-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz rwin5 #118283 üzenetére
Mik a szempontok? Amúgy a mindenre jó autó a Prius. Esetedben egy széria végi, nagyon jól felszerelt és megkímélt Prius II. Keveset eszik, nem romlik el és menő, csak máshogy és más körökben, mint az 1-es.
Szomszédék vettek egy 1-est, 1.gen facelift, M-Packett, jól felszerelt, benzines (nincs rajta tábla), fehér színű, jól néz ki nagyon, kívánatos kis dög De az is tuti, hogy a Scénic I és Matiz mellett le fogják pippantani magukat a fenntartásátólbitpork: gyorsításnál bőg benne a motor és messze van a gokarttól a futóműve. és? aki közlekedni akar, leszarja ezeket. motorbőgés ellen még ott a JBL hifi is...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz rwin5 #118287 üzenetére
2 személyre megbízható autó? Mazda MX-5 és akkor még fun is lesz NB jubi edition, 1.8-as, sperres, mindenszirszarral, amit csak kérni lehet hozzá. viszont ez szigorúan kétszemélyes és biztosan kutyamentes,max valami morzsaporszívó fér el utas lábához, csak az meg összehányja magát, ha szakszerűen van használva a gépjármű.
amúgy ha csak közlekedni kell és második autónak, akkor valami japán vagy koreai szívó benzinnel, innentől kezdve amelyik a legjobban tetszik.fi:zi'k: ja, csöves edisön, tekerős hátsó ablakkal kár érte, pedig a beltér alapján még akár hihető is lenne az óraállás. normális felszereltséggel és a képen látható állapotban 2M-t még adnék is érte.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz rwin5 #118291 üzenetére
egy tip-top 147 megvan ennyiből 2008-2009 évjárat, akár Q2 diffi, BOSE hifi, stbstb, ellenőrizhető múlt, kevés km. de 2,5-ből nagyon szép és jó Alfa GT-t kapni. Technikára 147-156 keverék, nagy csomagtartó és vállalható hely a hátsó ülésen, keret nélküli oldalablakok...
-
válasz rwin5 #118597 üzenetére
Én nem vagyok müncheni, de a nagyobb lökettérfogat kevésbé igényli a terhelés azonos teljesítményhez mint a kisebb rgo a motor élettartama jobb. A másik -megítélésem szerint- h a bimmernek már nagyon régóta van 1.8-s motra időszakosan x16i megjelöléssel, tehát nagyobb a múltja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
vjpeti
csendes tag
válasz rwin5 #120315 üzenetére
Apámnak van egy 18éves Ventoja 130.000km-rel.
Egy haveroméknak pedig 14éves Golf IV 100.000-rel.
Egyik autó sem tekert, újkorukban kerültek a mostani tulajhoz.Meg nekem egy szintén 14éves szintén benzines autóm 320.000-rel
Ezt viszont a kereskedő visszatekerte 120.000-rel, de a szervízkönyvet a kesztyűtartóban hagyta anno, így nem volt zsákbamacska, továbbá ismertem is az előző tulajt.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz rwin5 #120320 üzenetére
Mert:
- a sok kókler tulaj és szerelő miatt a rossz a híre.
- tényleg több törődést igényel, mint a nagy átlag.
- bevésődött, hogy az olasz autó csak szar lehet.
- németbuziság van.
- mert a tulajoknak sem érdeke annyira felverni az árat. (olcsóbban ülhet ugyanolyan jó autóban más típushoz képest).
amúgy nekem 289ezer van a 156-omban és vígan vidáman működik.
147-ből is érdemes az 1.9jtd-t venni, az tartós motor, jól megy és nem eszi le a fejed. 1.6 ts városban 10 fölött elkér sajnos és ahhoz képest azért nem megy jól, főleg az eco verzió. 2.0 érzékeny, mondhatni kerülendő motor, marad a kétféle -8v és 16v- jtd. ja meg a 3.2 V6-os GTA na az már nem annyira olcsó, főleg egy rendben tartott példány. -
vjpeti
csendes tag
válasz rwin5 #120320 üzenetére
Nálam 5 éve van, ezalatt belekerült ~50.000km. Akkor volt benne 283.000, most van benne 330.000 (sorry, a 320.000 az elözö szervízkor feljegyzett volt.)
Amikor megvettem pár szilentet kellett cserélni meg 2 db hátsó lengéscsillapítót, továbbá kapott egy szett új féket, körbe.
Önszorgalomból felújítottam az indítómotort, és egy termosztátcsere volt még 2éve.
Ezen kívül csak az 5db olajcsere, 10.000enként kb.
Minden része tökéletesen működik, én nem gondolnám hogy sokkal többet kell rá költeni, mint egy 150-200.000km-t futott autóra. Itt inkább az a kérdés, hogy az előttünk eltelt km-ek alatt mennyire volt gondos tulaja az autónak. Ha mindent rendben tartott, javíttatta időben, és nem széthullófélben adta el, akkor nem feltétlen kell számítani hatalmas költségekre.
Én személy szerint még új téli+nyárigumiszettet hozzáadva sem költöttem el 350.000-nél többet rá, 5 év alatt.(Saab 9-5 2.3t, a 20 legrosszabb motor egyike ugye )
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz rwin5 #120323 üzenetére
mert szerinted varosban (Bp) 1200kg-s bodeval ekkora szivobenzinben mi eszik sokkal kevesebbet?
fater 1.3 Uzukija 7.5-8-t kert inni, aztan az 790kg meg csak 155-s virslik voltak rajtaakarhoy nezed barmi mas 1.6-s is beveri a 10-t Bp-n varosban, aki szerint nem, az siman hazudik, mert az csusztatva atlagot mond, amiben van varoson kivuli furikazas is
több drón kell ;P
-
kolosanyi
veterán
válasz rwin5 #120375 üzenetére
Augusztus elején kezdtem el először olvasgatni a témában, mert éreztem, hogy a régi Swift nem felel meg az igényeimnek. Azóta legalább 30 autótípust kipróbáltam, ami folyamán rájöttem, hogy tökéletes autó nincs, csak olyan, ami a legtöbb szempontból megfelel, de még ez is nagyon nehéz a használt piacon. Az eddig próbáltak közül talán tényleg ez a Corolla a legtutibb, ennél egy hátrányt tudok csak említeni. A kormány ha 2 centivel magasabban lenne, akkor lenne tökéletes, így csak simán a jobbak közül való. Több nincs, minden más szempontból olyan, amit elképzeltem magamnak. Jó persze lehetne 2008-9 környéki, kicsit kevesebb km-el, erősebb motorral, ami kevesebbet eszik, persze mindezt olcsóbban, de ez irreális.
Egy szó, mint száz, megérte nem elhamarkodottan dönteni.
-
Kornel
veterán
válasz rwin5 #120435 üzenetére
Jo.
Csak megint ott vagy, hogy 10 eves auto.
Persze, keves km, de altalaban abban van keves km, amit jellemzoen varosba hssznaltak. Aznmeg rosszabb, mintha sok lenne benne, de kint hasznaltak. Foleg dizelnel.
Illetve 10 evesen igy is ugy is jonnek a bajok, egy kis szilent, egy ket erzekelo, dizelnel ugye a befecskendezorendszer is kerdeses lehet mar, stb.
Ehhez kepest egy kisebb vagyon ez az osszeg. -
kolosanyi
veterán
válasz rwin5 #120433 üzenetére
Szép tényleg, de vagy én fogtam ki nagyon jól, vagy ez drága egy kicsit. Ebben már tengely irányban is állítható a kormány, az én leendő autómban még nem. Nem tudom, hogy ennek milyen a futóműve, anyukám békalámpás Corollája eszi a lengéscsillapítókat, nem szereti a risszrossz somogyi utakat, ezen kívül 200 ezer km alatt csak gumit meg olajat meg fékbetétet kellett cserélni. Ja meg egyszer kiégett a műszerfal megvilágítás izzója.
-
válasz rwin5 #120463 üzenetére
Erre nincs jó válasz - elmondható, hogy a távolkeleti gyártók autói (a tulajdonosok megnyilatkozásai alapján!), megbízhatóak. Az európai gyártóknál sokkal árnyaltabb a kép: egy viszont biztos, hogy odafigyelést igényelnek.
Lehetne egyszerűsíteni, hogy Honda kell neked és német/francia/olasz nem, de mindenre van példa és ellenpélda.
Ha megvan ami neked tetszik, az itt lévők szívből le tudják fikázni, meghempergetve a típust a róla valaha kiderült hibák mocskában. Ennek alapján dönthetsz, hogy vállalod, vagy tovább lépsz.Ugyanakkor olyan használt autó, ami nem követel meg semmilyen karbantartást és elhasználódás miatti törődést, nem létezik. (Mindenre kell gumi, szilent, olaj, polír, alvázvédő, különböző folyadékok stb, stb.)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rwin5 #120466 üzenetére
Egy 2 millás autón csak maga a vezérlés és folyadékcsere könnyen több százezres tétel lehet. Ha csak 1% esély van h nem kapott rendes szervizet, ezt meg kell csinálni, különben a meglepetés sokkal jobban fájhat.
Ezt a békát be kell nyelni, ha nyugodtan szeretnél aludni
Erre olyan megoldás lehet, hogy kompromisszumot kötsz: van kettő milliód kocsira? Akkor nem költesz többet mint 1,7-t, és nem érhet megoldhatatlan probléma. Mindenki szeretné a legjobbat-legszebbet-legfiatalabbat-legjobban felszereltet-legmegbízhatóbbat, de ez sajnos nem így megy.
Nekem pl heppem, hogy a technikailag jó állapotú, de lelakott/rosszul felszerelt kocsikat válogatok az ársáv aljáról, majd magamnak megcsinálgatom. (Ki is lettem hülyének kiáltva itt )https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz rwin5 #120466 üzenetére
Amit bitpork mond az utanad kovetkezo hsz-ban, azt fogadd meg.
Most sok keresessel sikerult kifognom egy teljesen hibatlan es karbantartott autot, de egy szazas elment alapveto dolgok megcsinalasara: olajcsere, osszes szuro, fekolaj, fagyallo, hosszbordasszij, gyertya, ugy, hogy se motorhoz, se futomuhoz, se fekhez nem kellett nyulni, illetve lancos (motorelettartam) vezerles van benne, ehhez szamolj meg egy vezerlescseret ha szijas a motor, tehat 100-150k akkor is ramegy egy autora vetel utan, ha teljesen hibatlan.
Amennyiben ezt nem vagy hajlando elfogadni, akkor uj autot kell venni.
Egyebkent nem veletlen kezd eledezni a maganszemelyek ujautovasarlasa, sokan jartak porul a hasznaltauto piacon tobbsegben levo bontoszokevenyekkel, igy a dragabb, de biztosabb megoldast valasztjak, akik megtehetik. -
Kornel
veterán
válasz rwin5 #120506 üzenetére
1.2 8v 69 le., 1100 kg.
Raadasul ez a grande punto eleg gyorsan oregszik,kopik belulrol. (Most biztos megkoveznek az olaszauto fanok )Hobizoli: meg a 120 paci is keves lenne ehhez a kasznihoz, mert azert konnyunek nem neveznem.
Ja, en is a belsejere gondoltam, hogy szethullik, szetmalik, a motor csak szimplan gyenge.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rwin5 #120671 üzenetére
Ez két teljesen más autó (G6 vs. Hunyadi i10), szvsz nehezen összevethető, az i10 két mérettel kisebb.
Ez a Hunyadi vélhetően nem okoz sok fejtfájást az 1.0 szívómotorral és 5 év garanciával, de max városi szaladgálásra való.
Én nemrég adtam el a Golf 6-ot, nekem nagyon bejött, azonban a kilométerek javát én autópályán és országúton tettem bele. Amit javasoltam tegnap motort, az az 1.4 TSI (122 ló, motorkód CAXA), elég frankó, de fel kell készülni gondolatban egy vezérléscserére, ami nem olcsó (min. 70-80, de elmehet 200 ezer fölé is). Jól fogyaszt, jól megy, az enyém ilyen motorral volt.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz rwin5 #120967 üzenetére
Döntsd el, hogy mire van szükséged. Mind méret, mind felszereltség terén. Motorról és egyebekről nem is beszélve.
Úgy nehéz autót keresni, hogy csak az árat szűröd, és fennakad rajta 2 éves i20-től kezdve a 10 éves A8-on át minden.
Ha kompakt 5 ajtós kell, akkor keress azokra, nézz modelleket amik jobban tetszenek, szűrj azokra, üzemanyagra, hengerűrtartalomra, felszereltségre stb."Bad reklám is reklám too"