Hirdetés
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
Új hozzászólás Aktív témák
-
FF23
senior tag
válasz lujó55 #23096 üzenetére
"a helyes kormánytávolság (üléstámla beállítás) úgy fest, hogy a csuklóddal kell tudnod elérni a 12 órát a kormányon"
No ez új, még nem hallottam.
A helyes úgy néz ki, hogy körbe tudd fordítani a kormányt anélkül, hogy a válladdal, hátaddal utána kelljen hajolni. Tehát a lényeg a stabil üléspozíción van, mert vészhelyzetben így lehet a leggyorsabb és legnagyobb kormánymozdulatot tenni és közben nem dőlök el oldalra.RT-AX58U v1
-
AMD Power
titán
De jó esik az eső... mindenki 30-al fog menni ma.
-
lujó55
addikt
Arról nem is beszélve, hogy a helyes kormánytávolság (üléstámla beállítás) úgy fest, hogy a csuklóddal kell tudnod elérni a 12 órát a kormányon. Márpedig ez a kinyújtott karra vonatkozik. Ergo, nekem hosszú távon kikészülne a könyököm.
A legkényelmesebb a 6 óra, az is p.nisszel. Csak ne legyen síkos, mert akkor nem lehet kormányozni... -
AND1
őstag
válasz deicide #23085 üzenetére
Saját véleményem szerint veszélyes. Durrdefektnél két kezes úgy vélem jobb. Ez csak engem irritál szerintem, ezért se akarok senkit sem megbántani. De "12órás egykezes vezetésnél" 90%-ban nem is egyenesen ülnek, nem elég, hogy a tartásnak/ülésnek sem jó, csomóan kevesebbet látnak így ki. Én mindig nevetek, ha ilyen sofőrt látok, nekem valahogy nem természetes, pedig én sem vagyok öreg.
Egy régi PH-s.
-
Rick4
félisten
válasz lujó55 #23086 üzenetére
Ennél már csak az a jobb, amelyiknek tuti hasmenése van. Állunk a lámpánál, én kívül. Belül egy akármilyen másik kocsi, ő szintén nem érzi versenyzőnek magát. Bejön a majom hátra, mikor elindulunk, és nagyobb gázt nyomok, 2 méterrel előrébb leszek a mellettem jövőnél, akkor kijön mögénm. Szépen visszaeresztem magam mellé a másikat, erre bemegy mögé. aztán megint picit gyorsítok, erre megint mögöttem erőlködik. Így megy ez, míg kiérünk a városból, aztán padlógáz 100-ig, nyomul utánam, ha szerencséje van, nem jönnek szembe, és el tud menni. Rendszerint megelőznek, aztán eltűnnek előttem, de ilyenkor imádkozom, hogy a záróizma 10 méterrel a klotyó előtt adja fel a harcot..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
lujó55
addikt
válasz Khelben #23088 üzenetére
Nem, nem. Itt nem a jobbra tartási kötelezettségről beszélek, sőt ha előznek, még el is veszem a gázt, mert nekem nem derogál. De a hidegfrász kerülget, amikor ide-oda cikáznak egy méterre mögötted, meg melletted a 18 éves agyonrozsdás odaégettflekkenfüstös mercivel, mikor még a légyre is haragszom, ha a kocsira száll.
Komolyan mondom, egyesek versenypályának nézik a városi utakat, holott épp elég a kátyukat megközölni. -
lujó55
addikt
Ja a kihúzatás, satufék nálam is beteszi a kaput. Ha kiteszem üresbe, hogy a lámpáig guruljak, szinte biztos, hogy automatikusan beelőznek a külső sávból, majd bevágnak elém belülre. Előfordult, hogy egy egész konvoj ezt csinálta, mert mentek az első után, mint a birkák. Eredménye: a belső sávban 16 kocsi, a külsőben meg 2, abból a legelső indexel jobbra. Megoldás: irányzelző, kihúzódás a külső sávba. Zöld kiegészítő jobbra, egy kocsival áris kevesebb. Ezt látva a vérprofik is elkezdenek szépen utánam beállni a külső sávba, hátha ott sikerük lesz. Részeredmény: belső sávban már csak 10 kocsi, a külsőben meg 7.
Indulás, a két pole pozíciós 50, a tükörben meg figyelem a szlalomversenyt. Isteni. Valahogy soha nem tudnak kibújni, mert az a 2 méter amit adok sosem elég. -
deicide
veterán
A 12 órás 1 kezessel mi a baj? Bizonyos helyzetekben sokkal jobb lehet, mint a kétkezes, mert hirtelen teljes kormányfordulatot két kézzel nem tudsz végrehajtani, ha csak fent fogod, akkor viszont könnyedén körbe tudod forgatni a másodperc törtrésze alatt tenyérrel.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
neduddki
nagyúr
HI!
mai gyongyszemek: krw-650 volvo: petofi hid rakparti lehajto, kicsit surgos volt nekije, mert sikeresen teljesitette a rakpart fele a lehajtot a szembe savba A>B>C utvonalon:- (
szinten ma: nagykorut: pozso 406 zold kombi hat mintha nemi hanyossag lettvolna a feklampak tekinteteben, maskepp fogalmazva meg se mukkantak egyuik oldalon se a zizzok:- ( /rendszam sajna nincs/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hossszú
őstag
válasz Khelben #23077 üzenetére
A hírek szerint valóban szabályosan közlekedett a motoros.
Elsődleges adatok alapján egy Opel személyautó haladt az Ady Endre úton a buszpályaudvar irányába, amikor is a kereszteződésbe érve hirtelen balra kanyarodott. Ekkor összeütközött a vele szembe, szabályosan közlekedő Suzukival.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
titán
-
hossszú
őstag
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Vasinger!
nagyúr
Tegnap láttam meg ezt a topikot és ezt a videót "muszájnak" találtam berakni.
-
AND1
őstag
Régóta vezetek, és régóta olvasom ezt a topicot, és az alábbi gondolatok ugranak be, és nem találok rá válaszokat:
- főút, (Dózsa, Hungária,stb.), ha nincs zöldhullám, akkor miért kell a piros lámpáig gyorsulni, mikor úgy is meg kell állni. (10ből 8 biztos)
- itthon senki nem próbál takarékoskodni az üzemanyaggal? Lámpánál indulásnál mintha elég sokan azt hiszik versenybe csöppentek volna. (és nem csak sportkocsik)
- ha sötétített, optikai tuningos polo-t, golf-ot, swift-et látok, próbálok mindig a legtávolabbi sávban haladni, mert kiszámíthatatlanok, index nuku és 100km/h alatt nem képesek menni. (sajnos ált. fiatalok vezetik). Tisztelet a kivételnek.
- egykezes, 12 óránál "laza vagyok" vállból kormányt fogók a legveszélyesebbek. Én már csak ezért is büntetnék.
Egy 26 éves, Splash tulaj, aki ha vezet , akkor barátnőjével szeretne A-ból B pontba, épségbe odaérni.
Egy régi PH-s.
-
neduddki
nagyúr
válasz philoxenia #23064 üzenetére
HI!
Tessek mondani hova lett az a rofogesem mejjben mar so evvel ezlott AdorjanZolirol irom esztet?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
titán
válasz Khelben #23069 üzenetére
Olvass.
Idiota motorosok: Te fogsz meghalni, én max. börtönbe kerülök
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
Felénk sok visszaszámlálós lámpa van, olyan helyen ez nem gond, mert ha látod hogy kevés idő van hátra elköszönsz és leteszed, ennyi. Vagy pl vasuti átjáróban állsz a pirosnál, akkor is gond nélkül telefonálhatsz. Persze nem mesedélutánokra gondolok telefonálás címszó alatt ilyenkor, de egy rövid telefont el lehet intézni simán.
-
titán
Nem is csodalom, hogy nem tartod eletkepesnek, hozza vagy szokva az itthoni felfogashoz, ahol a szabalyok azert vannak, hogy szivassak az embereket, legalabbis ez a szemlelet. 100-bol 99 ember nem fogja letenni a telefont, de ez nem a szabalyzas hibaja, a szabaly jo, csak a hozzaallas nem megfelelo.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Manitou #23066 üzenetére
Pirosnál dumálsz és mikor zöldre vált a lámpa gyorsba elköszönsz és leteszed. Eméletben lehet hogy így van de gyakorlatban valahogy nem érzem életképesnek.
on: Innen üdvözlöm azt a köcsög zöld, krómgiccses raccsing stiftest aki olyan gyönyörű helyen tudott (záróvonal, kanyar, szürkület) ma előzni hogy 2-en kényszerültünk miatta kis túlzással satuzásra...
Apróságnak tűnik de valami hihetlen módón felidegesített és elég parás is volt..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #23059 üzenetére
Naja, volt már, hogy a pirosnál a bal1-ben mobiloztam, ők meg mellettünk kiszúrták. Rögtön villogó, félre is álltunk. Aztán mikor jött oda kérni a papírokat csak mutogattam a másik oldalra, hogy ott a kormány. Angol ismi itt volt a Nissan 300zx-szel.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Calogero
addikt
válasz philoxenia #23043 üzenetére
Pedig valahogy szabályozni kéne.... V Rossi is végig járta a számárlétrát 125cc, 250cc, 500cc (MotoGP)
[ Szerkesztve ]
-
-
lujó55
addikt
Na ezt nem tudom. Én (magamtól) úgy értelmezem a szabályt, hogy aki közlekedésben vesz részt nem használhatja a mobilt. Márpedig a piros lámpánál várakozó is részt vesz a közlekedésben. Tudom, hogy hülyeség, de megmondta már más is, hogy ne ezzel foglalkozzunk, a szabályokat be kell tartani, még akkor is, ha hülyék alkották.
-
Rick4
félisten
válasz Khelben #23037 üzenetére
A Suzukisról jut eszembe. Tegnap mentem Székesfehérvárról Dunaújvárosba, nem egy nagy út, de cserébe relatíve jó minőségű, és csak közepes a forgalom. Jövünk szépen kifelé a városból M7-es fölött el, utána útépítés 40-30-as táblák. Volt pár majom, aki már a záróvonalon át is lépett, csak hogy kukucskáljon, mikor mehetne már, de a sztár egy sárga WagonR+-os volt. Megelőzöm 95-tel, aztán ott jött a nyomomban, de előzni nem tudott a nagy szembeforgalom miatt. Beértünk Seregélyesre, 50-re lassítok, erre a seggarc mit csinál? Ott előz meg, kb 75-tel... El is húzott vagy 6-700 méterre, nem láttam már, egyszer csak mit látok, Perkátán ott áll az egyik benzinkúton, épp fizethetett, mert már megtankolt, biztosan 2 ezresért tömte tele a gépet.. Szánalmas volt.
Igaz, lehet csak azért nyomta, hogy előbb a kútra érjen, mint hogy kifogyna a benzin..49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
lujó55
addikt
válasz Khelben #23042 üzenetére
Semmi köze az MP3-hoz a dolognak, de ebbe ne menjünk bele. Csak annyit akartam hozzászólni a témához, hogy vannak ezerszer veszélyesebb dolgok, amikért senki nem szól, de a mobil telefonálás kivágja a biztosítékot.
Ismétlem magam: ha valaki dohányzik és a szivargyújtóval szöszmötöl az legalább olyan veszélyes, a lehulló hamuról nem is beszélve. Csak ezeket az eseteket nem lehet ellenőrizni.
Amikor építettük a házat, a gyerek aki a munkásokat hozta egy Transittal elszaladt velem a tüzépre. Hulla fáradt volt, a bal kezére támaszkodva könyökölt, míg álltunk a piros lámpánál. Egyszer csak hangszóróból: "azonnal fejezze be a telefonálást!" Ott forgattuk a fejünket, hogy mi ez. Mikor elindultunk, szirénázva állt meg mögöttünk a járőr, mert meg akarta büntetni. Jó nehéz volt kimagyarázni, hagy csak a keze volt a fülén, nem mobil.
Öregapám meg a Sokol rádiót hallgatta ugyanígy, a fülére helyezte, mert nmagyot hallott. Akkor őt is meg lehetett volna büntetni, ha így vezet? -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Khelben #23030 üzenetére
Gondolom a Te kocsid finom elektronikáját zavarják a telefon gagyi hullámai....
Ha nem a kézben tartás a veszélyes, akkor kihangosítóval miért is nem tilos a telefonálás?
Nehogy visszamenjünk az őskorba, amikor ki volt téve a tábla a buszokon, kórházakban stb. , hogy tilos a mobiltelefon használata, ma meg már a buszsofőrök egy része nonstop telefonál, kis túlzással meg műtét közben az orvosok is....16+Calogero: gondolom nem kívánod a tulajdonszerzést gyakorlathoz kötni, ilyen talán egynémely fegyvernél létezik....
[ Szerkesztve ]
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
Calogero
addikt
válasz runner 125 #23035 üzenetére
Egy ilyen sportmotorral nehéz lassan menni......
Ezért nem kell fűnek-fának engedni hogy nagy motort vegyen, csak akkor ha már megvan a kelő rutin/tapasztalat.
-
lujó55
addikt
válasz Khelben #23039 üzenetére
Nem. Amikor beállítod minden egyes csatornához, hogy milyen tónuson szóljon.
Pl. zene csatorna rock, a Kossuth meg vocal, stb. Ott nézegetni kell, hogy mit csinálsz.
Másik veszélyforrás: napszemüveged törölgeted. Rálehelsz, törlöd, megnézed, hogy hol piszkos még, újból megtörlöd, stb. A kormányt meg a jóisten tekergeti. De vannak még más ehhez hasonló dolgok. Láttam olyat, hogy a gyerek vezetett, alég kockában kanyarodott. Direkt mellé mentem, hogy a lámpánál lássam mit csinál: tálcából ette a pizzát... -
Khelben
nagyúr
válasz #92415744 #23036 üzenetére
Érdekes, nekem nem gond lassan menni, pedig nem épp alulmotorizált az autóm. Még 30-cal is tud menni, ha épp az kell.
Én amúgy utálom a motorosokat két dolog miatt: a hangjuk (pedig motorra a műszaki csak 90 decibelt enged max hangerőnek, autónak 100-at), és az a felfogás, hogy ha jön egy motor, akkor az autós számítson rá, hogy nem a megengedettel jön, hanem gyorsabban. Ezt több motoros is kifejtette már nekem, és rettentően csodálkoztak a nem épp szalonképes válaszomon.
A te gondolatmenetedet követve meg mindenkinek elektromos golfautóval kellene járnia, azzal nem lépné túl a megengedett sebességet. Az a gond, hogy a mai magyar közlekedésben az erős motor ugyanúgy a biztonságot szolgálja, mint a légzsákok. Amikor előzöd a 100lovas kisautóban ülő frusztrált látens suzukist, az meg rádgyorsít, mert miért ne, akkor nem mindegy, hogy 100 vagy 150, esetleg 200 lóerőt tudsz mozgósítani a meneküléshez.[ Szerkesztve ]
-
#92415744
törölt tag
válasz runner 125 #23035 üzenetére
A gond az, hogy ilyen gépeket engednek a közúti forgalomba, ezeknek a versenypályán lenne csak a helyük. Ennyi erővel mászkálhatnának az utakon forma 1-es autók 1000 lóerővel, stb. Majd egyszer eljön az idő, amikor szabályozva lesznek ezek is, de addig jópár emberke kerül a másvilágra. Az biztos. Sajnos. Én kifejezetten utálok rohanni, gyorsan menni az utakon, de emlékszem egyszer vezettem egy régi audi quatro-t, avval egyszerűen képtelenség volt normálisan menni, pillanatok alatt elérte a 100km/h szinte bármelyik fokozatban, ha tüsszentettem egyet, és beletapostam véletlenül a gázba, egyből 100-on volt a verda. Na ez a szituáció az 1.7-es dízel opelomnál nem nagyon fordul elő
-
runner 125
nagyúr
válasz Calogero #23001 üzenetére
Félreértés ne essék, nem védem szerencsétlent, de ez benne van a pakliban. Egy ilyen sportmotorral nehéz lassan menni. Persze jöhetnek a reakciók, h az nem úgy van, mert Te szabályzod.. - erre azt tudom mondani, h ki kell próbálni egyszer. Pillanatok alatt 150-160-on van, mellesleg az üléspozíció is olyan, h felső testeddel a kormányon támaszkodsz, magyarán ahhoz h kényelmesebb legyen gyorsan kell" menni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz hossszú #23026 üzenetére
Azért ezeken elgondolkodom sokszor...
Sokat motorozom, totál védtelen vagyok, mi van ha ilyen drogos fsz engem kap telibe...
Sitteljék le a francba jó pár évre."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mezis
félisten
válasz hossszú #23026 üzenetére
Szerintem egy drogfüggőnek be kellene vonni a jogosítványát mindaddig, amíg nem lesz tiszta.
(Alkoholistának ugyanúgy.) De még azelőtt, mielőtt balesetet okoz. Ezeknek a szereknek a hatása közismert, az is tudott, hogy ilyen súlyos esetekben nem tud a szer nélkül élni a szerencsétlen beteg. Ezt is be kell sorolni azon betegségek közé, amivel nem lehet vezetni, operálni,...Nem lenne szabad addig várni, amíg tragédiát okoz.
(Az 50-es években nagyon hamar megtanulták az emberek, hogy nem szabad azzal védekezni, hogy részeg volt, azért beszélt össze-vissza, szidta a rendszert. Erre az ítélkezők azt mondták, hogy piásan őszinte csak igazán az ember és duplán szabták ki a büntetést.)
[ Szerkesztve ]
mezis
-
Calogero
addikt
válasz lujó55 #23027 üzenetére
Most már mindkettőért járhat dutyi.
De az ittas vezetés bűntette még mindig súlyosabb mint a bódult vezetés büntette.
Itt még fent áll kábítószer való visszaéllés büntette/vétsége esete és a halál okozó közúti baleset büntette is.De ha nem is kap letöltendő börtön, így is milliós összeg lesz a pénzbüntetés, amit ha nem fizet akkor is megy a börtönbe.
-
lujó55
addikt
Ma reggel hallgattam a Kossuthon, hogy milyen felelőtlenek akik mobiltelefonálnak a kocsiban és hogy még szigorúbban kéne fellépni. Már mindenféle technikai megoldást kitaláltak, hogy a mobilt így meg úgy blokkolni, a fejemet fogtam. Mi van akkor, ha valaki eszik, dohányzik, fagyizik, teszvesz, pénzt számol, vagy csak a rádiót hangolja? Ezek mind olyan dolgok, ami egy kezet legalább inaktivál a vezetés közben és a tekintetet is elvonja a figyeléstől. Erről senki nem beszélt.
-
lujó55
addikt
válasz hossszú #23026 üzenetére
Ha van egy jó ügyvédje akkor sajnos nem jelent semmit.
Emlékszem amikor az a na, hogy is hívják? Zenész csávókám aki elütötte a rendőrt és az ügyvédje azzal védekezett, hogy kábítoszer hatása alatt állt.
Nem tagadták a drogfogyasztást, hanem ezzel védekeztek! Na?
Ha alkoholos befolyás lett volna, akkor egyből dutyi. De a drog, az csak szenvedélybetegség. -
Calogero
addikt
Már megint egy állat miatt nem ér haza valaki a családjához
Egy Renault Master dobozos autó egyfolytában előzött egy kamionokból álló autóssort, amikor a szemből érkező, szabályosan közlekedő Opel Corsával frontálisan összeütközött. Az ütközés után a balesetet okozó Renault mintegy 25 métert tolta vissza az Opelt. A Corsa vezetője az összeroncsolódott autóba beszorult, ezért a Miskolci Tűzoltóság munkatársait is a helyszínre hívták A kiérkező lánglovagok már csak a halott férfit tudták kiszedni az autóból. A Renault sofőrje súlyosan megsérült.
-
titán
-
#92415744
törölt tag
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Zozzant #22999 üzenetére
Igazából elég lúzer, egyszerűen szabálytalan leginkább, nem néztem végig a videót, de a kikerülések/előzések nagy részét egy jobb kocsival is meg lehetne csinálni... A Moto GP -be ez alapján nem vennék be, nem beszélve arról, hogy sokszor feleslegesen billegteti a motort... A fejkamera képe a valóságosnál gyorsabbnak mutatja szvsz a motort... Az egykerekezéseken meg szerintem komolyabb motoros csak röhögne.....
A gondolkodásmódja sok magyar autósra, motorosra is jellemző, legfeljebb ők nem merik bevállalni az ilyen sorozatos szabálytalanságokat.... egyszer-egyszer előznek csak kocsisort a szembesávban.... A valódi vagányság az lenne, ha mindezt a KRESZ keretei között produkálná......Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
dragonfx
veterán
válasz Calogero #23001 üzenetére
valószínű 50nel ment.hát egy öngyilkosjelölttel kevesebb aki veszélyeztethet az uton kishazánkban.
kezdem egyre jobban megérteni miért utlják egyeseka motorosokat, bicajosokat, autos szemmel.főleg pesten.borzalmas amit cisnálnak.még a gyalogosokat is túlteszik.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#92415744
törölt tag
válasz lujó55 #23008 üzenetére
Hajaj de vannak...
Az a baj, már nem is nagyon kell kutakodni utánuk, szerintem már egy 6 éves gyerek is könnyen rátalálna. Amióta vannak a kamerás mobiltelefonok, azóta....hát elég érdekes dolgok mennek. Múltkor beleakadtam egy ilyen oldalba, azóta ezzel szadizom magam, hogy néha felnézek oda, mit töltöttek fel épp. Jellemző bizonyos országokra, ha történik egy közúti baleset, akkor nem segítenek a szerencsétlennek, hanem nekiállnak videózni. Itt Magyarországon ez úgy látszik még nem megy, a lánglovagokon láttam olyan fotót, amikor körbetakarják a tűzoltók az áldozatot, nehogy kegyeletsértési problémák legyenek....bezzeg Kínában, meg Brazíliában, Afrikában....
Amióta láttam ezeket az oldalakat, lassan már nem merek kimenni az útra, és elkezdtem gondolkodni, honnan tudnék egy kiselejtezett tankot venni. -
lorcsi
veterán
eladó: vadi új soundcore motion+
-
lujó55
addikt
válasz Zozzant #22999 üzenetére
Hú, de sietős volt.
Amúgy nagyon összetörik a kocsi, ha az oldalába beszáll egy ilyen motor? Olyan óvatosan kanyarodtak azok akik a zöldnél haladtak, mintha direkt vigyáztak volna a motoros elvtársra. Még a teherautós is. Simán rá kellett volna húzni a kormányt.
A másik jó játék lett volna egy vékony 1-es damilt kihúzni. Akkor a rokonság pakolgathatta volna a fejét a koporsóban. -
rien
senior tag
válasz Zozzant #22999 üzenetére
Az nagyon kemény videó ami a hozzászólások között van (perpill utolsó hsz LuiG8-tól).
Nem sért ez emberi jogokat? Basszus mutatják az igazolványát is az egyiknek, legalább ezt ne tették volna----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
lujó55
addikt
Na, a múltkor jól elkiabáltam magam, hogy a Csabai kapu úgy van forgalomirányítva, hogy a zöldhullámért 65-tel kell küzdeni (Miskolc). Ma reggel átállítottak mindent. Most 30-cal kell menni, hogy pont elérjem a lámpákat. Lehet, már a deres útra készülnek?
-
lujó55
addikt
Az a legszomorúbb, hogy ártatlanok kerülnek kórházba, vagy halnak meg mások felelőtlensége miatt.
-
Calogero
addikt
válasz Zozzant #22999 üzenetére
Neki nem sikerült
A Hajdú Online eddigi információi szerint a motoros a Kassai út felől érkezett, mikor eddig ismeretlen ok miatt elvesztette uralmát a járműve felett és lehaladt az útról, ahol először egy közlekedési táblát döntött ki, majd egy fának ütközött. Az ütközés akkora volt, hogy a fa törzse kettérepedt. A helyszínre érkező mentősök már nem tudtak segíteni a motoroson
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest