-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #84699 üzenetére
Én vezettem 206-ost, igaz csak egy próba erejéig, és annak a váltója műszakilag rendben volt, de szerintem nem rossz az a váltó. Nagyon fura a tejfölösdoboz feeling, úgy érzed, hogy most fogod simára darálni az összes fogaskereket, de nem, mindig beveszi, csak ilyen kis francia ribi, hogy kéreti magát. Nem egy schutzstaffel váltásérzet, de stabilan beveszi a fokozatot és ez a lényeg.
Szóval szerintem nem szar az, csak "fura".
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #84702 üzenetére
Ültél volna egy faceliftes c corsában aminek még nem nyúltak a váltójához... Könyörögnéd vissza magad a franciakrémessel töltött 206-os váltóhoz
-
Qru
MODERÁTOR
válasz VegyesTamás #84742 üzenetére
Dehogy, ez a sima polgári változat. De mondom országúton 80-90-el krúzolva. Ha nem mozgó útakadályként közlekedsz vele akkor 8-at ő is bekér.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz VegyesTamás #84854 üzenetére
Félek a drága szerviztől. Golf IV amúgy tetszik
Egyébként én szeretem a Suzukit, 4 éve hajtom a régi swiftet, csak mostmár váltanék valami gyorsabbra-szebbre-biztonságosabbra.
(ma bejött a képbe a stilo is)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz VegyesTamás #84873 üzenetére
A 13+ L-es városban?! Szeretnék egy gyorsabb autót mint a mostani (10-12sec 0-100), de azért baráti fogyasztás is fontos szempont nálam (városban 8L)
Ja és 2002-től nézem a verdákat, kicsit azért fiatalabbra szeretném cserélni mint a mostani.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz VegyesTamás #84881 üzenetére
Én is ebben bízok. Még egy picit fura néha. De szépen lassan összebarátkozunk. Úgy örülök neki ,hogy kicsit többet rá áldozva ez lett és nem a Swift.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz VegyesTamás #84886 üzenetére
Nekem is ez volt vele a bajom. A motor ami benne volt jó kis pörgős és fürge volt. De a kasztni. Meg a confort érzés 0.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
válasz VegyesTamás #84886 üzenetére
Swift2-tol eleg biztonsagosak a suzukik, nezz utana.
Ja most a regihez hasonlitod, sry
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz VegyesTamás #84890 üzenetére
Sajnos igen. Főleg ha azt veszed egy jobb állapotú Swift is 400-450e környéke.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
válasz VegyesTamás #84890 üzenetére
Nem csak az érzés olyan ha nekidőlsz tényleg behorpad
-
neduddki
nagyúr
válasz VegyesTamás #84873 üzenetére
HI!
"Ritkán romlik el/kell rajta valamit csináltatni" de szep is lenen ha igaz lenne...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz VegyesTamás #84898 üzenetére
HI!
hat mondhjart felkerjuk Qru-t hogy linklej a nevezetes tablat es az csak amogttrokrol szol, motorn kivuli lektroinikarol futomurol nem
amugy ha a mercere vagy kivsancsi carina e:- )udv
neduddki
mod: na csammeleg:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
AMD Power
titán
válasz VegyesTamás #84898 üzenetére
Lásd az enyémet. Korban ugyan az mint Swift, nagyobb bár motorikusan "gyengébb".
Persze a mostani.
Igen , neduddki még mindig nem jött rá ,hogy baromira idegesítő ez speciális fogalmazási stílus amit használ. És semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
neduddki
nagyúr
válasz VegyesTamás #84900 üzenetére
!
Tod mikor a bikker fonokot mekkerdesztekmeg az e65 kapcsan , ogy nem-e lehetne-e megbizhatobb otokat csinalni amire az vot a valsz, lehetne, de mibe kerulne...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz VegyesTamás #84904 üzenetére
HI!
fentartani az bisztos:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
válasz VegyesTamás #84873 üzenetére
Ritkán romlik el/kell rajta valamit csináltatni de akkor nagyon mélyen zsebbe kell nyúlni.
Ez így nem igaz. Elromlik az, ugyanúgy mint bármely más hasonlóan felszerelt, motorizált prémium csak nem az első 120k km-en.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Ace owner
addikt
-
trassher
addikt
válasz VegyesTamás #85143 üzenetére
Ma ezt a 80-ast megyek megnézni ha lesz időm. Kicsit kell belőle alkudni de kép alapján nem rossz.
Redmi Note 7
-
Ace owner
addikt
-
Dany007
veterán
válasz VegyesTamás #85835 üzenetére
Üdv!
Nagyon szép hibaleírás. Küzdesz vele rendesen, ahogy látom...
Megoldást, ötletet sajnos nemfogok tudni adni. Viszont a hibaleírás rendkívül ismerős!
Apósom Omegája ugyanezt produkálja már pár éve! Nemrég nálam volt egy hónapig és katasztrófa volt használni... A probléma csaknem megegyezik azzal, amit te is leírtál.
Indításnál, illetve indulásnál csak úgy tudtam elindulni, hogy közel 2000-ig pörgettem a motort. A finoman próbáltam indulni, akkor lefulladt! De ez kb minden indulásnál, útkereszteződésben is, tehát amikor már jár a motor, egyesbe rakom vagy lassan kettesbe stb... csak csúsztatott kuplunggal és nagy gázzal volt hajlandó menni, különben lefulladt.
Aztán ugyanúgy ahogy nálad, alacsony sebességnél egyszercsak teljesen random(!) elmegy a gáz. Olyan, mintha hirtelen nem nyomnám tovább a gázt, pedig a lábam meg se mozdult. Ilyenkor hiába nyomom jobban a gázt, semmit nem ér. Az autó lassul a motorfék fékezi az autót. Ugyanaz segít, ami nálad. Ha teljesen elengedem a gázt majd újra nyomom, na akkor már megy. Esetleg váltok egyet vissza és akkor is megy tovább.
De csak alacsony sebességnél csinálja ezt. Mentem vele sokat pályán, ott nem volt gond.
Amúgy ott is minden rendben volt! A hőmérsékleti dolgokat nem volt időm megfigyelni, mert csak egy hónapig volt nálam...A röhej, hogy após is volt 3-4 szerelőnél a problémával de fogalmuk sincs mi lehet a gond.
98'-as 2.5-ös dízel Opel Omegáról van szó. 600k fölötti km-rel.
Nem tudom mi lehet a hiba oka. Nem értek hozzá. De a leírás alapján ugyanaz mindkettőnél. Továbbá biztosra veszem, hogy nem valami triviális / általános dolog, mert azt a szervizesek megtalálták volna... -
neduddki
nagyúr
válasz VegyesTamás #85869 üzenetére
HI!
szurkolok:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
jozefgucci1
addikt
válasz VegyesTamás #85835 üzenetére
Katalizátor esetleg . Havernál igaz opelnél de hasonkó dolgokat produkált a gép aztán már majdnem vett egy töröttet , hogy motort cserél . Végül valaki mondta , hogy előbb ler kellene venni a katalizátort és megnézni. Jó lett és kapott egy új rendszert.
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Dany007
veterán
válasz VegyesTamás #85863 üzenetére
Ja értem. Akkor ha esetleg lesz megoldás, kíváncsi lennék rá mi az.
Egyébként szerintem így eladhatatlan az autó. Első próbaúton kiderül, hogy valami mocskosul nincs rendben. Aztán ha a bevizsgálás során sem tudják megállapítani a hiba okát, az eladó is csak kamillázik hogy mi lehet a gond, akkor úgy ki a fene venné meg?
Donornak, alkatrésznek? Mert ismeretlen hibával, amit ráadásul több szerviz sem képes megoldani / rájönni a hiba okára, így másként nem nagyon lehet eladni az autót csak alkatrésznek.@raczger:
Bakker, pedig már én is beleéltem magam a Volvo-ba pedig nem is én veszem. Egyébként ja, elég bunkóság az ilyen...
@focvis:
Lehet én értem félre, de akkor ezt mire írtad pontosan? :
(#85861) focvis:
"Sokat használtam kulcsos 1.4 Astra G Caravant, sík úton 190+ (óra szerint), nem spórolósan eszik 7-et. "Mert ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy az 1.4-es Astrával 190 fölött mentél miközben 7 litert evett.
De mondom, lehet félre értem, csak akkor nem tudom mi az eredeti értelme a mondatnak.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz VegyesTamás #86875 üzenetére
Heh, 60l. A 18 még kevés. Bár még csak most jelzett ki. Tehát még lehet benne olyan 7-8l biztosan. Tehát olyan 50-52 kell a fullhoz. Az meg 404-gyel számolva olyan 21k. Tehát már majdnem tele lesz.
De ha 98-ast tankolok vagy valami extrább akármit, akkor még bőven férni fog bele... -
akphsaiid
csendes tag
válasz VegyesTamás #86875 üzenetére
Nincsen semmi különösebb bajom a diesel autókkal. Csak jobban szeretem a benzineseket, pörgősebbek, nagyobb fordulat, szebb hang, benzin szag stb.. maga a feeling miatt..
Illetve használtan ennyi keretböl nem hiszem, hogy kapok egy olyan diesel autót, ami nem futott még legalább 500e Km-t. Valahogy félek tőlük.. De ha tudsz jót, jó áron, szólj!Hát igen BMW, ezért is marad csak egy kósza álom. majd az 5-ös után esetleg.
Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz VegyesTamás #89212 üzenetére
HI!
asztan majd lesz meglepi ha nem a spec-ek szerinti oljat raks zbele...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hdman
őstag
válasz VegyesTamás #89212 üzenetére
Nincs itt semmi olajmizéria. Váltogatom az olajakat, ennyi az egész. 10 ezrenként ugyis ledobom, és mindig MANN szűrőket használok, amiket természetesen minden alkalommal cserélek. (most éppen 12 ezer ment bele)
Sopron city :)
-
Typhoon47
őstag
válasz VegyesTamás #89212 üzenetére
Én longlife-ozok a kezdetek óta. Mondeoban most van 193 és 30-al vettem és csak most kezdtem el látni, hogy kormol egy picit teljes gázadásra. Be is jelentettem hétfőre szervízbe, hogy szétszedjék és megnézzük, hogy miért csinálja. Kíváncsi vagyok az eredményre, majd beírom ide is, hogy mire jutottam.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
footy
addikt
válasz VegyesTamás #100573 üzenetére
Te mirol beszelsz?. Az ebay-s szutykokkal csak a motorvezerlot lehet kiolvasni es meg abbol sem lehet a teljes hibat sem a kuszobertekeket. A komfortelektronikara, ABS-re stb eselyed sincs, mert ezek gyartospecifikusak.
-
footy
addikt
válasz VegyesTamás #100626 üzenetére
Jah, nyilván mindenre elég az ebay-s adapter, homályosítsd már majd fel a szakszervizeket is hogy eddig rosszul csinálták. Gondolom a Novoth Tibit is te korrepetálod.
-
TaaT
veterán
válasz VegyesTamás #100626 üzenetére
"ELM327 alapú wifis interface. Nem mondom, hogy mindenre jó"
G4 Magneti Marelli-hez hozzá sem szagol pl.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz VegyesTamás #100824 üzenetére
Volt erről teszt, a gyári technológiával javított autó nem veszít semmit biztonság terén.
A kókányolt megoldás viszont tényleg veszélyes [link]
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz VegyesTamás #101392 üzenetére
+1
Nem is tudom hogy jut eszebe valakinek ciquecento-t venni.
Akkor mar szazszor inkabb swift. -
VegyesTamás
senior tag
válasz VegyesTamás #101392 üzenetére
,szerk lejárt, csak hogy válaszoljak a kérdésedre is, akkor már inkább Daewoo Matiz, is jó lehet nálad, elég jó kis autó, 800 ccm 3 henger, ezen nem fogsz megtanulni szerelni, de ne is akarj, /arra mindenképp lada kell / méretéhez képest elég tágas, 800 ccm-el is stabilan gyorsul /jó nem úgy mint egy opc / 120 al is lehet vele menni, mondjuk azt sem ajánlom. Kicsi autónak még a Ford Fiesta 1.0 1.1 stb az sem rossz szerelgetni ezen is lehet (azért nem egy lada ) Ha meg nagyon fiat akkor legyen tipo, nem túl nagy, dízelben tök strapabíró low-cost fenntartással.
Sleeper: MK2 -es golf!!!! Boba motoring sleepereit nézdmeg a youtubeon. Vagy max Mk2 Punto, de ezek nem 100.000 Ft os mókák.. és nem valószínű, hogy beleszerelgeted őket csak úgy
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Ace owner
addikt
válasz VegyesTamás #101395 üzenetére
G2-be draga lenne egy motorcsere szerintem. Vr6 motor 150k + szopas a berakassal.. Akkor mar 16v gti de az meg mar horror ar. Esetleg egy 8v gti de nehez lesz olcsoert talalni..
Plusz a motorcserehez szaki kell, tuninghoz szinten, szofthoz is.. Ezekhez vagy ertesz es megcsinalod vagy fizetsz boszen.Samara nem olyan rossz otlet, tied megvan meg?
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
Tankblock
aktív tag
válasz VegyesTamás #101395 üzenetére
Matiz -1,
az minden csak nem gyorsul, olyanon tanultam anno, és nem kívánkoznék bele vissza.
fiat seicento meg a keresztanyámnak volt. Élmények, egérkamion, 1 43 lábbal lehet lenyomni 1x re a 3 pedált.....
Golf MK2 +1
Release the Beast....
-
Ace owner
addikt
válasz VegyesTamás #101409 üzenetére
Le akartad regen cserelni a fogyi miatt, vagy rosszul emlekszem?
Galaxy Fold 4
-
Dare2Live
nagyúr
válasz VegyesTamás #101395 üzenetére
Matiz neki kb minden szempontból rosszabb választás mint egy Punto.
Szerelhetőségben, alkatrész szempontból, motorválasztékot tekíntve.... arról nem szólva, hogy a matiz mint a régi swift koporsó, punto pedig az egyik első autó aminek utascellája van és ez nem lényegtelen szempont.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #101822 üzenetére
tényleg, akkor mi van ha egy szilent (pár) cserét kicsit/közepesen/nagyon elhanyagolnak?
nálam a fókánál hátul gatyul, azt mondták, hallhatóan de nem durván kopog, csak bizonyos dolgok miatt félnék most belevágni a cserébe.
@kornelka: raksz bele 10W40-et, keresel egy fasza szerelőt akinek minden feszes, aztán happy ever after
-
VegyesTamás
senior tag
válasz VegyesTamás #101827 üzenetére
hopp szerk lejárt..hátul meg kicsit keresztbe járhat a kocsi..enged oldalirányú (mintha hátul is kormányozna) mozgást /többet a kelleténél/ mondjuk az nincs előttem most, hogy a fókának ez hogy van megoldva..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Ace owner
addikt
-
válasz VegyesTamás #101828 üzenetére
Így van, legalább is renyónál tutira. Ha hátul a bölcső szilent megadja magát, akkor úthibánál, vasúti átjárón áthaladva megrázza a farát oldalirányba.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Styling
csendes tag
válasz VegyesTamás #101861 üzenetére
3csavar fogja a lengőkart. Kb 15perc kiszedni.
Szilentet meg ki lehet verni kalapáccsal szintén elég hamar. Nem egyet csináltam már.
STyling
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #101861 üzenetére
szerintem megvan a 2015 bohócdoktora díj első várományosa
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz VegyesTamás #101873 üzenetére
Nu igen, de akkor amikor nem fékezek? Mert ez menet közben csinálja nem fékezéskor...
-
őstag
válasz VegyesTamás #101875 üzenetére
Hát lehet kavics de nem hiszem, mert pont a fék csere óta van ez. Kis sebességnél halkabb, szerintem hátramenet sebességnél nem nagyon halatszana (és ugye általában út elején tolatok amikor még nincs ilyen hang).
Veszélyesnek nem mondanám a melegedést, az első langyos a hátsó meg "langyosabb". Az égett szag meg a zaj egyben azért aggaszt... Ezért is viszem vissza, de hátha van tipp mire figyeljek.
-
őstag
válasz VegyesTamás #101877 üzenetére
Hát igen, a kombináció a gond. Plusz még ez a 2-4 kilométer (ha valami rosszul van betéve és érintkezik alapban akkor miért nem hallatszik rögtön?).
-
tomcsi23
veterán
válasz VegyesTamás #101922 üzenetére
Sok angol vágyhat a magyar lepukkant szarokra.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #102208 üzenetére
egyes fóka volt? évjárat?
gumit néztem most, tukkó méréssel (beledugtam a profilmélységbe a kulcsot) egyenletesnek látszik a kopás)
[ Szerkesztve ]