Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #6199 üzenetére
hogy tesztelsz aival?
-
Iron Funeral
őstag
válasz Iron Funeral #6198 üzenetére
Az AI amivel tesztelem a setupomat 1:18.4-et megy, de nem igazán az elképzeléseim szerint vezet, úgyhogy nem mérvadó, mindenesetre legalább tudok setupot tesztelni
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Iron Funeral
őstag
válasz papírzacskó #6197 üzenetére
Most nem mentem rajta mert nincs kormányom de még a régi FS06 moddal és az ahhoz tartozó pályán mentem 1:15.1 körüli időt, CTDP05-ből meg 1:13 rémlik
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
papírzacskó
csendes tag
válasz Iron Funeral #6183 üzenetére
Ma mentem pár kört a Magny-Cours-i pályán. Kicsit pattogós az eleje, de türhető. Te milyen időt futsz rajta?
TDU2: PapirzacskoHUN
-
Iron Funeral
őstag
Hát igen, Sub-S-t kajak toltad le a pályáról már a visszafordítónál
Remélem sokan gondoljátok, hogy szar, mert én imádom
btw ha nagyon gagyinak érzitek ki lehet próbálni az FS06 trackpackban levőt az emlékeim szerint nem ráz, viszont csúszkál az is pár helyen, de nem vészesMost olvasom, hogy Briatore pert nyert a FIA ellen, jöhet hozzám csapatfőnöknek
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
cila1
aktív tag
válasz Iron Funeral #6192 üzenetére
Köszi a dicséretet .Szerintem is elég jól éreztem a pályát.Tetszettem én is magamnak .Az első kanyarba szerintem nagyon rámenős és agresszív voltam.Ahogy ráhúztam Farkasra és Proofra a kocsit az még szabálytalan is volt .Büntetést azért nem érdemelnék mert megkaptam a sorstól(kormányom beszart és nekicsapódtam a falnak)de nem adtam fel a versenyt márcsak becsületből se.Tudtam hogy utolsó leszek de nyomtam neki.Amikor láttam hogy leköröznek inkább félre álltam hogy ne zavarjak senkit a versenyébe.A Francia pálya szerintem meg egy nagy szar(minden pályáról ez a véleményem)de remélem majd megszeretem.
-
macy
addikt
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #6192 üzenetére
ja cila nagyon tolta, ő nagyon jó formában volt, viszont jó pár ember (velem együtt) elég szétszórt volt a futamon, szóval érdekes volt kár, hogy a kormánya miatt összetörte az autóját ... de legalább be tudta fejezni.
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6177 üzenetére
Ez jobb mint az eredeti F1, törnek az autók, előzések vannak, más íveken megyünk, lecsúszunk róluk, dráma van
Kéne mondani Börninek, hogy közvetítsék mán' ezt is, kicsit kevesebb pénzért elvállaljuk mint az igazi F1 és környezetkímélőek is vagyunkCila meg nagyon durvát ment az elején
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
macy
addikt
válasz Iron Funeral #6173 üzenetére
Na az az SL elég szarul néz ki azokkal a béna lámpákkal.
-
JColee
őstag
bakker vmi baja van a pályával ennek a hülyének
leszedtem amit linkelt szabesz, és nem tölt be "Error opening..." eddig sikerült elolvasni, mert rögtön eltűnik -
Iron Funeral
őstag
válasz papírzacskó #6182 üzenetére
Miért nem gyakorolsz Magny-Coursban? Legalább kipróbálhatnád magad egy gyakfutamon
Egyébként rFactorcentralon szerintem van setup olyan amit keresel.Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
cila1
aktív tag
válasz proof88 #6177 üzenetére
Csaó
Ezért 10 perc bünti.
Montreal Incidents - k01 - cila starts very well, fights, overtakes
Szerintem nagyon rámenős voltam és veszélyeztettem Proof és Farkas versenyét.
Nézzétek meg a falnak csapódásom történetét is.Nem tudom mi csinálta ezt.A program hibája vagy kormány driver hiba. -
ervin33
tag
-
JColee
őstag
-
ervin33
tag
-
proof88
addikt
No én legközelebb este jövök vissza.
Addig is, lehet csámcsogni a videókon. Ha megnéztétek őket, kérlek benneteket, írjátok le a véleményeteket, kit tartotok hibásnak, ill. a bűnösök érdemelnek-e büntit. Nem mindenki érdemel büntetést, bizonyos eseteket csak érdekességképpen mentettem. Ha tört az autó, akkor mentettem, az biztos.
Ha kanyarra hivatkoztok, akkor ezt a térképet használjátok fel, én is ez alapján számoztam őket.0-3. körök (először 2 hosszabb videó, konkrét esetek később):
Montreal Incidents - k00-02 - Start, first 2 laps
Montreal Incidents - k02-03 - from the end of 2nd lap, distances between cars behind Frenky
Montreal Incidents - k00 - ace crashes into ervin
Montreal Incidents - k01-02 - PR00F loses 2nd place
Montreal Incidents - k01 - cila starts very well, fights, overtakes
Montreal Incidents - k01 - Speedg's hard 1st lap onboard, rESET's knocking from behind
Montreal Incidents - k01k05 - woody crashes into Speedg, both hit the wall on the left
Montreal Incidents - k01k11 - JColee crashes into Sub-S
Montreal Incidents - k02-03 - Tomax knocks Szabesz, rESET, Speedg a bit4-5. körök:
Montreal Incidents - k04k03 - Farkas knocks cila, LaCeeN overtakes
Montreal Incidents - k05 - cila having steering wheel failure, crashes
Montreal Incidents - k05k06 - Speedg overtakes Tomax, dangerous7.kör:
Montreal Incidents - k07k04 - Tomax loses front wing
Montreal Incidents - k07k08 - Speedg knocked by JColee8-9. kör:
Montreal Incidents - k08-k02 - PR00F avoids spinning
Montreal Incidents - k09k08 - Tomax swings, spins, crashes11. kör:
Montreal Incidents - k11k13 - Speed crashes into rESET12. kör:
Montreal Incidents - k12k13 - JColee crashes into Sub-S, pushing him into Szabesz
Montreal Incidents - k12k13 - Stirlitz knocks LaCeeN
Montreal Incidents - k12k13 - Stirlitz meets parts of JColee's car13. kör:
Montreal Incidents - k13-16k13 - Stirlitz having front left brake problems20. kör:
Montreal Incidents - k20 - PR00F Fastest lap 1:16.547[ Szerkesztve ]
-
ervin33
tag
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #6171 üzenetére
-
Iron Funeral
őstag
Elképzelni nem tudom, hogy mi lehet 2,2 tonna benne szerintem a tetőemelő nem nyomhat annyit hogy ilyen nehéz legyen valami Így néz ki a megújított SL65
Már nem bírok magammal 2010 F1 Mercit akarok
Mercedes-Benz SLR McLaren
Mercedes-Benz CLK GTRWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #6171 üzenetére
A cl elég béna szerintem. 2,2 tonna, jó hogy nem egy lakóautót tuningolnak komolyan
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6170 üzenetére
Hát a fék olyan amilyen, karbonfékek közútra nem valóak csak pályára, a lassú gyorsulás meg valószínű azért van mert eléggé hosszú a váltó, F1 kocsi azért ritkán megy 392km/h
Ennyi nyomatékkal jó hogy nem tépi szét a váltót egyébként
Van egyéként más is ami ilyen jó, bár ebben nincs 1000 paci. Itt a Top Gear vizsgálat. Őrült egy faszi de nagyon bírom a szövegeitWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #6169 üzenetére
mondjuk csak motorban, ja... annyira biztos nem tapad, mint egy f1-es kocsi, meg 200-ról 300-ra az a 8 mp elég nagy, ráadásul a fékről hallgattak, biztos az is kb olyan, mint egy másik sportkocsinál, amiről olvastam, 280-ról 0-ra 8 mp alatt lassul le.....
szerintem a versenypályákon ~10mp-cel lassabb egy f1-es autónál körönként.
de persze ez az utcára van tervezve, nem 1-2 hétvégére.. -
Iron Funeral
őstag
Valaki egy versenyt?
Ez azt hiszem ellenfél lenne egy F1 autónak is Motorerőből le is nyomja ami azt illetiJa, és Stirlitz-nek ajánlom leginkább mint VW rajongónak
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Stirlitz #6085 üzenetére
Azért ennyire görcsösen ne akard megjegyezni a dolgokat!
Nehéz dolog ilyenre koncentrálni verseny közben. Engem már az is idegesít, ha nyomkodnom kell valamit az lcd-n, pl ha a tervezettől eltérő benzin mennyiséget kérek a boxtól vagy ilyesmi, utálom állítgatni, hiába a hátsó egyenes, nem az utat nézem, pff gyűlölöm. Olyankor is előfordul, hogy hibázok vagy ilyesmi. Ha eszembe jut valami, eltereli a figyelmemet, akkor is könnyű hibázni. Ha a verseny végére megmaradnak benned dolgok, írd le azt és kész. Pl.: rajtnál beleakadtál valakibe, verseny közepe táján lekoccoltál valakit, mittomén. Amúgy köszi a pontos leírást. -
proof88
addikt
A BMW Sauber F1 Team TV-stábja jóvoltából betekintést nyerhetünk a csapat pilótáinak életébe a Formula 1-en túl is. Tudvalevő, hogy mindkét pilóta, Szabesz és PR00F is egyetemisták. Az este folyamán PR00F épp csoporttársával beszélgetett msn-en, amikor a stáb meglátogatta őt. A kamera pont lencsevégre kapta a számítógépet is, aminek monitorán fellelhető volt az alábbi részlet a BMW pilótája és egyetemi csoporttársa között:
Gergely üzenete:
amúgy szerinted ez két hét alatt megtanulható?
előzőleg tudom azt kérdeztem hogy 1 hónap alatt
PR00F aka ,,Fastest lap" üzenete:
szerintem igen
mert ha nem
akkor megbukokMeg is kérdeztük PR00F-ot, ezek szerint a Francia Nagydíj után egyből repül is haza, az egyetemi vizsgára? Válasza az volt, igen, ezen múlik az egyetemista jogviszonyának jövője.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz papírzacskó #6155 üzenetére
kezdetnek tedd magasra a blokkolásgátlót, és az autó beállításainál az első szárny dőlésszöge legalább akkora legyen, mint a hátsó szárnyé. Az alap setupban (szerintem helytelenül) az első szárnynak kisebb érték van adva, mint a hátsó szárnynak. Az első szárnyé lehet nagyobb is egyébként kicsivel. A telemetria programot érdemes használni, ebben a hsz-ben le is írtam, hogyan kell használni, legalább arra, hogy belődd az autó magasságát.
[ Szerkesztve ]
-
papírzacskó
csendes tag
válasz proof88 #6151 üzenetére
Akkor még van mit fejlődnöm. Én normál benzinfogyasztással és gumikopással az alap setup (ami a játékban van alapból) használatával 1:35:XXX időt. Minden kivan kapcsolva kivéve az automata kuplung, és low TC-t használok.Majd ha felfejlődök a ti szintetekre, akkor lehet jelentkeznék versenyzőnek
TDU2: PapirzacskoHUN
-
proof88
addikt
válasz papírzacskó #6150 üzenetére
Üdv,
Versenyen a leggyorsabb kört Farkas futotta, 1:26.001 volt ez az idő. Szabadedzésen valószínűleg volt 25-ös idő is kevésbé kopott gumikkal, no meg persze nagyobb bátorsággal.
szerk.: itt van egy pályabejáró videóm. Látszik, hogy volt 24-es idő is akkoriban. Mondjuk most így visszanézve, elég furán vezettem akkoriban.
Amúgy 2x-es benzinfogyasztással és gumikopással megyünk.[ Szerkesztve ]
-
papírzacskó
csendes tag
Sziasztok!
Most kezdtem el játszani az rfactorral (azokkal a modokkal amik az első hsz-ban vannak).
Segítségül megmondanátok, hogy ti milyen időt mentek Ausztráliában az Albert Parkban?
Válaszokat előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
TDU2: PapirzacskoHUN
-
Szabesz
őstag
válasz Iron Funeral #6147 üzenetére
Monaco VB futamon ha jól emlékszem nem volt SC, pedig volt törés-zúzás rendesen. Addigra az egyik beállítás bejött (legalábbis most sem volt SC, pedig most is törtek dögivel a kocsik)
¯\_(ツ)_/¯
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #6146 üzenetére
Jó mondjuk egyszer szántam időt egyik pályánál arra, hogy TC nélkül menjek sok kört, asszem Bahreinben sikerült már egészen jó köröket mennem nélküle, amikor már a gumikat is sikerült nagyon kevésszer kipörgetni, de annyira nehéz koncentrálni rá, hogy következő körben biztos elrontottam valamelyik kanyart, aztán kész. Ha a segítségek használatának mellőzését akarjuk elérni, akkor lehet előbb közepesre kéne korlátozni a TC-t. Meg azt olvastam, hogy magas diffi értékeket kell használni, ha nélküle megyünk.
-
Iron Funeral
őstag
válasz Frenky89 #6146 üzenetére
Szerintem sem reális egyébként, már csak azért sem mert a csapatok tettek az ellen, hogy ne legyen túl nagy veszteség a TC eltűnése (ld. a Ferrari nyomatékkapcsolója, amit később a McLaren is "megvalósított" ) szóval szerintem a low tc reális de az off tc eléggé kemény dolgokat tud csinálni de ezt igazándiból egy CTDP<->MMG modban kéne kitapasztalni nem a look-counts-only FS-ben
Szabesz: Valamikor Monacoban láttam utoljára, de azt is be tudod állítani itt, mármint, hogy mi legyen a pace car. Valakinek meg kéne vizsgálnia a progit közelebbről mert nekem nincs rF telepítve a gépre, és addig nem indul el amíg nem állítod be az rF könyvtárat neki
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Frenky89
addikt
válasz Iron Funeral #6135 üzenetére
Én 25-25-tel mentem, ha ez számít valami. Jah és a legkopottabb gumi nálam is valamelyik hátsó volt, de ott is csak 2-2,5 kocka kopott le (=60-70% maradt; TC med).
A TC teljes kikapcsolásától meg szerintem még elég messze vagyunk. Szerintem nem is reális, amit a kikapcsolt TC csinál, illetve az érzés (vagy inkább nem érzés?) amit ad.
-
Szabesz
őstag
válasz Iron Funeral #6144 üzenetére
Peace Car?
Amúgy nem tudom, mikor láttál utoljára SC-t a szerveren?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
Iron Funeral
őstag
Nem tudom, hogy érdekelné-e a csapatot (igazándiból csak a szerverkezelőt érinti, asszem) ez a kis tool, pontosan nem tudom, hogy hogyan működik, de úgy nézem ,hogy pl. megoldást jelenthetne a pace car problémára, feltéve ha be lehetne egy ilyet üzemelni a szerveren
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6142 üzenetére
Szerintem (Kimi szerint ) csak idő kell a megszokásához, szóval "téli tesztek" alatt fel lehet készülni arra, hogy nincs TC, addigra mg már mindenkinek lesz annyi rutinja hogy amatőr bakik ne hátráltassák
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #6141 üzenetére
Következő szezonba szerintem nem fogjuk használni - hajjajj, bátor kijelentés volt ez, én bizonyos kanyarokból kigyorsításnál folyton pörögtem nélküle, elég hozzá egy fáradtabb, figyelmetlenebb este és már el is szúrtam a versenyt.
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6140 üzenetére
Igen, a TC override eléggé hasznos dolog, én is csak szokás miatt kapcsolom ki néha a TC-t, pályától függően használom low-medium-highon, de vannak olyan részek pályákon ahol TC nélkül megyek. Következő szezonba szerintem nem fogjuk használni Már csak egy jó 2009(10?) mod kéne, kár hogy lelőtték a ctdp modot, legalábbis az rfactor2-ig
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #6139 üzenetére
Ja hát stabilitás nálam is ki van kapcsolva, de szerintem sok embernél, mióta JColee felhívta rá a figyelmet, hogy 3 tizeddel lassabb vele. Aztán én is tapasztaltam ezt. Jó persze segíthet, de én inkább nélküle. TC-t viszont magason használom, nem akarok emiatt nullázni. Csak rajtnál állítom közepesre, úgy jobban rajtolok, illetve bizonyos kanyaroknál ideiglenesen kikapcsolom, hogy ne korlátozzon.
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6138 üzenetére
Azt nagyon nem csipázom amikor csúszkál az autó azért mindig próbálkozok tc nélkül menni, stab. controlt már nem használok, de zavar, akár ha csak kicsit csúszik meg az autó az is Ezért -is- én nagyobb szárnyakat használok, persze meg kell találni az optimálisat, nagyon kicsi csúszka belefér, ha gyorsabb vagy tőle. De ha megtalálod az optimumot akkor nem fog csúszni a kocsi, és a gumikopás sem lesz túl erőteljes
Ez volt az első pálya egyébként ahol az mondom hogy jó setupom volt, még Monacoban is több mint 1mp lemaradásom volt, Törökben is közel 1mp, Barcelona meg 2-2,5mp, más körülmények közt szerintem simán dobogós lettem volna Mindezek mellett alig volt szerintem a pályában ~150 kör a részemről a vb futamigbtw. ha tudtok valami webshopot ahol ~12k a MOMO akkor legyetek oly kedvesek linkeljétek be thx
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #6137 üzenetére
persze a nagyobb leszorítóerő miatt nagyobb terhelést is kap a gumi, a másik véglet sem jó neki, ha kicsit a tapadás és csúszok vele jobbra-balra, mert erőltetem
egyébként én akinek tudtam, odaadtam már a saját setupom is a múlt héten, meg egy másik setupot is, lehet akkor nem voltál fenn vagy pont a kormányod már nem volt jó és azért nem voltál, na mindegy. -
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6136 üzenetére
Én általában magas szárnyakat használok és "lekvárosodnak" a gumik, még mondjuk 10 kört kibír a soft jó állapotban de utána nagyon romlott az is ezen a pályán, alacsony szárnyak nem terhelik annyira a gumit, de ez le volt írva az egyik setup tutorialba amit linkeltél egyszer
Persze nem akarom ráfogni a setupra, mert amikor beszéltük ezt fennt a szerveren akkor mindenki azt mondta, hogy nem kopik neki annyira a gumi. Nálam volt olyan az egyik gyakorlón amikor 4 kerékkel csúszva mentem rá a széles kerékvetőre az 1. szektor végén, pont Farkast üldöztem azt hiszem Pedig nem volt akkora nagy a fékerő, csak na, agresszív az ember gyerekeWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #6135 üzenetére
na várjál, én úgy tudom, hogy a magasabb szárnyállás kíméli jobban a gumit, hiszen a nagyobb leszorítóerő miatt nagyobb a tapadás, kevesebbet csúszik a gumi, ezért kevésbé is kopik. Persze a nagyobb leszorítóerő meg nagyobb terhelést is ró a gumikra... De akkor ezek szerint az éremnek két oldala van. De úgy tudom, hogy nem kopott kevésbé a gumim, mint másoknak, nekem a legkopottabb a bal hátsóm lett, 2 kocka maradt a 6-ból, ha jól emlékszem.
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6131 üzenetére
Nem volt rossz ötlet az alacsony szárnyállás, én 17-19 és 25-27 (első-hátsó) szárnyakkal is autóztam 1:16.7-et, persze a két setup között nem csak a szárnyak különböztek, pl az utóbbi szárnyállás a módosított monacoi setupom volt
Az alacsonyabb szárnyak azért -is- jók mert kevésbé koptatják a gumikat, de szerintem te ezt észrevetted
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
-
Frenky89
addikt
válasz proof88 #6131 üzenetére
Köszönöm anyukámnak, apukámnak, a barátaimnak, Neked a múltkori YouTube videóért és a versenymérnökömnek!
mod: pedig most nem is volt akkor a tempó, mint a gyakorlókon /nem volt 16-os köröm/
mod2: nézegettem, hogy milyen féktávokat vettetek, főként az utolsó sikán előtt, meg milyen végsebességek voltak, hát nem semmi... ennek ellenére én maradok a 85-89%-os fékerőnél.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #6130 üzenetére
5 mp az összes kanyarlevágásért, 25 mp pedig egy másik versenyzőt veszélyeztető manőverért. A manővered maga a versenytáv volt, a veszélyes benne a sebességed volt, a másik versenyző pedig én voltam, és veszélyeztetted az első helyemet.
szerk.: nem komolyan gondoltam amúgy a dolgot, volt néhány levágásod, de nem is nyertél mindegyikkel, ráadásul ha nyertél is 1-2 tizedet velük egyenként, az a 10 mp-es előnyön mit sem zavar, szép munka volt, már Barcelonában is kitűntél!
szerk2.: nem biztos, hogy olyan jó ötlet volt ez a lapos szárnyállásom, de végül is, 2. helyre jó volt. De utolsó körben meg majdnem 1 mp-cel gyorsabb voltam, mint utolsó előtti körömben, szóval szerintem a koncentráció hiánya is okozta a lassúságomat, mert már 3 körrel a verseny vége előtt erőlködtem a fastest lap megszerzéséhez.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
hétvégén megnéztük a mortal kombatot, ezer éve láttam utoljára, jó volt aztán a 2. részt is megnéztük, hát az egy nagy fos, egyrészt a főszereplőket játszó színészek nagy részét lecserélték, másrészt a szinkronhangok is változtak, harmadrészt szerintem nem is ugyanaz az ember rendezte, mint az 1. részt, mert ez egyszerűen csak valami bugyutaság volt, egyedül a női harcosok tetszettek benne
Egyébként én elkezdtem már nézni a visszajátszást, bocsi Farkas, hogy most nem veled, de most nagyon megjött az ihletem, mert igazából most nagyon írni akarok beszámolókat, szóval most nagyon motivált vagyok
ja egyébként Frenkynek már ki is osztottam fél perc büntit
[ Szerkesztve ]
-
Szabesz
őstag
válasz Stirlitz #6113 üzenetére
Elfelejtettem az összesítőt még tavaly
Szerintem egyre jobbak a futamok, kezdünk összeszokniSzóval a decemberi összesítő:
Összesen (saját részemmel együtt) 13694 Ft folyt be, az összes kiadás pedig 12750 Ft volt. A táblázat jobb oldalán látható egy maradék oszlop, mindenkinek ennyi "maradt" a pénzéből az utalások után. Mivel egyre több rendszeres induló van, ezért a fejenkénti szerverdíj is mérséklődött 284 Ft-ra (10. hó: 350; 11. hó: 330; 12. hó: 284; egyelőre úgy néz ki, hogy a január is 284 Ft környékén lesz)
A team nevében is mindenkinek köszönöm a támogatást
(Ha esetleg valamit elnéztem/elírtam, akkor szóljatok, és utána nézek; utolsó hónapban kicsit el voltam csúszva mindennel)
¯\_(ツ)_/¯
-
Farkas23
aktív tag
Következő futam Magny-Cours
Én kitűzném akkor a következő futam időpontját, persze ha nem jó akkor módosulni fog! De ha valakinek nem jó, akkor időben jelezze, szerintem legalább 3-4 nappal előtte!Következő ( Magny-Cours ) futam időpontja: 2010.1.17.(Vasárnap)
Időpont eddigi megállapodás szerint: Kötelező megjelenni 30 perccel az időmérő előtt!
Időmérő kezdése: 20:00
Futam időpontja: 20:30, ha minden simán megy!Mai naptól kezdve a VB. futamokra készülünk, ha mindenkinek jó!
Ha lesz rá lehetőség és meglesz annyi fő (5) akkor a minden futam előtti napon lesz előzetes/gyakorló futam! Ugyan azokkal a szabályokkal!Gyakorló futamok időpontjai:
Minden hétvégén pénteken és szombaton, 1,5 óránként lehet, ha van rá igény! Lehetőleg ha annyian vannak fent szerveren, és nem biztosak a játék kezelésében, akkor fórumon jelezzék, hogy 1 admin menyen fel!
Vasárnaponként Fő gyakorló futam, ahol mindenkinek kötelező a megjelenése!A főgyakorló futamok általában vasárnaponként lesznek, de a vezetőség dönthet úgy, hogy a gyakorló futamok közül is megnevez főgyakorló futamokat!
A VB futam előtt is lesz 1 főgyakorló futam, ha netán valaki nem tudott volna megjelenni az előzőkön!
Ennek időpontja:
17:40 időmérő
18:00 futam!
Vasárnapi főgyakorló időpontja:
19:30-20:00-ig gyülekező
20:00-20:30 vagy 20:45-ig időmérő
20:30 vagy 20:45-től futam! -
Farkas23
aktív tag
válasz ervin33 #6122 üzenetére
Sztem maradjunk a 2008-nál Nekem tetszik a pálya, nem rosz! Széles meg minden! Most 1 kis rászkodásba senki se hal bele
Egyébként élvesztem a Montreali futamot, nagyon jó volt! Akivel koccantam attol elnézést kérek, nem direkt volt!
Nem tudom mikor nézzük vissza a futamot! De sietünk vele!
Francia futamot már most leszögezem: A futam időpontja 2010.01.17.
Remélem mindenkinek megfelel! -
ervin33
tag
-
Iron Funeral
őstag
válasz ervin33 #6118 üzenetére
(csirke)Hát figyelj én olyan bemutatót tartok neked kormány nélkül, hogy azt veszed csak észre, hogy a gumifalban vagyok
Már nézegetem a MOMOkat, annyi kell még, hogy rászánjam magam aztán lehet megint játszaniWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
cila1
aktív tag
Mi az alap idő Francba?
[ Szerkesztve ]
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #6117 üzenetére
gyere fel majd a 2és 3 kanyar közt nagyon gáz.
-
Frenky89
addikt
-
Stirlitz
senior tag
válasz Szabesz #6092 üzenetére
Nagyon biztató volt a mérnökök munkája a fékek terén. Extrém rövid féktávot tudtam venni az új beállításokkal, de mivel a verseny előtti utolsó edzésen jöttünk csak rá, hogy mi is a jó beállítás, nem tudtuk tesztelni hosszú távon. És ahogy ez lenni szokott, meg is bosszúlta magát. Sajnos a 10kör környékén, amikor meg is előztél, már nem volt jó a fékhatás közel sem annyira, mint az első részben. Valószínűleg a fékhűtés volt elégtelen. Kisebb zavart okozott, hogy a fülhallgatóm tönkrement, mert rágurultam a székemmel. Ezenkívül a kormányzással volt még "gondom". Kellemesen vezethető volt a gép, köszönhetően a csapattársammal való jó viszonynak (megosztjuk egymással az info-kat), de a versenyen látnom kellett, hogy a Ferrarik és különösen a BMW-k extrém jól fordultak a hátsó U-kanyarban. Ott sok időt veszítettem velük szemben. Amíg a fékek fogtak, kitudtam védeni a támadásokat, de utána sajnos kapitulálnom kellett. Nem volt értelme jobban védeni az íveket, valószínűleg csak koccanás, sérülés, kiesés lett volna a vége. Gratulálok mindenkinek aki célba ért, és sajnálom azokat akik kiestek, mert inkább lettem volna 16.ik, csak mindenki jól szórakozzon.
Ui: Szabesz a szerver pénzek, hogy állnak?
[ Szerkesztve ]
-
Tomax_89
csendes tag
Nekem nincs benne:/ Nem tudná nekem valaki valahova feltölteni?:S
köszi,előre is. -
-
Tomax_89
csendes tag
A új pálya honnan tölthető le? Valaki adna nekem egy linket légyszi?
További szép estét!! Sziasztok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest