-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
A műszaki állapot fontos. Az ültetést, fényezést felejtsd el. Motor, váltó, kuplung, futómű,fék. Ezek a fontos tételek egy olyan autónál, ami használati tárgy. Nem kell a csicsa, megbízható meg majd a fent említett dolgok rendbetétele után lesz.
A tuningra szánt zseton negyedéből jó és őszinte autót lehet csinálni, ami nem akar többnek látszani, mint ami. Olcsó, de megbízható alternatíva közlekedésre.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SzlobiG #142650 üzenetére
meg a régen divatos streetracing matricát
esetleg egy jókis utólagos xenon szettet yangwing64739-től az ebayről 55 dollárért
ha meglátja a közlekedési felügyelet az országúton, egyszerre tizen szaladjanak az úttestre félreállítani
netalán a non plus ultra 12 dolláros kékszínű uv fényt az aljáraszerk: és egy baszott nagy mélyláda is kell majd amitől zöröghet a hátsó rendszámtábla a lámpánál
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Tothgera30 #142646 üzenetére
Nekünk volt Calibra. Ha nem lett volna az hogy azon is az előzőtulaj nemtörődömsége lett volna rajta (motorcsere kellett volna) akkor még most is a családba lenne, nekünk bevált és tetszett.
(#142648) htomi85:
Ha 50 éves lesz az Integra akkora mikorra megvehetném, és a 0-ról kell felépítenem akkor annyi lesz de akkor is fogok venni egy olyat és akkor is inkább az mint a mostani modern kocsik. Nem tudom hogy most ez nektek sértő-e de nekem nem tetszenek a modern kocsik. Vagy leragadtam a retróban vagy nem tudom de nekem mindig a régebbi kocsik jöttek be. Bármelyikről is legyen szó.(#142649) runner 125:
Annyiból szeretem ezt a Thalia-t hogy eddig szinte mindent magam javítottam rajta. A hűtőcsere, amikor a bal első kerék kidőlt én és bátyám bütyköltük meg hogy hazahozzam, amivel spóroltam egy csomót szóval örülök ennek a kocsinak mert bár okoz bosszúságot de szerencsére mind olyan hogy spórolhatok rajta mert én is tudom szerelni a nagy részét.(#142650) SzlobiG:
Majd vágok egy lyukat a mostani dobra és olcsóbban kijövök.De hogy az 1.5 DCI alatt mekkora kályhacső van.
(#142651) Mágus2:
Most oké hogy a kocsinak a nagyobb bajai megszűntek és most tudok vele menni nap mint nap. Viszont félek én hogy a motor meg fogja adni magát és hogy pont majd február/március fele lesz vele valami amikor nem kéne...Az kéne ha lenne itt a megyémbe egy olyan szerelő akihez elvinném és tisztességesen átnézné hogy tudjak mivel számolni. Mert itt a környékemen sehol nem lelek olyat aki rendes munkát végezne. Részben ezért kezdtem el én javítani. Inkább veszek egy csápos emelőt és akkor javítom magam de akkor azt tudom hogy az van kicserélve ami kell és arra amire kell.
(#142652) LuckyL:
Szerintem a mélyláda nem tuning potenciál. Én mindenképp fogok rakni bele ha már megbízható kocsi lesz de nem azért hogy szétperegjen. Hanem mert a zenei stílusom amit szeretek, amiért élek (Sub Rap) az csak így élvezhető igazán.[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Wiz Khalifa #142653 üzenetére
Valahogy a mélyládás hozzászólásod után érzem hogy sokmindenben nem fogunk ugyan azon a véleményen maradni. Akkor viszont ami a csövön kifér, rabolj ki pár Homasitát, Ali-n és Ebay-en vásárold fel az egy dolláros öntapadós Carbon dekorokat, neon mehet az aljára, DLR előre-hátra, műanyag gumiszőnyeg, lángmintás üléshuzat, S&C matrica, Tesco-s dísztárcsa pakkot nyárra-télre, sötétítést az üvegre, és még Carbon fiber-t a teljes kasztnira, akkor megúszod a fényezést. Persze csak viccelek...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
GabN73
addikt
válasz Wiz Khalifa #142653 üzenetére
"Ha 50 éves lesz az Integra akkora mikorra megvehetném, és a 0-ról kell felépítenem akkor annyi lesz de akkor is fogok venni egy olyat és akkor is inkább az mint a mostani modern kocsik. Nem tudom hogy most ez nektek sértő-e de nekem nem tetszenek a modern kocsik. Vagy leragadtam a retróban vagy nem tudom de nekem mindig a régebbi kocsik jöttek be. Bármelyikről is legyen szó. "
Hehe. Szabad megkérdeznem, hogy mennyi "modern" autót vezettél idáig? Persze, tudom hogy a régi szívó, meg mechanikus gépek az igazi királyak (szerintem is), de napi használatkor majd rájössz, hogy banyek de jó lenne az a k*rva szervó, azokaf*szok alig hagytak helyet, de bemilizem a tolatókamera segítségével. De jó, hogy nem durran be minden nap a bal vádlim a napi dugóban, köszönöm automata váltó (a jobb gépekben már 8 sebis fokozatmentes van pillangóval, szóval az is nagy fun tud lenni), köszönöm klíma, hogy nem robban le a fejem az 50 fokos melegben nyáron, és a tempomatnak is köszönöm, hogy ha elindulunk a horvát tengerpart felé, akkor magától teszi a dolgát (adaptív ftw), nekem meg csak a fotel kényelmét kell elviselnem.
Szóval nem rosszak a modern kocsik, csak a kényelmedet szeretnék szolgálni, könnyebbé tenni a vezetést.
Persze, nincs ezzel gond, mindenki volt fiatal, csak mindenki máshogy vergődik át ezen az életszakaszon. (emlékszem 10 éves koromban én is vettem tuning&stereo újságokat, aztán gyorsan kinőttem, megtanultam, hogy a motor-futómű-tapasztalat az igazán jó kombó, és nem a +200kg műanyag meg a csilivili )
Oké hogy Integrát akarsz, de azt majd inkább csak második kocsinak vedd, főleg ha tényleg 50 évesen akarod megvenni
800k-s autóra meg hitelt felvenni maga a legnagyobb hülyeség, többiek már leírták....
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #142654 üzenetére
Összességében szerintem is dönteni kéne. Utána pedig ha a minimális költség lesz a cél, minden költekezés előtt topic általi jóváhagyás Btw a géptető cseréje talán még haszonnal is járhat, ha sikerül szépen leszedni a fóliát, vagy azzal együtt kerül eladásra. A tetőn legvégső esetben fenthagynám a fóliát (leszedés, illetve házi horpadásjavítás kockázatosabb), viszont a csomagtérajtón valahogy nincs helye. Mindemellett a matricák is megint olyan témakör, hogy ahelyett lehetett volna annyival több/jobb az alapvető fenntartás... Prioritások szerint lenne jó kezelni a költést, a motor túlfogyasztása sürgős és kritikus, a mélyláda az ellenkezője az elsődleges funkció szempontjából.
GabN73: személy szerint hetente tapasztalom a kontrasztot (a két véglet: Bp és környéke új/pár éves autókkal vs lassan hobbi veteránkorú hétvégén vidéken), maximálisan egyetértek. Örömmel vezetek a szabadidőmben régebbi modelleket, de a mindennapokban a biztonság sokkal fontosabb (kényelem és viszonylagos gazdaságosság szorosan utána).
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
"meg szerencsére amióta megvan 60k-nál többet nem kért javításba de tudom hogy erre már fölösleges költeni sajnos."
Figyi, most mivan? Eddig azt mondtad, a drága fenntartás a probléma (valami havi 20ezret említettél).
Nem akarlak megbántani, de ez az autó úgy ciki, ahogy van. Az összes jövőbeni terveiddel együtt (ültetés, stb.)
20 évesen hitelt?
Majd ha napi szinten kell pályáznos több száz km -t, sírva fogsz könyörögni a tempomat -ért, ezt garantálom, nem arra támaszkodni, hogy régen is meg voltak nélküle az emberek.
Kérlek add el ezt a csoda karbongépet, és vegyél 500k körül a Megane1, Swift, vagy F Astra kombóból egy nemrohadós példányt. -
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
Tudnod kene ertelmezni azt, amit irnak.
Kolts ra= a szuksegeseket, hogy tudd hasznalni addig, amig ossze nem jon a penz egy masik/jobb/modernebb/szebb autora. (Ez nem a 3 millas integra).Ne kolts ra=ujrafenyezes, ultetes, direktszuro, nelasskiracs, kivansaglista stb tokeletesen felesleges, mellesleg az anyagi vonzataval tisztaban vagy? Ha faj a havi 20 rakoltese, akkor ezekre sem koltenel szivesen.
Vidd el egy szerelohoz, kizart, hogy a kornyeken nincs egy oreg szaki, aki a szog egyszeru technikat megnezne. (Melyik megye egyebkent?)
"Bad reklám is reklám too"
-
kovacsroli
senior tag
válasz Wiz Khalifa #142653 üzenetére
Nem kell mellre szívni amiket irtak. Tevuton jársz ezt el kell fogadnod ha 10 masik ember mondja.
Van Miskolc es környéke topik, kérd meg őket hogy ajanljanak neked szerelőt es menj el hozzá. Majd o megmondja, hogy mit kell csinalni az autóval, csak az a dolgod hogy fogadd el amit mond es a lehetosegeid szerinti utemben finanszirozd a javítást.
Az ultetest, fenyezest, need for speedes legszurot meg felejtsd el örökre!
Egy rendben tartott thaliaval semmi baj nincs, ellenben egy lerugott füstölő peldanynal ami le van ültetve meg bömböl a melylada a hátuljában....hat annal egobb nem sok van.[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #142653 üzenetére
Most oké hogy a kocsinak a nagyobb bajai megszűntek és most tudok vele menni nap mint nap. Viszont félek én hogy a motor meg fogja adni magát és hogy pont majd február/március fele lesz vele valami amikor nem kéne...
Ezen sem a mélyláda, sem az ültetés, sem a teli fény nem segít. Magad sem tudod mit akarsz, és sajnos nem értesz az autóhoz.
1. Ha véres a motor torka, az még az ültetéstől ugyanúgy véres marad.
2. Akkor kellett volna megnézni, amikor vetted, gondolom az alacsony ár döntött, ezt nem is feszegetném tovább.
3. Az egy dolog hogy egy komfortosabb, modernebb, menőbb valamit szeretnél belőle, de..:Az ültetéstől nem lesz komfortos, a teli fénytől nem lesz menő, a mélyládától nem leszel nagyobb király.
Tedd rendbe műszakilag és használd vagy add el és vegyél valamit, aminek nem fog holnap megdögleni a motorja.
Teli fény 1500 euró, ültető szett minimum 500 euró. Mélyláda legyen 200+ erősítő, motor felújítás simán meglehet 600 euróból... Mennyit is ér az autó? Ha nem tudod kiköhögni a motor felújítás árát, miből akarod ültetni és fényezni?
Szerelgetek autókat, van némi rálátásom a dologra, hidd el, nem akarok neked rosszat.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Látom megy a diskurzus keményen, igazatok van, én is rá jöttem a suzukimmal hogy attól még suzuki,es fölösleges többet költeni rá mint amit ér,pl tuning.
Meg lehet csinálni az enyémet is szépre ,(2001) de ahhoz a kocsi árát kellene rá hajitani, és az értéket figyelembe véve meg magát a típust fölösleges. Így van ez a thaliaval is. Gyűjtsön jobbra ,egy komolyabbra aminek van már értelme ültetni ,de azt is szakszerűen nem vágott rugoval.A hitel miért gond ?persze ha tudja az ember fizetni ? Nem néztem a kommenteket mindet,de dolgozik v nem ? Kövi kocsimat én is így szeretném venni 500kp+500hitel. Vagy 3 éves futammal.
Egyenként audi a4 b5 1.9 tdit érdemes lenne venni ? Vagy. Esetleg egy erősebb 1.6 körüli benzin gázos kocsit ?Ismerősnek van b5 a4, és azt mondja hogy ezek nem rohadnak ha sérülés mentesek, és a egy olaj csere is pl nem sollal drágább mint a suzukie. Nyilván egy kuplung nem 30, hanem több,de más kategória is. Mit mondtok ? Cakk pakk át írás, nagyszervizzel ki lehetne fogni olyan a4et amivel utána jó darabig nem lenne gond ha minden jól megy ?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz batai15 #142661 üzenetére
"A hitel miért gond ?"
Mondjuk azert, mert ha hitelt kell felvenned, akkor olyan autot akarsz venni, amit nem engedhetsz meg magadnak. Egyreszt ez nem tul okos, hiszen az auto az egyik legroszabb befektetes, mert folyamatosan csökken az erteke (most normal esetröl beszelünk, nem ritkasagok, meg OT meg stb. Masreszt ha mar a vetalarat sem tudod kifizetni, miböl tartod fenn? Mi van ha hopp, beugrik egy nagyobb javitasi tetel? Arra gyorsan felveszel meg egy hitelt? Mi van ha összetöröd/ellopjak?
Ha meg van penzed az autora, de ugy veszel fel hitelt, annak megint csak nincs sok racionalis ertelme, hisz dragabban veszed meg a kocsid, igy még annál is többet buksz rajta, mint amennyit "muszaj".
Nem megvenni a gáz egy kocsit, hanem fenntartani (ha normalisan teszed mindezt es hasznalod is, nem csak all a garazsban). En pl 2-2,5eve vettem a kocsit es azota a vetelar 2x-et fizettem ki fenntartasara/hasznalatra.
Szoval szvsz maganszemely eseten a hitel az csak akkor lehet racionalis egy auto eseten, ha muszaj, mert kell es kesz es nincs mas opcio. Csak ugy just for fun alapon, mert szeretnek egy cooolabb verdat, az nem tul okos
-
batai15
félisten
válasz Declare #142662 üzenetére
És mi van ha nem gond a törlesztés fizetése ? 1m-et mennyi idő alatt raksz le ? Én most kb 60ezreket tudok le rakni, úgy hogy normálisan élünk,masra is tellik ,dolgozunk mindketten ,csekkek fizetve vannak etc.
De 1m+et mikor teszel le ? 2 év ?
Illetve másik dolog hogy szeretnék menni fosulira , nyelvet is tanulni munka mellett, ki nullazom magam a kocsival, és kezdhetem elölről ? nyilván igazad van,addig nyujtozkodjunk ameddig a takaró ér,de kocsit nem azért veszek hogy bukjak rajta ,meg tudja fizetni az ember,de nem akarja kinullazni magát ? Még egyszer írom igazat adok neked is. -
lenko
aktív tag
válasz batai15 #142665 üzenetére
Kb. ugyanaz mint a B5 Passat, az volt nekem, de minden autóra igaz többnyire a legdrágább a legjobb, persze érzék is kell hozzá nem ráböksz a legdrágább hirdetésre, és ennyi, mindig van 1-2 versenyző aki bőven áron felül hirdeti a szarját, van hogy a legdrágábban, na ebben az esetben nem jelenti azt.
Ha nem ennyiért veszel, akkor 99% nem ennyi km lesz benne.
300e km-el meg már nem valószínű, hogy igaz lesz, hogy évekig használod semmi hiba nélkül.
Ha ennél nem volt futómű cserélve eddig, itthon valószínű kell (lehet csak 220e km-nél, de kell majd), ha hosszú távra tervezed, akkor legjobb alkatrésszel a csere ára 170-180e Ft amivel többet gondod nem lesz rá, feltéve ha nem vered telibe az összes úthibát.Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
Fejezzétek be az offolást!
#nincsbennetarcsi
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Mágus2 #142660 üzenetére
Azok csak azok a "tervek" amiket szeretnék de sose valósul meg. Nem tudom hogy akkor nem jól írtam-e vagy a fogalmazásom volt a szar de a lényeg hogy nekem az a fontos hogy műszakilag jó legyen.
Mikor megvettem megnéztem hidd el. Akkor a motor szépen járt semmi baja nem volt, a teleszkópok rendben voltak a futómű nem kopogott, olyan volt mint amit mindig időben szervizeltek. Aztán jöttek sorba a dolgok ahogy elhoztam...
Pedig egy magánembertől van szép lakhelyről, kedves, udvarias embertől... Sose gondoltam volna ez lesz.
Valaki meg kérdezte hogy ha még csak 60k-ba van nekem a javítások mi a bajom. Az hogy 4 hónapja van meg.
És a teleszkópok 30k, most a lambda-szonda 15-20k... Szóval a havi 20k ráköltés már megvan megint. És nekem nem az a bajom hogy költeni kell egy kocsira nehogy félre értsetek. De ne úgy kelljen hogy valamit kicserélek akkor mindig valami beszarik rajta újra...
Mert az se normális hogy havonta kell egy kocsira 20k-t költeni mert akkor ellenpélda: bátyám 2003-as Octavia-ja 3 éve van meg. Azóta mióta megvan neki 100k-t költött rá. Ha azt 36 hóra bontom nagyon nem 20k havonta... És a kocsi köszöni szépen jól van, elvisz a világ végére mindig.
Mind1, a lényeg hogy erre a kocsira a nagyon szükséges dolgokat cserélem csak ki hogy mindig elvigyen A-ból B-be, meg ápolom ahogy bírom és majd március-április fele eladom szerintem. Hogy utána tudjak végre gyűjtögetni mert így nem lehet mellette.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Szada85
aktív tag
válasz batai15 #142665 üzenetére
Szerintem abból Indult ki, hogy elözöleg azt írtad, hogy " olyan darabot szeretnél, amivel utána jó ideig nem lesz gond... ". Ergó olyant szeretnél, amire nem kell rögtön az árának egy részét még rákölteni.
Nem feltétlen a legdrágább a legjobb, csak az általad vágyott jellemzök alapján valóban érdemesebb a kínálat felsö szegmenséböl nézni darabokat. Ez a legtöbb típusra azért ráhúzható, az olcsók nem véletlenül olcsók, a drágák pedig nagyobb valószínüséggel okkal annyik, leszámítva a már említett túlértékelt darabokat, de azt még mindig nem nehéz kiszürni.
Ne felejtsük, hogy ezek 16 év körüli autók, a hozzá tartozó futásteljesítménnyel, amit mire kifizetsz 19-20 lesz. Én csak egy 13 éves - sportos, tehát hajtott - Opelt vettem, a kínálat közepéböl, mégis egy év alatt ráment még egy szabad szemmel is jól látható összeg, a használt autó egy ilyen játé, többet-kevesebbet úgyis invesztálni kell.
Ha leosztod a kívánt összeget a leírt 3 évre, az valóban csak mondjuk havi 20 ezer Ft törlesztés, de 3(!) éven át fogod azt fizetni. Azért az nem kevés idö, még ha fiatal is vagy.
Nyilván nem vagyunk a személyi bankárjaid, de ilyesmi helyzetben én is inkább elrakosgatnék amennyit csak tudok, és inkább 1-1,5 év múlva ( vagy ha eladod a jelenlegi autódat, akkor kevesebb ) kp-ért beleülni egy - akár ilyen, akár közben más is megtetszik - autóba, mivel, ahogy írtad van mivel közlekedj, és utána megint a teljes félrerakható pénzed megmarad.
De persze ez csak egy vélemény, ami mint tudjuk, olyan, mint a shaglyuk...
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #142695 üzenetére
Nekem 3 olajcsere pont 100k. Azon kivul masra nem koltott? Kötelező, sulyado, akksi, izzok, gumi, fek semmi?
3 ev alatt 100k nem tul realis, abbol nem lehet normalisan karbantartani egy autot.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Wiz Khalifa #142695 üzenetére
Kifogtál egy elhanyagolt példányt, ennyi történt. Ezek olyan dolgok, pl. lambdaszonda vagy lengéscsillapító, hogy az autó korában benne van, bármikor esedékes lehet a csere. Főleg, ha a cseréjét számlávál nem tudták neked igazolni vételkor. Naivság minimum +200k tartalék nélkül autót venni.
Én az első autómra (2 hónap híján 2 éve vettem, még meg van most is) eddig kb. 0,9-1 milliót költöttem, nem emlékszem pontosan, a doksit meg nem tudom megnyitni most. 18 éves, megvannak a nyűgjei, szokszor javítok egyet és előjön más. Az idő vasfoga is megteszi a hatását, de mikor jó az autó, akkor kárpótol érte.
A Mercit augusztusban vettem, cseréltem olajat, hűtővizet, szíjat, fizettem, eljöttem a szerelőtől majd beszart a fűtőventi. Most lehetek rá ideges, mert mindig ad valami melót, pont nálam szart be, szarazélet stb., de idős már, nem élhetek úgy, hogy sosem fog elromlani. Megveszem aztán kicserélem, ennyi. Ja meg ez a szar havi 50 ezrembe kerül csak a biztosító felé, és még bele se ültem.
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz tboy93 #142697 üzenetére
Nagy szerviz volt 60k. + a fékek az 20k. Gumi az vaci új volt mikor vette, akksi megint nem volt cserés. Olajat meg megvenni nem nagy szám az a pár ezer Ft. és mi cseréljük.
Az izzó, kötelező, súlyadó az meg számomra olyan hogy az alap. Az minden kocsinál van. De amúgy izzót is csak azért vett rá mert ő jobb fajtát akart venni. Amúgy amivel vette mai napig megvan és jó még.
Költeni költött másra de az mind "csinosítás" miatt. Pl menetfény, alufelni. De ennyi volt.
Smoke some weed nigga!
-
lenko
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #142695 üzenetére
Előbb utóbb minden elfárad.
Lamdba szondára 160e km ajánlott csereperiódus van megadva.
Lehet elmegy 250e-t is míg hibakódot nem okoz, de tapasztalat, hogy 160e km-re már nem dolgozik úgy ahogy kéne, mivel most hideg van ezért halasztom a cserét(160e van az enyémbe), de tavasszal cserélni fogom kb. 165e km-nél, úgy hogy semmi hibát nem okoz... Így meg nem is fog sosem....Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Ukrajnai háború
- Politika
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- Építő/felújító topik
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...