-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #143252 üzenetére
Valoban! Nem igazan ismerem a merciket, jo autok, de nem szimpatikus alpbol a marka.
A szövetülessel nincs bajom, lehet az jo, söt egy szellöztetes nelküli voll bör ülesnel valszeg komfortosabb is. Egyszerüen a kinezete volt elsöre ilyen fapad alap, semmi oldaltartas, semmi ergonomia, combtamasz, semmi. Hattamlarol nincs kep, ha van benne gerinctamasz, meg azokkal a gombokkal egyeb boldog perceket lehet nyerni, akkor lehet jo
(#143253) lenko van amiben egyetertünk azert
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #143255 üzenetére
Az opel AGR ülese, ami pl az uj K astraban van, azert az eleg jol sikerült darab, raadasul az náluk a csucs üles. Ebben a C merciben ez biztos nem a csucs
Amugy az uj K astra ülese, az az Audi A3, Bmw 1 de az A4, vagy 3er bmw üleseit is elveri. Egyikben sincs pl szellöztetös, masszazs üles.
Azert a c mercinek is van ennel jobb az biztos.
Azok a gombok mire jok amugy azt tudod?
-
Nestor16
senior tag
válasz rbalint88 #143248 üzenetére
Köszi, nem nem lesz pályán hajtva. Kicsit mutatós kéne, hogy édesapámnak is tetsszen, a szüleimnek lesz az új autó. (Visszább már kifejtettem miket nézelődünk.) Az élmezőnyben eddig az Avensis, Bora, Octavia, Focus(necces, ha tényleg mindnek a küszöb rozsdásodik). Az első kivételével olvastam jobban kompromisszumról, bújom a cikkeket.
A Focus vezetési élménye jól jönne pedig, az Octavia hátul szűk és fapados, de egyben van, mint a Bora, de az jobban felszerelt.
A Mondeo már túl nagynak tűnik egy női vezetőnek.
Seat Toledo meg Passat van még a képben.Azt hiszem nehezebb lesz kifogni, mert az én Peugeot 306-osomat.
Üdv, Dávid
-
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #143258 üzenetére
Nem feltétlen csak a comfort ülés a kényelmes, én jobban preferálom a gyári sok esetben recaro sport ülést.
Erősebb kanyarvételnél, vagy akár egy szimpla hegyi kanyargós úton, az nem árt, ha nem a kormányba kell kapaszkodni, ill. megfeszítve tartani magad, hogy ne ess ki az ajtón, mert az ülés semmit se tart...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
válasz lenko #143262 üzenetére
Jo jo persze az mas, egy sportosabb autoban megertem a recarot, foleg ha az ember kiviszi palyara, akkor nem a kormanyba akar kapaszkodni. Ertheto.
En itt arra celzok, hogy szerintem a legtobb auto alap ulese alkalmas arra, hogy zsibbadas nelkul megtegyunk vele 150-250km-t egyhuzamban, aztan ugyis kiallunk pihizni 10-20 percre.
Persze van nehany kivetel, a regi swiftben kenyelmetlen volt 200+ km-t utazni, illetve a toyota aygo ulese is tenyleg kritikan aluli, de egy kozepkat autotol felfele (opel, focus stb.) mar nem kene ez problemat okozzon.
-
footy
addikt
válasz tboy93 #143258 üzenetére
En mar parszor emlitettem, hogy a japok alaparon sem adnak rossz ulest. (legalabbis, Honda,Mazda Toyota/Lexus) A germanoknal(a premiumoknal is) pedig felaras mindig. Le is lettem hurrogva hogy pedig az alapules is mekkora fasza, pedig egy fostos hokedli az audiban is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #143270 üzenetére
#Csakajoüles
+1
Amugy ami meg kineztre nem nagy szam, de kenyelemre top, az az 1-es Mazda6 ulese. Meg az asszony is emlegeti...(#143271) tboy93
Be kell nevelni a csajokat. Mikor ungarisztanba megyunk, min. 200 kilometerenkent van megallo, de van olyan hogy csak 300.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #143271 üzenetére
Legtöbbet a megallason bukja el az ember. Orak mennek el egy ilyen hosszu ut soran, ha sokat meg-meg allogatsz es nem leszel pihentebb a vegen + nehany megallastol sem.
Akik velem jönnek, tudjak, mi a rend nyilvan szolidarisabb vagyok olyankor, de az 1200 km alatt 3 nal több megallas nemigen (MunezXBK, remelem figyeled! ) van
Az 1200 km 1 megallassal azert spartai, azt egyedül futottam , de az Astraval azert az nem kenyelmes....ezert nezegetem a Panamerat
[ Szerkesztve ]
-
-
kalmanchris
tag
Pár éve "elugrottam" Londonba. 3 pihenő+tankolások. Plusz odaéréskor még vagy 3 óra koválygás a városban, mert eltévedtem... nem voltam egészen normális.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Hali!
Ismerősöm nézeget most családi autókat, kombi kizárva, nem tetszik neki, tehát főleg egyterűeket. 1,6-1.8M van rá. Focus C-max-ot nézett most 1.8 tdci motorral, 116 lovas. Milyen ez a motor/autó? Valami jó alternatíva esetleg?
Köszi!
-
Sziasztok.
Azt szeretném megtudni tőletek,hogy az Octavia MK2 faceliftes változatánál ,milyen motorral érdemes nézegetni?
2.0 CR? Vagy 1.6-1.8 benzines? Melyik kerülendő esetlegesen típus hibák?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #143282 üzenetére
2.0 CR CFH motorcsalád jó. Azokból válogatnék, ha dízel kell. A benzinesekből csak TSI van a piacon. Nem tudom meddig volt 1.6Mpi, az még megbízható volt. A többi benzines összetettebb.
[ Szerkesztve ]
-
-
sheep
addikt
válasz Luck Dragon #143282 üzenetére
Úgy tudom abban még volt 1.6 os 102 lovas benzines, talán az a leg megbízhatóbb.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
-
Jojo5
őstag
Sziasztok,
Ezek közül melyik tűnik így weboldalról érdemesnek élőben való megtekintésre szerintetek ?
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz MunezXBK #143288 üzenetére
V6 csak random megfogott hallottam jót és rosszat is róla...
Igazából 1.9 PD-t néznék konstrukció miatt, abban az időben az 1.4 TSI sok betegséggel rendelkezett ha jól rémlik (láncszakadás stb)
Motor adott, kasztniban octavia MK2/Golf 5/A3/A4/(esetleg Superb) nézegettem.
Első autó lenne és viszonylag olyat szeretnék kifogni ami egyben van, ha lehet jó 1.5 milláig....
rbalint88: van ötleted meghallgatom, néztem japánt is de arról még ennyi tapasztalatom sincs ismerőseim körében sajnos...
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
parkasz
senior tag
Hali!
Az audi a2 mennyire jó konstrukció? Valamiért a feleségemnek piszkosul tetszik hát kis ingázós városi autót keresünk. Mennyire próbáljam lebeszélni? Azt tudom hogy alu kasznis, de talán nem törné meg
[link] ezt pl érdemes lenne meglesni? Amúgy az 1.4 benzines vagy dízeles ami inkább vállalható? -
parkasz
senior tag
válasz molnarpeter #143293 üzenetére
szia!
2x25 km naponta. Ebből kb 12km autópálya a többi város (Biatorbágyról járnánk be a XI. kerbe suli és munkahely)
a twingo sajnos elvérzett a 2 ajtón, mert hátra berámolni a gyerkőcöket picit macerás lenne
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parkasz #143295 üzenetére
1.4PD ha nem is élvezi, de kibírja szerintem. Városban (vissza úton) óvatosabban érdemes bánni a motorral, és olajcserére figyelni (10 ezer/még szűkebben, ha sok a város). Fogyasztás minimális lesz Gyerkőcöknek kell ülés/-magasító? Mindenekelőtt azt kéne kipróbálni, elférnek-e kényelmesen hátul mindketten - twingo és többesszám alaján feltételezem, hogy ketten vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
válasz MunezXBK #143294 üzenetére
bevallom őszintén fingom sincs a motorokról, egyedül az 1.9 ami volt ismerősöknek, ezért is próbáltam preferálni azt..
az a 3.2V6 álom marad, de fenntartásban tuti veri az összes többit.
1.4 TSI-t meg csak a 140 lovasból láttam 1-2 elvétve, de azokban is az a kompresszor+turbó kombó nem gyerebe a bonyolultsága miatt.
Igazából 1.4-ből a bővebb kínálat 2.2 fölött indul ahogy nézegettem.Van még 1.6 szívó, na azt nem szeretnék lomhasága miatt, akkor már inkább a diesel.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
parkasz
senior tag
válasz molnarpeter #143296 üzenetére
köszi a tanácsot. igen, azt sejtettem , hogy kb pont a dízelesek határán mozog a becsült futásmennyiség
az 1.4 pd tdi mennyire megbízható konstrukció? persze ha mindent időben megkap, ami kell nekiMondjuk hál istennek a peugeot 1007 is kiesett pont a hátsó sor megközelíthetősége miatt. Azt persze hiába mondtam, hogy elektronikai és műszaki pénztemető lehet pl az ajtó miatt
[ Szerkesztve ]