Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • granini

    őstag

    válasz Gorneck #71402 üzenetére

    Erre lehetne megoldas a forradalmian zseanialis HP fuggo sebzes.. tehathogy amennyi %-a hianyzik a life-nak, annyival lesz kevesbe hatekony a bevitt sebzes.. es ezt alkalmaznam playerre es GR bossra is.. szoval amig full HP-n vagy addig 100%-ot sebzel, ha meg 50%-on akkor az amugy bevitt "volna" sebzesednek az 50%-at.. hophophop..

    Es akkor a GR boss fight ugy nezne ki hogy az elejen bruttyo nehez volna, aztan ahogy szepen utod rola lefele a HP-t ugy kezd neki is egyre kevesbe hatekony lenni a sebzese.. es akkor nem az van hogy a bossfight teljes ideje alatt allsz a fosban es haldokolsz, hanem eleinte bazira sebez pl a ghom fingja meg a zoltun forgoszele, aztan egy ido utan egyre kevesbe..

    Ilyen "tukor-progressziv" rendszerre gondolok.. :)

    <CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés