te véleményedre is.
Apropó, épp pár hete csináltam rajta egy motormosást: 01, 02"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz akos727 #86542 üzenetére
Akkor azon gyári lemezfelni van, jó ballonos 195/70 R15-ö gumival.
Néha pedig érdemes kicsit "kikormolni", illetve Honda-s ismerőseim szerint bátran el lehet forgatni 4000-ig.
Csak városban 10 litert biztosan megeszi, sok rövid táv, hideg motor, stb.
Hm, akkor jó karban lehet, pedig évjárat szerint az első példányokból való.
Igen, a csomagtérnyitó egy érdekes szerkezet, vétel után nekem sem sikerült mindig kinyitni, sőt a központi zár be is kavart, ugyanis a teljesen fém kilincs mechanika be volt rozsdálva, és nem húzta vissza alap helyezetbe a rugója, így egészen konkrétan hiába nyitottam ki az autót távirányítóval, a csomagtér továbbra is zárva maradt. Kellett neki egy kis WD-40, illetve kompresszorral kifújattam a koszt és azóta tökéletes.
Az ajótkon és a csomagtér ajtó körüli gumikat érdemes még lekezelni minőségi gumiápolóval, nagyon nagy lesz kontraszt ajtóbecsukást tekintve. Teljesen ki volt száradva az összes gumi, így tipikusan teherautós volt az ajtók becsukása. Lekezeltem az összeset és nagyon puha lett, sokkal "minőségibb autó" benyomását kelti.
Kértem egy pesti cégtől árajánlatot, nem mondtak valami kedvező árat, 80k-ért csinálnák meg, de úgy, h eltávolítják a lökhárítókat, leveszik a műanyag küszöb borítást, kerekeket, stb. Alapos munkát ígérnek.
Az 99%, h biztosíték lesz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
hdman
őstag
válasz akos727 #90072 üzenetére
Ezért vettem Opel Astrát
Azért, ha lenne egy BMW-m (nem összekeverendő a ranglétra alján lévő szétgányolt, vagy tömegesen hülyegyerekek által behordott e36 316i-kkel), mondjuk egy e46 330ci-m, vagy 330cd-m ami a mai napig a világ egyik legszebb amutója számomra, hát nem hajtanám ki a garázsomból
MÁS:
Most hoztam el a kocsit a szerelőmtől, (tudni kell, hogy félig családtag, legutolsó szervizkor nyaralni volt, ezért egy másik emberhez vittem a kocsit), mondta, hogy legutóbb nem volt kicserélve a pollenszűrő...
Ő mindig megjelöli, a dátumot a szűrőkön is, és még a régi volt benne...
Na igy vigye az ember ismeretlen helyre a kocsiját... Nem elég, hogy behúzták az alkatrészt, még a cserét is ki kellett fizetni...
Azt hiszem, hétfőn lesz egy kellemetlen beszélgetésem...
Sopron city :)
-
Dany007
veterán
válasz akos727 #90072 üzenetére
Mondjuk szervizeléskor és / vagy szerelőnél nem olyan rossz dolog az, hanem egy ritka tök ismeretlen autót viszel oda, amire a szerelő is csak ferdén néz rá hogy mi is ez... ?
Így sem egyszer normális, a típushoz értő és megbírható szerelőt találni, hátmég ha valaki olyan típussal próbálkozik ami ritka és kb ismeretlen.Nekem anno a 2001 utáni Selica volt a kedvencem, de mondták hogy felejtsem el, mert annyira ritka hogy a bontott alkatrész kb felejtős, csak a sokszoros árú gyári van, no meg kevés szerelő ismeri a típust is és sok szívásom lehet ebből miatta...
De még most a Mondeonál is ott tartok, hogy "keresek" - egyelőre még csak ismerősök által és gondolatban - egy olyan szervizest aki tényleg ért a típushoz és ismeri... Mert itt Vp környékén egyet ajánlottak aki Fordos, de ő meg főként csak alap szervizekre "való". Nekem meg olyan hely kéne, ahol kb mindenhez értenek... Megnézetném a futóművet, a váltót, váltó olajat cserélnék meg hasonló nyalánkságot... Tudom vigyem márkaszervizbe. Bezzeg Renault szervizest tudnék nem is egyet...@hdman:
Na tessék. Erről beszéltem!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz akos727 #91795 üzenetére
Na hat ez az...engem ezzel nem vitel közelebb a megoldashoz Tehat akkor Daniaban egy takaritonö/segedmunkas nem engedhet meg egy autot maganak?
Mert (euroba szamolva) irtad, hogy 1500 körül keres egy takaritonö....hat abbol hogy fizet ki evente 4000 euro biztositas?? De meg egy netto 3000 euro fizubol sem ertem nagyon, ha beleszamolom, hogy kaja aranyarban van meg a lakas berlet/rezsi is+ a többi Egy corsarol beszelgetünk ha jol emlekszem nem egy M6 os BMW röl
Mert ebböl az jön ki, hogy Daniaban eleg nagy luxus az auto
-
8th
addikt
válasz akos727 #94262 üzenetére
Azért linkeltem ezt mert ilyenen már ültem és tudom, hogy kényelmesen elférek rajta. Az, hogy nevetséges hatást kelt és, hogy ki mit szól hozzá nem igazán érdekel mivel nem nekik venném, magamnak. Nagy kár, hogy van ez az idióta 125ccm-s megkötés elég lett volna teljesítményben meghúzni egy ésszerű határt mondjuk 11helyett 13kW-nál mint "nyugaton" mert ccm-ben kicsit feljebb lépve már sokkal élhetőbb motorok is vannak. Haverom egy Yamaha XT-t hajt. 350ccm 1henger 4ütem és 17lóerőre le van fojtva gyárilag. Azzal már ellennék én is. Robogó viszont biztosan nem kellene.
-
runner 125
nagyúr
válasz akos727 #101785 üzenetére
Volt már párszor ilyen "akciójuk", nem?
Ez az, amikor odagurulsz, és elmondják mellé, h csak most csak önnek ingyenes az autó átvizsgálása is és rádsóznak még ezt azt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-