Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
pimmi
senior tag
válasz
zsozso710711 #1243 üzenetére
ahhoz vettem, gondozásmentes savas, de nekem nem szalad túl, egyébként amit mondasz a blog elején az 4 éves írás, nem biztos hogy ennek is ugyanaz a programja, nekem nem volt lemerülve csak épp annyira hogy nyekergett de nem indult, ezt kb 8 órát töltötte, ekkorra let full, és ekkor mértem, de közben is többször, és 0.1 volt az eltérés, ez egy ilyennél simán jó, nem fegyvert gyártottak, szerintem nem rossz ez a töltő.
-
RAiN91
őstag
válasz
zsozso710711 #1199 üzenetére
Leírásban azt írja, hogy motor akksi töltésére is jó. Nekem autóhoz és motorhoz is kellene, de gondolom motorban zselés van, akkor még sem jó hozzá? (Yuasa akku)
-
crissprivat
senior tag
válasz
zsozso710711 #1199 üzenetére
A legtöbb ilyen töltőnél lehet választani savas vs. AGM közt. A hópihe álltalában az AGM-et is jelentheti. A használatit kell átolvasni.
-
RAiN91
őstag
válasz
zsozso710711 #1197 üzenetére
A többi nem ahhoz való volt?
-
crissprivat
senior tag
válasz
zsozso710711 #1161 üzenetére
Helo.
Pont ma néztem én is ezt a vidit. Szerintem nem vészes. Ami minimum dolog kell bele,azt beletették. Jól müködik és kész.
Én kíváncsi lennek egy CTEK 5.0 töltö belsejére. Még nem találtam róla fotot,videot. De lehet az sem lenne nagyon különb -
Bönde
csendes tag
válasz
zsozso710711 #1161 üzenetére
Jó gondolat,hasznos dolog! Kár hogy nem alapból tudja ezt a fícsőrt!
Valaki próbálkozott már tőletek egy ilyen átalakítással? -
norrberth
addikt
válasz
zsozso710711 #1132 üzenetére
wooow!!!
CSAK A CTEK! el volt vele, aranyat ér ez a töltő én is imádom! Jól látom szulfátlanítást is csinált?
Motor akksin csinálja az 1 es lépést, de autó akksin még sose láttam hogy működne.
-
crissprivat
senior tag
válasz
zsozso710711 #1139 üzenetére
Hali. Milyen akkut kezelt?
-
Imike_80
aktív tag
válasz
zsozso710711 #1125 üzenetére
Szia!
Én is vettem, de nem próbáltam még. Kicsit nehezen indul már az autó reggelente. Az a terv, hogy hétvégén rárakom úgy egy-másfél napra a Suzukit. Szerintetek szabad így?
Nekünk amúgy szerintem B1 van. Nem tudom ez mivel másabb, mint az A1!? -
crissprivat
senior tag
válasz
zsozso710711 #1128 üzenetére
Egyelőre meg vagyok elégedve vele. Szépen teszi a dolgát. 7végente ráteszem majd az akksira,kiváncsi vagyok mit hoz ki még a 9 éves cuccból. Ha nem muszáj,akkor nemcserélem le feleslegesen. Lehet kihúzza a jubileumi 10. életévét még velem
-
crissprivat
senior tag
válasz
zsozso710711 #1124 üzenetére
Helo.
Már mind1,lényegtelen. Vettem egy CTEK 5.0-ás töltöt. Nálam nem fütyült és nem is forrósodott fel RECOND módban. Durván 4 óra alatt végzett az akkuval,legmagasabb töltöáram 15,6V volt a 6-os fokozatben. Halk ciripelö hangja van,ha közzel teszem a fülemhez így a 7-es állásban. Most 13,72V mutat,garázsban parkolok,olyan 15C fok lehet ott. De gondolom ez a normába belefér. Egy gyári BMW 90Ah 720A 9éves akkun teszteltem. Még mindig pöccre indítja az autót -
Gabex.ex
csendes tag
válasz
zsozso710711 #1098 üzenetére
Kicsit elszállt a picikém az árakkal
-
Brogyi
őstag
válasz
zsozso710711 #1095 üzenetére
No, akkor még 1x. Az idézőjel azért volt , mert injektor van. A központiegység, és a torok egy aluminium ház, amit "karburátornak" neveztem, mert a funkciója ua. csak CPU vezérli az injektort. A motoron nincs sok hely tudod. Bármily meglepő a légszűrő ellenére is koszos lesz a torok, és autónál levegőáramlás érzékelő, léptetőmotor érzékeny a koszra. Ezek miatt nincs alapjáratod, és még ott a lambdaszonda is.
-
OldAkita
aktív tag
válasz
zsozso710711 #1091 üzenetére
Igazad van
-
OldAkita
aktív tag
válasz
zsozso710711 #1089 üzenetére
Kösz a jószándékú hozzászólásodat, de sajnos nem lett jobb. Valószínű szervíz lesz. Vagy olyan aki szintén képes a szoftvert kezelni. Egy barátom nemrég próbából elkezdett taxizni. Hamar rájött hogy kell egy kis segítség. Szerzett is valakit aki egy laptoppal felszerelkezve seperc alatt beállított a taxióráját hogy "gazdaságosabban" működjön. Ha nekem is lenne ilyen ismerősöm akkor valószínű megúsznám hogy a szervízben leveszenk egy tizesre, vagy ki tudja mennyire.
-
OldAkita
aktív tag
válasz
zsozso710711 #1087 üzenetére
Csak ez a cikk idegesített fel ami azt taglalja hogy ha a telefon akku állandóan töltőn van akkor elkezd veszíteni a tároló kapacitásából és sokkal hamarabb merül. Mondjuk az autó akku talán más tészta.
Közben jut eszembe megkérdem tőletek bár offtopic, mit lehet csinálni egy suzuki swift2-vel ha akkumulátor csere miatt egy darabig áramellátás nélkül maradt és utána állandóan elmegy az alapjárat. Magyarul, fékezek egy piros lámpánás és mire a fékről visszateszem a lábam a gázra leáll a motor. 2 éve is volt egy ilyen akkucserés gond de akkor kb 10 perc kocsikázás után éppen mikor megálltam hirtelen magától felpörgött a motor, majd beállt a normális alapjáratra és utána minden rendben lett. Most is várom hogy majd csak beáll de nem akar. Mit lehetne tenni ez ügyben szerintetetk? -
p300
tag
válasz
zsozso710711 #1053 üzenetére
„Egy sza--rab nál sokkal rövidebb”
nem jól tudod…
Hali!
A hetedik LED: LEBEGTETÉS: Karbantartás a maximális teljesítmény érdekében.
Pontosan 10 napig tartja 13.6 volton, és azután vált a 8. ledre.
Független az akku állapota ha jó tölti, hanem lekapcsolja a töltést ennyi.
A 8.led figyeli az akkut és ha nagyon lecsökken a feszültség újra indul az egész töltési folyamat. -
p300
tag
válasz
zsozso710711 #1000 üzenetére
A lényeg a kocsi elektronikában van nem az akkumulátorban..Úgy kellet volna írni, hogy nem tesz kárt a "kocsi elektronikában"!Vagy nem??
-
p300
tag
válasz
zsozso710711 #989 üzenetére
Hali!Nem helyes megfogalmazás!
"nem fog kárt okozni az akkumulátorban"Én személy szerint nem attól tartottam, hogy az akkuban tesz kárt..hanem a kocsi elektronikában.És erre most sem adott választ kitért a válasz elől !! -
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #989 üzenetére
Szia!
Nem akarok kötözködni, de kértél engedélyt a cégtől, hogy közzétedd a MAGÁN levelezéseteket a nyilvánosság előtt? Mert ha nem, nem biztos, hogy jogilag helyesen jártál el...
-
Gabex.ex
csendes tag
válasz
zsozso710711 #967 üzenetére
ok. kössz a tippet
-
Gabex.ex
csendes tag
válasz
zsozso710711 #965 üzenetére
Hol lehet meghallgatni hibás ctek hangot?
-
Gabex.ex
csendes tag
válasz
zsozso710711 #923 üzenetére
Két különböző mérőműszerrel mértem és az egyik 0.04V-al többet mutatott, úgyhogy egyenlőre még azt mondhatom hogy a zizegésen kívűl jó a töltő. Recond módot tesztelem várom h emelje a feszt de még nem tette.
-
Gabex.ex
csendes tag
válasz
zsozso710711 #923 üzenetére
Szobahőmérsékleten. De valamennyit változhat.
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #917 üzenetére
Zsozso: nem haver, csak ismerős, így nem is kívánok turkálni a pénztárcájában. Az ő dolga, ő élete, ő pénze. Ne akarjunk már mindenkinél ügyesebbek lenni, mi magyarok, főleg itthonról. Az ottani fizetéséből, hidd el, nagy ívben szarik rá, hogy 60 EURO-ért vagy 79,95 EURO-ért vette. Neki az a 20 EURO különbség olyan, mint neked 200 Ft. Nem nagyon hat meg téged sem 200 Ft árkülönbség két termék ára közt, ami 20-25.000 Ft nagyságrendű. Úgyhogy jól van az úgy, ahogy ő vette, főleg ha nem sípol, akkor pedig pláne jó üzletet csinált így! Mivel az informatikában dolgozik kint, szerintem kb. 3-4 órányi órabére az a 79,95 EURO, úgyhogy nagyon nem hatja meg szerintem ez az ár.... Sőt, 100 %-ig biztos vagyok benne!
-
zsozso710711
csendes tag
válasz
zsozso710711 #873 üzenetére
Szia .. Az ECU - Engine Control Unit - a motorvezérlő rendszer központi eleme. A szoftver pedig egyre nagyobb jelentőséggel bír a hardver mellett: amit tíz éve különálló integrált áramkörökkel oldottak meg, az a feladat mára rendszerint a szoftverre van bízva. kiegészítő áramkörökre is szükség van, pl. aluláteresztő szűrők, diagnosztikai, VÉDŐ , ill. feldolgozó áramkörök, stb. Szóval egy recond-miatt ,nem mehet tönkre. Hát ez meg elektronika. . Pár dióda mögé kötött 12V-os led-sort használtam DRL-ként, így 12,0-12,7V közötti fesz. jutott rájuk. Kb. egy fél évig bírták... ja még jó hogy?
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #873 üzenetére
Az nem gond ha valamit nem a CTEK gyárt személyesen mivel már szinte mindent mással gyártatnak pl: a személyautók gyári akkumulátorai is beszállítóktól vannak mégis sokáig bírják az enyém 7 éves. A tervezés, felhasznált anyagok és a minőség ellenőrzés jó akkor egy termék jó.
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #868 üzenetére
A második linken elérhető videón a videó alatt kiválasztották a recond módot de nem használták a videó alatt ténylegesen a recondot mert a felső recond állapotjelző nem világít odáig nem jutott el a töltő és a videó sem. Olyan mintha én kiválasztanám a CTEK töltőmön a recon módot de csak 4.-5. lépésig mutatnám a töltőn, míg a recond csak a 6. nál kezdődik. Nagyon jól teszi ha valaki óvatos mert más nem fogja az esetleges kárát megtéríteni. Akinek a lekötés nem gond jobb ha leköti, hiába használtam már én is a recond módot kocsiban de csak azért mertem mert az újabb fordoknak magasabb a töltési feszültsége.
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #868 üzenetére
Nem a töltő romlott el hanem csak a microkapcsoló amit valószínűleg nem a CTEK gyártott csak alkalmazott. A márkanév nem csak egy név hanem a mögötte lévő technika, tudás, minőség.
-
steve brown
csendes tag
válasz
zsozso710711 #868 üzenetére
Attól hogy valaki úgy használja a recond módot hogy nem veszi le a sarukat, nem biztos hogy jó az úgy.
Azt veszem ki a hozzászólásodból, hogy nesztek kétkedők lehet úgy is használni a recond módot, hogy nincsenek lekötve az akkusaruk. Attól hogy valaki ezt felrakja a videómegsztóra szerinted helyes? Honnan tudod hogy nem-e volt motorvezérlő vagy komfortelektronika csere a recond program végén? -
steve brown
csendes tag
válasz
zsozso710711 #864 üzenetére
Úgy néz ki, orvosolták a magas feszültség problémát.
-
DQ
tag
válasz
zsozso710711 #858 üzenetére
Igen, a jelek szerint sokmindent másként értelmezünk. :-)
Szerinted a 6-os mód semmilyen savsűrűséggel nem foglalkozik, szerintem meg igen.
"Tehát a 6-os semmilyen ( akku savsűrűségével foglalkozik) ilyesmit nem csinál."
Pedig de:
[link]
"6. recond és a 8. pulse módnak semmi köze egymáshoz."
Pedig lehet:
[link]
"Recond módot időtartalma ,az aksi kapacitása és minősége határozza meg max 4-óra."
A papír alapú leírás is 2-6 órát ír... (természetesen az akku állapotától függően)De mindegy, én nem vitatkozni akarok, csak szerettem volna megérteni, hogy mi a különbség a 7. és a 8. mód között, illetve mikor láthatom a 8. ledet...
-
nootropil
csendes tag
válasz
zsozso710711 #859 üzenetére
A link beszúrásánál sokkal szebb-jobb áttekinthetőbb ha a link gombra kattintva szúrod be
-
DQ
tag
válasz
zsozso710711 #848 üzenetére
Tévedés. Honvéd kollégával értek egyet...
Egy tele elektronikával megáldott autóra én nem teszek 15,8V-ot, még akkor sem ha nincs gyújtás, mivel elég sokminden ilyenkor is áram alatt van.
Tőlünk nyugatabbra meg ahogy írod, hogy így töltik az autót: igen így töltik, és én is így töltöm, de CSAK töltöm és NEM a recond programmal kiegészített módban töltöm.A 6., a recond mód meg nem tart napokig... ...a leírás szerint, továbbá ez nem a szulfátlanítás, mert az az első (a leírás szerint is).
Ha a recond-ot kiválasztom a program elején, akkor 1. a szulfátlanítás (majd 2., 3., 4., 5.), majd a 6. lépés a recond (ami az akku savsűrűségével foglalkozik) és a leírás szerint 2-6 óráig tart, majd jön az általam nem teljesen értett és azonosnak mondott 7. és 8. lépés. A 7. az eltart cirka 10 napig, majd jön a pulzálás (ami hasonló az 1.-höz, csak jóval kisebb pulzáló árammal és közel azonos fesszel történik, továbbá hasonló a 7.-hez is, csak itt nem állandó az áram).Hogy a 6. recond és a 8. pulse módnak van-e egymáshoz egyáltalán valami köze, az a leírásból nem derül ki, amit fentebb írtam ezzel kapcsolatban, az a netről származik: ott írták azt, hogy a recond mód után jelentkezik csak 8. mód...
A tisztánlátáshoz kellene egy rossz akku, amivel a teljes folyamat végigkísérhető lenne. Rossz aksim nincs, mindig leadom - ha már fizetnek érte, minek őrizgessem?
Nekem mind az 5 akku jó, így egy-egy mód pár perc, vagy pár óra alatt lefutott. Két aksin futtattam a recond módot is, az egyiken nem volt több egy fél óránál a maga a recond, a kocsiban (saru levétel mellett) meg 1-1,5 óra lehetett.Persze lehet, hogy ebben mindben tévedek, de én így olvasom/tudom.
-
honvéd44
csendes tag
válasz
zsozso710711 #850 üzenetére
A 15.8 V csúcsfeszültség, arra lett kitalálva, hogy a modern elektronikát, pl. dvd, laptop, navigáció, spec. szenzorok, hifi, stb. a motor indításakor fellépő túlfeszültség ne amortizálja le, ellenkező esetben mindent ki kellene kapcsolni indítás előtt.Ki venne ilyen autót?
-
honvéd44
csendes tag
válasz
zsozso710711 #850 üzenetére
Nem vitatom, amit leírtál igaz. Csakhogy, ezen a fórumon akinek CTEK töltője van, még senki nem jutott el a nyolcadik ledig, tehát nincs infó a tekintetben, hogy mennyi a max. feszültség recond módban, akár rövid ideig is. Így már érthető az óvatosság?
-
honvéd44
csendes tag
válasz
zsozso710711 #847 üzenetére
Figyeljetek kicsit jobban, pliiz. Nem azt írtam, hogy a recond a 8-dik, hanem azt, a recond módban, egy hosszú folyamat kb. 7-8 nap, akkuja válogatja, után a recond végén gyullad ki a nyolcadik led, vége a szulfátlanításnak. Pont. Ez után lehet egy szimpla töltést lefuttatni, ami után igen hamar teljes töltöttséget jelez- hetedik led.
-
honvéd44
csendes tag
válasz
zsozso710711 #843 üzenetére
Nekem 8. De ha modernebb autód van mint mondjuk egy kockalada, és van benne ECU, központi zár, riasztó, fordított polaritású szenzor, stb. tehát finom elektronika, akkor gondold meg.
-
DQ
tag
válasz
zsozso710711 #843 üzenetére
Hát én leválasztanám. 15,8V-ot nem szívesen engednék rá semmire. Lehet, hogy a Fordot ezt nem zavarja, de a Civic nem biztos, hogy örülne neki. És ha már az egyik sarut levenném, akkor biztos, ami biztos alapon a másikat is, nehogy egy kézből kicsúszó csatlakozó gubancot okozzon a testen keresztül.
-
honvéd44
csendes tag
válasz
zsozso710711 #841 üzenetére
CTEK csak más ruhában.
-
p300
tag
válasz
zsozso710711 #832 üzenetére
Jó a filmen és valóságban..
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #826 üzenetére
A linken szereplő termék esetében az nem a gyártó neve. KFZ = kraftfahrzeug = gépjármű szó németül. Rövidítve: KFZ. Jó reggelt zsozso!
Ugyanúgy CTEK gyártmány.
-
#92852736
törölt tag
válasz
zsozso710711 #814 üzenetére
Sziasztok!
-30 fok és +50 fok között között lehet használni az AKKUKRAFT töltőt.
-
honvéd44
csendes tag
válasz
zsozso710711 #810 üzenetére
Nagyon fontos, amit leírsz valós adat legyen. A fórumok arravalók, hogy egymást segítsük, ne vezessünk félre senkit.
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #810 üzenetére
Te már megint félrevezetsz mindenkit vagy figyelmetlenül olvastál/értelmeztél. Hol olvastad, hogy az AKKUKRAFT csak 0 fokig jó? Mert most rámentem az oldalukra és pont nincs ilyen ott írva. Pont az van írva, hogy 0 fok alatt a téli (hópihe) üzemmódot kell használni. Ennyi.
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #801 üzenetére
Fordítva: pont a töltő csal, nem a multiméter(ek). Az, hogy a kijelzőn mi van és a töltő mit tölt, nem egyezik a multiméterrel, ezt igazolja a multiméter. Emellett Brogyi írta, hogy kevés a 14,1-14,2 V az akku teljes feltöltéséhez, pedig ott kapcsol le és áll át fenntartó töltés fázisra. Legalábbis az a példány, amit tegnap teszteltem. Ma megmérek egy másikat is, visszavittem reggel a tegnapit.
-
peti85
senior tag
válasz
zsozso710711 #801 üzenetére
Ma rámértem megint az MD13323-ra. Töltés közben (AUTÓ módban) 14,6V-ot ír a kijelzője, egy gagyibb multiméter 14,4V-ot mért. Múltkor egy elvileg klasszisokkal jobb műszerrel pont azt mértem, mint amit a kijelző kiírt.
Az elem ikon kerete a leírás szerint fenntartó töltésre váltás előtt 1 percig villog, de nekem már legalább fél órája villog a keret. De ugyan úgy 14,6V-ot ír a kijelzője. -
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #790 üzenetére
Nekem a Megapulse használati ezt az érdekes dolgot írja a Megapulse-ról: Az impulzusos akku-regeneráló sípoló hangja elhalkul, mihelyt lecsökkent a szulfátosodás.
-
nootropil
csendes tag
válasz
zsozso710711 #790 üzenetére
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #747 üzenetére
Lehet akksitól is függ a sípolás.
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #747 üzenetére
Úgy látszik nem csak az enyém sípol halkan amikor dolgozik.
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #719 üzenetére
Nem is olyan nagy! [link]
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #719 üzenetére
Szia! Ébren vagy? Ez nem egy hobbi töltő? Ez egy profi, akkus szervízbe vagy műhelybe való deszulfátlanító. Nagy különbség!!! Az akku műhelyen még elgondolkozok, de egyenlőre ma még nem mondok fel...
-
nootropil
csendes tag
válasz
zsozso710711 #616 üzenetére
Én innen rendeltem korábban.. december körül.. Nincs nekik !
sztem azóta sem lett
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #628 üzenetére
Eddig 3 alkalommal merült le úgy az akkumulátor (én hibámból), hogy nem indította a kocsit, mivel az akkumulátor 7 éves úgy gondolom jót tesz neki a minőségi karbantartás a CTEK-el. hátha kihúzza a 10 évet is.
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #623 üzenetére
Ha ritkán kell használni arra tökéletes az is. Én végül azért választottam CTEK-et mert sokat van a töltőn az akksi a kevés használat miatt, meg nagyon meríti a gyári immobiliser és a CTEK-ben bízom, hogy sokáig rajta tartható, persze más töltőn is, de a nyugodtabb vagyok ha egy nagy értékű akkumulátort (újonnan 27.000) minőségi töltőre bízok.
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #620 üzenetére
Én is így jártam, 2 helyen is megrendeltem a Carstel 4A-t, nem volt a kiírással ellentétben. Így döntöttem a CTEK MXS 5.0 mellett azt meg már másnap hozták, de nem bántam meg sőt.
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #618 üzenetére
Az általad belinkelt helyeket már napokkal ezelőtt végigkérdeztem és sehol sincs raktáron a 4A-es változatú Carstel/Extol. 2 hónapot nem várok rá, addigra kimegyünk a télből. Ha valami most kell, az most kell! Tudod....
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #616 üzenetére
Legalább ellenőriznéd le a helyet, amit belinkelsz, hogy valóban van-e a termékből, mielőtt valótlanságot írsz a fórumba és megtéveszted a fórumtársakat. Ejnye! Pont ott nincs egy sem, ott rendeltem egyet és visszajeleztek, hogy április végén kapnak leghamarabb.
-
honvéd44
csendes tag
válasz
zsozso710711 #612 üzenetére
Ez a piacon fellelhető gyártók 99%-ra igaz, de ettől függetlenül megvesszük a termékeiket, mert nem akarunk a kőbaltás korszakban élni. Méregdrága profi eszközöket itthoni barkácsolásra? Az nekem nem járható út, és azokat is Kínában rakják össze... Extol a barátom, és mivel a 4A töltőjüket elkapkodták, úgy tűnik rajtam kívül másoknak is.
-
nootropil
csendes tag
válasz
zsozso710711 #565 üzenetére
Zsozso ez tiszta X-files...
Idéznék magától Akkukraft nevű felhasznától a privátjaimból.. különben meg lehet kérdezni őt is .
" az Akkukraft nem igazán a "húzó" termékünk: mi leginkább pelletkazánokat, pelletkandallókat forgalmazunk és a hozzá való pellet tüzelőanyagot, illetve fabrikettet, ebben a 4 fajta termékkörben vagyunk Magyarországon piacvezetők 14 éve. Több vevőnk kérése az volt, hogy szünetmentes tápot tenne a pelletkazánja mellé, hogyha nincs áram, akkor is menjen a fűtés akkumulátorról inverterrel. Ehhez a rendszerhez kerestünk egy olcsó és magas tudású töltőt, amelynek a a töltési karakterisztikája (9 lépés) és a csepptöltése full profi legyen, hiszen az akkumulátorok életének 95 %-ában nincs áramszünet, de a töltő folyamatosan rajta van az akkun, készenlétben. Így "keltettük életre" az Akkukraftot, amely egy alap 4 fokozatú sima mezei töltőből nőtte ki magát olyanra, amilyen most. Továbbfejlesztettük, majd saját színben gyártattuk le (ez a világosszöld a cég színe) és utána a saját vevőinken kívül elkezdett terjedni a híre és elkezdett érdekelni autós és motoros vásárlókat is, így került ki a publikum elé a termék. A honlap nem akkumulátortöltőkre optimalizált, se nem webshop,"
Ennek alapján sztem nem C3 klón.. sőt
-
honvéd44
csendes tag
válasz
zsozso710711 #563 üzenetére
Valóban érdekes összevetés, Bosch C3 vs Akkukraft. A tokozat, tartóelem, név kivételével mint két tojás.
Melyik az eredeti és melyik a másolat? Azt gondolom, mindkettő eredeti és másolat is egyben.
Megmagyarázom. A hardver-szoftver kombó fejlesztése, idő és pénzigényes dolog és vannak cégek akik értenek hozzá, mert ez a szakmájuk. És vannak cégek akik megveszik az előbbiek termékeit, mert nem éri meg nekik fenntartani külön osztályt, inkább megveszik a kész szoftvert. Ezen kívül ismerünk un. generikus licencet, amelyiken már nincs szabadalmi oltalom, mert lejárt, vagy a tulajdonosnak nem éri meg újabb évekre fenntartani a védelmet. És itt jön a kérdésem, vajon miért van épp most a piacon ilyen sokféle gyártótól, minimális eltéréssel közel azonos árú, na jó, 4-6-8 ezer forint különbséggel
-azonos képességű- ha nagyon kiélezzük- egyforma szoftverrel gyártott akkutöltő?- -
honvéd44
csendes tag
válasz
zsozso710711 #567 üzenetére
Extol 4A töltőmről tudok írni. Ismételt csatlakozáskor, amennyiben a töltést úgy szakítom meg, hogy a töltőt az akkumulátorról is leválasztom néhány másodpercre, minden olyan program választható, amely nem automatikus. Az Extol és minden "okos" töltő interaktív, az akku és a töltő között a kapcsolat kétirányú is lehet. Például, a csatlakozás első néhány másodpercében nem indul el a töltés azonnal, infót vesz a cuccról, milyen típus, milyen állapot, stb. és csak ez után indul a töltés, olyan karakterisztikával, amely az akku pillanatnyi állapotának megfelel. Az én akksim 10.4 voltig lemerült, tehát értelemszerű, hogy lekapcsoltam az autóról. Ekkor a kulcs led égett kb. 45 percig, a normál töltés csak ez után jött. Közel másfél nap alatt töltötte fel 100%-ra. Ami még érdekes lehet. A regeneráló töltés 14.8 volton történt, nem tolta 15 volt fölé, lehetséges, hogy az akku állapota nem indokolta a nagyobb feszt.
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #565 üzenetére
Nem sikerült letöltenem az Akkukraft és a Bosch C3 használatiját, ezek nélkül nem tudok biztosat, hogy a az Akkukraft a Bosch C3 másolata-e.
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #565 üzenetére
Nehéz téged követni... Most akkor igazat adsz vagy cáfolod fusion33 véleményét?
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #563 üzenetére
Ez egy Bosch C3 fényképe. Hogy jön ez most ide?
-
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #519 üzenetére
Nem is gondoltam komolyan, csak viccnek szántam, hogy az ALDI embere vagy.
-
peti85
senior tag
válasz
zsozso710711 #519 üzenetére
Akkor az nem probléma, hogy normál módban 14,7V-al, téliben meg 15V-al tölt?
Azt még értem, hogy hidegben magasabb a töltőfeszültség, de normál módban 14,4V-nak kéne lennie.
Vagy akkor az enyém hibás? -
Kiscupák
csendes tag
válasz
zsozso710711 #515 üzenetére
Te az ALDI embere vagy?
-
nootropil
csendes tag
válasz
zsozso710711 #515 üzenetére
ok akkor az MD 13323 rendben .
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #497 üzenetére
"Szerintem átlagos felhasználónak,tokéletesen megfelelnek az olcsóbb töltők."
Ez így nem állja meg a helyét mert ha figyelmesen végigolvasod az előző írásokat akkor rá fogol jönni, hogy nem lehet általánosítani és nem minden olcsóbb töltő megfelelő pl: GUDE GAB 5A, régebbi AUTO XS hiába modernek. Azért írják le a tapasztalatokat, hogy el lehessen kerülni bizonyos típusokat míg másokat érdemesebb választani. -
Harkovz
aktív tag
válasz
zsozso710711 #482 üzenetére
Akkor lehet mégis beújítok egyet.
-
Brogyi
őstag
válasz
zsozso710711 #483 üzenetére
Tetszik a kérdésed.
A CTEK-ben az a ATC jó dolog. Ez tény. -
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #483 üzenetére
CTEK MXS 5.0 továbbfej csak az általam kiválasztott AUTO és RECOND módban töltött 15 V felett használati utasítása a recond módra 15,8 V és 1,8A ír elő. Amikor nem a 6. RECOND módban töltött akkor a hideg miatt 14,4V-ot emelte 14,6V-ra. A 6. RECOND módot csak akkor használja ha én kiválasztom amúgy nem.
-
fusion33
csendes tag
válasz
zsozso710711 #483 üzenetére
A CTEK MXS 5.0 nem felengedi hanem az alacsony hőmérséklet miatt mivel van benne hőmérséklet kompenzáló (ATC) szándékosan felemeli, kompenzálja a hideget, mert hidegben magasabb feszültség kell a hatékony töltéshez de melegben nem emeli fel egyes olcsóbb töltőkkel szemben. Nem mindegy, hogy hidegben tölt 15V-al egy töltő vagy mindíg. Nyáron káros a 15V pláne hosszabb ideig.
Hivatalos leírás: "ATC - Automata Hőmérséklet Kompenzáció - hőmérséklettől függően szabályozza a töltés intenzitását, a maximális töltöttségi szint elérése érdekében."
-
peti85
senior tag
válasz
zsozso710711 #479 üzenetére
A töltő kijelzőjén is ugyan azok az értékek voltak, mint amit multiméterrel mértél? Mert nekem igen. Amúgy nem alja kategória a multiméter, de nem is extra. Mastech MY 64
-
Harkovz
aktív tag
válasz
zsozso710711 #479 üzenetére
Ennek a kijelzője folyamatosan világít vagy csak ha megnyomod a gombot?
-
peti85
senior tag
válasz
zsozso710711 #471 üzenetére
Melyik módban próbáltad? A Normál autó ikonosat? Ott én 14,7V-ot mértem. A télivel pedig 15V-ot.
Te 14,4V vagy 14,7V-ot? -
graczani
csendes tag
válasz
zsozso710711 #471 üzenetére
Magyar forintban mennyi volt?
Új hozzászólás Aktív témák
lo Összefoglaló, topiknyitó, updateEz egy blognak indult kis írás volt ami elég nagy látogatottságnak örved még most...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest