-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
En nem ertem ezt a szivomaniat... Ha palyanapozni jarnatok akkor meg csak-csak de a hetkoznapi eletben sokkal hasznalhatobb egy turbomotor. Ha rendszeresen van szervizelve akkor nincs vele semmi gond, lerugni pedig a szivot is le lehet. A paranoiasok meg lefelezhetik az olajcsere intervallumat es kesz...
-
Kornel
veterán
válasz footy #143852 üzenetére
Mindez igaz újan.
Meg egy 1.4 tjet szivocso befecskendezéses motor talán ok, mert nem egy bonyolult szerkezet, de egy hasznalt lerugott bonyolultabb motor simán lehet cumi.
Ujan bármikor bevallalnek egyet, lefeleznem az olajcseret, stb., de 2,5M-ert nem nagyon mászkálnak újszerű turbós autók. -
BigBlackDog
veterán
Ilyenekről mi a vélemény?
Update: igazából az 1.6 90 lovas változattal lenne ideálisabb. Csak végigfutott a gondolat és nem sokat hallottam ezekről (relatív fiatalabbat is ki lehet fogni). És kicsi vagyok, szerintem elférnék, ha a hely miatt lenne problémás.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #143854 üzenetére
a hely nem probléma, kb tágasabb, mint a golf4 széria. a nem egyszerű mutatvány az lesz, hogy találj jól felszerelt darabot nem horror árban (csak amit a civic tud: digitklíma, 4 villanyablak, tempomat, ülésfűtés, tolatóradar)
amúgy egy blueGT 1.4TSI jöhetne belőle már csak egy rendes hifi kellene bele és 3M-val drágábban tudná ugyanazt, mint az Alfa -
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #143854 üzenetére
Elférnél simán benne, 2 embernek nem is kicsi, de ez teljes ellentéte a civicnek, és nem csak a dízel benzin fronton, hanem vezetési élményt tekintve is.
Én nem valtanék kategóriában visszafelé, még ha csábító is, hogy fiatal, és keveset eszik.Na meg amit balint is mond, ülés fűtés, tempomat, digit klíma, behajtó tükrök, stb., ezek alá nem adnám, könnyű a jót megszokni, na de feladni?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #143854 üzenetére
Novemberben egy hétig béreltem ilyen 1.2 TDI-t Seat Ibiza bódéban. Nem versenyautó, cserében keveset fogyaszt. 3 hengeres!
-
Kornel
veterán
Ha kicsit lejjebb menne az ára, szívesen beleulnek egy ilyenbe: [link]
Milyenek ezek a motorok? -
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #143858 üzenetére
+ (#143857) rbalint88: No igen, a felszereltség.
Ami most már kéne az a digitklíma, ülésfűtés, tempomat, multikormány, középső kartámasz, elektromos ablak (legalább elől), legalább MP3 lejátszás, ülésmagasság állítás.
Ami jó lenne, de valahogy meg tudok békélni a hiányukkal: kétzónás digitklíma, plüss kárpit, xenon, tetőablak/üvegtető/panorámaszélvédő, bluetoothos (gyári) kihangosító, 4 elektromos ablak.
Értelemszerűen ez sem olyan merev dolog, a "jó lenne" dolgok nagy része a Civicben sincs meg és nem sírok napi szinten, nem annyira hiányoznak. Viszont úgy tűnik, hogy Tsebacsinak fertőző amije van, mert én is szeretnék már kicsit nyugodtabb módon haladni a tömeggel, nem pedig folyamatosan a felpörgő motor miatt nyugtatni az utasokat. Meg aztán pályán 130-nál én sem érzem magam már annyira kellemesen a 3500-as fordulaton hangoskodód motorzaj és beszűrődő gördülési zajok tengerében. Tudom van rosszabb is, de törekednék a jobbra. Aztán lehet, hogy bő fél év múlva havi 1100 km helyett inkább havi 2000 km lesz az átlagos és elgondolkodtam valami dízelben, bár itt még a benzines érné meg jobban, ha jól sejtem. Kicsit nézegetek más irányokba is, hogy tágítsam a látóteremet, aztán vagy nem cserélem a Civicet, vagy cserélem és keresek utódot 2.5-3m között, vagy belövök egy 1.5(-2)m limitet. Ahogy látom 2.5m környékén a Civicnél nem nagyon találnék jobbat a saját igényeim alapján...Szóval kéne valami megbízható, alacsonyabb pénzigényű csendes gép főképp pályára. Nem érdekel, ha nem kemény a futómű, teljesítményben azért a Civic szintjét közelítse meg legalább, de legyen komfortos, csendes és két ember (alkalomadtán 3-4) férjen el.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #143861 üzenetére
Civic helyett én biztos vagy ebben a kategóriában vennék egy fiatalabb, leinformálható dízelt vagy egy kategóriával feljebb és akkor jöhet kutya, gyerek, nem lesz gond a kocsira. De ez ugye inkább 3,5-4millás mutatvány...
-
válasz BigBlackDog #143861 üzenetére
Qruval nem rég pont ilyen poloról csevegtünk, csak 1.6CR-TDI 7/DSG volt az alany. Szerintem szuper kis autó.
Ezzel a motorral van hat sebességes manuális váltó is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #143862 üzenetére
Aham, na annyit nem akarnék autóba tolni.
Gondolod, hogy a Civic ársávjában lenne fiatalabb dízel, ami azért felszereltség terén nem visszalépés? Gondolkozok erősen 1.9 PD TDI-s 4-es Golfokon is őszintén szólva, 1.2m Huf környékén már vannak azért, csak van bennük méter rendesen.
Egyébként ezek a Polo V-ök milyenek hangszigetelés terén?
[ Szerkesztve ]
-
concret_hp
addikt
- alapvetően A-ból B-be szeretnék eljutni, évi 7-10 000km
- ha lenne egy gyerek pár éven belül, akkor ne kelljen egyből autót cserélni -> 5 ajtós gép és isofix köll
- klíma kell bele
- nem akarnék 10 évesnél régebbi gépet
- nem baj ha keveset és olcsón kell szervizelni (inkább az extra vesződséget kerülném el, de persze anyagilag sem örülnék örökké ezzel foglalkozni)árban mondjuk 2M-nél többet semmiképp nem szánnék rá, de a lényeg az, hogy igazából a következő 4-5 év alatt már ne legyen nagy értékvesztése.
nagyjából ezeket látom:
- random 7-10 éves swift 1M körül egész szépek vannak és olcsó hozzá minden
- 5-6 éves sokat futott legújabb fajta swift 1.6-1.8M szintúgy occó minden
- 7-8 éves Jazz, 1.6-1.8M közt
- 6-8 éves H astra 1.5-1.9M közt (viszonylag többet futottak)
- 7-9 éves D corsa 1.2-1.4M köztegyéb ötletek? ár / érték arányban a swiftek tűnnek a legjobbnak (nem csak az itteni listából, hanem úgy általában), de ki tudja?
+ opelhez meg kiához van megbízható bevált szerelőm, ez még azért tud módosítani a képleten.[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #143861 üzenetére
1.6 CRTDI kell neked.
Szerintem.
De inkább VW-ben, az halkabb.
Golf elég lenne, nem kell Passat.Ja és dizelnel azért kalkuláld be hogy lehet több is a szervizelés, volt már rá példa, mielőtt az ellenkezőjét állítják.
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz BigBlackDog #143864 üzenetére
Van a szomszédban egy 2003-as A4 Avant 131 lovas PD motorral. 445 000 km-rel. Semmi baja nem volt még és valószínűleg nem is lesz. Kop kop
Nem kell félni a sok km-tőlMa kezdődik életed hátralevő része!
-
Richard!
addikt
válasz concret_hp #143865 üzenetére
Szevasz!
Akkor a te autód a Focus [link]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Kopel 1.4/90 paci láncos vezérlés. Ha csak ez az igény. De ez csak tipp
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Kornel
veterán
válasz Richard! #143867 üzenetére
Nem volt benne PD elemek és kettostomegu se cserélve gondolom.
Luck dragon: gyenge, főleg egy 1,6 tonnás kasznihoz.
Sőt, szerintem ez már a balesetveszélyes kategória.BigBlackDog: szerintem árban igazából csak a J Astra férne bele neked, ahogy nézem.
Abból találhatsz jól felszereltet, és az 1.7 dízel nem különösebben nyűgös, a szokásos dízel plusz szervizigenyeken kívül.
Legalább közelről is szemügyre vennék egy ilyet.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #143864 üzenetére
Amit megnéznék még, az a Lancia Delta dízel, mindegyik jó konstrukció és akár még fiatalabbat is tudsz venni a Civic árából. Ülésfűtés mondjuk horrorritka benne, de hát semmi nem lehet tökéletes
ülésfűtéssel ez az értelmes kínálat: [link], [link], [link], [link]
Civic árából fiatalabb dízel kevés méterrel eléggé necces. Octaviából, Focusból talán, mert azokból Dunát lehet rekeszteni. Golfok eléggé tartják az árukat, de CRTDI motorral bármelyiknek neki lehet futni. -
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #143872 üzenetére
[link]
Egy jó astraval simán előrébb lennél, akár nulla pótlással is, csak kalkulald be, ha gáz lenne.
DPF,DMF, turbo, befecskendezés. -
-
zgospel
őstag
válasz footy #143852 üzenetére
Igazad van, de a turbós autót hajtók 90%-nak fingja sincs róla, hogy mi a bré az a turbó, és hogyan is kéne használni.
Ugyanez a 90% manager módban használja a kocsit: indítás után egyből rakja is a sebességet és tolja neki. Megérkezéskor meg egyből leállítja, aztán helóheló. Esélyt sem adnak a turbónak melegedni egy picit, illetve visszahűlni.
Egy szívó benzin ezt jobban tolerálja, illetve nincsenek benne azok a kényes és drága alkatrészek amik az ilyen használattól hamar(abb) letérdelnek.
Használt autó vásárlásánál ez egy lényeges szempont sokaknál, pl nálam is az volt a városi rövid távok miatt.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
rwin5
őstag
-
Victoryus94
őstag
Első autónak (friss jogsival) fél millió alatt mi éri meg leginkább?
Fő felhasználás: munkába járás - napi 2x25km (nagyobbik fele pályán) - bár ez még változhat (mármint a munka Pestre...)
Suzuki Swiftre gondoltam (2000-es évjárat), bár a 2005 utániak jobban tetszenek, az már nem férne bele.
Légkondinak örülnék, de még ha lenne is benne, esélyesnek tartom, hogy több átka lenne, mint haszna, szóval lemondok róla. Nem 20 évre tervezek (legyen 2-5 év), de nem szeretnék szervizbe járogatni havonta (és az autó árának felét otthagyni alkalmanként).(Autó típus ajánlatokat várok)
Ui.: Még olvasgatom az ajánlott linkeket. Vásárlás 1-2 hónap múlva esedékes.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Victoryus94 #143883 üzenetére
Ennyiért már vehetsz Renault megane 1 ph2-t 1.6 benzinnel, vagy Fiat Punto 2-t is 1.4 benzinnel.
Csak jobb, mint egy swift, igaz kicsit drágább is szervizelni, de ha normalist fogsz ki, egyik sem horror. -
válasz Victoryus94 #143883 üzenetére
Swift,F Astra, Daewoo Lanos,Fiat punto.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Atomgeszi
veterán
4 órával ezelőtt próbáltam az ocsmányapp-ba lekérdezni rendszám alapján.. Na.. Azóta se sikerül, mert valami hiba van.
"Elnézését kérjük, a rendszer üzemzavar miatt nem tudta teljesíteni kérését.
A hiba elhárítása folyamatban van."
Szuper. -
Brumi˘
addikt
válasz Kornel #143879 üzenetére
Szerintem az újabbak se esnek szét ha normálisan vannak használva. (Tapasztalatom nincs)
1.9 kereszt motorok abba a kasztniba ASZ(130ló), ARL(150ló) ami frankó szerintem.
PD elemek állapotára lehet jóslatot tenni diaggal, de sok tényező befolyásolja az értékeket.
Turbó sarkalatos pont ezeknél. Amikor én kerestem autót akkor 100/99-en szar volt valami. Vagy maga a turbó vagy a vezérlésében valami. Szal. ha nem akarsz aknára futni vigyél egy tényleg hozzáértőt.Szerk.: DMF kimaradt. Luk/sachs utángyártott szettek 100-200k + a munkadíj. De ezek tartóssága elmarad a gyáriétól. (Ez nem saját tapasztalat)
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #143876 üzenetére
Hát, elég szokatlan forma, mondjuk úgy. Rendszeresen karbantartott, vezetett szervizkönyv A Reifenzentrale Rieger + Ludwig GmbH, vagyis egy gumis cég szerviz bejegyzései inkább elriasztanak, mint hogy pozitív jelzést hordoznának a 35 ezer km-enkénti olajcserékkel...
Luck Dragon A Lanosnak nagyon gyenge a beltere azokkal kopogós műanyagokkal.[ Szerkesztve ]
-
Victoryus94
őstag
Köszi a válaszokat mindenkinek!
Utána járok minden ajánlott autónak. (a legtöbbet olvastam máshol is, hogy nem rossz vétel) -
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #143890 üzenetére
Az Astra hasonló technika, de sokkal jobb és szebb kivitelben. Semmi indok nincs a Daewoo-ra.
-
-
Kornel
veterán
válasz Luck Dragon #143893 üzenetére
Igaza van, Lanos kemény, kopogos, 1.5-ös ős motor, olajat szereti, rohadnak is nagyon.
Apámnak volt, így tudok róla mesélni. -
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #143893 üzenetére
Hmm. Ezzel most nem mondtál semmit, még szép olyat választ, amit ő szeretne, ezt minek ide írni?!
-
válasz BigBlackDog #143861 üzenetére
Évjáratban mi az elvárás? Nem láttam, hogy írtad volna.
Tavaly 2.5-3m körül kerestem én is autót hasonló igényekkel. Ami még kikötés volt, hogy 2011 utáni, diesel és 1900+ ccm.
Amúgy a J astra az belefér ebbe (én kizártam, volt 2évig nem adta). Insignia, mondeo, laguna amik belefértek esetlek octavia.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
concret_hp
addikt
válasz concret_hp #143865 üzenetére
sokat futott de "fiatal" kategóriában ezekről pl. mi a vélemény?
[Swift] ezt már láttam úgy is hirdetve, hogy fix 1.5M
mindkettő fent van minimum 1.5 hónapja.
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Richard!
addikt
válasz concret_hp #143897 üzenetére
ha lenne egy gyerek pár éven belül, akkor ne kelljen egyből autót cserélni
Ez a kijelentés kiejti a linkelt példányokat szvsz.Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Dani_kp
őstag
válasz concret_hp #143897 üzenetére
Ha nagy az esély, hogy lesz gyerek, akkor kombi/egyterű alá ne add. Ezek a "kis" gépek tök jók egy fiatal párnak, akik legalább 5-6 évig biztos nem akarnak gyereket.
Amit írtál honda jazz az teljesen jó vagy amit korábban linkeltek II-es focus-t. Illetve bármi ami kombi.
https://ingatlan.com/33821564
-
bigrob
őstag
Hyundai Coupe 2.0-es benzin motorjáról tapasztalatok? (2003-2004)
Az 1.6-os gondolom lomha.Esetleg milla környékén milyen coupé opciók vannak? (3-as bmw-k kivételével)
[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Robot fűnyírók
- Projektor topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Androidos tablet topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...