-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Atomgeszi #143553 üzenetére
Nagyon jo baratomek hasznaltak egy 307 SW-t, 1.6-os varianst raadasul, egyszer hengerfejtomitest csereltek 200e km korul, aztan kinottek es tovabbadtak csaladon belul, mai napig megelegedessel hasznaljak, a jelenlegi tulaj testvere egy Xsara Picassot hasznal ugyan ezzel a motorral, gondtalan evek ota.
Amiket felsoroltal hibakat, azok nagyresze mar javitva lett, 9+ eves autokrol beszelunk, szerinted a turbocso jelenthet meg problemat ennyi ido utan? Hatso ablak ugyan ez a tema, turbo barmelyik turbosban hibaforras lehet, PSA 1.6 HDi-ben az olajkorben levo kicsi szuro az oka, amit egyebkent evek ota PSA eloiras szerint, el kell ravolitaniuk a rendszerbol, annak az eltomodese valoban okozott problemakat, mert olajcserevel ajanlott volt cserelni, na meg a 30e kilometeres szervizintervallum sem tesz jot neki, szuro eltavolitasaval ki van huzva a meregfoga ennek a motornak. (Igaz ez Fordra es Volvora is).
Eleltronikai problemak lehetnek, leginkabb az FL elottiek eseteben.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Google Chrome
- Robogó, kismotor
- Hobby elektronika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Futás, futópályák
- iPad topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest