Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Atomgeszi #143553 üzenetére

    Nagyon jo baratomek hasznaltak egy 307 SW-t, 1.6-os varianst raadasul, egyszer hengerfejtomitest csereltek 200e km korul, aztan kinottek es tovabbadtak csaladon belul, mai napig megelegedessel hasznaljak, a jelenlegi tulaj testvere egy Xsara Picassot hasznal ugyan ezzel a motorral, gondtalan evek ota.

    Amiket felsoroltal hibakat, azok nagyresze mar javitva lett, 9+ eves autokrol beszelunk, szerinted a turbocso jelenthet meg problemat ennyi ido utan? Hatso ablak ugyan ez a tema, turbo barmelyik turbosban hibaforras lehet, PSA 1.6 HDi-ben az olajkorben levo kicsi szuro az oka, amit egyebkent evek ota PSA eloiras szerint, el kell ravolitaniuk a rendszerbol, annak az eltomodese valoban okozott problemakat, mert olajcserevel ajanlott volt cserelni, na meg a 30e kilometeres szervizintervallum sem tesz jot neki, szuro eltavolitasaval ki van huzva a meregfoga ennek a motornak. (Igaz ez Fordra es Volvora is).

    Eleltronikai problemak lehetnek, leginkabb az FL elottiek eseteben.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák