Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
ha sérül a fékkör, akkor beesik a pedál, mert nem tudsz nyomást előállítani, mert a lyukon elengedi. ha szivárog, beleállsz a fékpedálba és szép óvatosan kell hogy menjen lentebb a pedál, a szivárgás nagyságától függően. ha levegős, akkor pumpálhatod és mindig tövig be tudod nyomni(levegő összenyomható), ha jó, akkor 1-2 pumpa és beton lesz a pedál.....
-
beg
veterán
A kétkörös fékberendezés főfékhengerét a dugattyúk két nyomótérre osztják. Az "A" nyomótér az első, a "B" nyomótér a hátsó kerekek fékhengereihez kapcsolódik. A fékfolyadék tartályok a henger furatain keresztül az utántöltő terekhez csatlakoznak.
Netrű loptam
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz
AMD Power #48492 üzenetére
Nem vágom igazából hogy hogy működik, de ezek szerint üres tartály mellett is van fék, és ha hátul folyik el akkor az első még fog?
Mert marad a csőben fékolaj? Ez nem körbemegy valahogy mint a hűtővíz, és üres tartálynál már nem megy a fékhez olaj, egyikhez sem?
Vagy ez nem kör hanem a cső végén a fék, és egy egyenes folyadékoszlop egyik végét nyomom, a másik meg nyomja a féket, és csak a folyadék "eleje" cserélődik, ahol nyomom?[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz
mohabá 007 #48489 üzenetére
Gőzöm sincsen. Két ilyen patron van benne. Hátul. Két párhuzamos rendszeren vagy mi. Ha ott elfolynak akkor is lenne a fékem azt mondja, Csak nem lenne olyan jó a fékhatás. Tök hülye vagyok ezekhez amúgy.
-
AMD Power
titán
Voltam ma reggel a szerelőnél. Megnézte a gépet. Persze ingyen. Letisztította megnézte. Azt mondta ,hogy látszik ,hogy szivárog de iszonyat lassan. Ő azt mondta ,hogy magának ezt még ki sem cserélné. Mondtam ,hogy én viszont szeretném.
Kérek rá ár ajánlatot egy-két helyről. Azt majd kicseréltetem.
-
beg
veterán
válasz
sasa58 #48478 üzenetére
Én akkor dobtam át múlt héten a télit, mikor a nyárival hazafelé csosztorálva este 8-kor kikanyarodott elém egy életunt kamikáze suzi swift egy felüljáró felhajtóján, mikor neki akkora piros macisajtja van mielőtt felkanyarodik, mint egy malomkerék. Finoman megfékeztem (ABS nincs, woodbench edition) majd a felüljárónak és a 3.5C foknak köszönhetően az enyhe íven megindult a segge (valamelyik hátsó beblokkolt a csúszós íven). Amikor már láttam, hogy anélkül, hogy lebontanám a szutyi seggét vissza tudok keveredni a sávomba, leszálltam a fékről és összeszedtem. Nem tudom hogyan, de sikerült. Utána hajókürt, reflektor és az egyenes ági családtagjaival való intim együttlétet hangosan szorgalmazva próbáltam a tudtára adni, hogy rohadjonmeg
De még csak a tükörbe sem nézett, észre sem vette az egészet.
Télivel ennyi fékerőnél tuti nem úszott volna meg. Felőlem lehet 30 fok is nappal, ha este és reggel 3-5 fokkal indítok, nem sajnálom a télinek azt a pár tized mm kopását.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz
sasa58 #48482 üzenetére
Hát az lehet, nem nagyon folgalkoztam a pontos definícióval, mivel úgyis tökmindegy, rengeteg mindentől függ
Valószínűleg lehetett volna még várni vele, de engem olyan nagyon nem zavar, hogy picit talán jobban kopik. Egészségtelennek már biztosan nem nevezhető, hogy fennt van, nincs nyári meleg
-
sasa58
tag
válasz
diablo1984 #48483 üzenetére
Hajdú-bihariakra nem vonatkozik.
-
sasa58
tag
válasz
haddent #48479 üzenetére
Csak poénnak szántam
De én úgy tudom, hogy napi 7 fok átlaghőmérséklet alatt ajánlott a téli gumi.
Ez Bp-en tegnap kb.:10, ma:13, Jövő héten 10-12 lesz. Nem is kötözködés képpen írtam, mert a hét elején bizony voltak -1 fokok is, de a vadi új Dunlop nyári gumim a száraz úton tökéletesen viselkedett. Úgyhogy várok még egy-két hetet a cserével.[ Szerkesztve ]
-
sasa58
tag
Na mindenki visszarakta a nyári gumikat?
-
adorjant
őstag
Astra G tempomathoz fék és kuplungkapcsolót hol keressem,lábtérből látszik,vagy le kell szedni a műszerfal alját?
-
gzbotii
nagyúr
Valaki nem tudja a B Corsaba jaro ízzok kódjat?
Akartam venni Osram SilverStart és kérdeztek a kódját...hozom se volt.. -
bubi92
őstag
Lassan jobb lesz az autóm mint mikor hozzám került annyit költök rá. Felmerült bennem, hogy pár dologgal bővítve nem is lenne ez annyira rossz. Digit klímát szerelt már be valaki utólag manuális helyére g astraban? Gondolom hátulra elektromosra cserélni az ablakot nem lehet túl bonyolult. Illetve középben a váltó és a hamutartó között van egy műanyag panel, aminek a hátuljában két kábel van. Azok mire szolgálnak? Itt:
-
SPeti1984
senior tag
Tudnátok segíteni Nekem abban, ha 2010-es Meriva B-ben van keréknyomásellenőrző, akkor az kerekenként külön szenzoros vagyis direkt rendszerű és téligumihoz külön kell venni szenzorokat, vagy indirekt ami ABS alapján a kerék gördülést figyeli csak? Köszönöm előre is a segítséget.
-
amargo
addikt
válasz
mohabá 007 #48444 üzenetére
es F_Gergely, koszi, megnezem ezek alapján
ui, csak egy telefon vagy kamera lesz rakotve.
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
-
Srácok help. F astra kombi. Hátsó ablakmosó funkció behalt, nem megy hátra a szmötyi, helyette kifolyik az autóból és tócsa lesz az autó alatt
Hol fut a cső? Szétcsúszhatott?
-
trassher
addikt
válasz
mohabá 007 #48456 üzenetére
Na akkor majd otthon adok neki védőoltást télre, hátha segít rajta.
-
mohabá 007
aktív tag
Most,hogy jobban belegondoltam,van olyan is,hogy egy hosszú padra áll,az egészet magasra felemeli(az autó saját kerekein áll,mintha a földön lenne,) a szerelő alásétál. Az egész emelőszerkezet elkezd rezegni,izeg,mozog oldalra.Ekkor ellenőrzik a szilenteket,öszekötőket..stb.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
trassher #48452 üzenetére
Nem tetszik a szilent guminak hogy hideg van,fázik,összehúzza magát,tapad,nyikorog.(fecskendő, injekciós tű,varrógépolaj,apró szuri) nem fog tapadni,nyikorogni.Kopogni akkor kopog, ha ki van kopva,viszont akkor télen,nyáron kopog.Nekem is olajos már a lengéscsillapító tetejénél,de normálisan működik.Majd ha a műszer azt mondja,hogy rossz,cserélem.Addig meg tegye a dolgát.
-
trassher
addikt
válasz
mohabá 007 #48451 üzenetére
Pedig attól féltem csak hogy ott lesznek gondok, nem mondtak semmit ezzel kapcsolatban.
Elől nincs ami nyikorogjon a csillapítókon kívül mert minden cserélve volt tavasszal. Hátul már picit olajos a csillapító szára. Ha szilent lenne akkor az kopogna nem pedig nyekeregne.
Amúgy a vizsga káros anyag kibocsátás méréssel kezdődik, csak utána jön a pad. -
trassher
addikt
G astrában a gyári csillapítók elől-hátul olajosak? Eddig sem volt világbajnok a komfort de mióta bejött a hideg idő minden kátyúnál, bukkanónál irdatlanul nyekereg is a futómű csillapításkor elől és hátul is. Nem tapasztaltam még ilyet ezért csak arra tudok gondolni hogy elfáradt vagy épp már kevés az olaj a csillapítókban. Okozhat ilyesmi ilyen hangot?
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #48447 üzenetére
nekem a 2 hátsó ív is szívbe markoló egy-egy részen és a 2 nyúlvány is csak műemlék. a 2 ív már megvan hozzá, a kasztnis is, csak egy festő kellene, aki vállalja, hogy a metálszürke jópár árnyalatát nem mutatja be nekem. csak festő aki igényes a munkájára nincs a környéken, az egyik a határt őrzi éppen a menekültektől, a másikhoz fél évre előre kell bejelentkezni...... így rágcsálhat a rozsda......
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #48446 üzenetére
Kerék az egy dolog....nekem az alja sírós
-
makro
senior tag
válasz
diablo1984 #48443 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy könnyebb kezelni mikor még csak felületi rozsda van
-
diablo1984
veterán
-
F_Gergely
őstag
válasz
amargo #48440 üzenetére
Kérdés mit szeretnél az USB-vel. Egyébként valami kisebb fogyasztóra rádugod az teljesen jó. Ha csak tölteni szeretnéd a telefonod vagy valamilyen USB eszközt érdemesebb venni egy USB aljzatot berakod a szivargyújtó helyére, és kéznél van, jól néz ki és totál olyan mintha gyári lenne.
Szerk.
A biztosíték tábla belsejében (a fedélben amit leveszel) vannak a magyarázatok melyik számhoz mi tartozik onnan ki tudod keresni.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz
HoaryFox #48438 üzenetére
Hmm.. hát majd rátérek az OMV -re én is megint és akkor talán mostmár nagyobb összehasonlítási alapom lesz, hónapokra visszamenően. Egy biztos, OMV és Shell prémiumot nyugodtan tankolok bele. Meg MOL EVONEOT is, csak nem tudom.. Szerintem a frissesség is számít, tehát nagyobb forgalmasabb kút. Valamit pl. Evoneot szerintem nem sokan tankolnak, na meg persze 100as racingeket sem.
Mit beszélek... mint az a hülye p***a aki sajnálta a vadi új Audiba a 98 -ast és még panaszkodott, hogy rángatózik 95 -sel istenem... -
HoaryFox
őstag
válasz
haddent #48395 üzenetére
Hát az eddig tankolt lónyálak közül a sima OMV-set szereti a legjobban eddig az autó. A Shell Fuel Save-től egy kicsit lomhább volt (és egy decivel se fogyasztott kevesebbet
), a sima 95-ös MOL elmegy, az Evo Neo-tól elkezdett remegni/rángatni/kopogni, meg van egy kisebb független kút is lakhelyemen, de ugyanúgy MOL üzemanyagot árulnak, csak gondolom kevesebb adalékkal.
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz
AMD Power #48435 üzenetére
Az a kis vacak nem tudom hogy kerülhet annyiba.
Nekem 2k volt, saját bontója volt a szerviznek, bontottat tett bele.
Azt mondta, inkább egy gyári bontott mint egy utángyártott új. Azóta is jó.
És alapvetően nem olcsók, ha az új 36 lett volna, tuti 25 lett volna a bontott.[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz
AMD Power #48433 üzenetére
Nekem a jobb adta meg magát, 5-6 éve.
El is ment a fékfolyadék szépen.
A szerelőig azért elmentem vele, de igencsak óvatosan - természetesen nem volt üres a tartály, de a lehető legkevesebbet fékezve, kézifékkel rásegítve.
Vigyázz vele, 1-2 nap alat elmehet a fékfolyadékod ha enged az a vacak, és egyik napról a másikra jött elő - természetesen nem tudom mióta csöpögött, de amikor nem aludt ki a fék hibajelző, rátöltöttem fékfolyadékot, de nagyon hamar jelzett megint. Szóval ha megadja magát, az gyors és nem "még eljárogatok vele egy ideig" szintű hiba.
Lehet, jobb lenne úgy odamenni hogy van cseredarab, filléres cucc.
Vagy átköti, haver szerint azt csinálják elég sokan, nem okoz gondot. Bár ezt nehéz elhinni, de ha ő mondja, lehet hogy tényleg így is van.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Mik vannak. Nem is gondoltam volna.
Ma ugye felrakattam a téli papucsokat. Akkor persze haver átnézette a gépet az Opel Gombosban. A fékeket eddig is tudtam ,hogy cserések lesznek a jövőben. Ami viszont nem jó hir. A Bal hátsó fékerő szabályzó patronból folyik valamilyen olaj. Ezt vasárnap a drága szerelőmmel meg is nézetem. Ezen kívül Minden tökéletes a gépen.
-
gban
veterán
Érdekes történet, hátha másnak is hasznára válik.
Közel 13 éve van nálam az autó, megszoktam már hogy saccra 3-4-5 évente ki kell cserélni az index kart mert nem megy a világítás (utoljára 2010 nyarán kellett). Eddig mindig úgy ment tönkre, hogy kitört az a kis pöcök, ami a reflektor kapcsolásakor (illetve nem kapcsolásakor, vagyis alaphelyzetben) tartja a mechanikát, és ekkor nem a tompított felé zárt a kör, hanem vagy semerre, vagy a reflektor felé, akár akartam, akár nem.
Most nem ez történt, hanem hol volt világítás, hol nem, az indexkar apró moccintására javult, de nem tartósan, volt hogy elengedéskor megint nem volt tompított.
Mindegy, 4k volt, topran, most megint hibátlan.
Viszont emlékeim szerint máskor is előjött a csere után, hogy nem pattant be teljesen, és bal indexből nem ugrott vissza magától. De ezen is segített hogy rányomtam még egy kicsit, és hallhatóan bepattant a rögzítőpöcke.És a lényeg, ami a legjobban meglepett: sokkal jobban világít a lámpa (nem csak ahhoz képest amikor nem ment
)! És nem a tegnapihoz képest, hanem az elmúlt évekhez képest. Vagyis tuti túl nagy volt az előző kapcsoló ellenállása.
Én meg azt hittem, ez ennyit tud, vizsgán se szóltak, ránézésre jó is volt, de most érezhető a különbség.[ Szerkesztve ]
-
sEtuke
tag
Sziasztok! 2007-es Tigra rádió kódját honnan tudnám lekérni? Illetve mennyibe kerülne ez? Köszönöm.
-
gzbotii
nagyúr
Ma felrakattam az új(rafútózott) gumikat a kocsira, holnap megy futószög állításra.
Eddig, főleg tudatlanságból , 175/75R13 volt fent a B Corsan, most 165/70R13 került fel...érezhetően könnyebbet mozdul a kocsi, a kormány is könnyebben jár. Gondolom majd fogyasztás is másabb lesz (főleg nagyvárosban). -
gban
veterán
válasz
amargo #48422 üzenetére
Én ugyanezt teszem télen, csak nem tréningen hanem üres úton / parkolóban, ha jegesedés kezdődik, leesik az első hó, stb.
Kell egy blokkoló fék érzés, kanyarvétel sem árt, pl. fék után kanyar, az tud veszélyes lenni ha nem lassítasz le a kanyarig, stb.
Ha ismét ráérez az ember sok hónap után, valóban sokkal jobban lehet kezelni a meleg helyzeteket, de még fontosabb hogy sokkal nagyobb az esélyed megelőzni azokat..[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
-
Zsolt!!
aktív tag
Ugy emlekszel villan de most mar figyelek mindent de elobb haza kell ernem igen tuti h ujra kell programoznom.
-
trassher
addikt
válasz
Zsolt!! #48418 üzenetére
Amikor nem zárja az autót akkor is villan a led? Ha olyankor nem villan akkor a kapcsoló lehet hibás, persze ez csak egy tipp.
Elemcserénél a meglepetés elkerülése végett jó ha tudod hogy 3 perced van kicserélni azt. Ha hosszabb időbe telik akkor újra kell programoznod a távirányítót.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Amióta itt is van, én is. A helyi "legolcsóbb" kúttól én jobbnak érzem, minden OK vele, egész évben Pestet jártam ezzel a benzinnel, gond nélkül.
Most télre öntöttem bele egy STP adalékot, de csak, mert ilyen vagyok. Vpower 100-asból volt egy 20L ez előtt, éppen hasra nem estem tőle, pedig régebben mintha jobbnak tűnt volna, finomabb volt a motor járása. Vagy már nem érzem annyira az apró rezdüléseketZsolt!!: első körben elemcsere?
[ Szerkesztve ]
-
Zsolt!!
aktív tag
Sziasztok! Tudnatok segiteni abban h miert nem tudom lezarni taviranyitoval a kocsi (g astra). Kinyitni mindig kinyitja de lezarni neha elfelejt olyankor manualisan bezarom. Eddig meg nem talaltam rendszert a dologban.
-
Declare
őstag
En is 10-15k csereperiodussal megyek
viszont, mivel ez szerintem a normalis periodus, igy en akkor is ezt rakom bele.
(#48411) tboy93 dizel az mas teszta...azok kenyesek (az ujabbak). Mit gondolsz miert szoktam mindig leirni, ha itt is valaki lögyböli a piros gazolajat, meg tankolja az okos gazolajat, havertol, hogy ovatosan?.....ezek hosszu tavon mind böööven rafizetnek arra a par ezerre amit megsporol a csencselt gazolajjal.
-
Egyhapsi
csendes tag
Ez-az.. Én is Auchanost tankolok..
Ezért agyalok az adalékon hétfőre..műszakira.
Kb. 2 hete dobott két hibakódot a corsa. 300, és 303
Rendszertelen égéskimaradások a hengerekben, és égéskimaradás a 3-as hengerben.
Akkor raktam bele STP-injektortisztítót, és pont kellett mennem Pécsre, tehát kiégett. -
Bízzunk benne hogy nem is lesz! Vannak igénytelenebb és kényesebb motorok, amik "betegek lesznek" a rosszabb/kevésbé adalékolt üzemanyagoktól, főleg az újabb dízelek kényesek a naftára nagyon.
Csak hogy két példát említsek: Anyum régi swiftje az O2 oil fenetudja milyen legolcsóbb benzinnel jár már nagyon régóta, kutya baja. Nagybátyámék új corsájába nem premium dízel került, a porlasztók fel is adták a harcot elég hamar (néhány éven belül egy új autóban
).
Az e12 corolla, illetve a 7gen accord dízel változatai is nagyon kényesek az üzemanyag minőségére.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz
realmadrid #48408 üzenetére
Majd ha visszakapták a kötelező gyári visszahívásból az autót
-
Skizz
addikt
válasz
Rison77 #48401 üzenetére
Ránézésre szép, 4 kilóért jó vétel lehet. De az olyan felületeket, mint sárvédőívek, tanksapka körüli fényezés, esetleg ablakkeretek, ajtóélek, nagyon át kell nézni. Meg persze az alját. Ilyen korban már nem nagy cucc egy nagy adag rozsda, ha pedig bizalmatlanul állunk a dologhoz, az sem kizárt, hogy az említett helyeken egy kis gitt és festék segítségével lett "lakatolva". Szóval indulj ki abból, hogy rozsdakupac, és át akarnak verni, és ez alapján nézd át a kasztnit.
Motorban én néznék gyertyaképet, mérnék kompressziót, jó volna hallani egy hidegindítást, plusz utána sasolni, hogy okádja -e a füstöt. Ha igen, akkor szelepszárszim. szett csere, vagy hozzászoksz hogy minden reggel füstjeleket ereget az autó. Ha van sansz jól átmelegítve megvizslatni, akkor nézz rá az olajbetöltő kupakjára, nincs -e rajta egy kis fagyálló. Kipu. rohadásra odafigyelnék még, az sem olcsó és nem is jön jól. Ha már esetleg szerelőhöz sikerült elvinni kompressziómérésre meg egyéb huncutságokra, olvasnék egy tárolt hibakódot, meg persze gömbcsuklókra nézzen rá, lengéscsillapítókat nagyjából érezni, többit meg hallani. Fogd meg a hosszbordást, mennyi van még rajta, gumik nincsenek -e elnyalva.. stb stb stb. Kis szerencsével találsz egy pár nem halálos apróságot, tökéletes alkualap.
Megjegyzem, ennyi pénzért már nem adnám klímás alá. Nemtom mik az Fastra árak, de talán ennyiért már beleférne.
-
Declare
őstag
válasz
gzbotii #48386 üzenetére
Liqui Moly
En olajban is azt a markat hasznalom es üzemanyag adalakbol is szoktam önteni a kocsinak es eszre is venni a különbseget. (irtam rola regebben).
ez a benzines adalek (en ezt hasznalom, csak a dizel variaciot), de van benzines injektor tisztito is. Lehet erdemes lenne ezt kiprobalnod.
Ha csak azt nezed hanyan ertekelik pozitivan es hanyan negativan, az is meggyözöz
keves az olyan termek ahol nincs egy csomo lehuzas. Nekem bejöttek a cuccaik, esetleg probald ki
-
haddent
addikt
Én nagyon benzinszagot érzek ahányszor azt tankolok, a fogyasztás átlagon aluli és semmivel nem érzem fickósabbnak a motort. Persze már arra is rájöttem, hogy az se mindegy, hogy hol tankolsz, én direkt olyan helyre járok ahol rengetegen vannak mindig sor van, így tuti frisset kapok. Tudom ez már a túlgondolásnak is a túlgondolása kétszeresen, de mivel nem túl nagy fáradtság egy (ill. kettő) adott kúton tankolni, forgalmas helyen, ezért miért ne? Ártani tuti nem árt.
JanR jóaz
Én úgy veszem észre, hogy nekem a legoptimálisabb a Shell VPower 95. Legjobb fogyasztás, illetve érzésre is pattogósabb mint egy sima vagy másik. A Racing 100 érzésre nem ad újat, viszont többet eszik belőle szerintem, csak azért töltök bele néha, hogy na, hátha még több adalék cucc van benne takarításképp.
Rison77 egyik legritkább szín, ilyen van nekünk, még sose láttam ilyet
Szépnek szép, és 100 ló Fastrába (is) tök kielégítő, viszont az olajétvággyal lehetnek gondok ahogy írták is. Ha lehet választani, akkor lehet, hogy a ~70 lovas utolsó 1.6 -os 8 szelepesek közül jobb volna valami
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Spórolós topik
- Split Fiction - Máris túl az 1 millión
- Formula-1
- Ubiquiti hálózati eszközök
- League of Legends
- eBay-es kütyük kis pénzért
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest