- Xbox Series X|S
- Gran Turismo
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Alkoholista nevelde
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- PlayStation 5
- eFootball
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kovacsroli
senior tag
válasz sosperecek18 #142398 üzenetére
Nem érnek ennyit ezek az autók. Nézz neki swiftet. 😊
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #142394 üzenetére
Nem rossz, ez a lexus, csak az a baj, hogy ez a maximum. Nem rossz.
Multkor lattam egy ilyen youtube-os összehasonlitos videot es hat ott is erre jutottak. Azt hiszem egy 3er bmw vel hasonlitottak össze. Alpabol eleg nehez, vezetesi elmenyben nem tul erös, teljesitmenyben a 180 lo körüli motor több, mint 8 masodperces gyorsulassal sem acelos es fogyasztasa is 6-7 liter között van. Ehhez merten pedig azert draga.
-
veterán
Üdv!
Mennyiért lehet egy tényleg normális Sharan/Galaxy/Alhambrát kapni, 1.9 TDI, 2000-es facelift utánit?
Sok olyat látni hogy 5 üléssel. Kiveszi a nepper és eladja bontónak vagy mi?
Mennyibe kerül egy nem ilyen lehúzós átb*szós, hanem tényleg olyan, hogy megveszem, olajcsere és használom, nem lepusztult, nem 500-ról van visszatekerve mikor már lemállott a kormány róla?
Egyébként lehet érdekelne automata is, úgy látom nagyon finoman pakolgat, nem nagyon ránt menet közben és ez baromi jó lenne egészségügyi okokból nekünk.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
BigBlackDog
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #142404 üzenetére
Van belőle picit erősebb kivitel is, de ez nem powerről szól.. dinamikus közlekedéshez elég.
Az meg totál jó fogyi egy 1,7 tonnás, 2.5-ös hibridtől.Szerintem jó az ára, ugyanilyen korú 3-asok hasonló felszereltséggel megkockáztatom, h drágábbak.
..és akkor még nem beszéltünk a megbízhatóságokról, szervizigényről.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kelly416
veterán
Bocsi, hogy itt, de máshol nem tudom, hol lehetne megkérdezni.
Kellene vennem négy téli gumit az autóra. 195/65R15 (vagy télire azt írja, 195/75R15) Most ne menjünk bele, mennyire nem ajánlott használt gumit venni, én is tudom, de ha csak erre futja, akkor is jobban járok, mint a 2 éve folyamatosan használatban lévő télikkel. Szóval a lényeg, hogy évjáratot honnan lehetne nézni, hogy öreg gumikat ne vegyek? Fel van valahol tüntetve, vagy ne reméljem? -
nagyúr
válasz kelly416 #142412 üzenetére
195/65 vagy 195/75 nagyon nem mindegy, az egyik biztosan nem jó az autódra. MIlyen típusod van, mikor évjárat, milyen motor? Az összes gumin van gyártási idő, a DOT számban "elrejtve". Ez az újabb gumikon (2000 utáni kb) 4 szám, aminek az első két jegye a gyártási hetet, az utolsó 2 jegye pedig a gyártási évet jelöli. Pl 2215 az 2015 22. hetében készült. Amúgy van gumis topik is PH-n: [link]
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
-
kelly416
veterán
válasz tboy93 #142416 üzenetére
Van egy marék 15-ös felnim, más sincs, úgyhogy maradok a 195/65 nyárinál és télire lehet, kipróbálom a 185/65-öt.
215/45R17 Asszem kinőttem már az ilyenből, főleg kissé leharcolt családi kombira.
szerk.:
a link[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #142411 üzenetére
Sajnos nem tudok a szemelyes tapasztalataimmal vitaba szallni, pedig akar a 300h akar a 3er bmw oldalarol megtennem szivesen
Gyari ertekek alapjan a 320i bmw kb tudja ezt a teljesitmenyt, a 0-100 at viszont a sulyelöny miatt jobban futja es azert 100-200kg elöny az elöjöhet könnyen a rugalmassag, varosi fogyi, kanyar tulajdonsagokban is. Fogyija a sprittmonitor alapjan 1 literrel több. Hasonlo arban mennek a hasonlo felszereltek kb, ha jol nezem.
A 328i viszont a 245 loval viszont siman elkalapalja es spritmonitor szerint +2 liter kb a fogyi. bö millioval dragabber ugyan az kb mint a lexus
Megbizhatosagot nem tudom, de azert a lexusban is vannak kopo dolgok, meg azert ott is romolhat el sok minden es azert arrol volt szo, hogy akkor viszont a lexus alkatreszarak legtöbbször joval dagabbak, mint egy bmw mondjuk.
Designrol nem erdemes beszelni, az egyedi nezöpont, nekem pl abszolut tetszik ez a lexus, belül is, de azert a bmw jobban. Nalad viszont tudom, hogy van egy olyan pont is, hogy sok barom bmw s van ezert BMW be nem ülnel nalam ez mondjuk nem szempont.
Adozas szempontjabol a hibriddel lehet jobban jar az ember ez jo kerdes.
-
Atomgeszi
veterán
Legjobb tudomásom szerint B5-ös Passat-ból nem volt 1.9 TDI 116 Le 6 sebességes.
Vagy előfordulhat? Vagy valaki nem tudja, hogy milyen autót is árul.
Bár több helyen is olvasom most fórumokat nézve, de ez már PD verzió, akkor ez kerülendő.[ Szerkesztve ]
-
Dani_kp
őstag
válasz Declare #142419 üzenetére
Nekem aztán abszolút nulla tapasztalatom van, ilyen luxus kocsik terén, de én is inkább a Lexus-t választanám az "egyedisége" miatt.
Erős túlzás, de lassan annyi, ilyen újabb Bimmert látok az utakon, mint gombóc Swift-et. Komolyan, az elmúlt 2-3 évben nagyon sok újat láttam és csak Szegeden, illetve most itt Békéscsabán is és elvileg ezek itt csóró régiók Budapest és Nyugat-Magyarországhoz képest (lehet tévedek), ha lenne angol+német nyelvvizsgám és jól is beszélném a nyelvet, akkor tuti a Bmw-hez mennék értékesítőnek, mert azt látom, hogy mindenki azt veszi.
Az új 3-as és 5-ös Bmw között első látásra, alig van különbség, ha nincs közvetlen egymás mellett a két típus, akkor én meg sem tudom mondani, hogy ez most melyik is. A régiek között legalább nem csak méretbeli különbségek voltak...https://ingatlan.com/33821564
-
Tomoty
aktív tag
válasz Dani_kp #142427 üzenetére
1 éve cseréltem autót. Kritérium volt a német(-minőség), automata váltó, és ha lehet benzines.
Versenyben voltak: 2006 utáni 320D-330D-325i, 525-530D E60, Passat CC 2.0TFSI (vagy már a végén 2.0 CRTDI 170LE). Megnéztem kb 5 BMW-t és vagy 10 passatot.
70% külföldi 150 és 200000km közöttiek , a maradék magyarok meg szétgyepálva kb aligazgatók által látványosan rommá hajtva.
Aztán szembe jött egy japán manuális dízel Lexus IS220D. Nem is gondolkodtam ebben a típusban.
Miután beleültem már "nem is gondolkodtam" másban. Egyedül az automata váltót hiányolom.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
runner 125
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #142430 üzenetére
Nem lesz
-
MPowerPH
félisten
Baratom vasarnap szeretne ezt a CITROEN C4 PICASSO -t megvenni. Arra kert, hogy nezzek kicsit utana, de en nem vagyok otthon a francia autokban. Nem talalok sok negativat az autorol, a kettostomegut irjak, de mivel ez automata, igy az itt nincs. Mire kell figyelni ezeknel?
En kapasbol azt mondtam neki, hogy nezzen e helyett S-Maxot, de ugyan ez az evjarat es hasono km-el kb. 70% -al tobbe kerulnek, neki pedig ekkora a kerete.
Dani_kp: BMW es BMW kozott is hatalmas kulonbsegek vannak, meg azonos evjarat es azonos tipuson belul is. Egy 'olcsojanos edition' egeszen mas szintet kepvisel, mint egy normalisan felextrazott peldany. Es az utakon szaladgalo BMW-k tobbsege full fapad. Tulajdonkeppen ez a BMW hatranya, csoda, hogy az elektromos ablak az nem plusz extra. Az arat siman megduplazod, mikor beikszelsz minden extrat, amitol tenyleg premium lesz. Mig a Lexus alapbol jol felszerelve gurul ki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Acheron
őstag
válasz Tomoty #142428 üzenetére
Maga az autó jó választás, de jobban jártál volna a benzinessel - ahhoz automata is van, méghozzá nagyon jó.
Azzal a dízellel sajnos semmit nem szabad megvenni - tapasztalat.
Lexusból csak benzinest - vagy hibridet.
A Lexus - BMW összehasonlításhoz csak annyit, hogy felesleges - teljesen más a vásárlókör, ezek között nem a katalógus adatok fognak dönteni. -
Tomoty
aktív tag
válasz Acheron #142433 üzenetére
30000km ment bele eddig, és semmi problémám nem jött elő.
Lehet szerencsés vagyok (gyorsan le is kopogtam), de se vízvesztés, se DPF hiba nem jelentkezett.
Neked milyen hibák jöttek elő a 2.2 D-CAT-ben? Írhatod privátban is, érdekel a dolog!Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Acheron
őstag
válasz Tomoty #142434 üzenetére
Szakmai fórum, tájékoztatásra való... A "milyen autót vegyek" mellett nem árt tudni, milyet ne...
Én majdnem ötvenet tudtam beletenni (összesen 187 van benne). Elkezdett fogyni az olaj és a hűtővíz - egyre több. Motorcsere lett belőle. Ha végig márkaszervizben szervizelted az autót, és nem lépted túl a 7 év, 180 e km limiteket, talán kapsz némi segítséget a gyártótól, egyébként reménytelen, nekem így is igen - igen sokban van ez a sztori Az enyém ráadásul az erre a hibára kevésbé hajlamos 150 lovas volt - a 177 -esek sokkal inkább veszélyeztetettek ezen a téren - azt mondják (bár az is lehet, hogy a 150 -esből csak kevesebb van, így a hibás darab is kevesebb.)[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #142430 üzenetére
Egy kuplungozás se lesz olcsó móka...
-
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #142436 üzenetére
Mivel a hiba egyik oka a hengerfej tömítés anyaga volt, egy csere lehet, hogy segítene, de ehhez ismerni kell a típushibát. Azért az nem jellemző, hogy az emberek csak úgy preventíve megbontassák a motort... Másrészt viszont - amennyire tudom - a hengerfej van eltervezve, tehát önmagában a tömítés csere nem oldja meg véglegesen a problémát. Mindenesetre segíteni valószínűleg segítene - ha időben veszik észre a problémát, akkor egy síkba köszörülés után még sokáig elmegy a motor.
-
Declare
őstag
nem erzem az alma es a körte dolgot itt. Ugyan az a meret es kategoria a kettö kb, ugyan ugy hatul hajt es hasonlo a teljesitmeny. Megkockaztatom az extralista is nagyon hasonlo. Utazo autot alapbol nem vesz senki benzinnel (aki racionalisan gondolkodik). Mitöl lenne jobban utazo auto a lexus? Vagy mitöl lenne jobban sportos egy 316d mondjuk?
Az hogy "bmw" vagy "lexus" azert szvsz önmagaban semmit nem definial. Itt is van ilyen is meg olyan is.
(#142427) Dani_kp en ezt soha nem fogom megerteni, miert masokat, meg mas vezetesi szokasait kell nezni, ha autot vesztek . Ha ki akarsz tünni, fesd citromsargara a felnit, dobj ra camouflage foliat, meg egy bazi nagy hatso szarnyat, üvöltö sportkipufogot, aztan a Golf V el is egyböl ki fogsz tünni En mindig azt nezem, nekem mi tetszik, mire van igenyem, feltünesi viszketegsegem meg soha nem volt, söt...ellenkezöleg.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #142425 üzenetére
Nem tudom, 300h-ban nem ültem még de sztem több hely van benne a 250-nél.
De az tény, hogy idén (csak, hogy lássanak egy jó autót is ) egy 250-el mentünk a GTI treffenre 4-en fiúk. Tökéletesen elfértünk (csomagokkal együtt) kényelmesen utazva.
Fórumtárs mondta, hogy üljek előre de kényelmes volt hátul is így maradtam végig. Utoljára az S60-ban éreztem magam kb ilyen komfortosan.Declare: Aki nem szereti pl a dízel kerregést?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Théodore
csendes újonc
Sziasztok! Végül sikerült autót találnom: Ford Focus Mk3 1.6 Ti-VCT. A segítségetek nélkül nem sikerült volna, nagyon sok hasznos infót adtatok. Köszönöm!
-
Declare
őstag
Abban az ertelemben, ami nalam az utazo autot jelenti, hulla mind1, mit csinal a motor, ugyis elnyomja a menetzaj
mondom, jo ez a 300h szerintem is, eleje kisse hatareset, többi klassz, még belülröl is egeszen jo...de ha ott toporognek 7 millioval a hasznaltautosnal, nalam pl semmi olyan erv nincs, amiert ezt valasztanam. Elfogadni viszont elfogadnam, szoval karacsonyi huzason azert ne zarjatok ki ezert, ha 300h -t sorsoltok
-
Atomgeszi
veterán
Qru és a többiek
A 6 sebességes váltó még be is jönne, de a PD-től még mindig ódzkodom. Hiába van itt a környéken a kiszemelt, 6 kilót kér érte, felszereltség igazából teljesen alap 4 villanyablak, klíma, könyöktámasz és ennyi. Ja és M es rendszámos, szóval ez is behozott.
Nagyon nagyon próbálok kifogni egy 110lovasat kicsit jobban felszereltet, de nehéz.
Esetleg valaki Passat fórumon? -
Qru
MODERÁTOR
válasz Atomgeszi #142448 üzenetére
VAG topikot ajánlom ebben a kérdéskörben.
TDI:
- Adagolói érzékenyek a gázolaj kenésére és a hűtésre, ha sokat járnak üres tankkal, akkor hamar leolvad az adagoló és a nyomaték görbe helyett csak görbe száj marad. Persze a hidegen és melegen nehezen indulás is elég gyakori. EGR, szívósor koszolódik, IC egy hibás műanyag darab miatt kilyukad, VGT turbó lekormolódik. A 2.5 V6 TDI külön fejezetet érdemel.PD-TDI:
- A rettegett PD elem, ami a legritkábban romlik el, sokkal gyakoribb a kábelkorbács, a tandem pumpa, vagy a vezérmű tengely elhasználódása, PD elemek tömítése és beállítása. 2.0 PDTDI itt is külön fejezet lesz.PD nem olyan problémás mint ahogy azt terjesztik. Persze ha nem volt gazdája akkor azt is le lehet rúgni.
mod:
Declare: Ha városban is használod meg rövidtávokon akkor jobb a hibrid. Ha klasszik utazós pályán mész 1-2-300 km-t arra meg a dízel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi