-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BigBlackDog #141703 üzenetére
Szabadságon voltak a nyúlmókusok.
Ugyanolyan autóm volt 1.9 CDTI-vel, és erőből próbáltam előzni sík úton, megszokásból; de lendületből kellett volna. Azért összejött. -
Théodore
csendes újonc
Erről a Ford Mondeo-ról és az OM Auto kereskedőről mi a véleményetek?
-
Sur1G
aktív tag
válasz mrbig25 #141685 üzenetére
Üdv!
Nem tudom, hogy csak ez a két típus tetszik-e vagy mást is nézel, de amennyiben van lehetőséged én ajánlanám a 2005-2006 körüli E120 Toyota Corollákat (HB). Nem sokkal nagyobb mint a Clio és 1,6-os motorral egészen jól (kevés kompromisszummal) használható pályán is. Nem lehetetlen belőle találni magyarországi, márkaszervizben gondozott példányt. Sokkal tartósabb műszaki megoldásnak tartom mint a Cliokat (volt nekem is), nem is beszélve a váltó, kormányzás, futómű hármasról.
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #141705 üzenetére
Egyik fonokomnek volt ilyene Olaszorszagban, FL utani, szoval mar nevezheto szepnek, ezekkel a nagy lampakkal eleg esetlen. 1.9 MJet volt, szerintem azzal erdemes nezni ezt a modellt. 93-as Saabnal igenyesebb a beltere, viszont ne lepodj meg ha az ajton levo diszlec elall, mozog, leesik, elengedi a ragaszto.
Mehanikailag semmi extra, szog egyszeru, de nagy meretu csaladi auto, arra keszulj, hogy alkatresz ellatas nem lesz boseges, foleg kaszni elem.
Fonokom 800 euroert szamitatta be friss szervizzel (vezerles, futomu).
"Bad reklám is reklám too"
-
-
BigBlackDog
veterán
Ez kicsit nem túl olcsó? Vagy hol van a kutya elásva? Persze 3 ajtós, gyenge motorral, de akkor is furcsállom kicsit, hogy ezeket ennyire alacsony áron mennek. Vagy végre valami, ami nem lenne túlárazva?
[ Szerkesztve ]
-
spiky03
veterán
Nah lefoglalóztuk az i30-at.
Most várás van, hogy hétfőn mit mondanak a bankban.
Remélem jól döntöttünk.
Jah és az nem is rémlett, hogy láncos az i30.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
parkasz
senior tag
Sziasztok! A családunk kiköltözik a városból, így ingázáshoz keresek autót. Napi kb 2x25 km, bp oda-vissza. Ez még talán a benzines kategória. Én járok be + viszek a 2 nagyobbik gyermeket oviba. A megtett út nagy része autópálya (m1). Ehhez keresnék autót 1 millió ft értékhatárig. Amit tetszene az az audi a2. Erről mik a tapasztalatok? Esetleg mi jöhet szóba? A lényeg s biztonság és a minél barátibb fogyasztás. Előre is köszi a tanácsokat.
[ Szerkesztve ]
-
parkasz
senior tag
válasz fenergie84 #141727 üzenetére
Köszi az infót! Igen, azt tudom, hogy a kaszni alu, de remélhetőleg ütközés nem lenne vele. Inkább az a kérdés mennyire jó és megbízható konstrukció a sima 1.4-es benzines változat.
Persze nem mindenáron. Ha van jó alternatíva szívesen meghallgatom.A tágassága külon tetszik. A családi csapatszállítonk egy Fiat Multipla, ami szintén nem lett borzasztó simer, de valami hihetetlen praktikus egy jószág.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parkasz #141729 üzenetére
25 km alatt a dízel is bemelegedik, én nem zárnám ki. Ha rövid táv is lenne sok (vagyis a 2x25-ben nincs benne az ovi-járat), első generációs Prius is akad ilyen árban garis/új akkukkal. Mekkora autót keresel, hányan használnátok? Ha egyedüli autó lesz, csomagtartó pl nyaralás miatt szempont?
[ Szerkesztve ]
-
parkasz
senior tag
válasz molnarpeter #141730 üzenetére
Szia!
Nem csak ez az egy van, a nyaralós utazgató egy Fiat Multipla 1,9 jtd. Nagyon szeretjük
Ez pedig arra kellene, hogy bp-e bejárjunk Biatorbágyról. Az ovi és a munkahely is a XI. kerben van, így csak ott lenne városi menet.
Igazándiból valami kicsi, kompakt kocsit keresünk, de rálesek a Prius-okra is, köszi a tippet! -
probizz
tag
Michelin CrossClimate gumikat használók: Mi a téli és a nyári tapasztalatotok? Köszi!
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parkasz #141731 üzenetére
Egyik, másik hirdetés, amit néztem. Van specializálódott szerviz is, hozzájuk esetleg elvinném a kinézett példányt átnézetni. Autópályán átlag benzines módjára fogyasztanak, a váltót szokni kell fokozatmentessége miatt (néha felbőg a motor, nem lineárisan a sebesség növekedésével), városban pedig kevesebbet esznek, mint egy dízel. Fenntartása nem több az átlagnál, az alapvető karbantartások motor, váltó terén talán többe kerülnek, de ez bőven visszajön az üzemanyagon, fékeken (akkut töltve nem kopik). Kicsi kompaktból Polo is belefér, valamivel újabb is, 25km-re simán vállalható az SDI. Fenntartási költség dízelhez mérten alacsony - se turbo (ezáltal 64 lóerővel nem egy versenyautó), se kettőstömegű -, viszont a kis kasznit jobban rázza, és autópályán 120 felett sokat forog, de 5-6 literrel beéri, és alkatrész is van hozzá minden bokorban Seat Ibiza szintén van ilyen hajtással, illetve Skoda Fabia is. Mindháromnál alternatíva az 1.4 PDTDI motor, az alkalmasabb pályára, és valamivel kevesebbet eszik, de több rollerfaktor van benne az összetettebb mivolta miatt, bár még mindig egy viszonylag olcsón fenntartható konstrukció. Alternatív hajtású és VW-konszern autókra nézve ezek jutottak eszembe, de lehet, hogy más márkában találsz megfelelőbbet.
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #141728 üzenetére
Fordítva. A Croma elég sikeres volt nyugatabbra, itthon nem forgalmazták, a 159-ből is viszonylag sok fogyott, de a fejlesztésbe ölt pénzt csak az az egy modell tudta visszatermelni, mert nem épült arra a platformra több modell, csak a 159 modellcsalád, a többi GM-mel közös típus elmaradt, mivel közben a Fiat GM házasságnak vége lett.
"Bad reklám is reklám too"
-
parkasz
senior tag
válasz molnarpeter #141735 üzenetére
Nagyon köszi a kimerítő választ!
Nekiveselkedem és tájékozódok ez irányban is! -
hobizoli
nagyúr
egyebkent az olaszoknal altalanos hiba, hogy nincs osszkerekmeghajtas se
egy-ket nagyon retegmodellben van, aztan annyi, de a 200+ loeros motoru autokbol nagyon hianyzikvagy legelabb opcionalisan kerheto sperr lenne, de meg az se
van par Alfa Q2-vel es csok a csaladnaktöbb drón kell ;P
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Kisebb, de mégis családias autót vennénk. (2 gyerek van) Az autó nem létkérdés, csak Pesten asszonynak szaladozni, mert én motorozom. Esetleg évente egy pár hosszabb út. Eddig egy Mondeo kombi volt, de a méret és a fogyasztás miatt eladtuk,hogy kisebbet vegyünk.
Árban a halálzóna 500-800 ezer a keret.
Én úgy vagyok vele, hogy egyszerűbb legyen és 500-600 körül Mazda Demio -t vennék. 1.3 -as láncos motor, csúnyácska, de még a jobbik fajta japán autó. Hátránya, hogy a klíma, elektromos ablakkal ritkán párosul, de ennyiért van szép, keveset futott.
A család másik fele nagyon rá akar beszélni a Mazda 2 -re, hogy szebb meg újabb. Valahogy nincs bizodalmam felé...kínálat alja, sok km-er. Azt hiszem az 1.2 -es sima szíjjas vezérlés. Nem elég,hogy elmegy rá a keret, de még cserélni is kéne.Szóval, ti mit mondotok?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Kicsit mazsoláztam, ha már nem tudok aludni.
Ez elég bíztató, csak nagyon az anyagi keret végén van.
Jó lenne, de nagyon lopják..benne van az első 20ban a lopási statisztikákban
Még mindig azt mondom,hogy ez a favorit.
Sőt, ha ez élőben is jó, ezt venném meg.
Pénz is maradna, egyszerű láncos, igaz,hogy régebbi, de még nincs Ford rokonság, sokkal megbízhatóbb, mint az új 2-es. Azért meg,hogy itt szaladgáljunk vele a városba....
Vélemények?
Plusz kérdés:
- van valami oldal, ahol meg lehet nézni, hogy melyik motor milyen? Gondolok itt arra,hogy pl. az 1.5-os Demio vezérlése láncos vagy szíjas.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
footy
addikt
válasz Integrale #141724 üzenetére
159-nek semmi köze a Cromahoz
Ez igaz, rosszul emlekeztem, az remlett hogy az Insignia/159-cel kozos alapokra epul.
A 159 az Epsilon 2-es padlolemezre epul, a Croma pedig az 1-esre, szoval annyira tavol nincsenek egymastolsemmi más modell nem épült a platformra, nem/nem eléggé térült meg a fejlesztés.
De a Vectra C/Signum, Saab9-3, Cadillac BLS is ezen volt.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz V.Stryker #141746 üzenetére
Inkább egy almera, a többi hogy néz ki?
Bele nem ülnék, még ha fizetnének se 😉Egyébként ez a láncos vezérlés valami beragadt dolog nálad?
Egy 15 éves, ki tudja mennyit futott (és milyen módon hajtott) autóban jó eséllyel a lánc is cserés, csak minimum 100k az anyagkoltseg, amíg a szijas vezerlesek 30-50-bol megvannak cakk pakk. És akkor nincs gondod 5-6 évig ilyen kis futással. Úgyhogy szerintem ez nem legyen kizáró ok, sőt...Ha elengeded a japán vonalat (ilyen korban majdnem mindegyik rohad), akkor én helyedben ránéznék egy megane 1 ph2-re, 600k kornyeken patikát kapsz, full extrával, nem egy babakocsi méretű mazda2-t 😉
Civic 7 gent ennyiért felejtsd el, jót nem kapsz.
Egy titkos tipp, bár az is ronda, mint a bűn, de legalább az általad nézegetett mazdaknal egy számmal nagyobb, es japán autó, a suzuki liana, a keret felső határán már vannak FL-es verziók, mindkét motor lancos, és made in japan az autó, és nem is rohadnak, mint a mzadnak.
-
-
Integrale
veterán
válasz footy #141747 üzenetére
Azt irtam, hogy a 159 platformjara nem epult semmi, ket koncepcio auton es a modellcsaladon kivul. (Brera, Spider, Sw, Berlina).
A 159 nem az Epsilon 2-t hasznalja, az joval kesobbi, mint ahogy megjelent az Alfa. 2002 korul kezdtek fejleszteni a GM es a Fiat a premium platform nevu epitokeszletet, amit terepjarotol kezdve D es E szegmenses autok ala szantak, vegul csak a 159 hasznalta.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Noble Chair EPIC