Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz Gyöször #67973 üzenetére
Pénztárcámra nézve szuboptimális. Megvenni is, illetve mikor törik az autó, akkor sem nagy boldogság a milliós lámpatest. Insigniámba most tavasszal fogok venni új lámpákat, nem fogok vesződni a felújítással, kb. 110eft/db. És abban az autóban nem is feltünő a led, kb mindenki csodálkozik, h nem xenon, hanem sima halogén. Megy majd bele osram led.
Mindensetre én szemrebbenés nélkül beleteszem itthon azt a minőségi ledet, amivel ugyanaz az autó németben road legál. És le is műszakizik vele itthon.[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz Gyöször #68058 üzenetére
De, volt ilyen param, aztan belegondoltam, hogy ha a Cobra-t le tudtak kotni akkor a Suzuki csak nem lesz mar gond. Meg aztan a padot uzemelteto srac azt mondta, hogy nagyon hulyenek kell lenni, hogy ugy kosd le a kocsit, hogy leessen. Amugy siman a vono/vontato szemeknel kotottek le “csak”, hatul lancos racsnis feszitovel (videokon latszik), elol meg sima spaniferrel. De szelesebb volt a szalag mint az alkarom.
-
tboldi
nagyúr
válasz Gyöször #68059 üzenetére
Szívesen kilátogatnék mondjuk a Kakucsra (kezdésnek jó az is), erre jó volna egy dedikált ökörködős autó, de sajnos nem fér bele anyagilag, időben, helyben. Így marad az, hogy a hobbi és a daily driver egy járgányban találkozik, de azért utcán sem rossz, hogy egy-egy előzés hamarabb megvan.
Amúgy én 15 éves, 160k-et futott autóval voltam padon, és kibírta. Szerencsére a lekötözés is.
Bár ezzel volt egy kis anomália, az autó biztonsági berendezései bevágták a durcit, mivel a hátsó kerekek ABS szenzorai felől 0 fordulatot érzékelt, úgyhogy nem engedte áttenni magát dynamic módba, ahol nem korlátozza a teljesítményt. Viszont volt egy Insoric nevű kütyüjük, amit az egyik kerékre tapasztva az utcán lehet teljesítményt mérni, így jött ki a remap után ez.
A jövőben szeretném 200 póni és 300 nyúlmókus fölé vinni, ehhez viszont kelleni fog egy másik turbó, pl. a későbbi MiTók és Abarthok gyári Garrett GT1446-osa. A mostani IHI VL38 kb. 1,3 barnál kifúj, nem képes több levegőt benyomni, a másik viszont 1,6-1,7-et tud módosítatlanul.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Gyöször #68150 üzenetére
Korábban a rönőmban éveken át nem volt fűtés. Egyszer meguntam, vettem új radiátort, szerelő berakta, én meg a régit hazavittem játszani. Napokon keresztül öntögettem bele vízkőoldót, forralt vizet, 20%-os ecetet, sósavat, és ezek minden létező kombinációját. Hosszú munka volt, de a végén kitisztult. Viszont ezt csak leszedve, lavorban tudtam csinálni, beszerelve ez lehetetlen. Más kérdés hogy soha semmire nem használtam utána, csak lekötöttem vele magam, kíváncsi voltam mennyi szutyok van benne. Elképesztő mennyiségű mocsok jött ki.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
senior tag
válasz Gyöször #68198 üzenetére
Én egy ilyet vettem:
[link]
Ezt is csak azért mert a barátom Hyundai i40-ét kellett b@...tatni. Az off autóhoz van egy célszoft, az csak VAG specifikus, másra nem jó.
Ez meg meglepően jól műxik, ezzel néztem a Splash-t is. Szinte mindent(is) tud. A laptopomon van egy Win10 és egy 11. Az utóbbin élem az életem, a tízest meg kiheréltem nincs defender, tűzfal, frissítés, hálózat, és azon futnak a diagok. Egy darabig volt a diagra egy Win-es tábla, majd később egy kicsi laptop, de nyűg volt az a megoldás. Ritkán kellett, ha meg igen, többnyire töltögetni kellett őket használat előtt, h tudjam használni. Így meg csak induláskor meghatározom, h mi induljon, és minden ok. Sokkal kényelmesebb, egyszerűbb. Nem hiszek a kicsi OBD-s kütyükben mik telefonos appon keresztül használható.Joe
-
beef
őstag
válasz Gyöször #68198 üzenetére
Én ilyet: [link]
Meg ilyet: [link]
Az utóbbiból az AERMOTOR WIFI 1.5 verziót, na azt nem szabad
Szerintem itt is írtam már, bedugtam 100 méter után kormányszervó elment, kijelzőn karácsonyfa. Szerencsére eltávolítás után magához tért.
Az USB-s meg évekig volt folyamatosan rádugva, mert a központi egységet lecseréltem Androidosra és azon volt USB bemenet és tudtam használni a Torque-al. Mindig az volt kint a kijelzőn (hőfokok, egyebek). -
simonjoe
senior tag
válasz Gyöször #68240 üzenetére
Az a baj, h kicsit elszaladt a ló vele, a szerénysége elillant, a kinézete nekem sem tetszik, de ez szubjektív és legkevésbé fontos egy-egy műsora alatt. Én a Besenyei interjú alá beposztoltam, h "egy igazi felvidéki paraszt lettél". Nem szoktam, de annyira bicskanyitogató volt a stílusa. No, de nem vagyunk egyformák.
Joe
-
beef
őstag
-
-
-
szabonagyur
félisten
válasz Gyöször #68767 üzenetére
Allianz Full CASCO nekem is 180-190/év most, egyelőre ennyit megér. Amennyiszer koppant már nagy kavics a szélvédőn/lámpákon, egész hamar vissza hozhatja az árát.
Meg sokat játok olyan részen ahol számítani lehet állatokra is, tehát a vadkár is fontos nekem.Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
paolinho
őstag
-
-
addikt
válasz Gyöször #68823 üzenetére
És a többiek köszi a választ
Akkor visszaviszem, csináljanak vele valamit, mert zavaró. A kocsi az egyenesen megy, csak a kormány ferde. Bár nem értem, hogy lehet így egy kocsit kiengedni egy szervízből, mindegy
[ Szerkesztve ]
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
Qtya123
őstag
válasz Gyöször #68870 üzenetére
Én csak felszerelve, az agyon szabályoztattam tárcsát. Úgy ki vannak küszöbölve ezek a problémák.
Nem is a spórolás a lényeg, itt most nem arra reagáltam, hanem csak arra, hogy nincs ilyen, hogy egy tárcsa azért nem szabályozható, mert hűtött. Ha ne szabályozható egy tárcsa az nem ezért nem tehető meg.
-
racerx
őstag
válasz Gyöször #68877 üzenetére
Eleve a pollennek semmi köze a motor +7 éves garanciájához (de szerintem a 3 éves általánoshoz se - de már elmúlt ugyhogy ez hipotetikus feltételezés már), a levegő meg asszem 3 -év 45 ezer a periódus, én meg évete cseréltem 10 párezer km-ekkel. No meg a szervizkönnyv pecsételve vezetve van/ nincs semmi jelzés, arról hogy nem érne a garancia már semmit, mert ez meg az van. A gyertyákat épp ezért fogom ott cseréltetni, hiába kb 2x a szorzó árban, mert annak a maszek cseréje már gázosabb lenne a gar. szempontjából.
Persze hallottunk történeteket, erről a +7 éves garanciáról, ilyet is olyat is, de szerintem ez nem kizáró ok, és a szerviz se mondott semmi ilyet, nagyon nem agyalok rajta. -
slett27
addikt
válasz Gyöször #68903 üzenetére
"...de a béjembéket kivillogod a belsőből, ugye? " Ha nem buktam volna el két Fiat Bravo 2-őt (szervo off, 2db első féltengely, váltó felújítás, digit klíma rotty radiátor is ) akkor igen.
De most komolyan mennyiért lehet ezt így meghirdetni kb ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD