- Ravenswatch - Előrendelői előzetesen a Switch kiadás
- Half-Life - A G-Mant megszólaltató színész rejtélyes bejegyzéssel zárta az évet
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 15. nap: Hell Let Loose
- PlayStation Plus 2025 Essential - A januári lista
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 14. nap: Kingdom Come Deliverance
Új hozzászólás Aktív témák
-
wednesday
őstag
Ha nagyon ráérzel akkor mehet a Vetarán. Bár én normálon szoktam kezdeni, nem is a csaták miatt, hanem a térkép és a kutatás, fejlesztések a menedzselési lépések kiismerése miatt. Hogyan halad előre a cselekmény, mire kell figyelni stb.
Az első résznél is meg rá kellett érezni a műholdazásra.
Bár az első próbajátékot nem is muszáj végigjátszani, hanem csak annyit előreheladni, hogy ne érezzük magunkat újszülöttnek. Aztán lehet is kezdeni nehezebben.
Bár az tény, hogy úgy érezheti igazán magát az ember Commandernek, ha elsőre a váratlan húzásokkal, előre nem látható dolgokkal is megbírkózik. Egy parancsnoknak ez a dolga. Az biztos felemelő érzés lehet és alaposan megdolgoztat. Azért én ekkora X-COM Napoleon nem vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
válasz wednesday #95 üzenetére
Ez így viszont nagyon király.
Amikor már kezded kimasterelni a dolgot, akkor kezd igazán élvezetessé válni. Csak sokaknak nincs türelmük/eszük ehhez.
Veteranon kezdeni szerinted elmegy még? Nincs sok időm játszani az a probléma, szóval heti pár órában tudom csak vinni. Igaz X-COM:EU-ban és hasonló játékokra eléggé jól ráérzek. Gondolkozni taktikázni van idő.
Egyébként az teljesen átírja a szabályokat, ha nem lehet menteni és a döntések véglegesek. Régebbi XCOM játékokat is játszottam úgy, hogy csak 1 mentésem volt, és nem tölthettem vissza. Nehéz volt megálni, de sokkal feszesebb lett tőle a game. Eleve visszatöltéses játéknál nincs olyan, hogy veszett küldetés... EU-ban nem nagyon vesztettem soha embert. Ha jól rémlik veteránon toltam azt.
X-COM Apocalypse-ban volt így egy olyan küldetésem, ahol lemészárolták a csapatomat, épp hogy eltudtam menekülni. Sokkal életszagúbb lett az egész
[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
Szerintem nem lett annyival nehezebb, csak ki kell tapasztalni a dolgokat.
El kell fogadni, hogy az első végigjátszás az kb ismerkedés a játékkal, mechanikájával, taktikai lehetőségeivel. De pont ebben rejlik a nagy pozitívuma is, hogy több végigjátszás van benne egy alapból nem rövid játékkal. Ráadásul az új végigjátszások még élvezetesebbek lehetnek. Pont ez a kategória éri meg az árát szerintem.
Sokan Gears Of War módjára akarnak vele játszani. Előrelátás nélkül felküldi az embereket a fedezékhez és puffogtatás, mehet az akciómozi. Aztán ennyi és néznek, mint hal a szatyorba ha 1-2 db 70%-os lövésük mellé és nincs B-tervük.
Megoldható a dolog, azokkal a finomságokkal, amit te is részleteztél. Nem dísznek vannak különböző eszközeink.
-
gyga
senior tag
Nem tudom láttátok e már? tavasszal jön ki vmikor [ufo2extraterrestrials]
A kisebbség is számíít, teszkó.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz #45185024 #86 üzenetére
Nézd, én még csak casual gamer sem vagyok, pár játékot vagyok hajlandó játszani, Civ, ilyen-olyan Tycoon, CIM1-2 és XCOM.
Úgyhogy nem költözök vulkanikus szigetre.
Nyilván szívás, hogy adott körön belül meg kell oldani a feladatot, de ez pont azért van, hogy úgy válogassam össze a csapatomat, hogy az adott feladatra megfelelő legyen. Élből nem viszek mesterlövészt, mondjuk. A kétlábú robotra ráküldök egy drónt és két körre lekapcsolom, addig vidáman kinyírják a többiek, viszek pár gránátvetőt, az elég hasznos, ha kupacban van az ellenfél, plusz ha rossz helyen van az exit point, akkor arra is rádobok pár gránátot és szépen kijelölnek egy másik leszállóhelyet, ami talán kellemesebb.Senki sem mondta, hogy ez egy könnyű, kisujjból megoldható játék, pont az a lényeg, az ember roppant büszke magára, amikor megoldja a feladatot és nem marad ott senki. És igen, simán mellélőnek sokszor, de az alienek is mellélőnek, meg van amikor 30% esélyem van betalálni és mégis összejön, ráadásul egy critical shot olyan fegyóval, amiben van méreg is, úgyhogy egy idő után magától is elhullik az alien. Mindenre van megoldás, ha nem is kézenfekvő elsőre, bele kell ásnia magát az embernek a részletekbe, én Mimic Beacon nélkül már nem indulok el sehova, jó esetben kettőt is viszek, például.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
Ren Hoek
veterán
-
-
warcat
veterán
válasz #45185024 #86 üzenetére
Nem érted a játékmechanizmusokat a háttérben,és ahelyett,hogy ezzel a ténnyel tisztában lennél,és megtanulnád/kitapasztalnád/ellesnéd a trükköket (mástól ha máshogy nem megy,erre is használható a youtube),nyilván a játék szar
Ez olyasmi,mintha leszaroznál egy könyvet,mert nem tudsz olvasni.
EA: It's in the crate!
-
sz_abika
addikt
Nem mindenkinek való ez és ez így van jól
Remélem nem lesz ezzel a játékkal soha az, mint a Diablo 3al - addig ment a rinya a kazuár oldalról, míg egy 6 éves is vígan végigtud rajta sétálni...
PSN: xszabikax
-
#45185024
törölt tag
Engem nem érdekelnek a letoltheto tartalmak az alapjáték legyen játszhato
És ez a legkisebb nehézségi szinten Sem játszhato
A 8 meg 12 korrel ugy szivatnak mintha kotelezo lenne
12 korbe szabadits ki egy embert aki be van zárha hekkeld meg olj meg 12 ellenfelet koztuk oriás kétlábu robotot is ami onmagába 3 kor legalább ugy hogy odaérj a sniperekkel a menekitési pontra és senki ne halljon meg
HÁT PERSZEEEE
Tegnap abbahagytam egy fabatkát nem ér az egészHa ez korokre osztott játék akkor a kor az szent de ha én jovok és elso emberrel a kozelukbe megyek ISMÉT elveszi a kort jon a mozgás fázisuk és utána még lonek CSALÁS
Ezenkivul a 75 százalék az 4 bol 3 szor be kellene jonni jo ha négybol egyszer jon be
Meguntam hogy állandoan vissza kell toltogetni a játékot
Huzzon az osszes tesztelo meg programozo valami vulkanikus szigetre
Nagyon beteg a nehézségi szintje kizárolag MAZOKnak[ Szerkesztve ]
-
exec79
tag
hat ezt mindenki maga dontse el. En rohadtul utalom minden jatekban ha az "idovel" surgetnek (ettol nem lesz szamomra izgalmasabb, inkabb idegesitobb) ezert sem jatszok semmilyen racsing jatekot. Ha itt tobbszor is azert lesz fail egy fel oras map mert nem tudom az adott round alatt teljesiteni, akkor tuti hasznalni fogom. Nem kiloni teljesen, csak egy 50%-al megnovelni.
-
exec79
tag
csak utana neztem, parancsolj
http://www.nexusmods.com/xcom2/mods/searchresults/?src_order=1&src_sort=0&src_view=1&src_tab=1&src_name=time&src_language=0&src_cat=4&src_showadult=1&page=1&pUp=1
-
exec79
tag
szerencsere nagyon jol modolhato, biztos vagyok benne hogy par nap alatt kint lesz egy mod ami eltorli vagy meghoszabbitja a kuldetesre szant koridoket.
-
Ren Hoek
veterán
válasz Antonius1978 #69 üzenetére
Egyértelműen az Apocalypse volt a játék csúcsa Julian Gollop fő műve. Iszonyúan komplex részletes várossal. (Minden épület külön támadható, külön céggel, infrastruktúrával stb)
Maga a légi harc, a földi harc, bázisharc is sokkal részletesebb volt minden téren... és tényleg nagyon eltalálták a technológiákat.
Pont az Enemy Within előtt játszottam ki, és más világ volt még az... de az EW is bejött, főleg a DLC-vel. A mechákkal imádtam menni
Egyetlen bánatom az volt, hogy nagyon gyenge volt a kereskedelmi rész, a mikromenedzsment, és eléggé megvolt kötve a kezünk a kasztokkal.Tudom ez a régi UFO, de én szerettem a szabadságot, hogy inventoryba pakolhatok mindent, sőt a páncélokat részenként lehet összerakni. Tényleg mindent meg lehetett csinálni abban a játékban. Sőt mikor átjutottál az idegen dimenzióba, teljesen új játékélményt kaptál... az Endgame annyira nem jött be, de az egész vége nagyon állat volt és akkor még nem is pörgött ki a teleportáló cucc, meg az óriás épület méretű csápos valami amit lehoztak a városra....
-
MageRG
addikt
válasz Piszkos-Fred #78 üzenetére
Nem kell lesebezni, csak sokáig tart. Elég ha eléred hogy végig füstben álljon.
Ha saját embered áll füstben, annál is kúszik fel a szürke csík. Kivéve ha power armorban nyomod."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Hat siman lehet, hogy akkor en emlekszem rosszul, de nalam ugy remlik, hogy talan a medium sectoid hajok tisztjeinel (navigator, commander, stb.) volt small launcher (nem mindegyiknel, de emlekszem, hogy viccesen neztek ki a szines gomb alaku fegyverrel), amelyet aztan csak ki kellett kutatni (a bombat is bele) es mehetett a tomeges kabitas, ha szerencsenk volt.
Valaki egyszer meselte, hogy lehetett smoke granattal is elfogni elve ufokat, utolso korokben felholtra kellett loni oket sima kezdo fegyverrel (hogy ne haljon meg instant egy plazmatol), majd smoke granat, es mind control, ami miatt o nem tudott lepni (illetve, mi nem leptunk helyette), es koronkent sebzodott a fusttol, majd amikor osszesett, missionnak is vege lett es ment a "ketrecbe" a bazison. Sosem probaltam ki ezt a metodust, hozzateszem, csak megragadt valahogy a kreativitas .
-
BaLee
addikt
válasz Piszkos-Fred #74 üzenetére
Igen de az már csak a vége felé volt, azzal már minden sokkal egyszerűbb volt.
-
#20655360
törölt tag
Nekem kimaradt az XCOM sorozat teljesen, de ez a game marha jónak néz ki. Oldschool, körökre osztott játékmenet, modern grafikával? Yes pls!
Nem értettem miért várják annyira, megnéztem pár vidit, KELL![ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
"Vicces volt amíg csak stun rod állt rendelkezésre az idegenek elkábításához, azaz oda kellett melléjük szaladni és 2-3x eltalálni vele."
Volt egy stun bomb is, amelyet specialis launcherbol tudtal kiloni, azzal lehetett dolgozni tavolrol is. Elfert a hatizsakban + 2-3 loszer hozza, igy eleg volt egy katonat "leterhelni/megpakolni" es csak azt kellett eletben tartani a commanderig, majd pewpew.
-
fogtunder
nagyúr
nekem az aftermath az elején nagyon bejött, aztán mikor találkoztam az első idegenekkel és gyakorlatilag a snipereim látótávolságán kívülről 2 másodperc alatt kicsinálták az egész bandát, akkor úgy döntöttem, hogy megyek inkább KOTOR-t játszani.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
MageRG
addikt
válasz Antonius1978 #69 üzenetére
Az Aftermath-ről tudok nyilatkozni:
Real-time, de bármikor megállítható, és addig nyugodtan adhatod a parancsokat a katonáknak. Bizonyos események automatikusan megállítják az akciót (pl. megláttak egy alient), és ez konfigurálható.
Szóval nem körökre osztott, de tűrhető.
A terep rombolható, de nem lehet épületekbe bemenni.
XCOM-féle bázisépítés nincs (csak a típusát adhatod meg), a légiharcba sem szólhatsz bele és egy csapatod van - viszont zsinórban több küldetésre is mehetsz velük. A katonákat specializált tréningre küldheted (gránátos, mesterlövész, stb.)
A stratégiai részben a Föld szektorokra van osztva, ezeket vonhatod ellenőrzésed alá küldetések teljesítésével (elsősorban bázisfoglalás). Minden szektor egy új bázist jelent ami növelheti a kutató/termelő kapacitásod, vagy lehet támaszpont vadászrepülőknek.
Nagyon sok féle fegyver van, mind az emberi, mind az idegen oldalon (kb. JA 2). Pl. van állványos géppuska, ami az összes emberi és UFO fegyver lealázza. Csak nehéz és "telepíteni" kell lövés előtt.
Sokszor sajnos a harcok kimerülnek abban, hogy ki tud messzebbről lőni. A bázisos/űrhajóbelsős harcok már durvábbak, csak bugok miatt néha unfair a dolog.
A hangulat viszont csúcs, főleg az intro:
Az idegenek nem sz@roznak, azzal kezdik hogy az egész Földet lepermetezik spórákkal. Az emberiség és az élővilág nagy része kihal. A túlélőkre meg mindenféle mutánsok vadásznak.
Az igazi földönkívüliekkel sokáig nem is találkozol (de az a találkozás garantáltan emlékezetes lesz.)
Rád marad hogy apránként visszafoglald a területeket, megszervezd az ellenállást és kiderítsd, egyáltalán mi a répa van. Kétféle befejezés van, amiből az emberiség számára rosszabbik a kanonikus."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
BaLee
addikt
A vége volt a legizgalmasabb és a legnagyobb kihívás a játékban. Mikor vártad a nagy 3 szintes battleship-ek (ha jól emlékszem) érkezését, majd imádkoztál, hogy a parancsnokra ne olyan helyzetben találj rá, hogy muszáj legyen megölni vagy ők öljék meg az (ekkora már elég tápos) embereinket. Olyankor jött a visszatöltés.
Vicces volt amíg csak stun rod állt rendelkezésre az idegenek elkábításához, azaz oda kellett melléjük szaladni és 2-3x eltalálni vele. -
őstag
válasz Antonius1978 #69 üzenetére
Az UFO végéről: addig-addig kellett parancsnokokat meg hasonló nagy fejeseket elkapni (és őket 'kikutatni' - vagy pontosabban kikérdezni), míg egy marsi bázis helyéről nem beszéltek; majd össze lehetett szedni a csapatot, és irány a marsi alien-főbázis, ahol véglegesen (??? ) leszámoltunk velük.
After-eket még nem játszottam, bár valamilyen akció keretében megszereztem a GameFly rendszerében (mielőtt még bezárták azt a boltot). Majd talán valamikor belenézek...
-
Antonius1978
addikt
válasz maxxenergie #66 üzenetére
Dune ? Melyik Dunere gondoltal itt ? A strategia jatekra, vagy a szerepjatekra, ami a konyvre/filmre hasonlit ?
Akkor most az XCOM-okrol : eleg regi motoros vagyok a regi jatekok teren, es par szot en is szeretnek ejteni a sorozatrol, legalabbis azokrol a reszekrol, amelyekkel jatszodtam, ezek az XCOM,Terror from the deep, es az Apocalipse.
XCOM : ezzel a resszel nagyon-nagyon reg nem jatszodtam, de annyi bizonyos, hogy hatalmas otlet volt.Jopofa volt bazist epiteni, katonakat toborozni, harcolni, es foleg kutatni az idegenek cuccait - szamomra ez volt a legnagyobb elmeny gyakorlatilag.Utanna is kell nezzek, hogy mifele fegyverek voltak az elsoben, egyszeruen elfelejtettem, arra viszont emlekszem, hogy a legutosebb fegyver egy nyomkoveto raketa-veto volt, parja megtalalhato a Terror from the deepben is.A veget elfelejtettem, nem emlekszem hogy hogyan fejezzuk be, majd utannanezek.
TFTD : valamiert meg jobban tetszett mint az elso resz, habar sokkal nehezebb, es idegesitobb volt, abbol az okbol kifolyolag, hogy nemcsak a tengerben, hanem a szarazfoldon is jatszodott - ahogy valaki irta, az ember idegbajt kapott, amig megtalalta az utolso idegent a hajo valamenyik kajutjeben.
Az idegenek is jol el lettek talalva, nekem a tashkent vagy mi a banat tetszett, az a tarajos gyik.
A fegyverek is jopofak, valtozatosak voltak, szerelmem volt a Gauss pisztoly, erosen jol nezett ki, es az elboditott, lesebzett Rakember parancsnokokat azzal lottem, amig el nem aleltak, hogy begyujthessem oket a kutatashoz.Ennek a resznek emlekszem a vegere, habar nem 100% pontosan.Apocalypse : erdekes ujitast hoztak be a jatekba, mar mehetett valos idoben is a harc, nem csak koronkent.
Ennek azert orvendtem, mert sokkal hamarabb be lehetett a kuldeteseket fejezni, habar itt sem hianyoztak a "keresd meg az utolso elbujt idegen a palya sarkaban" kuldetesek
Itt is eleg jopofan eltalaltak a fegyvereket viszonylag, kedvencem volt az a bigyusz ami pajzsot vont korenk, egy tukorfele cucc volt.Az idegeneket immar egy erdekes fegyverrel, a kimondottan csak ellenuk hato biologiai fegyverrel volt celszeru lelovoldozni, persze a nagyvadak es robotok ellen jobb volt az alien technologia.Az Encyclopedia is tetszetos, a vege ugyszinten, tetszett, hogy egy masik dimenzioba vagy mibe kellett atmenni, a varos is tetszett, meg a sok ceg, es a kulonfele besorozhato robotfelek es idegen+ember hibridek is.
Talan ezt tartanam a legjobb resznek, az idegesito koronkent lepes atalakitasaval sokkal elvezhetobb lett szerintem, es konnyebb megtalalni az elbujdosott idegeneket is a palyan.Valaki reszletezne nekem hogy a tobbi XCOM milyen ? Afterlife, Aftershock es ....
Annak fuggvenyeben irjon es ajanlja nekem,amit fennebb leirtam.
Koszonom. -
Hunpriest
senior tag
Ez egészen érdekesen hangzik. Végre sikerült visszahozni a random pályákat is, amit már az első UFO is tudott...
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz maxxenergie #66 üzenetére
Transport tycoon azt hiszem kijott mar okostelefonra is. Ha esetleg munka kozben "unatkoznal"...
-
maxxenergie
senior tag
-
sz_abika
addikt
Bár nekem az új XCOM vége is olyan nehézre és frusztrálóra sikerült, hogy valahol a játék 80-90%-ánál abbahagytam, mert már nem szórakoztatott.
Ez a játék ez nem a szórakoztatásról szól és soha nem is szólt.
Ez azoknak van, akik a szögeságyon szeretnének arccal aludni, de mivel van munkájuk, ezért csak lelkileg tudják maguknak megadni azt a sanyargatás okozta fájdalmat, amire vágynak.És ezért XCOMoznak classic szint fölött.
PSN: xszabikax
-
maxxenergie
senior tag
Ohh köszi nem is tudtam, nekem még RAR-ban a van gépen lementve az egész trilógia, meg még a régi másik nagy kedvenc a Transport Tycoon sorozat is kb egyidős az Ufóval na az volt a másik ahol órákat úgy játszottál, hogy észre sem vetted, hogy már hajnal van
Ezeknél a játékoknál kezdődöt hardver fejlesztés is ANNO hangkártya sőt egér is kellett már sőt + memória is 1-2 MB ami akkoriban horror áron volt még 1 MB is használtan vettem valami SB hangkarit is, de összerekom most már a Dual Slotos PIII gépemet, vagyis telepítem mert össze van rakva, és mennek fel ezek a game-ek a 20 GB Quantum vinyóra abban már SB AWE 64 GOLD van, tudtam szerezni egyet ami akkor még álom sem volt pont ezért raktam össze ezt a gépet, hogy ezek a régi klasszikus játékok a helyükre kerüljenek, csak időm nem volt foglalkozni vele eddig, de most újra megjött a kedvem talán idő is lesz rá..
◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄
-
dabadab
titán
válasz maxxenergie #59 üzenetére
"egyből előtörtek az emlékek lehet előveszem a régit"
Hogy ne kelljen sokat keresgélni (a mentés csak akkor működik, ha előtte bejelentkezel):
(Van Dune 2 is )
DRM is theft
-
maxxenergie
senior tag
WOW mennyit toltuk még 1-2-őt 386-os előtt ahogy írtad a tanulás rovására persze, legérdekesebb és legjobb játék volt, megunhatatlan még most is, bár az új részek csak részben hozták vissza a régi feelingjét, kíváncsi leszek erre is tutti kipróbálom köszi jó írás és cikk a kezdőkép mindent visz a régi játékból egyből előtörtek az emlékek lehet előveszem a régit, pár éve még toltam vele újra ... Hetek voltak akkoriban mire rájöttünk mi a lényegn nem volt ám NET, nem csak öldökölni kell ész nélkül, Bénítani, kifaggatni az idegeneket, fejleszteni, kutatni, termelni, és Elérium azt hiszem az volt amiből mindig kevés volt ....
[ Szerkesztve ]
◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄
-
BaLee
addikt
Jó a cikk, meg a játék is jónak tűnik, de olvasva a hozzászólásokat meg a cikket a játékról ez a túlzott keretek közé szorítás nekem nem jön be. Ezt nem szerettem az elődben sem, mikor szarban voltál, mert nem volt embered és muszáj volt skippelni egy két küldetést akkor sorra veszítetted el a támogatókat, meg akkor jöttek a terror küldetések meg bázis támadások...
Bár nekem az új XCOM vége is olyan nehézre és frusztrálóra sikerült, hogy valahol a játék 80-90%-ánál abbahagytam, mert már nem szórakoztatott.
Pedig anno az UFO-t végigjátszottam 3-4x biztos, illetve sokat nyomtuk haverokkal is. Emlékszem mikor kijött hozzá a magyarítás utána el sem tudtunk szállni mellőle mert végre a storyból is értettünk valamit és az első játékok egyike volt ahol magyarul végig lehetett olvasni a fajok és a felszerelések leírását ami hatalmas élmény volt. Meg a 2. rész is bejött bár tényleg inkább egy mod szerűségnek tűnt, pár új fegyverrel és felszereléssel.
Szóval majd lehet teszek ezzel a játékkal egy próbát de így az olvasottak alapján úgy tűnik, hogy ez nem az én játékom lesz.
-
warcat
veterán
A fegyvereket stb csak úgy nem,de van loot időnként, modok a fegyverekhez főleg,meg elerium core ami a komolyabb cuccok gyártásához kell.3 kör van felmarkolni,ehhez csak a közelébe kell menni az egyik katonáddal.
Meg is van indokolva: dns alapú azonosítósdi van,ha nem stimmel,megsemmisítik magukat,lehetőleg még akkor amikor a kezedben tartod.Külön ki kell fejleszteni az ellenállásbeli megfelelőjét.Magukat a hullákat az ellenállás segítői összeszedik és leadják a csata végén,ha nem olyan a küldi,hogy helivel kell kimenekülni a végén.Akkor értelemszerűen nem lehet elhozni.
EA: It's in the crate!
-
csaba951
veterán
Az új részben fel lehet venni az alien-eket/alien fegyvereket/alien eszközöket a földről?
-
JoeYi
őstag
94es ufo-t múlt héten poroltam le. Khm, újra beszippantott. Konkrétan megzabálta az egész vasárnapomat és még sehol se tartok benne. A grafika semmit se számít egy szint fölött
-
dabadab
titán
válasz Piszkos-Fred #50 üzenetére
De jó, nem csak én ismerem a Rebelstart
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Bog
HÁZIGAZDA
A visszajelzések nyomán átírtam kicsit a bevezetőt, köszönöm a kommenteket.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
#06658560
törölt tag
Az index tesztje is élvezetes volt. Ez is az.
Egyébként a körökre osztott harc az M&M sorozat, Betrayal at Krondor játékban is volt.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Kojak & Rákosi Mátyás lol.
Ez tetszik, kell. Ha most úgy lenne pénzem ahogy nincs, venném is. De sajnos a gyurmázás, a sok fehérje, vitamin meg csirke kiürítette a kasszát februárra, úgyhogy még várunk.
+ Még mindig van több olyan játékom amivel nem is játszottam, vagy nem játszottam végig (Shadow of Mordor, Dragon Age: Inquisition, Witcher 3, meg még egy pár).[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Piszkos-Fred #45 üzenetére
Az új részben is kapnak ingyen kört?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
MageRG
addikt
válasz Piszkos-Fred #15 üzenetére
Na igen, a hajós küldetések.
Meg amikor szárazföldön reaction fire-ből lőttem egyet torpedóvetővel, aztán meg néztem hogy utána miért nem tudok lőni.
Jó hangulata volt a TFTD-nek, de túl sok minden miatt csak egy jól sikerült modnak lehet nevezni. Pl. a szárazföld fölött nem lehetett lelőni az USO-kat, még sonic fegyverrel sem.Az XCOM: EU-t kipróbáltam, de elvette a kedvem hogy valahányszor felfedeztem egy alient, az kapott egy "ingyen" kört hogy fedezékbe vonuljon. :/
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
warcat
veterán
válasz #45185024 #40 üzenetére
Megválaszolták már előttem,de a fentiek mellé még ott van a spider suit a mesterlövészeknek.
4 körönként ingyen használható (nem kerül mozgáspontba,semmibe) és hatalmas távolságokat lehet megtenni vele.Az a baj,hogy ott vannak a megoldások a játékban,csak konkrétan játszani és tanulni kellene belőle,helyette megy a panaszkodás.Ezernyi trükk van: flashbanget használva a codex nem tudja klónozni magát,a sectoid mind controlja/hullatámasztása megszakad,a kezdeti kardos ranger után a shotgunos a valódi pusztító,a talentbónuszokkal nem tud hibázni point blank távolságból és 40% körüli esélye van a kritikus találatra,ha meg sikeres volt akkor vissza is tud szaladni fedezékbe.Aztán ott a Psi-Ops,egymaga be tud húzni egy teljes csapatot a képességeivel.
A körlimit még egyetlen egyszer sem okozott gondot,amint tudod hol vannak az ellenfelek.Hogy ezt battle scannerrel, a specialista scan képességével vagy F9 nyomogatásával éred el,már mindegy.
Ironman meg a profiknak való,akik már kiismerték a játékot.EA: It's in the crate!
-
Nevil2
tag
A felsorolásból - legnagyobb sajnálatomra - kimaradt a Laser Squad is!!!
-
fogtunder
nagyúr
válasz #45185024 #40 üzenetére
a legtöbb ember nem is játszik XCOM-ot, aki meg igen, az el tudja ezt fogadni, mert vele jár. az ironman nem kötelező opció, lehet menteni küldetés elején és visszatölteni. sőt, mondok jobbat, ha geoscape mentést töltesz vissza, akkor teljesen új küldit generál a játék az elődökkel ellentétben, ahol nem változott az RNG seed.
és az sem mindegy, hogy milyen küldetésre kiket viszel magaddal, az összes extraction küldi, amin én voltam limites volt, egyszerűen nem viszek snipereket, vagy ha mégis, akkor gunslingert, aki tud haladni a csapattal. de két grenadier, két specialist, két ranger csapat is életképes lehet simán.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
#45185024
törölt tag
Mindamellett hogy mind a kettőtöknek igaza van, a legtöbb ember nem MOD-ol.
És így hatalmas nehézségbeli különbség lesz embereknek a végigjátszásban, és sokan frusztráció miatt fogják abbahagyni, ilyen 8 köröket bőven elég lett volna ironman módba belerakni.
Meg értem én hogy gerillaharc és vesztésből indulunk, de a snipereknek a háztetőn kell lenniük, ott érvényesül.
Ha egy ilyen embernek át kell vergődni a szembelevő épületre kör limit miatt az nagyon kiábrándító hogy 3 lépés válassza el a leszállóhelytől és ott hagyja, ráadásul NINCS 0. kör SEM !!!
Egy fullosra képzett sniper elvesztése nagyon érzékeny veszteség, érzelmileg is meg mindenhogy, aki meg se hal és lehet max életerőn van. Az lenne a minimum hogy ha visszarepülsz oda meglegyen ott az embered, de nem végleg eltávozik.
Na ez nekem már a szivatás kategória...[ Szerkesztve ]
-
gyga
senior tag
Amúgy nekem hiányzik az ufó kergetés, repcsi fejlesztés és a "lelőtt ufo" küldetés
A kisebbség is számíít, teszkó.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz #45185024 #36 üzenetére
Mar az elso napon mind a steam workshopban, mint a wiragboltival kompatibilisebb nexuson megjelentek az ido/kor limitet befolyasolo (ertsd eltorlo, meghosszabbito, duplazo, stb.) modok.
Direkt szempont volt az XCOM 2 fejlesztesenel a moddolhatosag, mert lattak, hogy az elozo reszt, a rebootot is foleg a LW mod tartotta fenn ilyen sokaig (mert maga az alapjatek is jo volt, a kieg is, de kellett a LW mod a tokeletes elmenyhez - nem hiaba dolgoznak mostantol a sracok hivatalosan is a 2. reszen)
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Szerintem nagyon nagyon nagyon nehéz !
Sokszor 8-12 kör van hogy odaérj valahova kiszabadítsd a túszt megölj 10 szivatós ellenséget
és eltávozz a hajóval, aki lekési elvesztetted. Szerintem ez nem teljesen korrekt és sokan fogják emiatt abbahagyni.
Ezekkel a feltételekkel próbálj meg taktikusan előrehaladni meg "óvörvaccs"oznii Hát nem lehet.![ Szerkesztve ]
-
gyga
senior tag
Valahol ebactam az időt mert most ott tartok hogy az advent kis piros kockái beteltek és van kb 20 napom hogy valamit tegyek ellene.. pedig minden csatát meg nyertem eddig. De sajna csak afrika, európa, india, és az oroszok tartoznak a befolyásom alá. Na nem baj majd újra kezdem. Azt hiszem egyedül kétszer csak az Xcom sorozatot játszottam újra még.
A kisebbség is számíít, teszkó.
-
Ganzer
aktív tag
Beszereztem Steamre, csakhogy a launcherbe a Play gombra kattintva "XCOM 2 működése leállt" ablak fogad. Nézegettem fórumokat, vannak sokan akiknek szintén ez a baja. Driverfrissítés, reinstall, semmi sem segít, így várhatok valami patchre, az hátha megoldja a problémát :/
-
dabadab
titán
válasz Piszkos-Fred #31 üzenetére
Igen, én is ilyesmit várok egy X-Comtól, ezért is néztem nagyon hülyén, amikor itt a hozzászólásokban mindenféle időlimit merült fel
DRM is theft
-
wednesday
őstag
Az előző rész nagy kedvenc.
Van egy olyan érzésem, hogy ez is meglesz pakoldva extra tartalommal később. Jönnek majd a DLC-k, kiegészítő, talán itt is lesz "second wawe" opció stb.
Úgyhogy én még várok vele, ha lesz akcóba karácsonykor a Steam-en akkor beszerzem.
-
ttt1
őstag
Én még a koliba játszottam végig szakkörös gépen (mert nem volt saját). Hajnali 2-3ra jutottam a végére- nem tudom melyiknek,amikor ey kriptát kellett kinyitni- 2 emberrel jutottam el oda. Persze a kripta kinyitása közben ugye meghalt az egyik katona így gyakorlatilag az utolsó harcos mentette meg az emberiségert Az akkora élmény volt ,hogy csak na
-
titán
válasz bekes.andras #23 üzenetére
Mivel a kör időnek felel meg, ezért a körlimit egyben időlimit is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
sz_abika
addikt
Kontra:
közvetlen közelről nem eltalált ellenségek.Ez feature, nem bug
(ennek ellenére, persze marha zavaró amikor a kardtámadás miss, de azért nem von le a játék pontszámából)PSN: xszabikax
-
atike
nagyúr
Jujj de jó látni azt a képet az ősről...
Az új meg...? Nekem túl új... A réginél nem volt hasba akasztó grafika, nem volt csilli-villi, de nagyon sok órán át lekötött. Remélem az élményt ez is tudja hozni...
-
Egon
nagyúr
válasz Dilikutya #24 üzenetére
No igen, meg a 6. rész is ilyen, de végülis részletkérdés.
Szerintem amiben unikum az UFO, illetve a stílus, amit képvisel, az inkább a squad-based strategy vonulat továbbvitele (ilyen játék nem sok volt: az inkább taktikai jellegű Incubation képviseli az egyik végletet (kevés lehetőséggel, háttérmenedzsment nélkül, csak a harcra koncentrálva), a Fallout Tactics már egy fokkal összetettebb, a Jagged Alliance további lehetőségeket tartalmaz, de a csúcson (vagy ha úgy tetszik, a másik végletet képviselve) az UFO játékok állnak. Bónuszban ott van még a Silent Storm és a Gorky 17, és annyi)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
bekes.andras
tag
... csak a tisztánlátás kedvéért, nem idő limit van, hanem kör limit. Nem ugyanaz.
Éljen a SkyNET! :D - http://sites.google.com/site/htpconweb/Home
-
Egon
nagyúr
Tudom, kötözködés, de akkor is.
körökre osztott stratégiai játékok száma olyannyira véges, hogy egy kezemen meg tudom számolni a klasszikusokat. Persze beugrik a Civilizaton széria, a Panzer General meg a Heroes of Might and Magic, de ha hozzáteszem azt is, hogy maga a csata is körökre osztott, akkor kábé marad az XCOM és a feledésbe merült, de gigafantasztikus Jagged Alliance első és második része.
???
1. A HoMM-ban (legalábbis az első 4 részben, a többivel nem nagyon játszottam) is körökre osztott a csata is.
2. Jó pár játék (pl. Civilization széria, hogy csak egyet említsek) nem rendelkezik külön csata móddal (azaz nincs olyan, hogy külön le kell játszani a csatát: ha két ellenséges egység összeakad (azonos mezőre lép), a gép dob valamit, és amelyik egység nyer, az a túlélő). Ettől még "full" TBS-ek...
3. Ha az a feltétel, hogy a csata mód és (mondjuk) a sereg térképen való mozgatása is mind körökre osztott legyen, akkor sem igaz, hogy "kábé marad az XCOM és a feledésbe merült, de gigafantasztikus Jagged Alliance első és második része": a teljesség igénye nélkül: Master of Magic, Disciples széria, Age of Wonders széria, Warlords széria stb stb."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz CriticalHit #19 üzenetére
Ket dolog:
- Ne felejtsd el, hogy itt most te vagy beszivargo, a gerilla tamado egyseg, akinek sietnie kell a tamadasokkal, igy nem nagyon van ido tokolni. Megerkezel, tamadsz, eltunsz, mielott reagalni tudna barki is.
- Az idolimit csak specialis kuldetesekben van jelen (tuszmentes, adatlopas, stb. - ahol tenyleg fontos az ido), es ott is csak addig, amig el nem vegzed az adott feladatot, meg nem szerzed amit kell. Aztan szabad a palya, azt csinalsz, amit akarsz.A legtobb kuldetesben nincs is time limit, ha akarsz, kockarol kockara haladhatsz overwatchban. Sot, ahol van, ott sem veszes, es boven meg lehet csinalni. Nem mondom, neha egy varatlan szituacio miatt ki van centizve a dolog, de hat van ilyen az eletben is. Ha pedig nem sikerul a feladat, akkor sincs gaz, kimented a katonakat es a kovetkezo majd sikerul.
Hja, es van mar rakas mod, ami kiszedi/megnoveli/duplazza, stb. az ido/kor limiteket, vagy az avatar progresst, stb. -mind a workshopbol mind a nexusrol elerhetoek.
-
Analog303
tag
Köszi a cikket,megjött a kedvem komolyabban foglalkozni a játékkal és csak hogy csatlakozzak: TFTD nálam az ász a régiek közül.
"Minden másképp van..." (Karinthy Frigyes)
-
CriticalHit
őstag
válasz fogtunder #12 üzenetére
Könnyítés nem célom, de hiszem, hogy időkorlát nélkül is lehet kihívásokkal teli küldetést szerkeszteni, persze az időkorlát az egyik legegyszerűbb választás a nehézségi színt emelésére. Intelligens, kiválóan felfegyverzett, a parancsnok által okosan koordinált, összehangolt, ésszerűen és kiszámíthatatlanul manőverező (megkerülő, bekerítő, csapdába csaló, lesállást állító stb.) idegen csapatoknak jobban örülnék, mint nehezítő tényező.
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
fogtunder
nagyúr
válasz bekes.andras #14 üzenetére
az újban jóval nagyobb a potenciál már vanilla állapotban, mint az EW-ben volt és szerintem nem kell sokat várni a komolyabb modok megjelenéséig.
ha meg nagyon a klasszikus akarod újraélni, akkor ott a xenonauts.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
titán
válasz bekes.andras #14 üzenetére
A régi is jó volt, az új is az, és senki sem sötét.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
hemaka
nagyúr
Majd meglesem, ah fent lesz ingyen. Ha tetszik, akkor kiperkálom.
crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
Piszkos-Fred
aktív tag
+ no meg a setahajos terrorok olyan hosszuak voltak idoben, hogy azota sem volt annyira hosszu egybefuggo bevetes a sorozatban. Amikor a bepanikolt utolso alient ugy kellett felkutatni az osszes szint, osszes kabinjaban, akkor azt mondta az ember, hogy na jo... Az eredeti XCOM-ban is voltak pajtaban bujkalo panikolos sectiodok, de azokra legalabb rarobbantottam az epuletet, nem kellett vegigkutatni minden konyhat, zuhanyzot, 1x2 kockas ajtoval elzart termeket.
-
bekes.andras
tag
Sajnos be kell látni, hogy az eredeti két részhez képest, ez a sorozat igencsak le lett butítva, és nem jó értelemben. Vagy ilyen sötét a jelenlegi játékos társadalom, vagy ilyen sötétnek állítják be a kiadók, ezt nem tudom, de a klasszikus játékmenet töredékét sem adja vissza az újragondolt sorozat, úgy, hogy még mindig ez a legjobb verzió a klasszikus óta.
Talán majd egyszer...
Éljen a SkyNET! :D - http://sites.google.com/site/htpconweb/Home
-
Dilikutya
félisten
Olvasom a tesztben: fegyó. Itt hagytam abba.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
fogtunder
nagyúr
válasz CriticalHit #3 üzenetére
van már több mod is, amik növelik az idő limitet, vagy megszüntetik, szerencsére kb. bármit meg lehet változtatni az ini file-ok átírásával. ugyanakkor szerintem ezek adják a játék hangulatát, egy gerilla csapattal vagy, ellenállásként, nincs végtelen időd, hogy azt csinálj, amit akarsz. persze lehet nagyokat szívni miatta, de valamilyen szinten ezért játszik XCOM-ot az ember szerintem.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Igen, valószínűleg ez a vízválasztó, én az eredetivel szerintem hónapokig elvoltam, szerintem vagy 10-szer jártam Szidóniában, a TFTD ehhez képest langyos "víz" volt, kábé csak egy skin az előzőn és nem voltak meg a kedvenc kis rohadékok sem, amiknek egy részét hálisten visszahozták az XCOM-nál (sectoid, thin man - belőle lett a viper, chrystallid, muton, floater, sectopod).
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Yutani
nagyúr
Lehet, hogy én azért élveztem annyira, mert soha nem játszottam az első résszel. Így számomra rendben volt minden a TFTD-ben, bár egyes küldetéstípusokat kevésbé szerettem (hajó és szárazföld elleni támadások). Anno '95-ben sokat játszottam vele, de csak 2014-ben játszottam végig, amikor megvettem STEAM-en.
#tarcsad
-
sysys
csendes tag
Nekem az tetszene, ha kicsit nyugisabb lenne a fejlődés és mindig kiélvezhetném az újdonságokat, nem pedig ahogy most, örülök ha le tudok gyártani valamiből 1-2 darabot és már ott van a következő ami mégjobb. Kb az első fegyver után fel sem tűnik a fejlődés, mert a következő amit legyártok az már két technológiával előrébb van. Szóval egy nagy rohanás az egész és mindent össze kell csapni.
Szvsz több küldetés, lassabb fejlődés, hosszabb játékmenet (én akár hetekig is nyomnám ugyan azt, ezt meg egy nap alatt le lehet nyomni) kellene. És még azzal is megfejelném, hogy ne legyen bekorlátozva az emberek fejlődése, például a jelenlegi max után kitanulhatna más specifikációt is.[ Szerkesztve ]
-
sysys
csendes tag
Nekem is a TFTD volt a kedvenc. Viszont nekem nagyon tetszett az UFO sorozat is (aftermath, aftershock) a harmadikat (afterlight) nem játszottam. Igaz nem körökre osztott, de pont attól volt ez is érdekes.
Nekem az új X-COM (nem a 2) nagyon tetszett, de zavaró, hogy mikor épp kiélvezném az agyonfejlesztett csapat előnyeit, már vége is a játéknak.
-
titán
Nem voltak jók az alien karakterek, nem tudtam azonosulni a problémával. Szorgalomból kinyírtam őket, de nem volt meg az "anyátok, rohadékok" érzés, és hangulat, amiben máig a legjobb a többi ufo és xcom a valaha készült összes játék között.
bog
Köszi a cikket. A buszon ülök, ökölbena gyomrom, és már aprítanám a mocskos disznókat. Meghódítani az emberiséget, és rabszolgasorsba dönteni? Mit képeknek ezek, halál rájuk.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz CriticalHit #3 üzenetére
Igen, ebben van igazság, ugyanakkor ez is kihívás. És szerencsére ahol komoly fölényben van az enemy, ott általában szokott lenni idő arra, hogy osongasson az ember a bandával.
De az is biztos, hogy mintha bele lenne kódolva a játékmenetbe sokszor, hogy ezt a küldetést elsőre úgysem csinálod meg, viszont valamennyire fel tudod mérni a terepet a kudarc során és végül is fejben mégiscsak precíz tervezésre sarkallja a játékost, tutira mindenki átgondolja, hogy adott körön belül milyen trükkel tudja abszolválni a feladatot.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
CriticalHit
őstag
A kapkodásra kényszerítő játékmenet és a korlátozott idő alatt végrehajtandó küldetések -még ha a feszültséget növelik is- túlzott erőltetése pont a precíz tervezéssel és kifinomult, átgondolt taktikázással sikeresen végrehajtott műveletek örömét veszik el. Pár ilyen küldetés (mint az első részben) még rendben van de itt mintha a fejlesztők már átestek volna a ló túloldalára és a fejetlen káosz megteremtésére játszanának.
Persze, ennek ellenére taktikusok számára kihagyhatatlan."We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
Yutani
nagyúr
Úgyhogy amikor sok feledhető folytatás (pl: Terror from the Deep)
Micsoda? Nekem máig a TFTD AZ UFO játék. Pontosan a víz alatti terep az, ami máshoz nem fogható hangulatot kölcsönöz annak a játéknak.
#tarcsad
Új hozzászólás Aktív témák
- Hegesztés topic
- 2 billió dollárt hozott a tavalyi év az NVIDIA-nak
- Politika
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elemlámpa, zseblámpa
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- samsung galaxy s23 ultra kifogastalan 2026 12 ho-ig sestore garancia plusz 2 tok 30 ezer ertekben
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest