- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 12. nap: REDACTED
- 2025 - Melyik játékot várod a legjobban a következő évben?
- Call of Duty: Black Ops 6 - Napokon belül indul a Squid Game event
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 11. nap: Orc Must Die 3
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 10. nap: Kill Knight
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirAlo
aktív tag
Jovore remelem nem 20 korosek lesznek a futamok, jobb lenne normalis 40-50 koros futamokat menni bar 20 kor is eleg kemeny (40 alatt lehet senki nem erne celba )
-
Farkas23
aktív tag
Ezek a nyári dolgok jó ötletek! Én is csatlakozom hozzá! Sőt a gyengébbek segitésébe is belesegítek ha kell! Futamok meg persze h lesznek Kövi szezonban fog ugyis 1-2 dolog változni. pl: pontszabály. meg egyéb kis finomságok!
Reméljük hogy a kövi mód meg kijön az Fsone, v nem tom még énse h melyik lesz! Majd eldől! -
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #8796 üzenetére
majd nyáron
-
cila1
aktív tag
válasz proof88 #8792 üzenetére
Azért annyira nem csak sajnálom hogy vége lesz ennek a bulinak.Remélem azért nem úgy lesz hogy csak ősszel fogunk "találkozni".Csak lesznek valami szerveres versenyzések tét nélkűl ez időszak alatt.Kiváncsian várom (de nem csak én szerintem)hogy milyen eseményeket találnak ki az illetékesek.
-
proof88
addikt
válasz akoska07 #8786 üzenetére
én nyárra tervezek "edző tábort" , ami úgy nézne ki, hogy egy adott pályára gyakorlunk és mindenki a lehető legtöbb infót megosztaná egymással, persze készülgetne közben a setup leírásom, mert én azt vettem észre, hogy a gyors embereknél számít a setup, de sok embernél meg a köridő kb 30%-át adja a setup és mondjuk 70% a vezetéstechnika, most nem arról beszélek, ha valaki elront valamit, mert gondolom mindenki elront néha egy-egy kanyart, hanem arról, hogy hiába adunk egy jól beállított kocsit valaki alá, nem úgy vesz be 1-2 kanyart, ahogy "illene", és emiatt sok idő megy el...
mondjuk nekem fingom nincs arról, hogy Frenkyék az ilyen Valencia - Szingapúr - stílusú pályákon miért gyorsabbak annyival nálam, úgy látszik az ilyen pályákon én nem tudok menni
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
néztem más ligákat.
érdekesen alakulnak a hotlaps-ok,amikor pl.egy 14 fős mezőnyben
1-2 sec-en belül autóznak a pilótákAz Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
nagyúr
válasz Szabesz #8783 üzenetére
semmi gond a tc off-al,lehet megusztam volna "füvezést"
köszi mindent megteszek,hogy jó legyen az életünk
jövök versenyezni , és tanulni...
(legalább) egyszer ugy is dobogóra állokAz Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
nagyúr
válasz Szabesz #8781 üzenetére
ugy emlékszem össze is értünk egyszer vhol...
küzdöttem volna én,meg volt a lendület (talán tul nagy) és az akarat is, a gyorsaság is.ilyenkor jut eszembe,betiltanám a tc off lehetőségét is
Speedg : nem tudom eljutok-e odáig,hogy tesztelhessek a köv pályán.
emilben dobhatnál egy setupot,mert nekem csak a gyári setup van,gondolom azzal nem igen lehet pole position-t elérni
ha minden rendben megy,akkor köv hét pénteken repülőre ülök és meg sem állok London-ig.megyek melózni és élni is ott szeretnék az elkövetkezendő 80 évben. lehet nem fogok tudni indulni ebben az évadban a hátralévő futamokon,de nem hagyom abba. Semmiképp sem! bizom benne,köv idényben már tudok indulni az első futamtól kezdve.
majd a rönó-lada megmutatja
suzuka-ban is szép eredményt mutathattunk volna fel[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
nagyúr
válasz Szabesz #8776 üzenetére
igazad van
bocsi ha kicsit agressziv voltam.
de éreztem,hogy gyorsabb vagyok és nem akartam időt vesziteni egy beragadással.
az lett a vesztem... meg a bénázásom nem is értem minek mentem a fűreAz Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
nagyúr
válasz proof88 #8765 üzenetére
köszönöm a megemlékezést a fünyirásról,majd a versenyem teljes tönkretételéről.
de az volt a legviccesebb amikor vhol elhittem a fejemben,hogy kaphatok uj felfüggesztést mindenestől nem is értem...
annyira menni akartam a futamon.
tudom hogy jól szerepelhettem volna
a délutáni bénázásomhoz képest,estére tényleg gyors lettem.
jó lett volna az egész futam... "ember tervez,isten végez"egyébként ervin-re még kiváncsi lettem volna mit megy a futamon.
ezuton is kivánok neki utólag Boldog Névnapot!Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
vizza
csendes tag
Csak nekem nem megy a szervermar ugy nez ki.....de gondolom h milehet kb kidobtatok.....
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #8770 üzenetére
ok
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #8763 üzenetére
Mondom, hogy hagyomány Réges-régen még F1CH-ban így állítottam arra a pályára, azóta ilyen arányú szárnyállást használok Ami azt illeti nekem nincs bajom az alul kormányozott autóval, de jobban szeretem a semlegest
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
vizza
csendes tag
Csak nekem nem megy a szerver irjatok!!
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Szuzuka Incidents k00 ace Ákoska
Szuzuka Incidents k01
Szuzuka Incidents k02 PR00F overtakes Speedg
Szuzuka Incidents k02 Szabesz makes mistake, overtaken
Szuzuka Incidents k03 PR00F hot exit
Szuzuka Incidents k04 PR00F makes mistake, overtaken by Speedg
Szuzuka Incidents k04 PR00F overtakes Speedg
Szuzuka Incidents k05 JColee crashes, gives up
Szuzuka Incidents k08 Szabesz pit mistakes
Szuzuka Incidents k09 cila crashes
Szuzuka Incidents k12 PR00F overtakes Frenky in pit
Szuzuka Incidents k13 Frenky overtakes PR00F
Szuzuka Incidents k14 PR00F chaseing Frenky
Szuzuka Incidents k14 PR00F knocks Frenky
Szuzuka Incidents k15 PR00F overtakes Frenky
Szuzuka Incidents k18 Ákoska crashes
Szuzuka Incidents k18 woody spins, overtaken by LaCeeN
Szuzuka Incidents k20 PR00F chaseing Farkas[ Szerkesztve ]
-
vizza
csendes tag
A szerver nem fog tobbet menni nekem v milesz mert meg most sem kapja
-
proof88
addikt
erről lemaradtam, köszi!
rESET: de miért jó, ha a hátsót nagyobbra állítod? Mit értél el vele? Nem volt kényelmetlen? Volt hogy én is leszedtem setupot netről és hátul nagyobb volt a szög, és nem is tudtam menni vele... jó persze fel lehet hozni mindenféle dolgot, hogy biztonságosabb off TC-hez meg ilyenek, de wtf
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #8754 üzenetére
Igen, általában a hátsó szárny kisebbre van véve, mert jobban befolyásolja a sebességet mint, az első (és a leszorítóerőt is term.) Én is így szoktam állítgatni, viszont pl. Magny-Cours-ban a hátsó légterelőt állítom nagyobbra és nem az elsőt. "Hagyomány"
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
SirAlo
aktív tag
-
proof88
addikt
Nem tudom, hogy ez a cikk melyik évre vonatkozik igazság szerint. De az biztos, hogy 2008-ról 2009-re változtak az arányok, azért is voltak nagyobb jelentőséggel a diffúzorok 2009-ben, mert kisebb lett a hátsó szárny által elérhető leszorító erő, és a diffúzorok tökéletesítésével csikartak ki még nagyobb leszorító erőt. Egyébként vhol olvastam, hogy ebben az évben el is érhetik a 2008-as szintet aero-tapadásban a kocsik, annyira kihasználják a diffúzor adta lehetőségeket.
Mondjuk ezek után kíváncsi lennék, hogy milyen tapadást lehetne elérni, ha a mostani tudással csinálhatnának olyan autókat, amik a 2008-as első és hátsó szárnyakkal rendelkeznének és a mostani diffúzorokat is felhasználnák... biztos komoly tapadást lehetne elérni... csak hát nyilván most más a szabályzat, meg amúgy sem akarnak a szabály alkotók ilyen engedményeket tenni, egyrészt azért mert megint nehezebb lenne előzni a hátsó szárny miatt, másrészt mert a nagyobb tapadással nőne a kanyar sebesség és akkor jajj veszélyesebb lesz a forma1 jujj takarodjunk haza. -
proof88
addikt
válasz Frenky89 #8753 üzenetére
Igazából én rFactorra vonatkozóan is azt emelném ki, hogy a hátsó szárny nagyobb leszorítóerőt tud csinálni, és ezért szoktuk kicsit kisebbre venni (vagy max. ugyanakkorára). Szerintem azért rFactorban is így számolnak vele, persze nem azt mondom, hogy a fenti %-os értékek így vannak a játékban is, de azért szerintem ott is kicsit nagyobb tapadást ad ugyanakkora szögben. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ha kicsit laposabb a hátsó szárny, mondjuk 24-22, azzal bár a túlkormányzottság felé vittük el az autót, de nem túlkormányzottabb lett, hanem semlegesebb. És csak több csökkentéssel toljuk el a semlegesség felől, a túlkormányzottság irányába... pl 24-10 már biztos nem semleges viselkedést fog produkálni. Remélem érthető, mit akarok mondani.
Ok persze attól is függ a dolog, hogy ki hova állítja a súlyt, JColee sokkal előrébb szokta, mint én, ilyenkor nyilván más tartományban mozog a még semlegesség körüli viselkedést előidéző hátsó szárny. -
proof88
addikt
Kiss Pál Tamás, akiről múltkor beszélt kicsit a média, vagy legalábbis olvastam róla F1-portálokon, mert megnyerte a Formula Renault első versenyét, most ismét sikerült nyernie! Nem tudom, pontosan hogy is megy ez a sorozat, de helyszínenként két futam is van, más autósportban is van ilyen, hogy 2 futam 1 pályán. Ő múltkor a Round1-et nyerte meg, a Round2-n 4. lett. Most volt a hétvégén az új helyszín, a Round3-at megnyerte! A Round4-en 2. lett. 16 éves, még van ideje, reméljük a legjobbakat!
-
macy
addikt
-
proof88
addikt
"... a versenyautó tapadása 80%-ban az aerodinamikai elemek által előállított leszorító erőtől, és mindössze csak 20%-ban a gumiktól függ. (...) Az autó hátsó légterelő szárnya segítségével állítják elő a teljes leszorító erő mintegy 35%-át (...) A teljes leszorító erő mintegy 25%-a a Formula-1-es versenyautó első légterelő szárnyán keletkezik. (...) Az alvázának, és ezzel együtt a diffúzornak a helyes kialakítása akár 40%-ot is jelenthet a teljes leszorító erő tekintetében.
(...) ha két versenyautó szorosan egymás mögött halad, akkor az elülső autó mögött keletkező turbulencia jelentős mértékben befolyásolja a hátul haladó autó első szárnyán keletkezett leszorító erő nagyságát. Ilyen esetekben a leszorító erőben keletkezett eltérés nagysága elérheti akár a 10%-ot is."szerk.: tehát akkor igazolva van az az állítás, hogy azért rakjuk kicsivel kisebbre a hátsó szárnyat, mert az nagyobb tapadást csinál, mint az első. Szóval, ha elöl és hátul is uannyi a két érték, akkor nagy sebességnél (kis sebességnél még alig van aero-tapadás) nagyobb tapadást érünk el hátul, mint elöl, tehát az alulkormányzottság felé visszük el a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
vizza
csendes tag
jo nektek ugy nez ki nekem nem fog menni a szerver 1 jo darabig ez nem igazsag..
-
Speedg
csendes tag
válasz proof88 #8737 üzenetére
Büntetés gyanánt mentem be Akkor valszeg csak sima áthajtásos büntit kaptam én meg stop and goztam ezt meg a program úgy fogta fel hogy nem töltöttem le a büntetést Pedig nagyon jó versenyt mentem sajnálom nagyon de már lenyugodtam nagyjából máskor majd jobban figyelem a jelzéseket,Ha simán áthajtok fele időt vesztettem volna vagy még annyit sem mert 12 mp-ig bent tartott a bokszba hogy a fene ette volna meg.
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
macy
addikt
-
proof88
addikt
rosszul raktak fel vmit vagy nem tom
De már másik Kínára váltottunk, arról még nem nyilatkozott senki, hogy rossz lenne.SirAlo: ezt a GameData\Locations\-be csomagold ki! Aztán próbáld meg, lehet h más is kell neki. Hosszú távon megéri letölteni az egészet, mert egyrészt nincs kedvem majd mindig feltöltögetni a pályákat, másrészt lehet h még hiányolni fog valamit.
-
cila1
aktív tag
Most mi a baj az új pályával?Miért nem megy sokaknak?
-
SirAlo
aktív tag
tudnatok linket adni csak a kinai palyarol ? hogy ne kelljen az egesz FSONE packot letolcsem:S
-
proof88
addikt
Várjál, megnéztelek és valami nem stimmel. Bementél a boxba először, a 11. kör végén. Gyorshajtás miatt kaptál büntit, ezért a 12. kör végén ismét bejöttél a boxba. De áthajtásost kaptál, viszont ismét szervizelted a kocsit, mert ismét megálltál és felemelték a kocsit. Akkor ezért zárt ki, mert egyből le kell tölteni a büntetést, nem szabad szervizelni ilyenkor, csak utána! De miért mentél 2x is szervizre?
Szabesz: rESET-nek sztem offline sem tölti be.
De mondom másik Kínára váltottunk!
[ Szerkesztve ]
-
Szabesz
őstag
válasz Iron Funeral #8728 üzenetére
Nem mondod komolyan, hogy pár órával a futam után látod a szervert?
¯\_(ツ)_/¯
-
proof88
addikt
Szerveren is átraktam a másik Kínára, ami az FSone TrackPackban benne van alapból, ez már jó! Bal kézzel mentem 1:49-et, úgy hogy fel sem volt szerelve a kormány, tehát kb a köridők is reálisak lesznek.
-
proof88
addikt
Az 1. box kiállásnál 127-tel mentél át a fehér vonalon, emiatt kaptál büntit.
A verseny logban azt látom, hogy áthajtásost kaptál érte (rajtad kívül Ákoska és cila is kaptak áthajtásost). Úgy néz ki ez bug volt. :/ Mármint, hogy utána nem fogadta el, hogy áthajtottál.LaCeeN: szólhattál volna, hogy boxban ragadtál...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Átrakom majd az FSone TrackPack-ban lévő Shanghai GP-re a szervert.
Mától csütörtökig reggel 7-től este 7-ig szerver kimaradások várhatóak! Javaslom, hogy aki gyakorolni akar, offline tegye, beállítva persze a 2x-es fogyasztást és kopást. Nem a 2009-es Kína GP pályával fogunk játszani! A sima FSone TrackPack-ban is van Chinese GP, azt válasszátok ki!
Segédletek Kínához
Térkép, adatok
Kínába látogat az F1
Sanghaj a pilóta szemével - Timo Glock rovata
A leggyorsabb körök és a végsebességek Sanghajból 2008
A leggyorsabb körök és a végsebességek Sanghajból 2009
A leggyorsabb körök és a végsebességek Sanghajból 2010Kimi Raikkonen onboard Q1 China 2007
Lewis Hamilton 2007 - China - Pole
Sebastian Vettel Onboard Pole Position Lap at China (Shanghai) 2009
Kimi Raikkonen - Onboard China 2009 -
ervin33
tag
nemrég volt kint nálam a upc dugokat meg csatlakozokat cseréltek meg be mérték a modemet meg a jelet.elvileg rendben van minden!
de még mindig nem látni a szerver ip jét.szerintem tuti hogy a szerver üzemeltetönél nem stimmel vmi.
-
cila1
aktív tag
BOLDOG NÉVNAPOT ERVIN
-
Frenky89
addikt
válasz proof88 #8722 üzenetére
Ez az Rd 03 pálya egy vicc, pl mi az a szakadék a célegyenesben!?
A '09 RFT-s 09/04 Chinese GP, vagy a külön China > Sanghai mappában lévő G.P CHINA sokkal valósághűbben néznek ki és feeling-ben is jobbak. Tapadásról most nem tudok nyilatkozni, mert ennyire nem nézegettem őket.
-
nagyúr
na majd legközelebb bajlódok vele.
remélem megoldódik...Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
válasz akoska07 #8721 üzenetére
elég gondolom...
de várjál... egyáltalán ez a pálya lesz? Mert én most megnéztem és sztem valahoyg nem hasonlít eléggé a valódira, a döntött jobbos pl itt valahogy nem is döntött meg olyan fura az egész, túl lapos sztem... nézze meg már ms is plíz...offline is meghal a program?
-
nagyúr
válasz proof88 #8720 üzenetére
bemásoltam a gamedata location mappába az scn-t
azon belül,F12009,majd a 109_17 mappába felülirtam azt a fájlt vele
a peccset gondolom elég az rfactor alá telepiteni,nem kell még beljebb menni...
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
-
nagyúr
legjobb versenyem lehetett volna...
egy kanyar,amit eddig még nem rontottam el.
és pont szembe álltam meg a korláttal,előre nem lehetett
mögöttem a pálya volt és jöttek ezerrel
nem tolathattam csak ugy ki a pályára.
elment a mezőny...
aztán mégegy hiba és kész.
még jó hogy csak pár kör volt hátra
ja és áthajtásost is kaptam,rossz gombot nyomtam befelé menet
a nagy igyekezetbenSpeedg:
nagyon sajnálom,pedig ez a mi futamunk lett volna.más:
nem tudok bemenni az uj pályára.
amikor jönne a pálya betöltése,kilép a játékból teljesen.
ehh , nem tudom mi lehet a baj[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Speedg
csendes tag
Most lett elegem ebből az egészből Kaptam büntit mert mittudom én hogy miért,kimegyek a következő körben letölteni>>>>>>> letöltöm aztán kizár A 10 helyről felküzdöm magam a 4-5 helyig azt tessék A végén télleg úgy llessz hogy csak a gyak futamokon fogok indulni Hát így még nem idegesítettem föl magam
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #8709 üzenetére
na ezt most én is elmondhatom
eldobtam a 3. körben
gyakorlón a 2. körben dobtam el, szóval fejlődtem
egyébként ne játszunk már ilyen restartolósat, mert eddig sem volt újraindítás (spa evitar kiesett) ezután se legyen. ja és az időmérőre legyen valami időkeret, mert azt hittem 30 perc és kész. -
proof88
addikt
Bocs srácok, nem működött az ötletünk... pedig még az időmérőt is csúsztattuk, próbálkoztunk, de nem jó... nincs más ötletünk... ne haragudjatok, de meg kell tartani, mert jövő héten meg lehet másik 4 embernek nem lesz jó...
-
Iron Funeral
őstag
válasz Iron Funeral #8706 üzenetére
Hát ha nem akkor nem Router+modem restart is megvolt de semmi
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
Figyelem!
Megtartjuk a mai VB-futamot! Aki tud, az jöjjön! Aki nem tud, az próbáljon IP-címet változtatni. Legegyszerűbb módja ennek, ha áramtalanítjátok a modemet (és a routert, ha van), vártok max. 1 percet és újra áram alá helyezitek őket, akkor lehet, hogy új IP-t kaptok. Nem tudjuk, mi lehet a gond. A szerver szolgáltatójánál elvileg nincs gond. Én azt mondom, hogy 10%, hogy nálatok a gépen van gáz, 90% hogy valami összefosta magát valahol, ami több szolgáltatót is érint, csak nincs ügy belőle, mert a netetek amúgy működik... szóval próbáljatok IP-t is újítani!
Negyed 8 gyülekező, 19:45 időmérő!
Új hozzászólás Aktív témák
- SteelSeries Arctis Nova 1 Gamer Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G335 vezetékes fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- AKG Harman K72 Dj fejhallgató // Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G935 Vezeték Nélküli Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Sennheiser Epos GSP 370 Gaming fejhallgató // Számla+Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest