Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Iron Funeral
őstag
válasz Szabesz #10048 üzenetére
Na jó de eddig olyan volt, hogy súroltad a falat a hátsó kerékkel aztán elkezdett húzni valamerre az autó. Vagy rossz esetben kitört valamelyik kerék egyből...
Nem azt mondtam, hogy a racingrenders.com-os képektől új megvilágításba kerülnek a 2009-es kocsik, csak hogy azokon több a munka(#10049) proof88: Nem a poligonszám lenne a felelős a ~0 fps teljesítményért hiszen amióta emlékszek videókártyákra az nV chipjei mindíg erősebbek voltak raszterizálásban és textúrázásban, csak shader powerben maradtak el de ott sem a hatékonyság hiánya miatt (kivéve talán a GF8+ karikat a mostani új szériáig). rFactorban meg különösképpen jobban mennek a Radeonok valami miatt, de úgy kell elképzelni a dolgot, hogy egy 3870 földbe döngöli a 8800GTS 512 megás változatát, szóval érthetetlen a dolog számomra Erre van egy megoldás, egy .dll kicserélése ami megváltoztatja a vertexek pufferelését és begyorsul tőle a gém, de akkor nincsen TVStyle
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #10047 üzenetére
rakd az ellenfelek részletességét magasra, rakj be 20 AI-t és legyél a rajtrács végén. Hány fps-ed van a G-erővel? Az a gáz, hogy szerintem ahogy anno F1C-ben, úgy rFactorban is a magas poligonszám nagyon cpu-limitessé teszi a játékot az elavult renderelési technikája miatt.
amúgy most a racingrenders-en megnéztem a 2008-as bmw-t fsone-ból meg mmg-ből, hát mit mondjak, túl sok különbséget nem látok, az mmg-s kocsinál persze látszik minden élnél, hogy nem olyan szép íves, dehát ez még a jó ízlés határain belül van, ez játék közben nem is olyan feltűnő... ellenben a távoli dolgok "lecsapása", azaz hogy x távolságon túl nem renderel a játék objektumokat, az már jobban feltűnik és enyhén szólva illúzióromboló... nem hiba, de ez olyan dolog gondolom, amit moddinggal nem lehet megoldani, bár lehet hogy csak egy érték átírása egy fájlban és messzebb is renderel. Na mindegy. Majd meglássuk, hogy fsone-ban mit alakítanak a shaderekkel.
Meg remélem az rFactor2 hozza a kívánságaimat. Amik elsősorban bugfixek, másodsorban pedig a bug nélkül működő időjárás. Nekem nem kell jobb grafika, de a jelenlegi grafikát fel kéne gyorsítani, hogy jobban kihasználja a modernebb videokártyákat.Szabesz: de a szárny ugyanúgy törik meg a motor is könnyen meghal?
[ Szerkesztve ]
-
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #10044 üzenetére
Nem feltétlen látványos, de ha rendesen összehasonlítod az FSONE08 autókat mondjuk meg az RFT08 autókat akkor rájössz, vagy éppen a racingrenders.com-on találsz pár renderképet az FS09 kocsikról, hasonlítsd össze az RFT félékkel Nem is feltétlen a poligonszám a lényeges, hanem, hogy Sompir kocsijai nem teljesen fedik a valóságot, csak amolyan replika az összes de ezt csak akkor látod meg ha tényleg tüzetesen megnézed az autókat, akkor viszont már szembetűnő/zavaró Egyébként ja, jöhet a shaderözön, de gyíkforsznak van kapacitása a másik kettőre is
Erről a "menjünk minél újabb moddal" esetről az jut eszembe, hogy minek kell az embernek egy új Fiat Punto ha lehetne neki egy Mercedes 190E Evo2 is?
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #10042 üzenetére
nem hiszem, hogy annyira megérné az, hogy nem spórolnak a poligonszámmal inkább a beígért shaderekkel kellene villantani, mint a poligonszámmal ... verseny közben úgysem olyan feltűnő, hogy milyen nagy a poligonszám, főleg ha még jó gépen is közepesre kell levenni az ellenfelek részletességét, hogy ne akadjon be ha sokan vannak a képernyőn ....
Újraindítottam a szervert a következő módosításokkal:
Multiplayer.ini-ben:
Enable Voice Chat 0-ról 1-re raktam, bár mintha régebben sem ment volna, de hátha... igaz, van TS, de hátha megy, csak próba szintjén ...DedicatedServer.PLR-ben:
QUICK Damage Multiplier és MULTI Damage Multiplier 75-ről 25-re raktam.
Display Track Stats 0-ról 1-re raktam, nem tudom igazából mit csinál, de rosszat biztos nem -
cila1
aktív tag
Most próbáltam elöszőr feltölteni valamit.Remélem sikerűlt.
Ctdp2007 -
-
Kleroo
veterán
válasz ace100 #10037 üzenetére
Ma kipróbáltam sok jó régi modot. Az RFT-vel tényleg nem annyira "JÓ" menni, de sztem bőven elég jó ahoz,hogy legalább a 2009es szezonnal körözzünk. A pályák a legjobbak,a grafikája remek, a hangok közepesek. Szóval mindent összevetve én is maradnék az rft-nél
Az MG2010-el viszont ne is próbálkozzatok...., nem ratyi,de nem ér fel a nagy nevekhez.Az Fsone 2009-nek miért lenne nagyobb gépigénye? Még brutálisabb grafikát csiholnak ki a srácok? Sztem nem bír többet az rfactor motorja.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
ace100
csendes tag
Sziasztok!
Nekem bejön az RFT 2009,de ha módunk lesz rá kipróbálnám az Fsone-2009 módot.Remélem időben megjelenik.Habár lehet hogy a gépem kevés lesz hozzá.
Amúgy meg nekem is az a véleményem a játék választással kapcsolatban,hogy visszafelé ne lépjünk.Inkább újabb móddal mennyünk,ha lehet.A 2X-es gumikopás szerintem sok,és a kétszeres üzemanyag fogyasztás is,de az a véleményem,hogy így izgalmasabb lesz a verseny,illetve nagyobb szerepet kap a box taktika is.Persze csak akkor,ha a versenytáv is nő arányosan.Üdv:ace100
-
Stirlitz
senior tag
Nekem bejött az RFT2009. A hangok lehetnének élethűbbek, de ennyi. A törés modelt ne firtassuk, bénán törik az mindegyik módban. A pályacsomagja sokkal jobb, mint amivel mi mentünk szezont. Ez a gumi melegedős téma, meg hát... Meglátásom szerint köze van ahhoz a 2x-eres gumikopásnak, hogy nehéz olyan setupot készíteni, ami nem melegszik el valahol. Inkább versenytáv legyen 2xeres elöző évhez képest, mint a 2xeres gumikopás meg üzemanyagfogyasztás.
Szal fsone-ban szebb a hang, egyszerűbb kigyorsitani, és ennyi.
-
ervin33
tag
kleroo
ha megnyitotad a fájlt amii lejött látnod kell a csapatokat az összeset azokat kell bemásolnod
ide::\rFactor\GameData\Vehicles\F1WCP\2009\2009\Teams
[ Szerkesztve ]
-
Szabesz
őstag
Új HotLaps, és LiveTiming funció a lapon.
¯\_(ツ)_/¯
-
cila1
aktív tag
SAKK-MATT
-
ervin33
tag
válasz Frenky89 #10021 üzenetére
igen ám de akinek nagyon fekszik az jo kis elönyben lesz a többiekhez képest,mint a szezonban személyem szerint nekem már uncsi a 2008 as mod. habár az rft-nél jobb az biztos.
de linkeltünk pár modot,és egyiksem arrol hires hogy gagyi lenne
csak hát ki kellen az emberkéknek probálni öket -
Frenky89
addikt
Kösz.
Most nem azért mondtam amúgy, hogy az összes többi ötletet dobjuk el csak, hogy ezt is vegyük be a többi közé. Azért gondoltam, hogy talán nem lenne rossz ötlet, mert 08-at már nagyjából mindenki ismeri, így nem kellene mindent kb. nulláról kezdeni a köv. szezonban.
-
Farkas23
aktív tag
Akkor maradjunk a 2008-al, fussunk le még 1 évet vele, csak akkor tényleg tisztességesebb pályákkal!!! És meg lesz hely is, mer még mindig 22-en voltak 2008-ban, vagyis 1 db-ig!
De azért várjuk meg mindenkinek a véleményét![ Szerkesztve ]
-
vizza
csendes tag
Jaja sztem is maradjon az fsone
-
Frenky89
addikt
Mi lenne, ha tényleg nem mennénk visszafelé az időben a mod-okat tekintve?
... de előre se.
-
ervin33
tag
csináltam WCP2009 szervert
ip: 98.135.12.126
-
Farkas23
aktív tag
Jó nekem mind1, de nekem régi moddal semmi kedvem menni, akkor már pályabíró leszek, az is jobb mint 2006, amit a legjobban rüheltem év!!!! Nekem mind1, én már lassan 1000 kört mentem az rft-n tudtam találni beállitást, ez van! Döntsétek el milegyen, nekem tök mind1!
Tőlem vissza mehetünk az 1985-ös modhoz, mer van olyan is!
Csak eddig azért volt a rinya h 2009 v 2010 legyen, most meg hirtelen mindenki vissza az időben! Hát akkor döntsétek el, én elmondtam a véleményemet, ennyi....! Majd jelezzétek a fejleményeket, addig mással foglalkozom! -
proof88
addikt
válasz JColee #10006 üzenetére
nem lehet rendesen beállítani, mert vagy alulkormányzott, és akkor egyenletesen melegszenek a gumik, vagy jó, de akkor a hátsók sokkal jobban melegszenek. - én ezt fsone-ban a szezonban kb a pályák felénél tapasztaltam, pl brazilban is! Nekem Spa volt a legjobb pálya ebből a szempontból, ott minden kör végén annyi fokos volt a gumi bal oldalon mint jobb oldalon, és csak 1-2 fokban tértek el az első gumik a hátsótól. Én a mozgás miatt mondom élethűbbnek... de én nem nyilatkozom többet róla addig, amíg ki nem próbáltam rendesen.
-
ervin33
tag
válasz proof88 #10004 üzenetére
azt mondom hogy 30 kell hogy jot menjen az ember
a grafikon meg magáért beszél
köszi szabesz.resetnek igaza van! olyan szánalmasan gyorsul hogy csak na 1 ben mintha nem is f1 es gép lenne.
szépnek szép,azt aláirom! de játék élményben nulla!!lehet azt hiszitek hogy azért mondom mert hogy számomra nehéz,higyétek el semmivel nem nehezebb mint a ctdp 2006 de ott jol érzem a kocsit és pedig azzal is ovatosan kell bánni föleg kigyorsitásoknál.
és már benn van pár km mert már régebben is probálta az rft2009.
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz proof88 #9997 üzenetére
Szerinted az fsone árkádos? ez az rft akkor midtown madness
A pálya miatt tűnhet élethűnek, mert hogy csúszik. Közben meg nem lehet rendesen beállítani, mert vagy alulkormányzott, és akkor egyenletesen melegszenek a gumik, vagy jó, de akkor a hátsók sokkal jobban melegszenek. Szóval szerintem nem rossz mod, de azért nem is ájulok el tőle.
Ki kéne próbálni a 2008as rft pályacsomagból a vizes pályákat, azon legalább vicces vezetni (kb ugyanannyira csúszik, mint a 2009es melbourne, de ezt jobb szívvel fogadja el az ember)Ja és ha 2005ös moddal megyünk, stip stop kimi kocsija
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz Farkas23 #9993 üzenetére
Szerintem az élvezet a lényege a dolognak amiben az RFT jelen pillanatban nem vezeti a listát nálam, valahogy sokkal jobbra emlékeztem. Ráadásul tegnap megfájdult a fejem a hangoktól -.- távirányítós autó+kutyavonyítás amikor váltasz Nem tudom miért, de tényleg vagy a váltó áttételek rosszak vagy a motor sokkal gyengébb de én látványosan lassabb voltam egy-egy mélyebb féktáv után amikor leesett a motor fordulata mint pl. a hőn szeretett FSONE-ban...
Bizonyos értelemben nehéz az RFT, de az igazság az, hogy ezt a legkönnyebb vezetni ami valaha próbáltam, pl. ott van a Toban Raceway időm, még ABS sem volt bekapcsolva, annak ellenére nagyon tapadt a kocsi és az egyetlen dolog ami az ABS hiányára emlékeztetett az a füstölgő első kerék volt, semmi más. A kocsi sérülése nálam az "ótvarszar" kategória, pl. amikor belémcsúsztak hátulról tegnap; megsérült a hátsó szárny, aminek következtében elkezdett balra húzni az autó, hát hogyne...
Vannak más modok amik valóban nehezek, pl. ott a CTDP06, de az is igazából azért nehéz mert van kismillió féle beállítás és meg kell találni a megfelelőt(különösen a TC-ből van választék )
Nem is olyan régen azt mondtam, hogy nincsenek nagy különbségek a modok között hiszen mindegyik alapja az rF, azt hiszem vissza kell vonnom eme kijelentésemet mert igen is vannak különbségek. Szerintem mindenképpen olyan modot kell választani amiből az amatőr hibák hiányoznak, az pedig leszűkíti a választékot. Minden áron nem kell a legújabb moddal menni, körbe kell nézni, igazából megint csak a CTDP06-ot tudom megemlíteni, elég ránézni a modok méreteire és kiderül, hogy mit tud a cucc. Mondjuk ez utóbbi azért akkora amekkora mert gondoltak az offline versenyzésre is, szóval benne van minden pályára minden kocsi upgrade, festések, kocsifizikák stb. ha csak MP lenne kijött volna vagy 800 megából szerintem az is MMG/FSONE is csak azért akkorák mert alig van upgrade a kocsikhoz, a kérdés inkább az, hogy mitől akkora az RFT amekkora?
Szóval mint mondtam szerintem jöhet 2009 mod is, de a lényeg leginkább az, hogy élvezd a játékot (és, hogy tudj vele jól menni, igen ez a kettő nem elkülöníthető egymástól szvsz. - meg jut eszebe, hogy benne legyen Schumi ). Szerintem most, hogy több embernek is van különféle véleménye a liga jövőjéről illene szétnézni a régebbi(szezonálisan ofc.) modok között is, hisz mint mondtam a legújabb nem mindíg a legjobb.Jesszus képes voltam ennyit írni
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
-
Farkas23
aktív tag
Ok, de akkor se visszafele keressük sztem a megoldást! Haladjunk a korral együtt, vagyis amennyire lehet! Mer pl nekem az előző modokhoz semmi kedvem... Ez az RFT bejőtt, sztem szép game, valóban csúszik kicsit az autó, de mindenre van megoldás! Egy jó beállitás, és már úgy tapad, mintha le lenne ragasztva! Fsone nem tudom mikor jön ki, többit meg még nem nagyon próbáltam ki!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Elemlámpa, zseblámpa
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Nyaralás topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Spórolós topik
- Windows 11
- Gaming notebook topik
- Bemutatkozott a Realme 14x
- További aktív témák...
- ZTE A31 dual SIM telefon, új állapotban
- Limitált Xbox one X project scorpio eladó!
- NinkBox Raspberry Pi 4 Model B 4GB RAM + 64GB SD starter kit (ház, táp, hűtés, SD kártyaolvasó...)
- 3db Norstone Jura hdmi. Újszerű állapotban eredeti fém dobozában várja új gazdáját,az Oktogonnál.
- ESR GEO Wallet mágneses kártyatartó / Lokátor kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest