Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
-
-
pogi1
tag
"A saját router IP-jére (192.168.0.X) port forward 1-65535 TCP/UDP-re gondolsz?"
Igen erre.Kifejtenéd bővebben?
-
anglergab
addikt
-
cof
veterán
@ish4d0w
Oké, az üzleti az más kategória.
@szabogabor10
Nálam nincs TV-n se. 120 csatorna van összesen.
Az OTT-ről sajnos semmi infónk nincs, csak találgatás, hogy h264 vagy 5, és a bitrátáról sem. Fene tudja milyen képjavító mechanizmusokat alkalmaznak, egy tiszta független stream-ben lenne jó megnézni.
HorizonGO is 1024x576 h264, aztán mégis elég rossz minőségű a kép.
@anglergab
Közben bedobtam egy kodek infó képet, lemaradt.
-
-
cof
veterán
Volt már téma sokszor a VTV vs DVB-C minőség főleg SD csatornák terén. Most tesztelgettem kicsit a rendszert, és azt tapasztalom, hogy a Diginél DVB-C-n amiből van HD ott nincs SD kivéve közszolgák. És, hogy itt az SD csatornák is már h264 nem MPEG2, csináltam UPC és Digi irányból is felvételt, akit érdekel összehasonlíthassa a minőséget.
A fájl méret az egyből feltűnő lehet, 3x több sávszélesség kell az MPEG2-nek, nem tudok dönteni, talán mint ha az UPC képe egy hangyányival szebb lenne. Reklámot nem tudtam elkapni most.
Teszt alany a Spektrum Home, ebből csak SD van mind kettő szolgáltatónál és UPC-nél sem kódolt.
Kodek infók: [kép]
-
1000/40 lenne... de!
1270-et nem lehet elérni. 3x próbáltam felhívni őket, mikor létrejön a kapcsolat foglaltat jelez. Ezért Google az egyik leghatékonyabb barátom, így segítségemre volt ezúttal is, felhívtam a hajdúszoboszlói Vodafone üzletet, hogy a Vodafone oldala szerint, az ő címükön az Isonzón elérhető a 1000-es net, és meg tudják e erősíteni!
Azt mondták, hogy sajnos nem, még az 500-as csomag van Hajdúszoboszlón! Mondjuk engem csak a 22 helyett 40 miatt érdekelt volna, meg előzetes finomkodás volt, mert a spéci ügyfélmegtartós csomagomat nem igen áldoznám be... a terv ez legyen, még ideér a Telekom optika
Pedig ott 1000/1000 lesz
-
balage06
tag
Amúgy ez hihetetlen, 11.-e a számlázási ciklus vége, azóta azt írja, hogy "számlája 1-2 napon belül letölthető", lassan a befizetési határidő is lejár.
-
-
anglergab
addikt
válasz
DraXoN #95769 üzenetére
Ez egy Philips univerzális távirányító, ami UPC-nek van brand-elve. Alapértelmezetten a Philips/Samsung infra kódolást használja. Ezért a TV gomb konfigurálás nélkül vezérli a Samsung TV-ket. Állítólag át lehet konfigurálni a mikrovezérlőjét, hogy más szabvány szerint küldje a TV-s infra jeleket.
Azt nem tudom, hogy a mediabox részt át lehet-e konfigurálni titkos kóddal.
A Help gombból lett a Műsorvisszanéző gomb (csak a felirat változott), de az csak a mediabox-szal működik. -
pogi1
tag
Sziasztok!Kéne csinálni az összefoglalóban egy írást arról hogyha valaki routert is használ az új 1000-es Arris mellett hogy tudja mindkettőt egyszerre használni.Gondolok itt Scoobyte leírására csak bővebben szájbarágósan hogy mindenki még a laikusok is megértsék.Előre is köszi.
-
kezo0
addikt
válasz
DraXoN #95769 üzenetére
Ah, értem, hát ez nekem új. Azt tudtam innen a fórumról, hogy a Horizon (Kaon) boxhoz kétféle távirányítót is kiadtak, és az újabb verziójúval valami rejtélyes oknál fogva gyorsabban vezérelhető az a box.
De azt nem tudtam, hogy ez a távirányító nem jó a Cisco boxhoz.
Egyébként az általad linkelt oldal fotói alapján a kétféle táv között nem csak a help gomb műsorvisszanézőre cserélődése a különbség, hanem az is, hogy jól láthatóan máshogy „kunkorodnak” lefelé a távirányítók végei.Ugyanakkor megjegyezném, hogy nálam pl. olyan távirányító van a Ciscohoz, amelyen ugyan még help gomb van, viszont olyan a két vége, mint itt a jobb oldali képen látható (ami a kép szerint a műsorvisszanéző gombos).
Na, erre varrjunk gombot. -
DraXoN
addikt
nem.. nem az a baj..
teljesen új távirányítót kaptunk, elem csak mellé volt csomagolva (alapból benne se volt).A gond.
2 féle távirányító van.
Van egy azonos kinézetű "újabb" ami csak a horizonos dobozhokhoz jó, és van egy régebbi.. a legegyszerűbben megkölünböztetni úgy lehet, hogy a régebbin más az egyik gomb a horizonos távirányítóhoz képest.
Sajnos erre csak most jöttem rá [ez az oldal segített benne].
Ez a távirányító nem lesz jó ehhez a régebbi mediaboxhoz. Nekünk még a [?help] változatos kell.De szerintem ezt még bent se tudják a vodafonnál csak "kiadtak egy távirányítót a másik helyett", hogy esetleg 2 féléjük van.
-
kezo0
addikt
-
base-soft
lelkes újonc
@anglergab
@vargalex
@kabelmania27Az elállási jog gyakorlása nem ilyen helyzetre való. A szolgáltató továbbra is kínálja ezt a szolgáltatást a szolgáltatási területen, én meg akarom ezt.
Kisebb szolgáltatási csomagra váltási akaratom pedig nincs. Ilyen szerződésmódosítási ajánlatom nincsen a szolgáltató felé. Ha van ilyen módosítási szándéka a szolgáltatónak, majd közli annak részleteit és akkor dönthetek erről. Amúgy meg a" hűségidő " is kétpolúsú feltétel, mind a két felet kötelezi.
Leginkább a kötbér alkalmazása fekszik erre a helyzetre. Melynek összege a két szolgáltatás (500/1000 net) közötti érték különbözet.
Egyenlőre újabb hibajeggyel ösztökélem őket, hogy a korábbi XY iktatószámú hibajegyre böffentsenek valamit jogszabályi kötelezettségeikbe foglaltak szerint.
-
MadMancs
veterán
válasz
anglergab #95760 üzenetére
Köszönöm. Megnézem majd ( most asszony nyakonvágna ha film közben szórakoznék
) . De szerintem ott bukik a történhet, hogy (marmint amire nekem lenne szűkségem) hogy telefon van egy hálózat most mindegy hogy wifi vagy mobilnet, plusz a teló létrehoz mégegyet amire a TV csatlakozik. És a 2 halózat közt nincs átjárás. Persze ha én osztom amire tv és egy masik teló csatlakozik úgy már oké.
De ez itt már nagyon off szerintem. -
anglergab
addikt
válasz
MadMancs #95755 üzenetére
Most megnéztem, le tudom osztani wifin a CB saját wifijét.
Ha a kliensek nem látják egymást, akkor izolálja a telefon a wifi klienseit, ez is szokatlan, nálam látják egymást.
Azt ellenőrizd, hogy a kliensek IP címei biztos azonos alhálózaton vannak. Illetve a telefonon leosztott wifi és az eredeti wifi (amit leoszt a telefon) kliensei természetesen nem látják egymást, ha nincs static route beállítva (eltérő hálózaton vannak, route-olni kell a hálózatok között). -
-
MadMancs
veterán
válasz
anglergab #95754 üzenetére
2,4 et egyedül a nyomtatóm használ mert csak azt tudja. Telóm tud (A50) 2,4 és 5Ghz en is osztani. Mindkettőnél ezt írja ha sajat wifit akarok osztani. Anyumnál simán oszt 5Ghz netet is, igaz ott CB csak modem, saját router van.
Egyébként azon a szinten vagyok hogy kivágom CB az ablakon. Csak az a baj sokba kerülne.
Most net megjavul , csak CB kergült meg mint mostanában napi minimum 2x. 5Ghz megszűnik létezni, nem is látszik a hálózat. Restart (van amikot 2) megoldja de marha idegesítő. 2,4-et szórja továbbra is olyankor. -
peter303
tag
-
^Boss
őstag
Sziasztok!
ezer eve upc elofizeto vagyok, jelenleg egy mar nem huseges “telefonon kialkudott” csomagom van. (Legnagyobb tv, 500as net, hbo, stb).
kerdeseim:
- van e meg ugyfelmegtarto alkudozas telefonon? Most kotottek be az utcaba a t optikat.
- ha igen, mik a tapasztalatok a vodafone-os uj idokbol?
- a mediaboxom meg regi cisco, ami tudott felvenni. Az uj vodafone-os box mit tud?
- van egy mediacard-os tv-m is, nem igazan lattam, hogy ezert most is meg kulon dijat szamitanak-e fel...? (Egyaltalan nem lattam a voda oldalan 2. 3. tv-rol infot...)elore is nagyon koszi a valaszokat! -
DraXoN
addikt
sziasztok a következő a gondom:
Adott egy "régi fajta" még Thomson DVR egység (felvevős).
Távirányító lett cseréltetve ma rajta (ez már a 3. amit "elfogyasztana").
A gond, hogy ez a távirányító a Samsung tévét egyből kezelte, de egyáltalán nem akarja vezérelni a médiaboxot.. telefonon próbáltam hívni a UPC (vodafone) ügyfélszolgálatát, kb. fél óra után kapcsolt valakit (egy borzalmas minőségű vonalon, hatalmas alapzaj, igen halk hang).. de érdemileg NEM TUDOT segíteni senki... abban maradtunk hívjam hétköznap.. de ilyen rossz minőségű vonalatat nem akarok hívni mégegyszer ha nem muszáj (nagyon nem).
Hogy tudnám összepárosítani a cserélt távirányítót a Thomson DVR egységgel? (most csak az előlapon levő pár gombbal vezérlehető a mediabox.. már ami funkció rajta keresztül elérhető).
-
petne
őstag
Sziasztok!
Sajnálatos módon a Cisco felvevős stb megadta magát, bekapcsoláskor a led felvillan és kész. Hétfőn jönnek ki.
Aggódom, hogy mire tudják cserélni, ilyen valószínűleg már nincsen nekik. A Horizont nem szeretném, akkor marad a Vodafone tv.
Van valakinek tapasztalata? -
MadMancs
veterán
válasz
anglergab #95736 üzenetére
Lefelé -8 -9 x8 felfé 54 x2
Mondta is nő hogy van valami gond, már rajta vannak a dolgon. Azt lehet 1 idejüleg CB is megmakkant. Elvileg jön sms ha összekapták magukat. Egyebként pont reggel néztem rá hogy milyen szépen müködik már másfél hónapja. -5 -7 x16 volt a le és 41 - 46 x6 a fel. Kár volt megdicsérni magamban.
Közben mondjuk visszaváltottam mobilnetre. Wifi ChromeCast miatt kellett volna, de rájöttem hiába lóg tv és teló is Wi-Free n attól még nem látják egymást. Ez nondjuk logikus csak előbb cselekedtem mint gondolkodtam. -
anglergab
addikt
-
MadMancs
veterán
válasz
anglergab #95733 üzenetére
De csavarjunk még egyet. MAC és jelerősség alapján úgy tűnik saját CB hez csatlakozok Wi-Free. Felette 1el saját privát wifi, legfelül nyomtatóm.
1270 azt mondta egyébként tudnak hibáról, javitás folyamatban. De a lényeg hogy x jelerősségen CB hanyattvágja magát privát net és telefon terén, mig Wi-Free köszöni jól van. -
HellGreg
őstag
Sziasztok, milyen gyakran szokta a Vodafone frissíteni a TV-kínálatot? Szeretnék rendelni, de olyan siralmas a felhozatal, hogy még az az 1-2 értelmesebb darab is, ami kínálatban van, jelenleg nem elérhető.
-
MadMancs
veterán
-
anglergab
addikt
válasz
MadMancs #95726 üzenetére
A Wi-Free Service Flow-ja a CB modemben 50 Mbps le- és 5 Mbps feltöltés. Azaz 5x 10 Mbps le 1 Mbps fel egy modemen egyszerre. Úgy tűnik, ha egy eszköz csatlakozik, az is kihasználhatja a teljes sávszélességet, ha a szegmensben van elég szabad kapacitás. A Wi-Free prioritása lehet a legkisebb, azaz az kap utoljára sávszélességet a szegmensben.
Az 50 Mbps nem lassítja az 537.6 Mbps-es 500-as csomagot, azon felül megy. Mint az IP-s telefon és TV streamek.
A gyakorlatban 45 Mbps lehet a max., a wifi overheadje miatt. De ez már nagyon ideális eset. Inkább alig 20-30 Mbps, ha jó a jel.
Valószínűleg van egy max. sebesség, amit a Wi-Free használhat összesen egy szegmensben. Lehet, hogy ez 50 Mbps/szegmens. -
busman
veterán
Másnak is döglött minden? Állítólag központi hiba.
-
MadMancs
veterán
Sziasztok!
Wi-free nek mennyi most a hivatalos max sebessége? Én úgy tudtam 10/2. Most meglepődve tapasztaltam hogy azért kicsit több. Sajnos nálam megint összezuhantak jelszintek ( -9 ill 54 8/2 csatornával). -
amdboy
senior tag
válasz
hodostamas #95718 üzenetére
Nem
-
Alex889
csendes tag
válasz
kabelmania27 #95722 üzenetére
Köszi szépen a válaszokat, délután felmászom a padlásra, de arra emlékszem, hogy van berakva csillapító. Vegyem ki szerintetek?
-
Alex889
csendes tag
válasz
kabelmania27 #95694 üzenetére
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Digitális tv kártyát használok ès egy csomó adásnál azt írja ki, hogy kódolt csatorna. A másik tv-n mèdia box van, ott nincs ilyen gond. Más tapasztalt ilyet? Esetleg van rá megoldás?
-
-
LouiS22
veterán
válasz
picsirti #95708 üzenetére
Azért nem foglalkoznak tomppal, mert ha a végén ki is kell köhögniük a kötbért még az is aprópénz lesz ahhoz képest, mint amit el kellett volna költeni egy fejlesztésre/hibajavításra. Egy igen vastag tétel minden multi költségvetésében a bírság/egyéb ilyen kifizetés (értsd: panaszos ügyfél).
Kettő: ha szopatni akarják, akkor nem ismerik el a követelés jogosságát, azaz a kedves ügyfél forduljon bírósághoz. Azt pedig addig a percig, amíg meg nem nyeri a pert, neki kell finanszíroznia.
Egyedül akkor foglalkoznának vele érdemben, ha találna egy olyan tévécsatornát/újságot/újságírót, aki azt mondja, hogy hú, ez sztori. Akkor viszonylag gyorsan rendeződne az ügy. De ez szvsz senki ingerküszöbét nem fogja megütni sem.
-
picsirti
tag
válasz
feketedini #95693 üzenetére
Üdv. Nálam is ez a(z egyik) probléma. A kijövő technikus szerint a bejövő jel rossz, zajos. Szintezni kellene a bejövő jelet, amire 08.06. óta nem nagyon hajlandóak.
Viszont szeretnek kötbért fizetni.
-
Livius
őstag
válasz
viktorhu #95688 üzenetére
Én eddig úgy látom, hogy amikor nagyon kínos a probléma, jobb a telefonos hibabejelentés. Ha írásban van bejelentve, akkor túl sok idejük van válaszolni, és annyi idő alatt kijogászkodnak meg találnak valami lepattintós dumát.
Telefonban valami egyszerű választ kell adniuk, és rövid az idő egy kamuzós válasz kigondolólására, tehát szerintem is, ha telefonon jelentette volna be a hibát, akkor már sokkal hamarabb borult volna a bili, és mehetne akár az MNHH panasz bejelentés vagy csomag visszalépés ha a Voda jófej és felajánlja, és ha még korrekt is az eddigi kötbér fizetés a bekötés óta eltelt időre is elindult volna már.
Aktív témák
- XPS 14 9440 14.5" FHD+ IPS Intel Ultra 7 155H 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- Harman Kardon AVR 171S erősítő és Harman Kardon HKTS 16BQ/230
- Sony MDS-S40 MiniDisc lejátszó és felvevő - 1990s
- Lenovo X60S Bios jelszavas 3 gyári töltő, esetleg dokkoló
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Akku: 92%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest