Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
veterán
Légtömegmérő tisztitás és 98-as ósan benzint használva mintha megszűnt volna a gyorsítás közbeni enyhe rángatás. Kíváncsi leszek ha újra az "ősi" omv 95-öst teszek bele lesz-e bakkecske mód.
-
Findzs
addikt
végre megvan az akksi
egy banner power bull 44ah/420a
előtte egy unibull volt ami a belesütött dátum szerint 2008 -as volt
korábban is volt már banner akksim sosem volt velük gond
kicsit drágábban vettem de egy szaküzletben így támogatom a kiskereseket
16 ezer volt úgy, hogy otthagytam a régit (az ólom ára a méhtelepen 160ft/kg körül van)
de korrekten beszerelte és adott polusokra ilyen műanyagkupakot is
ha baj van nem kell postázgatni ami nem hátrány[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
zolikaDB
veterán
válasz diegho #50192 üzenetére
Lehet én vagyok a hülye, de a hidegoldali viszkozitást az 5 jelöli. Tehát hidegben az 5W30 és 5W40 viszkozitása ugyanaz. Könnyebben szivattyúzható ilyenkor stb.
Nem értek hozzá, de tkp neked a kocsit sokat "állt" mostanában, vagy ha mentél vele, azt is hidegben.
Szerintem a használatból ered ez az olajfogyás.
Nekem nyáron havi 2500km használat mellett megevett 10000km alatt vagy 2-3 decit a Mannolból. Oké, rátudtam, ettől a motor jó, nem kopott. -
diegho
nagyúr
Üdv!
1.6 Ecotec Meriva az utóbbi csak hidegen használat alatt (a vízhőfok mutató 4 hónapja nem állt merőlegesen, sőt ahhoz közel sem) benyalt kb 4-5 dl olajat 3-4k KM alatt. Mobil 3000XE 5W30 van benne, az első 3000KM alatt, amikor hosszabb távra is mentem vele nem fogyott belőle semmi. Lehet érdemes lenne 5W40-re átállni a folyamatos hideg használat miatt, vagy szarjam le és töltsek utána?
-
Zsolt!!
aktív tag
Üdv!
Nemrég észrevettem, hogy a festes egy tűhegynyi pontban megsérült az oldalfalon és latszik a fém kicsit rozsdás. Körülötte teljesen épp a festés hogyan tudnám ezt kijavitani illetve ebből a pontból kiindulhate további rozsdásodás ha nem kezelem? -
HWSW
tag
válasz erikke17 #50180 üzenetére
Szopok én is rendesen a kib@szott sapka miatt. Volt a gyári, amivel az autót vettem, már az is körbe volt különböző anyagokkal tekerve, de mellette is gyöngyözött. Sebaj, vettem egy utángyárit. Az meg út közben gondolt egyet, és szétvált a teteje az aljától, ömlött be az utastérbe a füst, azt hittem hirtelen, meggyulladt vmi a motortérben. Akkor perpill az első autósboltban vettem még egy gagyit, ami bírta egy darabig, de az is elkezdett izzadni. Akkor vettem egy normálisabbat (Febi), az még egyben van, de a tömítés megkeményedett, megint tiszta olaj a szelepfedél. Mivel a sapka még egyben van, csak egy tömítést rendeltem, ma elvileg megjön.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #50165 üzenetére
Biztos sokat segít, de legtöbbet az segít szvsz. ha szépen lenyomatod (kutaknál) nagynyomásúval olyan gyakran ahogy csak tudod. Az hülyeség, hogy "jaj ne vizezd rozsdásodik", mert pont a belerohadt saras-sós szartól rozsdásodik, nem attól, hogy bevizezed és az leszárad de akár még rá is fagy néha..
Más: nekem is egy idei összesítő, mindezt úgy, hogy most volt 1 éves (mármint nálam, amúgy 5) az autó, tehát 1. éve!
Ami "kell" -ből:
- olajcsere 3x, most jön a 4. (nyilván szűrővel, leeresztő csavar alátéttel)
- légszűrő 2x
- pollenszűrő 1x
- CarGlass -os szélvédőjavításAmi "hobbiból":
- paragi sportkipuff
- alufelni
- erősítő / fejegység
- szőnyegszett
- fényezés javítgatásAmi "kéne":
Semmi, 200 ezernél teljes vezérlés, vízpumpával (hosszbordásszett is!), meg sok-sok finom friss olajSzerintem nagyon rendesen viselkedett, mondjuk tiszta szívből mondhatom, hogy rendes gazdája vagyok és nem sajnálom rá ami kell, sőt, és odafigyelek a kicsire nagyon
És a kisöreg F Astráról is egy: vezérlés szett (nyilván olajjal mindennel együtt akkor már), semmi extra. Ő neki kelleni fog tavasszal egy kis lakatolás, szokásos hátsó sárvédőívek, tankbeömlőnél belülről kezdene eldurvulni sajnos... Tipp/ötlet kinél ,hol, hogy mennyiért vállalja a javítást?
-
erikke17
őstag
Nos tegnap szelepfedél szétszedve megtisztítva felszilózva összerakva állt 24 órát. Kerülőút alatt megint egy merő olaj a kipufogócsonk és füstöl ahogy folyik rá. Ilyen nem létezik, hogy ugyan ott ugyan úgy engedje...
Gyanús nekem ez a olajbeöntő, tekertem köréje rongyot motorról olajat letöröltem kerültem egyet, csodák csodájára motor nem olajos de a rongy igen! Hogy a 'csába ment ez tönkre egyik napról a másikra egy hengerfejtömítés cseréje alatt? Olyan fura is mert ezelőtt totál másként záródott, simán emelek rajta 3-4mm-t zárt állapotban.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #50173 üzenetére
Inkább ez mint hagyjuk leélni nem? Nekem pl hatalmas bukó lesz eladásnál az autó mert nem fogja senki megfizetni azt hogy egy jó kocsit vesz. Csak azt fogják látni hogy "de ez 99 év végi".
bubi92: Remélem az autómentésért egy forintot nem adtál neki.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz Declare #50160 üzenetére
Én mikor utoljára voltam fűtómű beállításon akkor az ilyen 6-7e ft volt kb. Néha nem árt. Az alvázvédelem hasznos. Főleg az ilyen régi dögöknél mint az enyém. De nálad..... a H Astra nem rozsdásodik már olyan mértékben. Szóval nem tudom....
bubi92 Ez egy kellemes story. Felrúgtam volna.
-
HoaryFox
Topikgazda
Igaz. nekem nem volt egész év, de leírom eddigi kalandjaimat:
Vezérléscsere, termosztátcsere, hengerfej-, szívósor-, leömlősor tömítéscsere, olajcsere és szűrők cseréje, főfékmunkahenger csere, 2 hangszóró első ajtókba (ez saját szerelés), rádió és antenna csere (ez is), váltó-, és kézifékszoknya, és még a két ünnep között fényszóró-, és váltórudazat beállítás, valamint fűtőmotorcsere lesz.
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
lsebestyen
addikt
Na akkor én is leírom már mik voltak.
Olajcsere, szűrök csere, féktisztítás, szelepfedél tömítés, váltó- és kézifékszoknya, tetőkárpit cseréje, mindkét első sárvédőlemez cseréje, fényezése, téli gummák, aztán most volt vizsgázni, itt csak annyi volt a kifogásuk h a lámpákat állítsuk be (otthon cseréltük ki a lemezeket, aztán lehet ott elállítottuk), de kicseréltettük a két első övet is. Most elég patent az autó, jövőre remélem csak egy olajcsere, szűrők cseréje kell.
-
zolikaDB
veterán
Akkor én még hallgassak
Bezzeg más ilyen hibalistával, mint ti, adja el az autót megkímélt állapotúnak hirdetve! -
Kickass
őstag
válasz tboy93 #50171 üzenetére
még a PGT-vel kipufogóstól mentem haza, üres rendszer turbós kocsi ki kellett égetni a rendszert, 2. kanyarnál beesett a fékpedál
szerencsére eléggé meg volt ültetve meg jó gumik voltak rajta (Yoko Parada) így nem estem le az útról, visszagangolva ahol kell kézizve visszamentem a kipushoz, mondta hogy az egyik fékcső kilyukadt....utólag se volt vicces[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bubi92 #50170 üzenetére
A fekkel en is becumtam nyaron, hatso beteteket csereltettem es szarul allitotta be a dobfeket a szaki. Kivittem baratnomeket a repterre, hazafele meg az m0-n eltunt a fekhatas, tokig benyomott pedalra nem lassult az auto. Kicsit befostam. Mint utolag kiderult, tul kozel allitotta a fekbeteteket a dobhoz, a ferodol reteg a beteten a melegben megduzzadt, igy alapbol fekezes nelkul kicsit hozzaert a dobhoz, a surlodas miatt meg felforrt a fekolaj es levegos lett a rendszer. Hal istennek tuleltem, bar mondom, azert kellett egy kis lelekjelenlet
-
bubi92
őstag
válasz AMD Power #50158 üzenetére
felhívtam vasárnap délután (egy 0-24 autómentő, szerelőről beszélünk), hogy csodásan szerelték meg, csak most épp nem indul a kocsi, aztán nem vagyok hozzászokva az autópályán alváshoz. bele ásított egyet, és mondta, hogy kb 3 óra mire ideér, beviszi kecskemétre és majd ha lesz ideje megnézni. inárcs-kecskemét. 57 kilométer. 3óra. ÖTVENHÉTKILOMÉTER. HÁROMÓRA.
-
Feenyx
aktív tag
Sziasztok!
Milyen motorolajat ajánlotok egy 1.6-os Opel Astra G-be? Z16XEP a motorkódja.
-
nagyúr
válasz Declare #50165 üzenetére
Akkor erdemes megcsinaltatnod az alvazvedelmet ha meg sokaig akarod hasznalni az autot. Betolod Gusztiekhoz, tobb lesz az mint 40k es nem azert mert dragan dolgoznak. Alaneznek, 56 helyen talalnak korroziot ott ahol te nem is gondolod es azt szepen mind lekezelik, komolyabb esetben kivagjak a lemezt stb. Utana ugye az alvazvedelem, de akkorar illik az uregvedelemre is gondolni. Az osztrak autok rakfeneje ez a rozsda sajnos, el kell donteni megeri-e neked. Az enyemet kilakatoltak teljesen, de en meg kb. 18-20 eves koraig hasznalni akarom az autot
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #50161 üzenetére
köszi! ennek azert örülök ....de azert ez vicc nem? En a biciklimnek, ha nem egyenes a kormanya, fogom es beallitom egyenesre... ne legyen mar ez egy nagy ördöngösseg egy autonal egy olyan szerviznek, ahol ezzel foglalkoznak.... nem tudom egyebkent ez mitöl vagy miota van....csodalkoznek, ha mindig is lett volna, csak nem tünik fel. A teli kerekeket most tettek fel...ez ezzel összefügghet? nem hinnem...de megis a csere utan 1 honappal tünt ez fel
Alvazvedelem: Ez dilemmam, mar regota......cefet rozsda a kocsi alja....szerelö azt mondta ez van, a nemet/osztrak utakon hasznalt tömenytelen so/környezetbarat "so" ezt csinalja....az összes osztrak/nemet kocsi amihez közük van az ilyen....csak pl most, hogy szereltek a valtot, ugy alulro kell leszedni a dolgokat es mondtak, hogy volt olyan csavar, amit lazitozni kelllett hosszu ideig, hogy ki tudjak csavarni....igazabol en ezzel most nem tudok mit csinalni, viszont arra gondoltam, hogy ha esetleg el akarom adni par ev mulva, akkor az pozitivum, hogy alvazvedözve lett....es nem riad el senki, ha megnezi, hogy az aljan a csavaok full rozsdasak.
Ugyanakkor nem tudom mennyi valos ertelme van. Ok, nem fog latszodni, nyilvan lesz olyan csavar, elem, aminek jot tesz, de attol meg a rozsda eltünni nem fog es 100% osan nem is fog vedeni semmi....azaz lesznek olyan reszek ahol a rozsda megmarad...csak nem latszik. Vagy rosszul gondolom
Pont amit irtal, azert neztem is mar regebben azt a helyet, ahol csinaltattad...de messze van es több nap, ez igy nekem mostansag nem fer bele
-
hvb
tag
Sziasztok, valami zárlat lehetett a kabeleknêl, mert egyszer csak eltűnt a kilométer állás és a napi számláló. A biztosítékok rendben vannak. Mi lehet a probléma?
‘97 Vectra B, X20XEV.zs.
-
Kickass
őstag
Bedobom már én is az összesítés hamár így
- télig + nyáriu garnitúra
- klíma töltés
- klíma bizgurálás
- hűtőrendszer rendbetétele (vízhűtő, olajhűtő, csövek)Ebből a legnagyobb tétel a két garnitúra gumi ~100k nagyságrendben. A második a hűtőrendszer rendbetétele, ~40k körül. A többi filléres tétel volt.
Jövőre ami várható:
- kondenzvíz elvezetés tisztítása/rendbetétele, befolyik az utastérbe, vagy megoldom házilag vagy olyan 10-15k-ra számolok ezzel kapcsolatban
- valószínűsíthető egy kuplungozás (kinyomó csapágy zörög), ez igencsak fájni fog ~50k körül
- egy izzítógyertyám bele van szakadva, ha ki tudják operálni akkor pici összeg, ha le kell venn ia hengerfejet akkor ez is ~50kMeg amit előre nem lehet tervezni
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #50160 üzenetére
A kormany allasatol fuggetlenul a futomu lehet jo beallitason, csak a kormany nincs hozza allitva rendesen valoszinuleg. Nekem is ez a problemam, 2 helyen voltam, az egyik kicsit jobbra allitotta a masik kicsit balra, senki nem tudja eltalalni a 100% kozepet 4-8k kozott csinaljak.
Alvazvedelmet ajanlom, foleg ha meg nincs rozsda se sok. Nekem is csinaltak nem reg, Gustavsson Carosseriet nagyon tudom ajanlani.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #50150 üzenetére
Egy lovaskocsinak meg csak egy kis olaj kell a csapagyakra
(#50149) AMD Power
Tartalmas ev volt nekem is
-Nyarigumi
-teli gumi
-alufelni
-2db xenon izzo
-1db xenon trafo
-2 olajcsere
-auto hifi "tuning" (igazabol ez az egyetlen "hobbi" tetel)
-es ugye nem reg ez a kellemes kis valto javitos kaland 200k ert-most decemberben lesz egy futomüallitas, mert a kormany nem all csont egyenesen, egy egesz picit jobbra van fordulva, akkor fut egyenesen ez valahogy szerintem most jött, eddig ez nem volt. Amugy nem raz vagy huz, meg semmi, minden jo, de ezt be kell allitatni. Ez kb mit kostal tudjatok? Elsö futomü allitas, ennyi amit kernem kell ugye? Erdemes/kell ilyenkor valamit megnezetni?
A masik az alvazvedelem, amin gondolkozom...de ugye az is egy 40k minimum es raadasul le is kell adni az autot 1-2 napra nem tudom erdemes e ilyennel foglalkoznom
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
OFF:
Valaki árulja már el nekem, mi a sistergős villámcsapás baj van azzal a Lada 4x4 belsővel? Egy vadász vagy erdész vagy bánomisén MUNKÁSEMBER tuti nem a belseje miatt fog kiakadni. Ez ez célszerszám, nem kell formatervezési meg belső dizájn termékdíjat nyernie... Működjön, menjen el bárhova, bele lehessen ülni a térdig sáros csizmában is. Pont.
// Magánvélemény kinyilatkoztatását látták/hallották //
/OFF
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Petyyyyy
addikt
Ez talán jól jöhet valakinek: Tetszőleges autórádió - multikormány összekapcsolásához szükséges modul
Ha nem lenne gyári CD-táram, még el is gondolkoznék rajta. Vagy azt is össze lehet drótozni más fejegységekkel?[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #50153 üzenetére
Valami nagyon profi munka kell legyen a fényezés, mert felénk húszért fújnak egy elemet.
Tudom, igyekszem, de a szajré nagy része már megvan csak be kell építeni. Így is lemaradt róla egy felni szett és egy téli - nyári garnitúra gumi.
Az a Puskás a XI. Karinthy féle Puskás akar lenni?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
bubi92
őstag
válasz trassher #50153 üzenetére
ezt a listát két szereléssel űberelem
augusztusban elvittem, hogy kopog a jobb első. ebből lett:
-minden lehetséges szilent, csapágy elől
-fék tárcsa, fék betét
-szűrők, olaj csere
=100kmost novemberben ugye megállt alattam az autó(szó szerint a fék amit befogott, mert ugye, ha az ember 100ezret ott hagy a szervízben akkor illik szar munkát csinálni)
-fék tárcsa, fék betét
-hátsó fékbowden
-hátsó fék állítás
=80knyár közepén kicseréltem a tetőkárpitot, 10k
mind a négy lámpám kiégett egy év alatt(gondolom egyszerre lettek berakva)
~prémium kat. izzók 25k~ablaktörlők 5k
téligumival vettem a kocsit, úgyhogy vettem rá nyári kereket
-4felni 60k
-4gumi+szerelés 80kközépkonzolon beesett az óra, úgyhogy a középkonzol burkolata bontottan 5k
teljesség igénye nélkül ennyi
február óta van nálam az autó
indexkar csere kimaradt. azzal indult a kapcsolatunk 5k.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #50144 üzenetére
Még csak az kéne hogy telifény legyen. Motorháztető + első lökhárító 60. Fékek 40, csillapítók + szilentek 70-80. A te listád se rossz.
tboy93: Úgy látom nem csak én vagyok ilyen költekező de mit csináljak ha ez a hobbim. Itt található az eddigi állás.
AMD Power: Jó autót kell venni lehetőleg nem nyugdíjastól és minden jó.
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Én ezek után egy szót nem szólok!
Nekem ebben az évben ezek voltak.
- Nyári papucsok
- Komplett vezérlés
- Kötelező olaj + szűrőcsere (szívósor tömítés is volt)
- Index kar csere
- és most ez a fékpatron csere -
F_Gergely
őstag
Engem nem tudtuk uberelni a felujitasok/javitasok teren, le se irom mert egy oldalt betoltene a poszt. De jovore marad a kasztni, meg szeretnek egy alvazvedelmet.
-
Jofi81
őstag
válasz tboy93 #50145 üzenetére
Nekem volt idén teljes motorfelújítás, kuplungcsere, új benzinpumpa, önindító javítás, klíma utólagos beépítése, hátsó elektromos ablakemelők cseréje, fényszórópolírozás, első ülések cseréje, ablakmosó fúvóka és akkucsere. Jövőre még lesz egy hátsó kipufogódob, remélem, más nem.
-
nagyúr
válasz trassher #50143 üzenetére
Nekem az idei ev volt brutal, tavasszal futomufelujitas, 4 gatlo, szilentek, stabpalcak, utana nyaron vezerles csere gyari cuccokkal + olaj, fek, hutofolyadek csere, aztan teli-nyari gumiszett + alufelni, osszel fenyezes, lakatolas, alvazvedelem, uregvedelem, telre meg egy kis hifi jutott Jovore remelem lightosabb evet zarok auto teren
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #50143 üzenetére
Csak nem telifény lesz? Nem emlékszem, hogy akkora baj lett volna a tütüddel.
Nálam is lesz baj jövőre. Első fékbetétek, olajak + szűrők, szíjak, rendszámtáblavillany, ablakmosó fúvóka, szívósor tisztítás, xenon trafó, első ablaktörlők, MID kijelző, digit klíma kijelző. Meg van egy nagyobb pötty a motorházon, azt is javítani kellene. Akinek ennél hosszabb a listája, az festi magát.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Opel Meriva és Peugeot 3008: édestestvérek
Kell ez nekünk.... remélem azért nem szúrják el.
-
zolikaDB
veterán
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #50135 üzenetére
Itt ez teljesen lenyegtelen aki ezt veszi, annak egy olcso, olcson fenntarthato auto kell, amivel atmegy arkon bokron, kihuzza a szarvast a szedresböl stb, majd a vegen egy slaggal kivereti a belsejet is. Nem igazan van alternativa. Mai napig lada nivak vagy suzuki szamurajok a kedvencei a vadaszoknak, erdeszeknek.
Egy mitsu l200 vagy nissan navara 7-8 millioba kerül es fele olyan terepjarasi kepessegei nincsenek mint egy lada nivanak
-
Petyyyyy
addikt
Na, most meg az az infó érkezett, hogy az EGR szelep "szuszogójánál" ereszt. Ez valid lehet?
Lehet javíttatni vagy helyből csere?Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Borokafa
őstag
válasz lsebestyen #50133 üzenetére
Legendásan jó terepjárók, még mindig kevés a hozzá hasonló ezen a téren.
-
lsebestyen
addikt
válasz AMD Power #50119 üzenetére
Ezt direkt meghagyták ilyen retróra, a külseje is ua szinte mint az eredetinek, nekem bejön. Kérdés, h annyira jók is a menettulajdonságai . Lenne egy tanyám ilyet vennék az tuti. Csak mondjuk azért lehetett volna erősebb kivitelben is.
-
F_Gergely
őstag
válasz Calogero #50128 üzenetére
Én a vectrából, omegából indultam ki ott azért igen sok mindent cseréltek/változtattak mikor facelift váltás volt. Tévhit hogy pl B vectra csak külsőben változott.
Lehet a mostani autóknál már csak valóban külsöleg optikáznak picit és ennyi, ezt nem tudom. De régen nem igy volt. -
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #50116 üzenetére
Nahát. Nekem kicsit feldolgozhatatlan a dolog, eddig egyik Astra sem ette az olajat ami nálunk volt.
Lehet alá is kukkantok majd az enyémnek, pár napja már egyhelyben áll.A villám mcqueen gyerekek majd megnyugszanak, ha egy normális autó lesz alattuk és nem csak a száguldásban találnak örömet. Remélhetőleg.
Kickass - Köszi az infót, ezt azért majd én is észben tartom.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Calogero
addikt
válasz F_Gergely #50122 üzenetére
Facelift kiadásokba nem sokat szoktak változtatni a technikán, max egy kis külalak változás megy esetleg új motor kerül a palettába.
H Astra esetén is csak ezek történtek
- Fekete első lámpák krómra cserélve
- Tej üveg hátsólámpák füst színűek lettek
- a első ködlámpa rész nem csíkos, hanem rombusz mintás lett
- 1,6 105Le motort leváltotta a 115Le-s változat (nem azért mert a 105 lovas rossz volt)A javított kiadásnál ugyanúgy megmaradtak a CIM modul problémák, a párásodó hátsó lámpák, a beázó első toronyházak.
A CIM modul rögzítési problémákat 2008 végen 2009 elején kezdték orvosolni visszahívással. A facelift 2007 tavaszán jelent meg. De ott is volt olyan autó hogy az eleje faceliftes, de a hátsó lámpák még a régi tej üveg burás volt (még az maradt raktáron )A facefilt nem más mint, hogy úja csomagolják a már meglévő technikát, hogy tovább fusson a model, és újabb bőrt húznak le a vásárlókról.
-
nagyúr
Üdv!
Tud valaki valami jó oldalt,ahonnan olajat lehetne rendelni jó áron?Esetleg akciós kedvezmény valahol?
Most öntöttem fel a gépet,ezzel el is fogyott.
4 vagy 5 literes Total Quart 7000 10W40 kellene. -
Kickass
őstag
válasz Petyyyyy #50108 üzenetére
Ahogy írták is a turbo is olajhűtésű, ott is elmehet, bár akkor azért kell lökni némi kékes füstöt.
Plusz ha még valahol ki is nyom egy kicsit (szelepfedél tömítés, főtengely szimmering) akkor ez a fogyasztás nem vészes.
Nálam fél liter körül van szintén 10-11ezres olajcsere periódus alatt. -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #50121 üzenetére
az hogy full új fejlesztés, én pl kifejezetten utálom, mert ha van valami gyári hiba vagy arkámi ezek még nem publikusak. Aztán valaki megveszi és 100-200 ezer km múlva kiderülnek mi a hátulütője. Nem véletlenül vannak a facelift.ek.
Hiába hiperúj fejlesztés és akkor is csak egy astra. Én telefonból sem veszek úgy hogy rögtön azonnal megjelenés napján. Kell egy fél év amíg a gyári hibák kiderülnek. -
AMD Power
titán
Lada 4x4 2.8 milliótól. Ezzel a belsővel? Hol vagyunk? 1985-ben? Vicc az egész.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #50108 üzenetére
az nem sok, nekem többet eszik. pontosabban nem eszi valahol elfolyjik, de fogalmunk sincs hol, már többször lett nézve, felemelve stb. mindig van pár csepp a kocsi alatt, de egyszerűen leszarom, nem akarok most foglalkozni vele. Valamennyit lehet hogy eszik de mivel csöpög is belőle nem tudom az arányt hogy mennyi csöpög el és mennyit eszik meg.
Más:
Tegnap este jövünk haza, lámpánál mellettünk egy B Corsa-s gyerek, már láttam rajta ő bizony itt most be fog előzni vad gyorsulás lesz és juj juj. Lámpa vált gyerek csikorgatja a gumit és üvöltő motorhangon megindul a kis 1,2-es autó. És látszott a fején hogy ő most elégedett, mert legyorsult minket.
Ezek az emberek ilyenkor mit hisznek? Kicsit nagyobb gázt nyomok, elpörgetem 2 ezerig a motort és két kört ráverek
Szerencsétlen autó annyira szakadt volt, azt vártam mikor robban fel, olyan hangja volt -
gban
veterán
Nézegettem, mondjuk úgy, hogy megérte mert már semmi kétely nincs bennem hogy nem alternatíva.
Létezik hogy ezek még nem szervókormányosak?
Vagy a fogasléces az a rendszer, de attól még lehet rásegítő?Ami szép: az F csomagtere (nem a kombié) 360 liter. Ennél a kombié 355.
"Corsa kombi"Postázást nem vállalok.
-
Gabis
őstag
Sziasztok,
a hozzáértésetekre lenne szükségem.
Adott egy 95-ös 1.2-es Corsa B aminek kb. 4 hónapja vagyok gazdája.
Amikor csak tehetem bújom az autós oldalakat
Mivel túl sokat nem tudok az autó múltjáról, ezért nem szeretnék kockáztatni.Összeállítottam egy listát a kezdeti csere alkatrészekről:
- légszűrő
- pollenszűrő
- gyertyák
- szelepfedél tömítés (sajna köpi a cuccot rendesen)
- vezérműszíj (elég a szíj, vagy görgők, feszítők, vízpumpa is csere legyen?)
- olaj, olajszűrőEgyenlőre ennyi.
Ha ajánlotok még valamit, vagy ezek közül esetleg valami felesleges, akkor kérlek jelezzétek.
Egyes alkatrészeknél milyen Márkát ajánlanátok?
Előre is nagyon köszönöm mindenkinek. -
Petyyyyy
addikt
Y20DTH - 11K km alatt megevett 1L olajat. A gazdi szerint a turbó csipegeti. Azt mondja leszedte a turbó utáni csövet ami a coolera megy és csöpögött az olaj. Honnan kerülhet oda az anyag?
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Kémfotón az Opel Astra GSI
250 lóerővel jöhet az Opel Astra GSI
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Path of Exile 2
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest