Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Gyöször #55783 üzenetére
Ne is mond.... kb 10 éve gondolkozunk azon ,hogy elköltözünk vidékre ( Siófok, Keszthely, Sopron). De sajnos munka/pénz kombó itt tart még minket. De szerintem ahogy a feleségem elmegy nyugdíjba (kb 9 éve) utána szerintem újra téma lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
válasz Gyöször #55778 üzenetére
Én is szoktam menni az úton néha ha megy is mellette bringaút mert sokszor ez utóbbi veszélyesebb (tele rutintalan, összevissza kacsázókkal).
Amúgy ha jól tudom tervben van valami kresz módosítás hogy sportoló kerékpárosnak nem kell kötelezően a bringautat használnia.Més que un club!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #55800 üzenetére
Ezt mondjuk sosem értettem, hogy az miért fáj nekik...
Ne mondja nekem hogy baromság meg több gondot okoz mint megold, mert két olyan szitut tudok fejből amikor baj hogy be vagy kötve: vízbe zuhanás és beltéri tűz
Mindkét esetben nem ezen fog múlni, higyjetek el nekem... Ahány ember hord magával poroltot és üvegtoro kalapácsot."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #55820 üzenetére
A '19-es Vitara villogtatja melyik üléssel van gondja és van is benne szenzor a két szélén.
A 20kg-os fiamra még nem jelez be hiába üll a gyerekülésben, az 52kg-os nejemre már bejelez. Ha "véletlenül kikötődik" egy öv, akkor azonnal sípol és villogtatja nekem is, de ha úgy indulok el hogy a nejem hátul nincsen bekötve akkor azonnal villogtatja melyik ülés és csipog is.Nem a balesetin, hanem amikor még az első diplomámat csináltam, akkor fiatal voltam és kellett a pénz, így főiskola mellett autómentősnek álltam... ma már tudom, hogy nem ez volt az évszázad ötlete... Láttam elég borzalmat ahhoz hogy tudjam mire képes egy légzsák. Mindenki azt hiszi az olyan mint egy lufi, hát egy frászt. Az utasoldalon a műszerfal alja 1mm-es acéllemezzel van megerősítve a kesztyűtartó felett, a lemez mögött lakik a légzsák, na amikor az kinyílik az acéllemezt kihajtogatja mint egy rózsát, akkor képzeld el mit csinál a bokáddal ha ott van. Egy mobilt ki tud lőni a hátsó szélvédőn ha ilyen ragacsos cuccal odateszed, pokoli ereje van, aki előtt nyílt már ki az nem felejti el egyhamar. A kormányból olyan erővel tud kinyílni hogy eltöri az orrodat ha a vállad nincsen az övben, úgyhogy az nem játék, az exemnek elég volt egyszer megmutatni milyen amikor valakinek leszakadt a lábfeje, többet nem tette fel a műszerfalra. A csajt pár héttel korábban én húztam ki a pasijával az M7-esen egy fejreállt roncsból, visszavarrták a lábfejeit, de járni nem tudott rajta még hónapokig. Az ő látványa elég volt hogy az excsajom is instant leszokjon róla...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
zsolt19900
őstag
válasz Gyöször #56081 üzenetére
ja, hogy van benne csak picike áhá okés, hát ez újdonság volt
mondjuk nekünk elcsukódik frankón, csak pl. nem úgy mint a régi autóm.... azon pl. mikor először megláttam azt sem tudtam, hogy mi az az aztán néztem utána, hogy mire is jó és hogy akkor onnan hallom azt a furcsa hangot, amit ugyancsak nem tudtam hova tenni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Brogyi
senior tag
válasz Gyöször #56079 üzenetére
Belső keringetés mellett mindig. Ha az ablakfűtés gombot megnyomod akkor automatán külsőre vált, és néhány másodperc alatt eltűnik. Ez tipikus user error. Egyébként én inkább törölgetek, mert katasztrofális büdös a városi forgalomban az előtted menő olajkályha, de mondhatok benzinest is, mert abból is dől a büdi.
-
2ozzmexy
aktív tag
-
válasz Gyöször #56100 üzenetére
A fátyolos réteget belülről szépen le kell törölni pl clin-es ronggyal, nagyon sokat tud segíteni.
Ha útközben vagy, akkor egy sima törlés is tökéletes.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
bigdigit
addikt
válasz Gyöször #56143 üzenetére
Hát jó valószínű a levegőszűrő i benne van csak én hagytam le.Néztem a linkelt Barta árakat ahhoz képest nem is sok bár nincs leírva mi tartozik bele.Nekem csak 35.000km van az autóban . Amit korábban írtam náluk így áll össze a kötelező 4 éves szerviz.Persze meg míg amit esetleg találnak majd.Az általuk mondott összeg műszaki vizsgával annyi mint a Barta sima éves szervize.Ráadásul nem ők csinálják a vizsgát hanem elviszik valahova.
-
Moleman
addikt
válasz Gyöször #56174 üzenetére
Én világ életemben 1000 ft-os Japanparts légszűrővel jártam minden autómmal, sose volt probléma velük. Most épp gyári méretű K&N-t használok elégedetten, sose fog megtérülni, de gondoltam kipróbálom. 8800 ft-os szűrőkkel szemben viszont hamar megtérül.
Ami a gyertyát illeti, a Mazdába is spéci kell elvileg a nagy sűrítés miatt, a gyáriból 11.668 ft lett volna egy darab. Boschból kaptam négyet ugyanennyiért (ugyanúgy iridiumos), gond nélkül teszik a dolgukat 3 éve.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz Gyöször #56306 üzenetére
60Ah exide 33610-61MA0
Azt vettem észre, ha töltőt leveszem az akksiról és hidegen indítok akkor nem emeli meg annyira a fordulatot, hanem szép alapjárat közel ketyeg. Ha 2 nap után ráindítok és nen töltöttem akkor magas fordulaton tartja. Valszeg nem a motor bemelegítése miatt, hanem az akksi miatt gondolkozik így, hogy gyorsan feltöltse.[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
blakey
titán
válasz Gyöször #56306 üzenetére
Az elmúlt 4,5 évben folyamatosan töltőre tetted ha állt 1-2-x napot? Még soha nem tettem töltőre az elmúlt 4,5 évben, mindig jól indul és igen, indításkor magas fordulaton (1000) indul aztán szépen lemegy (700-750). Nem látom, hogy most bármi baja lenne az akksinak. Hidegben is jól működik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
Brogyi
senior tag
válasz Gyöször #56306 üzenetére
Én ha veszek biztos nem ilyen "belevaló" akksival fogok próbálkozni, hátha nem működne a startstop az kész havaj lenne :-)
Ezzel a többieket megtéveszted, mert semmi köze ahhoz, hogy használod-e az SS-t. A parasztos akksi SS használat nélkül megdöglik egy év alatt, mert a többség nem használ csepptöltőt (én se). Mindezeken felül az SS nem a fő akksiról működik. Az új BM fogja megölni a parasztos akksit. A Fordnál már van tapasztalat. Nyilván nem márkaszervíztől kell vásárolni, de nagyon ajánlott a hasonló képességű akksi. Ha EFB akkor EFB, vagy AGM akkor AGM. Az teljesen midegy milyen márka, de ne a létra aljáról válasszatok.
Nálam volt még egy másik tünet az egérmozin. Amikor a kis akksi rásegít akkor a "battery"-től az "engine"-ig kék nyilacskák jelennek meg. Ezek nem jelentek meg bár a "battery" pálcikák mutatták, hogy működik. -
dethroner
veterán
-
Brogyi
senior tag
válasz Gyöször #56332 üzenetére
Gondoltam, de a megerősítés fontos. Köszi.
A BM tulajdonképpen a feszültségszabályozó program angol neve battery management. Azt a kis feszültséget nem hiszem hogy szeretni fogják az egyszerű akksik. Nálad nem lesz gond, megúszhatod a csepptöltés miatt.
Szerintem a központi egység kikapcsolja az SS-t fagypont alatt, és ilyen a tünet mikor hideg van. Nekem is csak most tünt fel. Az is igaz hideg tél régen volt itt a fővárosban. -
Promi
aktív tag
válasz Gyöször #56353 üzenetére
Bár nem tudom, de mintha azt hallottam volna, hogy ettől függetlenül ugyan úgy a bele való akksit kell rakni. Bár mindenki ott spórol ahol tud, én itt nem fogok. Amúgy én se használom, de bosszantó, hogy sehol nem lehet ki kapcsolni véglegesen, csak mókolással.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Gyöször #56353 üzenetére
nem tartom valami jó ötletnek, pusztán ezért kérdeztem
Elég sok évet követtem pl. a VAG csoportot és ott kifejezett hibalisták voltak akkor, mikor az autót nem tudtad feltanítani -megmondani neki- hogy "vettem beléd új agm akkut, kérlek e szerint töltsd és menedzseld a dolgokat ezután is.
Szóval én személy szerint nem javaslom eme spórolást, lehetséges karácsonyfával fogja díjazni az autó és többe fog kerülni a dolog a végére: nem belevaló akku eladása, belevaló megvétel/feltaníttatása stb. stb.
((Persze mindenkinek a saját döntése, azért sokszor elszörnyülködöm, hogy mondhatjuk a legkedvezőbben fenntartható és szervizelhető autómárkánál is ilyesmin gondolkodtok, gondolkodnak a tulajok))Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TommyY2
tag
válasz Gyöször #56332 üzenetére
Pusztán kíváncsiságból most én is megnéztem.
Teljesen hasonló, mint amit te is írtál. Tehát a lényeg, hogy a BMS rendszer folyamatosan szabályozza a töltést belátása szerint. És itt a lényeg: [link]
Én a legegyszerűbben, egy szivargyújtóba dugható fesz mérős adapterrel mértem.TommyY
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Gyöször #56374 üzenetére
Meg fogsz lepődni, de a hibrid swift nem a mostani nagy hibrid hullámmal jött, már 2017-ben is volt ilyen talicska. Az enyém is már több mint 2 éves. De visszatérve a kérdésre, nem tudom miért nem volt garis, lehet volt olyan bátor a tulaj mint azon személyek itt, akik azt mondják hülyeség hordani az éves szervizekre, mert úgyse lesz baja egy új suzukinak. Ki tudja, akár ez is lehetett, akár más oka volt, a lényeg, hogy emberünk azóta sárga tengeralattjárót nézeget a műszerfalon.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz Gyöször #56378 üzenetére
Volt a korai Swiftekből is egy hibrid változat, SHVS néven, azon szerintem még csak 3 év gari volt.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Gyöször #56380 üzenetére
persze, hogy hiba jól néznénk ki, ha egy felnyithatatlan (jó a párakiszökkenés végett van rajta egy picike nyílás) lámpatestben alapvetően jó dolog lenne a búrájának belső felére a LED hőjétől ráégett por/kosz, nem lenne hiba.
Persze-persze, tudjuk, hogy nem egy 2-3millás mátrixLED fényszóróról van szó, de nem is egy 20k-s Vanwezel utángyártott Passat fényszóróról (amiben hozzáteszem egy porszem nem volt, pedig az ugye nem felbonthatatlan)....
Persze jött a gyártól a "naaaagy-naaaaagy" hű és ha, hogy ilyenről még nem hallottak stb. stb. és hogy ötvenezer szögből fotózzuk, akkor menjünk vissza fotózza be a kereskedés is stb. stb. és végül nagykegyesen pozitív bírálatot kapott a garanciaigényünk. Ez persze akkor bosszantóbb hiba lenne, ha akkora kosz lenne a lámpatestben, ami a vetített képbe is már bele"foltoz" ezt a mostaninál bizonyos szögben sajnos látjuk, aztán majd kiderül hogy mi lesz ennek is a sorsa.
Részünkről minimum elvárható lenne, (alkatrész összeszerelést tekintve olyan technológiát megkövetelő hely/egység, melybe porszemnek/kosznak egyáltalán nem szabadna benne lennie, szóval pormentesség akár feltöltődést illetően esd védelem stb. stb.), hogy ilyen alkatrészhiba ne forduljon elő.Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
JSaN
addikt
válasz Gyöször #56438 üzenetére
Alaposan at neztuk a felszereltseg listat, a vezetes tamogato rendszerek, biztonsag, es kulonbozo szenzorok tekinteteben meg egyezik a GL+ és GLX. Egyetlen kulonbseg a GLX esten a 360° kamera. A sima GL-nel mar jelentosebb csonkolasok vannak.
Ennel az S-cross-nal a GL+ lesz a slager 2WD, 6MT, es ha valakinek nem kell 4wd, es automata akkor a 2022es varhato evet figyelembe veve a 6,5m jo ar.
Nekem fontosabb volt az automata es a 4wd mint a csillogo diszek, kisvarosok es falvak kozott ingazom majd napi szinten, havi 1-2 autopalyaval, ki fogom hasznalni.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
burgatshow
veterán
válasz Gyöször #56442 üzenetére
Nekem egy '21 októberi S-Cross GL+ van, abban már van tolatókamera meg adaptív tempomat, de parkolóradar nincs. Utóbbit elengedtem, az elejét látom, hátulra meg ott a kamera. Minimális szituban kellene a radar, de azokhoz meg nem olyan nagy a kocsi. A korábbi 5m körüli kombi kocsijaimnál viszont jó volt hogy volt, de oda a méret miatt szerintem indokolt is.
Viszont az új S-Cross-ban már a GL+-nál is bekerült a parkolóradar, ami szerintem így kissé érvényteleníti a GLX-t (ha csak tényleg nem kell a navi, a 9 colos média kijelző meg a 360-as kamera).
[ Szerkesztve ]
-
válasz Gyöször #56460 üzenetére
Vagy melege volt szilveszterkor.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
blakey
titán
válasz Gyöször #56479 üzenetére
Ez nem Magyarország, ne írjunk ekkora f@szságokat, te is én is és meg sokan mások is részesei és nem feltétlenül így cselekszünk, ez inkább egyes szervizek igénytelensége, ahol így állnak a dologhoz, azt a szervizt ott kell hagyni vagy megkérni, hogy gyári megoldást alkalmazzanak. Tévúton jártok ha azt hiszitek, hogy Angliában, a franciáknál vagy bárhol nyugatabbra nem történik ilyesmi, simán atb@xta egyik srácot a német autókereskedő és még vele akarta megfizettetni a nyilvánvalóan kereskedésben keletkezett hibát.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #56479 üzenetére
Ez nem az ország hibája, az embereké, akik lakják és tapsikolnak az ilyen megoldásoknak hogy "milyen elmés", "mily' leleményes", "de jó, olcsón megoldjuk amit a nagy autógyárak nem tudnak", stb.
Ne haragudj de ez a saját szerszámunk nyalogatása és még büszkék is vagyunk rá. Ez nettó igénytelenség, nem a márkaszervizé, hanem a vevőé aki így is megveszi. Tájékozatlanságból és tudatlanságból beleszalad, utána meg jön sírni hogy segítsünk neki. Sajnálom szegényt, mert az ember nem ezt várja a pénzéért, de értsétek már meg végre, nálad a lóvé, neked kell résen lenni hogy ne verjenek át, neki mindegy, ott áll az ajtóban még 5 madár koppasztásra várva...
Vágtál már csirkét, nem? Amint előkerül a lavor mindegyik menekül és fut el messzire, mi meg szépen rendezett sorokban állunk a szalon előtt maszkban mert kovidka van, csak nekünk nem a tollunkat tépkedik le, hanem a pénzünket veszik el... Nem mindegy neki kinek a pénze? Ha ez nem fizet majd fizet a következő. Próbálj már meg használtautóra alkudozni mostanság... Már két éve ez megy minden szalonban, kevesebb az autó mint amennyi a vevő, Marshall keresztnek is hívják ezt a gazdászok, leánykori nevén kereslet-kínálat görbe. A nepperek elfuserálták a renomájukat, senki sem bízik már meg bennük, inkább vesznek újat a szalonból akár hitelre is, csak ne a vödör csavart melegítse rájuk a nepper autó áron. Arról nem is beszélve hogy a ma 10 éves autókban is már olyan technika van, ami ha letérdel, akkor nagyon mélyen kell a zsebbe nyúlni. Prince motor csak hogy egy példát említsek, vagy N47-N57, PDTDI, TFFSI, dCi, CDTI, stb. ezek mind olyan motorok hogyha egy kis bizbasz elreped benne, mire észreveszed már kuka a motor és ha ehhez társul pár kopó alkatrész csere, esetleg bár rozsdapötty, akkor hip-hop az autó vételi ára a javítás.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
-
Moleman
addikt
válasz Gyöször #56487 üzenetére
A 20 éve véglegekig megbízhatónak titulált Nissannál történt olyan, hogy valaki egy olyan autót kapott, ami Hollandiában véletlenül beleesett a tengerbe kipakoláskor... Sebaj, Kelet-Európába jó lesz (azt nem tudom, hogy a kereskedő tudott-e róla).
Semmi nem látszott rajta, de a legváltozatosabb elektromos problémákat produkálta. Jó hosszú huzavona után kapott egy másikat. Azt meg gondolom rásózták egy másik szerencsétlenre.
Aktuális átlagbér-arányosan ez olyan, mintha most vennél egy 16 milliós autót, ami amúgy selejt. -
TommyY2
tag
válasz Gyöször #56516 üzenetére
Az enyém is hajszálra pont ennyi kisvárosi használatban, mivel ez is 4WD, azok pedig kb. 0.7l-rel esznek többet. Országúton kb. 6.6l normál tempóban.
Nálam nincs kihasználva a 4WD, de azért nagy élmény (főleg a sport fokozat) és megnyugtató (sokkal stabilabb az autó).
TommyY
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal