-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Peti78 #142089 üzenetére
Van abban valami amit irsz, elvégre nem adná 800-ért ha nem lenne valami olyasmi hiba ami már vételnél ordít, így legalább tudod mi baja és mennyiért csináltatod meg. Azért a 800 és a másfél közt vannak fokozatok. Ha rozsdamentes Mazdát találsz 1 körül és nem érződik hogy baja van megveheted. Akkor is maradt fél millád, abból veszel egy motort bele ha mégis szar és marad pénzed.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
benike123
tag
(#142096) benike123 Erre valaki?
-
Théodore
csendes újonc
Er-Mobil váci autókereskedésről van infótok? Érdemes oda menni?
-
lali81
tag
válasz szőröscica #142055 üzenetére
Alvázszámnak is érdemes utánamenni, én a BMW-hez találtam olyan weboldalt, ahol 3 euróért a szerviztörténetet elküldik pdf-ben azonnal
Ez engem is érdekelne, melyik oldal ez? Privátban is jó. köszi.
-
veterán
válasz benike123 #142107 üzenetére
Szervós klímás gázos Swift
Egyébként tényleg ezek jöhetnek még szóba, meg a bakancs Micra.
Dízel Saxót vezettem a múltkor, nekem picit keskeny volt a pedáltér, nehezen nyomtam csak egy pedált, de ez szokható. Egyébként jó volt vezetni.
Ott vannak még a F Astrák.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Atomgeszi
veterán
Ha nem tud jelen lenni a személy akinek a nevén lesz az autó és a biztosítás, ahhoz elég egy meghatalmazás, vagy ilyen esetben ez nem játszik? Vagy már előre kitöltött adásvételi kell?
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #142113 üzenetére
Tehát az adott személy épp külföldön tartózkodik(az autó meg nem vár 1 hónapot - sokszor 1 napot sem sajnos leendő új gazdájára), de megbízik engem az autó adásvétellel, hogy neki vegyek autót.
-
(Bundás)
addikt
Hirdetés videó - ajtónyílás címke kilométer (1:12) - majd kocsiban mért kilométer (1:19). Most Én vagyok a hülye vagy az eladó ennyire balfék?
-
-
-
diegho
nagyúr
válasz HookR #142131 üzenetére
Ajánlott valami, a második szóból szinte semmi nem látszik, talán wechsel a vége, az pedig csere, de az elejét nagyon nem látom.
Update, de talán Zahnriemenwechsel lesz a szó, az pedig vezérműszíj csere, de mondom nagyon nem látni, ráadásul elég hülye betűtípussal van írva - a videón egy pillanatra elég jól látni, az tuti Zahnriemenwechel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Hello!
Találtam ma szép hosszanti karcolást a két jobb oldali ajtómon. Látszik a fehér alapozó, körmöm beleakad. Érdeklődnék, hogy fényező meg tudja különböztetni, hogy egy ággal meghúztam mondjuk bokor mellett parkolva vagy kulccsal lett meghúzva?
Ami feltűnően látszik, hogy az első ajtón lejjebb van a karc, majd a hátsó ajtó élén csúszott fel és a hátsó ajtón már feljebb húzta a csíkot.
Ebből is tanultam, mindig le kell fényképezni ki parkol melletted és jól megnézni van-e karc mikor beszállsz.
Illetve most már van két olyan ajtóm, amit nem sajnálok.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
-
Tothgera30
Ármester
Octavia 1.4 TSI mennyire lehet bukta? Sajnos 1.6 szívó alig van, és ennek annyi előnye lenne felhasználói részről, hogy ott a 6.MT, illetve sokkal kevesebbet forog autobahn használatnál, persze ezáltal csendesebb is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
paavoo
aktív tag
sziasztok, 1.4 tsi motorhoz milyen motorolajat ajánlatok?
-
Dare2Live
nagyúr
Baleset miatti bonus csökkenés, mennyivel növeli a kötelező díját?
Volt egy koccanásom, amire kihoztak 40.000Ft kárt (el nem tudom képzelni, hogy fényeszésen nem látszott semmi, mind1) és ha nagyobb az emelkedés lehet jobban járnék ha befizetném.
Tothgera30: ha jól emlékszem TSInél a lánc/vezérlés lehet problémás. Láncosat én nem vennék, új szíjasok tudtommmal rendben vannak.
paavoo: Amit VW előír. ld gépkönyv.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
válasz Tothgera30 #142143 üzenetére
1.4 TSI szuper, az 1.6 szívóhoz képest vadállat versenyautó.
Komplett, gyári vezérlés szettet kapsz hozzá okoskerékkel, minden csetvesszel együtt 80 000 Ft-ért, a cikkszáma: 03C198229C. Itt pl. csak 65 ezer Ft.
Nem kell minden félinformációnak felülni.
-
veterán
válasz Tothgera30 #142148 üzenetére
Nekem 2 volt - egy a hirdetésben szereplőhöz nagyon hasonló Octi, az a bejáratás alatt bekért 1 liter olajat; illetve egy használtan vásárolt Golf6 amit 6 évesen adtam el 160-170 ezer km-rel. Utóbbi ~5-6 deci olajat evett meg 2 olajcsere között (15 k km).
A lánccal akkor kell foglalkozni, ha csörög. A Golfban még az eredeti lánc volt, kicsit már zörgött hidegindításkor.
Közvetlen befecskendezéses, így kokszolódhat, de nem éreztem tragédiának. Van rá megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz focvis #142149 üzenetére
Kezdem hátulról:
Kokszolódást már megszoktam, Suzuki G13BB is kormol, néha meg kell hajtani, és rendben van. 10k km-enként lenne ennél is olajcsere, mint bármely más autónknál, szerintem annyi idő alatt nem nagyon kell csipegetnie.
Akkor ha jól értem kormoláson és láncon kívül más különösebb szervizelést nem igényel? Nem volt még Turbos autóm, csak sima 90le Bora TDI-t hajtottam (családban van), de abban most a turbo haldoklik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Projektor topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...