Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #56669 üzenetére
Én csak a bimmeről tudok nyilatkozni, abba egy szappanadagolóval kezdtem el belenyomni, de a felénél feladtam idegileg és inkább beledugtam egy csövet némi ronggyal és egy tölcsér segítségével öntöttem bele a maradékot.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #56680 üzenetére
Jónak jó, nem is kérdés, csak nem túl időhatékony... Ugye én decemberben birkóztam ezzel, jöttek a talajmenti fagyok és az autó alatt fekve pumpálgatni 40 percig nem vicces.
A derekam még mindig kisugárzó fájdalommal jelzi hogy a hidegben autószerelést vétózná ha tudna szólni, így most bosszút áll. Én se leszek fiatalabb na...
A difibe nem kellett sok folyadék, így az simán ment vele, de a ZF 8HP úgy nyelte az olajat mint AlkeszAladár reggelente a "rakétákat"... A váltó duplacseréje meg a difi olaj csere együtt felemésztett 8L folyadékot, azt szappanadagolóval pumpálja bele akinek 2 anyja van és mind vérszerinti...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz Gyöször #56696 üzenetére
Updatelni szeretném, elvileg 1890-es verzió Update amit kaptam (686+ MB) és holnap teszek egy próbát majd.
Suzuki Motor Corporation: Magyar Suzuki [Version 1890]
> License Terms 1890> Source code 1890SD kártyán ez van (nem bántom):
Az a 1890 verziós szoft. 2021.08. Havi (tehát újabb)
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
zsolt19900
őstag
válasz Gyöször #56696 üzenetére
azon gondolkozom, hogy még senki sem próbáltam -nagyonnemlegálisnembeszélünkróla- forrásból cserélgetni a térképfájlokat?
Látom fb hirdetésben is az egyik fószer hirdetését, hogy árulgatja stb. de gondolom aki jártas benne (igaz nem néztem meg még gépen, hogy milyen a mappafelépítése stb.) és olyan mint egy mezei "navi" Igo-ja, akkor simán régi térképfájlok töröl és újak feltesz nem?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TommyY2
tag
válasz Gyöször #56707 üzenetére
Korábban olvastam, hogy az újabb szoftverfrissítés jelentősen lassítja az amúgy se túl gyors SLDA-t.
Nekem nem véletlenül még mindig a 1870-es gyári SW van fent.
A 1880-as az egyéb nyelveken kívül nem tartalmazott semmi érdemlegeset.
A 1890 már tartalmaz jó néhány hibajavítást, erre érdemes lehet frissíteni. Aki megtette, legyen szíves írja meg, hogy szerinte lassabb lett-e a fejegység (vagy valami csoda folytán gyorsabb).
Egyébként régebben mindenki az SD frissítést ajánlotta, mivel sokkal gyorsabban lefutott, mint USB-ről.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
bigyo108
aktív tag
válasz Gyöször #55410 üzenetére
Sziasztok,
Fojtószelep ház tisztítás megvolt ( alapjárat betanítással ) .... semmi változás.
Adtam neki időt kb 1 hetet...semmi változás.
Ha jó idő van reggel semmi probléma ( +5 fok van alapárat )
Ha hideg van bukta ... ( -3 fok alapjárat ingatag be is fullad .....)
Viszont amióta megvolt a fojtószelep ház tísztítás .... probléma esetén már kapok hibakódot (P0171)
Jövőhéten megyek vissza szervízbe, este otthagyom a kocsit, remélem jó hideg lesz, másnap reggel élő adat dognosztikával fog indulni.A PC visszafelé MINDIG kompatibilis lesz,.... MINDENRE!! :)
-
dethroner
veterán
válasz Gyöször #56795 üzenetére
Ezzel az a gond, hogy nem én használok a világon egyedül ilyen kamerát, a youtube is tele van összehasonlító tesztekkel. Ennyire sehol nem ergyaszar ez a kamera mint nálam. Tehát biztos hogy a felbontás tökéletesen tudnia kellene. Ez inkább hardver gond.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Gyöször #56801 üzenetére
Nem is kell hogy onnan megállapítsd, elárulom milyen kártyát használok benne. [ilyet] Jó lesz, megfelel szerinted? De ha nemcsak fullba tolnád a kretént, és olvasnál, értelmeznél, akkor rájönnél hogy nem a felvétel folyamatosságával van gondom, hanem a képminőséggel. Sötét a kép, elvesznek a részletek, és ennek semmi köze az SD kártya sebességéhez.
Az írásod többi részére inkább nem reagálnék, mert még megkapnám a moderátortól a lecseszést. Arra kérnélek hogy az infantilis stílusoddal ne reagálj a hozzászólásaimra. Megígérem hogy én se írok neked többé, és kérlek te se tedd. Nagyon idegesítő vagy.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #57006 üzenetére
Jó volt nyáron, de circa augusztus óta az Astrán és az Aurison is fátyolosodik, a Vitara még tartja magát, a BMW-re nem pazaroltam belőle (ahhoz drága volt). Persze az esőt már egyik sem dobja, cserébe éjjeli ablaktörlözésnél jönnek a szivárványok mindegyik autón, a legborzalmasabb az Aurison, azon vállalhatatlan és ha jó szögből nézel bele akkor látszik hogy szines foltok vannak a szélvédőn.
Részemről leszerepelt, bár lehet túl hűvös volt amikor felvittem. A szekrény lett az új otthona és szerintem a következő megállója a kuka lesz..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
-
addikt
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #57053 üzenetére
Már kiveheted szerintem.
Pollenszűrőt cserélted előtte?
Úgy 20-40 percre szokták bent hagyni a szervizben, bár ez függ attól is "mekkora" a generátor (gondolom a kisebb teljesítményűnek több időre van szüksége), talán légköbméter lenne a megfelelő adat az idő pontos meghatározásához. Azért utána szellőztesd ki a kocsit..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
veterán
válasz Gyöször #57059 üzenetére
Gondolom 20 g/óra teljesítményű a generátor (nekem olyan van Aliról), ~ 10perc kell neki, én 20 percre állítom, közben járjon a klíma, belső keringetés.
Nem kell túlzásba vinni, agresszív anyag, évente 1x elég. (A saját autómban nem használom, helyette biocid klímabombát alkalmazok.)
Előtte érdemes kitakarítani, porszívózni az autót, illetve a felesleges kacatokat kipakolni.Köszönöm a múltkori helpet, cserébe egy lista az Ignis karbantartási anyag cikkszámokra: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
-
Chereiose
addikt
válasz Gyöször #57113 üzenetére
Na igen ez is a bajom, hogy ezt a fos műanyagot ha elkezdek neki esni akkor olyan is marad, es közben erősen kétlem, hogy megoldja, mert 1 éves az autó…Úgy meg nem szívesen tákolnám szét a kulcsot.
Holnap tesztelem a pótkulccsal, meglátjuk azzal is elkezdi-e.
[ Szerkesztve ]
-
hemaka
nagyúr
válasz Gyöször #57344 üzenetére
Az az auto amugy is vicces, azokkal a virsli vagy inkabb szekerre hajazo kerekekkel. Emlekszem a nagy handras volt odaig meg vissza erte. Hat ja bp-n belul ekoricalni okes, de mashova ne akarj azzal menni.. Minden nap van valami idiota, tegnapra egy fustot okado dizel opel jutott, olyan fustot csinalt amikor megelozott, el is vettem a gazt, mert le kellett engedni az ablakokat. 😂 Latszik nem kell muszaki, minden kotvany ronccsal kozlekednek mostansag.
-
slett27
addikt
válasz Gyöször #57413 üzenetére
Az is gyári méret volt amit linkeltem. Ami még hasznos lenne (szerintem az összefoglalóban is) a központi furat átmérő illetve csavar furat távolság.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
Moleman
addikt
válasz Gyöször #57459 üzenetére
Jók ezek a tréningek, csak rövidek. Voltam autóval is, robogóval is, nagymotorral is. Egyedül a nagymotoros 2 napos ért valamit, a többin nem sok újat mutattak, főleg, hogy előtte is tudtam vészfékezni.
Viszont ha van valami jó kis kanyargós útszakasz télen behavazva, ott sokat lehet tanulni. Csak ne legyen mellette árok, mert drága lesz, tapasztalat. Nem mondom, hogy megérte, de ott sokkal többet tanultam, mint bármilyen tréningen.
Akinek viszont új dolog a vészfékezés, a csúszkálás, annak mindenképpen nagyon hasznos, az asszonyt pl mindenképpen elvinném valami ilyesmire, ha lenne a közelben.
A forgalomban én akkor fejlődtem ugrásszerűen, mikor Pesten robogóztam 4 évig, a halálfélelem jó tréner. Azóta sokkal nyitottabb szemmel vezetek autót is, és sokkal jobban meg tudom jósolni mások viselkedését, főleg, ha az éppen hülyeség lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #57482 üzenetére
"A turbósomba sok városnál meg még hamarabb tenném (de nekem ez nem jellemző). Környezet károsító, de én így megyek biztosra."
Bocsánat hogy belevaú, de egy költői kérdést feltennék: Nem környezetkárosítóbb a várható élettartama felénél kukába dobni egy motort mint kétszerannyi motorolajat elhasználni ezidőalatt? Nem kötözködöm, csak kérdezem..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Moleman
addikt
válasz Gyöször #57580 üzenetére
Én értem, de mivel nem volt bekötve, téged fel fognak menteni, mert nem rajtad múlt. Az más kérdés, hogy pszichológiailag fel kell valahogy dolgozni, valószínűleg nekem sem menne könnyen, pedig egy érzéketlen állat vagyok.
De a pittyegés ezen továbbra sem segít. Attól, hogy pittyeg, az eszetlen nem fogja bekötni magát, és ugyanúgy fel kell mosni. És attól, hogy az enyém nem pittyeg, engem sose fog kelleni felmosni, mert nem indulok el öv nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #57587 üzenetére
Ez nem így működik, ha a paraszt nem köti be magát és kirepül a szélvédőn majd komoly kínok közepette távozik az élők sorából (mégha Te is okoztad a balesetet) a halálát nem tudják rád verni, mert büntetőeljárásban vizsgálják a sértetti közrehatás lehetőségét és ha ennek a vizsgálatnak az lesz az eredménye hogy bekötött övvel túlélte volna pár karcolással, akkor téged felmentenek ezen vád alól. Ez így működik, nem úgy van hogyha a saját hülyeségéből fűbe harap akkor is te vagy a hibás mert a környéken jártál...
De a lényeg hogy SOHA ismétlem SOHA semmilyen körülmények között nem javasolunk senkinek olyat nyíl fórumon hogy iktasson ki egy biztonsági funkciót. És ez nem csak neked szól, hanem MINDENKINEK, mert ha emiatt letilt a légzsák modul és nem nyílik ki a légzsákja akkor lesz sírás meg szájtörölgetés amikor 120-al csapódik az arca a kormánynak...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #57604 üzenetére
Azért írtam nehogy magadra vedd. Mindketten tudjuk hogyan folytatódik ez a téma (nem először jött már elő itt a topicban), jönnek a sztorik meg bekellkötni vs. nemkellbekötni. A mi (ha nem haragszol a többes szám miatt) álláspontunkat nem mi találtuk ki,nálunk sokkal okosabb és tapasztaltabb közlekedés biztonsági szakértők bizonyították hogy be kell kötni, pont. Így elejét vettem a téma folytatásának
Ha idegesít valakit hogy csipog, kösse be magát."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
-
addikt
-
racerx
őstag
válasz Gyöször #57969 üzenetére
Jaja, nagyjából semmit se jelent hogy mi van vagy nincs 1000 km-nél .Nálam is a szokásos Suzuki dolgok később jöttek elő (na a beázás az már mondjuk az elejétől, de hát az ilyen - nem gond megoldottam), műszerfal zörgés középről (kurva idegesítően), kb 1 év után - gumicsík megoldotta, kalaptartót elején orvosoltam, 1 évig jó, aztán megint előjött, most pár hónapja jó Ablak nyöszörgés , kb 2 év után, és csak a jobb első (ha arról beszélünk, hogy lehuzva vany ilyen nyöszörgő hangja kis több -kevesebb ideig, mintha még le vagy föl menne egy picit de nem engedi valami (először azt hittem hogy a beszerelt konfortmodul okozza, de aztán kiderült mindenkinek ilyen.). Amúgy semmi baj sincs vele . 4.8-at még megért három éve, de 8-9 ért biztos nem suzukit (minőséget) vennék...
-
burgatshow
veterán
válasz Gyöször #58487 üzenetére
21-es S-crossból hiányzik a menü, a könyve is csak úgy referál rá, hogy szak szervíz.
De ha el tudod kicsit értelmesebben magyarázni, hol keressem akkor teszek vele még egy próbát, de nekem a pálcikás nintendo lan change opció nem igazán értelmezhető (a szavakat értem).
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #58525 üzenetére
Alapvetően az inspekcio egy általános vizsgálat, bár ezt csak leirtak, szerintem egy szerelő sincs aki ezt megcsinalja, de tulajdonos sincsen aki évente egyszer beviszi " teljesen nézzétek át".
Ideális világ ez gömb tehenekkel...
Személy szerint én kerékcsere alkalmával át nézem a fékeket és a futóművet például, kopott fékbetétet vagy gömbfejet, kiszakadt szilentet, törött rugót, fékcsövet, stb. ilyesmit keresek, ha találok cserélem/cseréltetem amint van rá lehetőségem. Egy ilyen olajfojas mellett tuti nem mennék el, de a lényeg hogy a markaszerviz pecsét bekerült a cross szervizfüzetébe... Biztosan nem először hallod, de ne magadból indulj ki... az ilyen sztorik hallatán egyre kevésbé értékelem ha valaki úgy hirdeti a használt járművét hogy "végig markaszervizben vezetett szervizkönyv""...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...