Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz #92415744 #22358 üzenetére
én meg alig tudtam megállni, azt hittem mind a kettőbe belemegyek.
Tényleg nem ártana módosíttatni azt a törvényt, hogy nem elég a csak írni olvasni tudás a jogsi megszerzéséhez.Na igen, akkor talán te is értelmezni tudnád a KRESZ 27. §-át a követési távolságról.
27. § (1) Járművel másik járművet csak olyan távolságban szabad követni, amely elegendő ahhoz, hogy az elöl haladó jármű mögött - ennek hirtelen fékezése esetében is - meg lehessen állni. -
Khelben
nagyúr
válasz #92415744 #23036 üzenetére
Érdekes, nekem nem gond lassan menni, pedig nem épp alulmotorizált az autóm. Még 30-cal is tud menni, ha épp az kell.
Én amúgy utálom a motorosokat két dolog miatt: a hangjuk (pedig motorra a műszaki csak 90 decibelt enged max hangerőnek, autónak 100-at), és az a felfogás, hogy ha jön egy motor, akkor az autós számítson rá, hogy nem a megengedettel jön, hanem gyorsabban. Ezt több motoros is kifejtette már nekem, és rettentően csodálkoztak a nem épp szalonképes válaszomon.
A te gondolatmenetedet követve meg mindenkinek elektromos golfautóval kellene járnia, azzal nem lépné túl a megengedett sebességet. Az a gond, hogy a mai magyar közlekedésben az erős motor ugyanúgy a biztonságot szolgálja, mint a légzsákok. Amikor előzöd a 100lovas kisautóban ülő frusztrált látens suzukist, az meg rádgyorsít, mert miért ne, akkor nem mindegy, hogy 100 vagy 150, esetleg 200 lóerőt tudsz mozgósítani a meneküléshez.[ Szerkesztve ]
-
#92415744
törölt tag
válasz #92415744 #23496 üzenetére
Na ja, bocsi mindenkitől, lehet, nem volt jó ötlet ezt lassan 2011-ben ide beírni.
Amúgy van rajta katalizátor. Teljesen le van tekerve a füst csavar, bár lehet, még így is kinyom rajta néha egy nagy fekete felhőt, csak nem látom.
Ez már szám szerint a 11. dízel vackom, magam szerelem mindegyiket, már beregisztráltam majdnem a létező össz. fórumra(Fiat, Opel, Ford, Peugeot, stb) csak azokat olvasom ott, hogy mennyit szívnak a mai(1996-tól kb) herkentyűkkel. És ezen akadok ki, hogy a magyar emberke egy fél életre szerződést köt egy bankkal, hogy fizetgesse a törlesztőket x időn keresztül, és akkor nem csak a bankkal köt szerződést, hanem az adott autógyárral is, mert mennek sorba tönkre az x százezer nagyságrendű alkatrészek. Már amelyiken pl. A Népítéletet szoktam nézegetni.
Csak tényleg bosszantó, hogy ha az embernek már nem egy olyan autó van a ... alatt, akkor már nincs helye az úton.
No lépek inkább, bocs mégegyszer az érintettektől. -
lujó55
őstag
válasz #92415744 #23505 üzenetére
Nem lehet a két dolgot egy lapon említeni.
A mai autógyártás nem arról szól, mint korábban. Ma nem az az elsődleges cél, hogy a nép igényeit kielégítsük, hanem az, hogy a kapitalista minél több profitot tegyen zsebre. Egyre kevesebb anyagot használnak, helyette mindenféle biztonságtechnikai dolog kerül beépítésre. Ezért van az, hogy ami korábban acél volt, az most műanyag, stb.
Az új kocsi vásárlás óriási cumi, de lelket nyugtató. Elviszed a kötelező szervízre, felnyitják motorháztetőt, computer diagnosztika 10 perc, 40k forint, vagy több, ha számlát is kérsz. Amíg régen a 100-as Skodában a gyujtáselosztót kézzel bütyköltük, ma már semmit nem tudsz megoldani, mert nyomtatott áramkört és chipet nem tudsz csinálni.
Tegnap engem is állandóan előzgetett Gyöngyösig egy Volvós. Nem értettem mi a baja. 120-ra beálltam, ő megelőzött majd visszaállt 115-re. Pf, de idegesítő volt. Ezt csinálta folyamatosan. -
Bubu79
addikt
válasz #92415744 #23496 üzenetére
1,7d 170-et? Milyen lejtőn? Olyanon, mint a Grand Canyon lankái?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz #92415744 #23496 üzenetére
Akinek penge verdája van, annak nem lesz ideje elolvasni a feliratot a századmásodpercek alatt, miközben elsuhan melletted.....
lujó55: a kapitalizmusban sohasem volt cél a nép igényeinek kielégítése...
Az utolsó ilyen céllal épített kocsikból fut még néhány Dacia és aránylag nem túl sok Lada. Trabant Wartburg és Moszkvics már igen ritkán látható....[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Khelben
nagyúr
válasz #92415744 #23566 üzenetére
Ezt akkor minden 90es évek előtti kisautóhoz kötelezővé tehetnéd. De ennyi erővel bármelyik másfél tonna alatti autó mellé tegyék oda a cetlit, hogy "guruló koporsó", nem?
Asszem én is hisztis öreglánnyá változnék, ha valami barom behorpasztaná a kocsimat. Csak én kicsit erősebb vagyok egy hisztis öreglánynál, szóval nem járna jól az illető, retiküllel qrva nagyot tudok ütni
[ Szerkesztve ]
-
lujó55
őstag
válasz #92415744 #23566 üzenetére
Most ez komoly?
Egy kicsit kételkedek abban, hogy 150 kiló alatt így leült a felfüggesztés. Mikor fiatalok voltunk, egy KISZes "bulin" ( ) egy Trabit megterheltünk ahányan voltunk, még a tetőn is ültek ketten, semmi baja nem volt.
Amúgy meg nem értem, hogy tudott egyáltalán hozzáérni más tulajdonához. Amikor én parkoló kocsik között megyek el, még arra is vigyázok, nehogy a kabátom cipzárja hozzáérjen a kasztnihoz. -
félisten
válasz #92415744 #23566 üzenetére
Az eladonak miert kellene ehhez ertenie? Ha mar ezt az oldalt feszegetjuk, akkor a gyarnak kellene tudatni a vevovel, hogy a legkisebb balasetbe is belehalhat, mert alufoliabol van a kocsi, de a sajat termeket csak nem fogja lehuzni.
Eleve olyan szabalyzas kellene, hogy amelyik nem teljesiti mondjuk az euro ncap 5 csillagot (csak mondtam egy peldat), azt a kocsit nem lehet forgalomba helyezni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen