-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Land
veterán
válasz rbalint88 #141601 üzenetére
1, max 2 éves autót keresek sok garanciával. A 4 milliós Giullietták nem fedik le ezt az igényt. Drágák.
Törlesztő mellett nem szándékozok javítgatásra költeni. Elnyaralom, elmozizom, eliszomPixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
veterán
Nem akarlak rádumálni - múltkor megkért a kolléganőm, hogy kérdezzem már meg neki, hogy menyiért kapna egy új VW-t - nos a szalonban 4,5-öt mondtak a nullkilométeres Jettára. Emlékeim szerint Comfortline volt, 1,2 v. 1,4 TSI. 4 év garancia.
Mexikói gyártás; az európai VW modelleknél némileg egyszerűbb, de a távol-keleti tömegmodelleknél minőségibb belső kialakítás. A szedán forma meg vagy bejön valakinek, vagy nem. VW szalonokban ez a bestbuy.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #141551 üzenetére
Tisztelettel de ezt vitatnám, van benne vízhőfokmérő, csak nem a műszerfalon hanem a középkonzolon lévő digitális kijelzőn. A belseje szubjektív. Az 1.7 dízel valóban jó választás lenne.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
w333
félisten
válasz focvis #141606 üzenetére
Az a durva hogy a Jetta (highline) vs SX4 Cross ami kb. 1 millióval olcsóbb és sokkal fullosabb a Suzuki, kötelező szerviz + fenntartása is olcsóbb !
Szóval ez szerintem elég nagy visszalépés lenne a 159 -ről !
Ha ugyan azt a komfortot keresi akkor Passat (Highline) vagy Superb de ezek nem olcsók ... szóval az aranyközépút szvsz. SX4 Cross !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
roberto211
őstag
válasz focvis #141611 üzenetére
Azt írta LAND h lízing mellett nem akar a kocsihoz nyúlni azaz a kötelező szervizen kívül bármit is csinálni vele.
Elhiszem h jó a vw de ez vw ről nem mondható el akárhogy is szépítjük AZ AUTÓT.
Komfortban, kényelemben, és szigetelésben lehet többet nyújt mint egy suzuki, de ha nem akar semmit költeni kb a lízing mellett akkor én is suzukit választanám... Ha van mellette még tömött zseb erre a célra akkor ellehet gondolkozni a VAGon is igen.. De addig sztem nem... És érthető is.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Ádám16
addikt
válasz rbalint88 #141608 üzenetére
Az hasonlokepp jartam egy 94es swifttel 3 éve. Elso auto, egyetemre jarni vettem 180ert, beleugrottam a szarba makacsul fejjel, ám megis nagyon beleszerettem, kitartottam mellette, pedig az osszes suli mellett keresett penzem benyelte. Kb ott jarok vele, hogy mindent kicsereltem, megcsinaltattam, elkezdtem kiadni plusz dolgokra (pl.: felnikre) telibefujattam, kb kesz is az autó, de mégis ugy erzem, hogy eleg volt. Meghirdettem annyiert, amennyiert szerintem ér egy rendberakott kisautó, de van egy sejtesem, hogy ennyiert senki se fog keresni. Vegulis nem fogok sírni akkor sem, ha marad nálam, de megtanultam, hogy mit jelent a tanulopenz autovasarlasnal.
A hirdetési linket kiszedtem, szakmaiban tilos hirdetni.
[ Módosította: Qru ]
-
roberto211
őstag
válasz Ádám16 #141613 üzenetére
Ha ez 98 utáni lenne 200évjárat közeli még el is vinnék meg ha felszereltebb lenne de így sajna nem hiszem.. Embereket nem érdekli az hogy kötségmentes autót vesz. Inkább vásárol egy 150ezres romot és megy amíg megy de nem kell neki rákölteni és ettől Ő nyugodt. Tartsd meg hidd el jobban jársz ha már valóban hibátlan.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hacki87
senior tag
válasz BigBlackDog #141620 üzenetére
De mennyivel könnyebb is volt Papíron az 1.4turbo s cross se tépi le a fejed de a vitara se szerintem. 10.2vel a bravo gyorsulásin a 100as tempót 10.7 alatt érte el.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #141620 üzenetére
Csak az volt 900 kg, ez meg mondjuk 1,4 tonna, ha a K, 1,6 ha a J-t nézzük.
Inkább egy 1.4 F, mint egy ilyen euro6-os megfojtott 1.4 olomnehez kaszniban.
Te is tudod, hogy még egy euro4-es 1.8-as is agyon van fojtva -
paavoo
aktív tag
Sziasztok!
Vélemény? Most rakták fel, fel is hívtam a csávót, olaszból hozta be a kocsit, 100k-nál lánc csere volt. Holnap megyek megnézni, helyben van, de elég zsákbamacskának tartom. Nepper. Próbálok valami szerelőt elcipelni, nem tudom hogy tudnám még magam megnyugtatni.
Pedig nagyon tetszik, meg pont ilyet keresek már régóta.[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz diegho #141626 üzenetére
Elbattyogok az Opelba (K Astra)is, illetve a Fordba (Focus), Kiaba (Ceed), Hyundaiba (i30), esetleg a Mazdába +-as) is ha nincsenek elszállva árban. mindenhonnan kérek árajánlatot, minddel megyek egy karikát és döntök. De 5 millió fölé nem szabadna mennem.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
rbalint88
addikt
Uj meganet is nezd meg szerintem. Focus helyett is be mernem rakni a listaba, az tenyleg nagyon kicsi belul. Esetleg uj tipo 5d? Listaaron 5,8 a megafull 1.4t-jet lounge. Egy karikat meger. Duna autohoz elmennek, arulnak mindent. Vegigulnem az osszes kompaktjukat. Ha masra nem is, referencianak jo lesz.
-
A B207E nem rossz motor, nincsenek már olyan nyűgjei, mint a B205-nek. Amúgy 326e kmnél járok, 14 ezerrel már túlugrottuk a tavalyi olajnyomás mizériát, most lesz olajcsere megint.
1500km-en kikormoltam a technikát, debrecen-tokaj-bükkszentkereszt-mátra-bp-celldömölk-badacsony-sopron-bp útvonalon. Padlóra tol egy füstpamacsot, de annyi olajat nem küld le, mint régen. Sajna senki nem próbálkozott be, egy 170 lovas E220 cdi kezdett el tolni egyszer, de lemaradt, mint a borravaló.
Viszont belsőre gagyi a 9-3 SS. Gumis műanyag bevonat van a műszerfalon, kapaszkodókon és hámlik már ennyi idő után, ez a példány meg jó drága is a felszereltségéhez képest, szerintem.
Bocsi a késői válaszért, szabin voltam múlthéten, most zárkózom fel.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz rbalint88 #141636 üzenetére
Szép a Megane, no de megbízható is? Minden évben fogadkoznak a franciák, hogy na majd most már tényleg jó lesz a verda megbízhatóság téren és eddig elmaradt a nagy bumm.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
kelly416
veterán
válasz rbalint88 #141596 üzenetére
Nekem azt mondták a Mazdára (és szerintem a Toyota csak jobb lehet, de elő fordulhat, hogy tévedek) ami állítólag 240000-et futott (valójában legalább 400-at tekertek vissza rajta szerelő szerint is), hogy hajtsam nyugodtan, hamarabb rohad le a kasztni, minthogy baja legyen a motornak, futóműnek, úgyhogy én ebből kiindulva azt mondanám, állapotot vegyen, ne futott kilométert. Főleg, hogy ennyit városban lehetetlen belehajtani, bőven ment ez hosszút is.
De még egyszer mondom, simán lehet, hogy nincs igazam. -
lenko
aktív tag
válasz Integrale #141634 üzenetére
Ültem már ilyenbe, nem mondom, hogy a legjobb, de nem is rossz.
Egyébként meg lehet mondani igen nagyjából. Néhány gyártó a vállnál is kikerekíti az ülést, előrenyomva a vállat, amibe felveszel egy görnyedt tartást, félóra után minden bajom van azokba, de ez is alkat függő stb.
Ami nekem jó az neked lehet nem lesz.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Emu
őstag
Tudod a szükség nagy úr, így került szóba a Toyota. Nem véletlenül írtam, hogy sok szódával elmenne, de hosszú távon kényelmetlen. Méretekkel az a gondom, hogy relatíve magas vagyok (2m+) átlagos testalkattal (110kg) viszont nagyon hosszúak a lábaim, ami ha nem lenne elég, még hozzájön egy 50-es cipőméret is. Szüleim autóját pl. csak cipő nélkül tudom vezetni, különben egyszerre nyomok két pedált.
@roberto211: megtaláltam a magasságállítást, sőt képzeld teljesen hátra is toltam a vezető ülést...anélkül beülni se tudtam volna. Úgy nézek ki, hogy a térdem a sebességváltó és a kormány között van, a kormányt csak akkor tudom eltekerni, hogyha nekifeszítem a lábam az ajtónak illetve a középső konzolnak, de akkor a térdemtől nem tudok se 1. se 2. sebességfokozatot kapcsolni...és akkor a kényelemről még szó sem esett.
Nem egyszerű autót venni, ha nem átlagos testalkatod van, de ezt úgyis csak azok tudják akik ilyen méretekkel rendelkeznek, pl. Diegho is küzd a pedálokkal...
-
nesa
veterán
Nem tudom EV 1 be az ajtó belső kárpit és a sebváltó távolsága 70cm ez egy átlag autóhoz mérve akkora mintha az anyós ülés közepén lenne, a vezető oldali lábtér 50-65cm ez 20-30cm el több mint a mai kapszula kocsikba, a legszűkebb része talán nálam középállasba a kormány alsó része és az ülőlap az 22cm tehát ha 80-90cm-es combod van valóban beleér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...