-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz tboy93 #142054 üzenetére
Szerintem ez az első lépés, teljesen megéri azt a 625 forintot (ráadásul, ha egyszerre többet kér le, akkor csak minimális plusz költséggel jár), én számtalan rendszámot kértem le az elmúlt pár hétben, értek meglepetések (pl. 270-el hirdetett autóban 400+ idén év elején).
Alvázszámnak is érdemes utánamenni, én a BMW-hez találtam olyan weboldalt, ahol 3 euróért a szerviztörténetet elküldik pdf-ben azonnal, biztosan van hasonló más márkákhoz is.
A végén már a jobbnak tűnő hirdetések esetén telefonálás előtt ezekkel kezdtem.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #142055 üzenetére
Csak az a baj vele amit sokszor elmondok, hogyha külföldről hozták be, és papírozás előtt visszatekerték akkor már semmit sem ér. Legtisztább ha székszervizben utána kérdez a vevő a kocsinak alvázszám alapján, ha már járt szakszervizben akkor benne is van a rendszerben mikor, mennyi km-nél, és mit csináltak rajta legutóbb amikor bent járt, és ad valami viszonyítási alapot.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Kornel #142057 üzenetére
Törvényileg csak tulaj kérheti ki, sőt ha veszel egy kocsit, és már a tiéd akkor addig adhatják ki amikortól megvetted, előtte lévő adatokat nem....Viszont ha normálisan oda mész elmondod csak képernyőn néznéd meg, nem viszed el, ha megveszed majd ide hozod úgyis szervizelni blabla megmutatják, vagyis nekem mindenhol elmondták...
Én pl meg se vettem volna az Insigniát ha nem látom szakszervizben mit dobot ki róla, pedig vezetett szervizkönyves, számlák minden megvan, de mégis az a legbiztosabb amit ott kidob, mivel számlát és szervizkönyvet is tudnak hamisítani, de ott az adatokat már nem tudják módosítani utólag.
[ Szerkesztve ]
-
kezman
őstag
Kösz a válaszokat, megfogadom a tanácsokat, próbálok utána járni de az én véleményem is az ha kintről hozták akkor papírozás előtt visszatekerik, utána meg már mindegy, itthoni autónak persze utána lehet járni, ezt fogom tenni, vásárlás előtt mindenképp állapotfelmérés lesz
Ne dühöngj, hogy megöregedtél, van, akinek ez sem sikerül.<< Nokia 5800>>Huawei P Smart>>
-
-
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #142055 üzenetére
Melyik volt ez az oldal?
-
runner 125
nagyúr
válasz kezman #142059 üzenetére
Azért a HR-V nem az a tömegmodell, amit annyira megéri kintről importálni, emellett eleve egy kisebb gyártási mennyiségről beszélünk. Kapni itthon is szépet, csak ki kell várni, vagy épp meg kell fizetni.
A kérdésedre racionális válasz nincs. Mi számít Mo.-n átlagos futásnak, 15.000, 20.000, vagy 30.000km / év? Simán lehet valós 100.000km körüli futással is 10 éves autót venni. Egyrészből le is tudod kérni a műszakin rögzített órállásokat, más részből többnyire egy 100k-t futott autó belterének újszerűnek kell lennie.
Ha szimpatikus a HR-V vonal, nézz minél fiatalabbat (2004-5), de a legfontosabb, h mindenképpen emeltsed fel, vagy aknában nézzétek át az alját vétel előtt.
Korrózióra figyelni kell a típusnál."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz Lokids #142045 üzenetére
Okosítani kell bele egy önzáró difit
(#142064) focvis: Golf -> legjobb! 👌 Ha autóként is használni akarod.
Igazából annak kiváló, hot hatchnek meg mókás autónak az 1-es 2-es meg 5-ös gti volt, a többiből csak felszereltségi szint a gti kb (nem saját tapasztalat nyilván, de minden tesztben és cikkben ezt írják) - ha mosolyfaktor is kell (az nem feltétlen csak a száraz gyorsulástól lesz), akkor szvsz ez nem az a kategória, amit keres
-
veterán
A G4-nél egyértelműen felszereltségi szint, műfa-betéttel. :/
A G6 az kb. a G5 "major facelift"-je.
De amúgy nem akarom senkire ráerőltetni az Ízlésemet. Ha neadj' elvinnék az autómat, akkor a linkelt gépet biztos megnézném (a felni gáz rajta, a jégkár nem zavar és javítható).
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Jelenleg Mazda 6 és Volvo S60 tekintetében keresem fel a topikot.
A linkelt autók csak a miheztartás végett kapnak helyet a hsz-ben.
Napi fix 20km megtételére városi közlekedésben használnám. Alkalmanként autópálya, országút 1-200 km. Fontos számomra, a biztonság, a megbízhatóság, a megfizethető alkatrészárak (nyilván ez relatív, de mégis) tempomat, esp. Ne legyen rohadós típus.
Tehát a kérdés, hogy a fenti két típus közül ezek figyelembe vételével melyiket érdemesebb megvenni.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
tresh
addikt
válasz Peti78 #142075 üzenetére
Mindkettő jó autó a mazda rohadósabb típusok közé sorolható. De ennyiért jó példány hát nem tudom, talán mazda 6 ból ha mázlid lesz. Volvo-ból szerintem nem lesz ennyiért jó. Mazda 2 literes szívó motorja nagyon jó megbízható. Volvoból csak a turbósakat ismerem. Ha kicsit több lenne a keret akkor én a Volvokat erőltetném de nem szívó motorral hanem d5 vagy t5 -el
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
-
tresh
addikt
Elég fura elsőre de gyári, ahogy focvis írja
footy: a paint csodákra képes
Peti78em tudom milyen ársávban keresel gépet.De ha fentiek szerint, akkor szerintem karcsú lesz ez az összeg. Jellemzően a Volvok sokkal jobban lesznek felszerelve minden földi jóval, de árban is feljebb fognak mozogni ha normális példányt akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Peti78 #142084 üzenetére
Kezdjük már ott, hogy mennyi a keret, mert a képeket csak a miheztartás végett linkelted. Ha 800 a keret és tuti állapotú költségmentes autót akarsz akkor lehet valamilyen alacsonyabb kategóriást kell nézz.
Bár a Mazdának, ha igaz amit leírt, minden típushibája javítva. Egy lánccsere befigyelhet a közeljövőben ha még nem volt, az még költség, de utána csak tankolsz meg fékbetétet cserélsz. A Volvót nem ismerem. Az 1.8 Mazda nem egy rakéta, inkább a 2-est szokták ajánlani, de cserébe ezek olcsóbbak mert a 2.0 ára emiatt túlhájpolt.
Ha van több pénzed is rá, gondolom nem 800 ezres autókat linkelnél.
A Mazdákból a benzinesek eleve drágábbak, mert a dízelekhez nagyon drága az injektor és nincs utángyártott. Szóval egy 800 ezres benzinestől csodát ne várj, nyilván a 320 ezer kilométer miatt ennyi az ára.
Egyébként jó autók és egyáltalán nem horror a karbantartása, szokták mondani hogy japánhoz drága az alkatrész, de ez szerintem a Mazda6-ra nem igaz. Nézz szét a Bárdi/Unix webshopban mennyi egy fékbetét/tárcsa, futóműalkatrész, stb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Laraxior
titán
Régen jártam itt...
Még nem is szeretnék autót venni, de azért mindig megnézem a szépeket... főleg az ilyen mutatósat még le is fotózom[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Peti78
őstag
válasz tresh #142085 üzenetére
...és rasotamas
Alapvetően azért ebben az ársávban keresek, mert attól, hogy 800 helyett 1.5-ért árulja valaki a "megkímélt, hibátlan, csak bele kell ülni " autóját, nem jelenti azt, hogy ezek a valóságnak meg is felelnek. Ha nincs hitelt érdemlően bizonyítva, hogy 10 ezerr km-rel a vásárlás előtt volt cserélve vezértlés pl a Volvo-ban, akkor a kötelező olajcsere (és tartozékai) mellett vezérléscsere is ajánlott. Márpedig, ha ebből indulunk ki, akkor ezt valszeg a 1.5-ért árult példánynál is ki kell csengetni. A motorba senki sem lát bele, de egy állapotfelmérésből sokat meg lehet tudni. A kuplung/váltó állapotát is fel lehet mérni, nem beszélve a karosszériáról. Nem titok, hogy én nem értek az autókhoz. Ezért, mint ahogy az jelenlegi autónál is vittem magammal hozzáértőt. Gyermekkori barátom, 20 éve dolgozik Opelekkel, jellemzően Astrákkal. Igen, opel astránk van. Megfelelőnek találta az autót, de nyilván azt is hozzátette, hogy egy 20 éves kocsiről van szó, bármi lehet. Lett is, két hete felmondott az ötödik sebesség.
Ha már itt járunk. ELvittük szervízbe, azt még nem tudták mi a baja, de 60 ezer a munkadíj, majd két nap múlva azzal, hogy 180 ezer az alkatrész. Az 240. A kocsit 410 ért vettük.
Ő megcsinálta 22 ezerből úgy, hogy az olajat is kellett ugye cserélni (gyári).
Legközelebb is elviszem magammal, mert ha nem is VOlvoval, vagy Mazdával dolgozik (bár azok is megfordultak nála) többet lát mint én. Nyilván egy gyanúsan kuplungos/váltós/motorhibás autóval én sem akarok foglalkozni, de 800 ezer felárat az amúgy is lutriért nincs kedvem kicsengetni.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
tresh
addikt
válasz Peti78 #142089 üzenetére
Nem az összeggel van a baj.Hanem hogy ez az összeg a kínálat legaljához van közel mind két modell esetén. Az hogy 1,5 misiért se veszel hibátlan autót az tuti biztos.De az már korán sem az hogy a 800ért vett autóra hányszor fogsz még ennyit ellocsolni hogy ne hagyjon sz@rba. Szerintem jobb mondjuk bealkudni 1.4-re egy tényleg jó állapotú autót és ráverni mondjuk 200k-t aztán nyugodtan autózni. Mint havi szinten önteni bele a pénzt hogy legalább néha menj vele két kanyart.
-
benike123
tag
Sziasztok!
Napi kb 120 km-es ingázásra keresnék valami alacsony fogyasztású autót minél olcsóbban.
Nem kell semmi extra, vigyen el A-ból B-be, ne hagyjon cserben és legyen olcsó a fentartása.Első körben a Citroen saxo-ra és a Skoda felicia-ra gondoltam, vélemények, tippek, ötletek?
-
Atomgeszi
veterán
válasz Kornel #142048 üzenetére
Ugyanez 1.4-es 95 Le-vel?
Amit még néztem Astra G 1.6 16V 101Le.
Viszont itt az Elegance-t írják majdnem legmagasabb felszereltségi szintnek, aztán a Comfort néhol jobbnak tűnik.(Bár ezekről is alig találni egy értelmes infót - wikipedian sem ment, de lehet Én vagyok az übergooglekeresőtajgetoszpozitív)
Szóval ezek között vergődöm. Lassan körvonalazódik a dolog. Mivel a benzin gáz kínálat számomra egy 0, a TDI elég zsákbamacska, mindegyik kintről behozott, meg ugye főként városi használat. A pakolhatóság szintén szempont - ezért kellene kombi. A 300k kategória mind ipari hulladék és valószínűleg még egyszer annyit rá kell költeni.
Maradtak ezek
Renault Megane 1.4 - 1.6
Astra G Caravan 1.6 16V
Ford Focus 1.6
Egyéb alternatíva esetleg?
Minél nagyobb felszereltségnek örülnék a klíma - abs - elektromos ablak után.
Mind 500-600 körül. Ki mire szavazna?Illetve egy kérdés, hogy ha nem tud jelen lenni a személy, akinek a nevén lenne az autó, és a biztosítás, akkor egy meghatalmazás elég?
[ Szerkesztve ]
-
MDRobertB
csendes újonc
válasz rasotamas #142029 üzenetére
Köszi a választ és a szerviztapasztalatokat! Sajnos konkrétum nem érkezett senkitől azzal kapcsolatban, hogy mennyire jó hosszú távon a benzines Skyactiv. Amit leírtál az "csak" spekuláció, nem tény. Mindenhol ezt írják és nyilván erre nagy esély van, de vagy így van/lesz vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Köszi, elkezdem azokat is nézni.
(#142098) Vesztor87
Szomszédnak olyan van, nem vagyunk túl jóba. Tudom hülyeség, de emiatt, meg mert elég kicsi a csomagtér, kizárnám. Pedig már tényleg nagyon jókat kapni.
Viszont mit szóltok a '97 Nissan Primerahoz? 1.6 1597ccm 101 Le
Motor, kasztni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Wise (ex-TransferWise)
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- DIGI kábel TV
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt