Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Findzs #46494 üzenetére
15 éves lesz az autó, légzsákok benne vannak legalábbis az utas oldali mivel azt láttam már. Majd ha lesz kedvem megint kiveszem a kesztyűtartót és hátha találok rajta valamilyen "szavatossági időt". Ha nyíltak volna akkor látszana a kormányborításon hogy nem gyári már.
Declare: Ha eszem lett volna akkor nem kezdem újra az egyetemet hanem elmegyek autószerelőnek tanulni.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz trassher #46492 üzenetére
Sajnos ismerös a helyzet, de ez mindenhol igy van kb....jo szakembert nehez talalni, aki tenyleg becsülettel all a dologhoz....minden teren igaz ez.
(#46493) F_Gergely biztos, hogy ugy nem csinalja meg senki, ahogy magadnak....
(#46495) hódmaci nincs azzal baj, csak tudni kell a korlatait. A versenytarsakhoz kepest kisse el van maradva. Milyen motorral venned? Ha ujonan, akkor ha varsz egy par honapot es nincsenek nagyon specialis igenyeid, biztos lesznek jo raktarkeszlet kisöpresi akciok Az uj K egy minösegibb, könyebb, modernebb auto lesz, nyilvan ehez merten dragabb is. Igyeny es penztarca függvenye, hogy vegyel/ne vegyel
[ Szerkesztve ]
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Most készülök venni egy astra j-tKérdésem,inkább ne tegyem?
Sok rosszat írtok itt róla.[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Findzs
addikt
válasz trassher #46486 üzenetére
nem akarlak elkeseríteni de:
"A csereintervallum a német Auto Test magazin szerint legtöbbször 10-15 év között van. Az újabb autóknál a légzsákok és az övfeszítők gyakran egészen a bezúzásig a fedélzeten maradhatnak. A szavatossági dátumot a kezelési könyvben találjuk vagy közvetlenül a gyártótól kérdezhetjük meg. A lejárt légzsák lehetséges, hogy nem nyílik ki balesetkor. Ezzel nőhet a súlyos sérülések kockázata. A csere költsége a légzsákok számától, a modelltől és a jármű korától függően 150-500 ezer forint között van.
"
de én is megcsináltatnám mindenképpen, ad egy kis biztonságérzetet, hogy hátha megfog(#46455) diablo1984:
volt egyszer egy mythbusters rész amiben pont ezt akarták reprodukálni
mármint, hogy egy benzines kocsit felrobbantanak úgy ahogy a filmekben
nem sikerült nekik, a végén dinamittal robbantották fel
pedig mindent kipróbáltak kevés benzin hogy sok gőz legyen, lőttek bele, szakadékba dobták stb.(#46495) hódmaci
újonnan?
én várnék a k astráig hátha lesz valami akciós bevezető ár[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
trassher
addikt
válasz Declare #46491 üzenetére
Lehet jobban is járnánk. Ha csak a klímás szenvedésem visszaolvasod látod hogy egyik kóklertől a másikig mentem holott mindenki állította hogy tud klímát szerelni. Annyi a szerencsém hogy rendes autószerelőm van akiben megbízok de ő is kb az 50-ből 1 kategória.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #46487 üzenetére
Lehet az lesz de a hibakódot akkor is törölni kell. Mellesleg hogy is működik ez? Ugye itt 4 szál van ülésenként. Akkor nekem egy 4 aljzatos waco kell? Mondom teljesen noob vagyok az ilyen dolgok terén.
Szerk.: Hibakód már most is van, ezt eltárolja. Volt már levéve az akksi saru és megmaradt ugyanúgy.
AmunRa: Értem. Youtube videókat nézek épp hogy kicsit képbe kerüljek.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #46486 üzenetére
Baszki 8 ezer.... semmi mást nem csinál csak leblankol 12 vezetéket (ha van ülésfűtésed, ha nincsen akkor kevesebb, 2x4 vezeték)... Na ezért utálom a szerelőket.
Én azt mondom csináld meg otthon, csak egy csipőfogó kell, leblankolod, összedugod és ennyi.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #46485 üzenetére
Most beszéltem a szerelővel. Hibakódtörléssel együtt 8000 forint lenne az akció. Kicsit sokallom mondjuk de ha nem lesz más akkor megcsináltatom vele. Azért nem mindegy hogy ha csattanok akkor kinyílik a légzsák vagy nem.
Mikor szétszedtem akkor felírtam papírra hogy melyik kábel melyikkel csatlakozik. Sajnos nem vagyok Bp-i így ez a parkolós dolog nem játszik.Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #46484 üzenetére
Arra figyelj, és ezt mondd a szerelőnek is, hogy mielőtt bármit csináltok akksit le kell húzni! Én mindig így nyúlok hozzá az elektronikához, és sose volt eddig gondom, de volt olyan akinek mondtam, nem húzta le utána meg ki is dobta neki a légzsák hibát. Meg célszerű összejelölni a kábeleket, így ha valamiért ki kell szedni az ülést akkor egyszerűbb utána visszarakni meg a kábeleket összedugni.
Kár hogy debreceni vagy mert ez kb negyed óra, simán megcsinálnám neked egy parkolóban -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #46477 üzenetére
Dizelbe van lambda szonda? Mondom csak hidegben indulás után 1-2 másodpercig számomra kicsit fura a motor járása de utána jó, alapjárat is stabil nem ingadozik. Wago csati hibátlan, azt nem huzza szét semmi, nálam az ülés alatt minden azzal van összekötve (ülséfűtés, légzsák, övfeszítő). Gyári csatlakozót levágtam, nem akartam kontakt hibát és ránézésre is szar amit gyárilag kitaláltak rá. Könnyű szétszedni és összerakni is. Nálam be van számozva minden kábel így az sem lehet hogy összekeversz valamit.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #46455 üzenetére
Égni láttam már, robbanni a filmeken kamurobbanást. Aki akarja használja jó de én akkor is idegenkedek tőle.
F_Gergely: Lambdaszondád jó? Az okozhat kifejezetten túlfogyasztást.
Wago csatlakozó az milyen? Nálam jó lenne a légzsák és övfeszítő csatlakozók helyett?Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #46475 üzenetére
Nálam nem ráz, pöccre indul télen nyáron, csak indulás után 1-2 másodpercig kicsit olyan mint amikor nincsen izzítás de maga az autó meg igényelné. De ez csak az első indításnál van, ha hideg van és izzít az autó akkor meg nincsen gond. Azért gondoltam hogy hátha lehet állítani az izzítást. Fogyasztást majd legközelebbi teletanknál meglátom, csak tavaly volt olyan, hogy 210-et mentem és 10 litykó hiányzott mutató szerint most mentem 110 km-t és jobban húz a mutató 10 literhez, mint a feléhez. Oké hogy nem pontos ez sem, de zavar.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #46474 üzenetére
ezt olvasd el. Szegeny valami hasonlo "remeg a motor" szindromaval vette mega kocsit, ami tutira ugy tünt, hogy kettöstömegü hiba, aztan kiderült, hogy komplett motorfelujitas kell........nem remisztgetes, csak olvasd el, jo ha az ember több mindennel tisztaban van.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #46473 üzenetére
hát az faja... akkor így marad most nincs 20-30-50 ezrem bevizsgáltatni meg újat rakatni bele
most néztem 40 ezer darabja cromaxban.[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz Markizmark #46469 üzenetére
Én az Opelnél az Easytronicot se raktam ki soha üresbe, illetve a XC60 Geartonic-ját sem.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Az izzítást nem lehet valahogy állítani? Elvileg 5 fok alatt izzít, viszont 15 fok alatt, kicsit remegősen indul, izzítással meg szerintem simán menne, mintha hiányozna neki.
Szoftverrel ezt lehet állítani hol izzítson? Gondolom ha a relé lenne rossz akkor egyáltalán nem izzítana. -
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #46464 üzenetére
Valoszinüleg nem lesz ez igaz, de pont ezek a dolgok, amik megemelik egy auto szinvonalat. Egy kia ceedbe kb az ülesfütes a max
Egyebkent a mobile.de nezegetve a golfoknal pl meglepöen sokban benne van a komfort üles. Ha valaki többet kenytelen ülni az autoban, mint max 1-2 ora, az megtanulja ertekelni mennyit is jelent egy jo üles
Elönyben van azert a golf, de messze nem az a helyzet, mint a J astranal volt. Varjuk ki mi lesz
a kombi designban pl az uj astra szvsz sokkal szebb
(#46468) Calogero en ugy tudom az uj automatak többsegenel hatarozottan rosszat tesz ha üresbe pakolgatja az ember.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #46462 üzenetére
Adagoló meg lett csináltatva, fogyasztásra még mondták a katalizátort, egr-t, vizhőfok jeladót...
Kompresszióra tippeltem első körben, azt kéne megméretni, de emlékeim szerint csak a mérés 20-30 ezer... -
Declare
őstag
válasz AmunRa #46391 üzenetére
A J astrahoz nem kell hasonlitani semmit...az mar akkor elavult volt, amikor kijött, minden teren. A K astra az alapjaitol lett ujjaepitve es hatarozottan fokuszaltak a minösegre. Ezert irtam, hogy "szerintem" es "lesz" varjuk meg es kiderül.
Jo kocsik a kiak, sokban nem ültem, de a sportage es ceedben igen. Azert ha utanna atül az ember egy golf7 be nem merül fel a kerdes, h miert magasabb kategoria a golf es a K astranak legalabb azon a szinten kellene lennie.
Mondjuk en alapbol kivagyok a japan autok bajusz kapcsoloitol, gombjaitol. Ettöl meg egy megfizethetö jo kocsik, keves problemaval, de nekem nem az izlesvilagom.
(#46428) AMD Power ez az ugratos kep van fenn, a kezdetek ota a opel.de-n. Nem azt akarja mondani, hogy jobb, mint egy E merci , a lenyege, hogy olyan extrakat es anyagminösegeket kinal a K astra, ami tulmutat a sajat kategoriajan.....meglatjuk teny hogy pl ülesszellöztetös masszazs üles a golfban sincs
(#46423) AMD Power nekem ez tetszik....de kövezzetek meg erte
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #46461 üzenetére
Csak azért kérdeztem, hogy vp44-e, mert a másik tippem az lett volna, hogy rosszkor tölt az adagoló. De ezzel az adagolóval ez nagyjából ki van zárva, mert automatikusan állítja a töltés időzítést kopogás határra. Régi mechanikusnál esetleg indikátor órával újra be lehetett volna állítani.
Porlasztóra tippelnék most.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #46460 üzenetére
ha jól rémlik adagolót már csinálták neki....
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #46452 üzenetére
Akkor még sem olyan egészséges ez a start-stop rendszer.
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #46399 üzenetére
Arra mondjatok valami okosságot, az mitől lehet hogy meleg időben tölt rendesen a generátor, ilyenkor reggel 15 fokban meg alig tölt...
Másik, hogy dizel milyen esetben fogyaszthat többet? Kevés a nyomás a motorban? Szerintem többet eszik mint amikor megvettem és nem igazán kezd ez tetszeni.Én helyből levágtam a gyári csatlakozókat, (megvannak, majd ha eladom a kocsit visszarakom ha lesz kedvem), én Wago csatikat raktam be, azok tuti hogy nem lesznek kontakhibásak.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #46455 üzenetére
Hát most a nem szokott meg a nem tud azért az külön kategória. A gáz az tud ha tetszik ha nem Mikor lesznek már fúziós motoros autók
Benzin is robban és biztos volt rá példa de hány autóból volt néhány eset? És lpg? az arány nem mindegy szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #46451 üzenetére
Azt kívánom minden opel tulajnak, hogy az legyen a gépsárkánnyal a legnagyobb gondja,hogy 200 ezer km-ként szénkefét kelljen cserélni az önindítóba.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Még ha csak az önindítót venné fokozottabban igénybe,de ugyanilyen mértékben kopik a fogaskoszorú,nő az igénybevétele a vezérműszijnak,(amúgy is gyenge láncszem a rendszerben) a hosszbordás szíjnak se tesz jót,nincs rögtön megfelelő olajkenés,a turbónak se jó,meg még ez is: ..... "A sok leállítás miatt a katalizátor elkezd túlmelegedni, miközben a blokk már hűl. Erre a motorvezérlő elektronikák klasszikus reakciója a fejlesztések ellenére még mindig az, hogy ilyen-olyan mértékben, de dúsítják a keveréket, ami fogyasztásnövekedést okoz."
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #46450 üzenetére
Esetleg 3 fázisú aszinkron. Ezesetben van inverter is.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Findzs
addikt
szivárgott az lpg a kocsiból az utastérbe, az ember meg rágyújtott: [link] szépet robbant
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
jó ez a start stop rendszer de azért nem vagyok teljesen meggyőzve
ahogy olvasom bonyolultabb az indítási folyamat mint egyébként és a kenés miatt a csapágyak is speciálisak
tehát bonyolultabb több alkatrész kell a kocsiba miatta és az akksi is nagyobbmi lesz ha meghibásodik valami ezek közül?
több ezer forintos javítás és plusz alkatrészek legyártásaaz egészet azért találták ki, hogy zöldebbek legyünk
de ez, hogy valósulhat meg ha egyszerűen a több alkatrész legyártása és a romló alkatrészek újrahasznosítsa szintén környezet romboló?meg ez is:
" Ha a várakozás csak egy-két másodperc, és várhatóan fél órán belül százszor megismétlődik, tényleg nem érdemes kínozni a motort és járulékos berendezéseit."pont ez történik egy dugóban, gurulsz pár másodpercre megállsz aztán megint gurulsz ...
én azt mondtam mindig is, hogy a hosszútávú megoldás az elektromos autó lenne
rengeteg ember használja városon belül a kocsit pár km -es szakaszokra vagy két város között ingázik stb.
a kocsik mellé egy pufferaksival rendelkező napelem vagy kis szélerőmű és mehet a töltés(#46442) 7Sony7
lehet kapni cromaxnál is fűthető f astra tükörlapot 2-3 ezer ft[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
7Sony7
addikt
Üdv. Gondoltam, kéne az F be tükörfűtés. Csinált már valaki? Van a kábelkötegbe erre használható kábel, vagy be kell húzni? Lehet erre kapni spec fűtőszálat, vagy maradjak a szofitás megoldásnál?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
lolka1980
aktív tag
válasz diablo1984 #46439 üzenetére
Na tehát akkor az aksit nem amortizálja mert pufferból indít,az önindítóban nincs szénkefe ami kopjon,
már csak a bendixre vagyok kíváncsi azt hogyan hidalták ki illetve még a mágneskapcsolóra ami az önindító tengelyét "rángatja" az indítás közben hogy létrejöjjön a kapcsolat a fogaskoszorúk közt?A csapágyazás kopását nem véletlen hagytam ki gondolom a kerekekben is van csapágy ami forog,forog,forog,forog,forog,.... szóval jó sokat bír.Szerintem
-
diablo1984
veterán
válasz lolka1980 #46438 üzenetére
egy kondiról indít ilyenkor, tehát nem az akkut szívja le. akksiról akkor indít mint minden normál kocsi, ha annyi ideig áll, hogy a kondiból kifogy a kakaó(napok-hetek), egyéb esetben nem használja és ha az akkud gyenge, akkor pl automatikusan nem állítja le magát és elvileg hideg motornál sem!
-
lolka1980
aktív tag
válasz gzbotii #46435 üzenetére
Na de hát ha nem szénkefés(hál Istennek) akkor miért is nem jó a autostart rendszer?
az önindítóban "nincs" kopó alkatrész akkor elvileg örök. vagyis nem is olyan rossz ez a rendszer.
Na jó talán az aksi gyilkolása még szóvá tehető de biztos erre is van valami védelme.nem? -
gzbotii
nagyúr
válasz lolka1980 #46432 üzenetére
1. A start-stop rendszert használó autók önindítója már nem szénkefés.
2. Az egyre szigorúbb emisziós normák miatt mindent ki kell találni a fogyasztás, hengerürtartam, stb csökkentésére.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
lolka1980
aktív tag
Én is hasonló véleményen vagyok.
Na de hát az okos mérnökök csak kitalálták valamiért.Erre a valamire lennék inkább kíváncsi.
Az önindítóba például fogalmam nincs miért kell még mindig szénkefe.Nem hiszem el,hogy nem lehet valami inverteres megoldás helyette.
Vagy csak az a lényege hogy fogyasztói társadalmat élünk? -
gban
veterán
válasz lolka1980 #46426 üzenetére
Ki lehet számolni hogy mennyit nyersz vele.
Ha van fedélzeti computer, az kiírja az alapjárati fogyasztást általában, órában, az ha jól emlékszem motorfüggően 1 - 1,2 - 1,5 liter körül mozog.
Vagyis ha egy órát leállítod összesen, akkor talán megspórolsz 400 Ft-ot.
Az fél perces leállításokkal 120 leállítás.
Az annyit tesz, hogy ha naponta használod, és naponta 4x beindítod, akkor 400 Ft-ért cserébe 30-szorosára növeled az önindító elhasználását. Így ha jó esetben bírná 30 évig, napi használat mellett, akkor így 1 évig fogja bírni.
De ez sarkított, elméleti számolás.
A valóságban egyrészt nem állítod le 120-szor egy úton, de akkor nem is spórolsz 400 Ft-ot sem.
De a lényeg gondolom érthető.Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
tsigalko87 Nekem akkor sem kéne.
Biztos jó lesz ez az Astra de ez a reklám kicsit erős lett azért...
[ Szerkesztve ]
-
lolka1980
aktív tag
válasz AMD Power #46425 üzenetére
Ki is lehet azt kapcsolni.
Városban sem éri meg?Mármint ott jóval több a lámpa,egyéb forgalmi helyzet ahol ki lehetne használni jobban.Ezek ellenére se éri meg?Vagyis nem okoz nagyobb üzemanyagtakarékosságot mint kopási,szerviz költséget?
Vagy csak a környezetvédelem miatt találták inkább ki?Még úgy is ha az autó kárára megyen?[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz lolka1980 #46424 üzenetére
Én biztos nem vennék olyan autót amiben van start-stop rendszer. Nem tudom elképzelni ,hogy ez hosszú távon nem káros az autóra nézve.
Biztos csökken valamennyivel a fogyasztás. Párd dl számít ez biztos. De hosszú távon szerintem a szerviz költségeken gyorsan "elmegy" a megspórolt pár deci.[ Szerkesztve ]
-
lolka1980
aktív tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek az "Autostop" rendszerről?
Megéri-e használni?
Nem megy-e az üzemanyagtakarékosság az önindító és az akkumulátor kárára?
Valóban kevesebb lesz-e a fogyasztás pl városban? -
AMD Power
titán
Ezekben segíti a vezetőt az új Opel Astra
Számos hasznos vezetéstámogató rendszert hoz az Opel Astra K -
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #46417 üzenetére
Tudom mi ez, én is használom csak azért írtam, hogy hasonló, mert ez ha jól tudom 1,5 mm2 től használható, és nem tudom, az autó vezeléke mekkora.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Kickass
őstag
Bár még nincs egy éve nálam az autó, de egy kis visszatekintés az elmúlt lassan 15ezer km-re, forintosítva:
Hibák:
- Klíma kondenzvíz befolyt az utastérbe, egy darab elvezető pipa és beszerelés - 4k
- fentihez kapcsolódó szőnyegkiszárítás előre láthatólag - 0k
- turbónyomás vezérlő vákumszelep, hibafeltárás+bontott hibátlan alkatrész - 12k
- izzításvezérlés hibakód (izzítórelé vagy valamelyik gyertya - eddig megoldatlan, még nem nézettem rá
- hűtőfolyadék csöpögés, lyukas hűtő - eddig megoldatlan, de már van időpontomSzervíz:
- olajcsere (összes szűrővel) vásárláskor illetve idén augusztusban ~11k km után - 17k/csere=34k
- klímatöltés - 6k
- féltengely gumiharang - ~3,5k anyaggal együttEgyéb:
- műszaki - 25k
- új nyári garnitúra - 49k
- könyöklő - 15k
- JVC fejegység - 18k -
Markizmark
addikt
-
AMD Power
titán
Új Meriva is úton van már.
-
haddent
addikt
-
AMD Power
titán
Érdekes ,hogy TC cikkben minden szarnak elhordták az autót. Itt érdekes módon megállta a helyét. Pedig nem mai darab ő sem.
Eljárt felette az idő, de az anyukák még mindig imádják
Teszt: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI -
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #46408 üzenetére
Nem a legjobbak a képek (nem is egy helyen készültek). Nem először hirdeti, már láttam a hahu-n korábban is.
A garázsom mellett szokott állni, ezért volt ismerős. Fura hogy a dudagombok még nincsenek szétporladva. Ezzel az autóval max 3 évre terveznék előre, persze az átvizsgáltatás alap lenne, csak a km rémiszt kicsit...[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
Szerintetek ez mennyire veszedelem?
5 percre van tőlem gyalog, így megnéztem. Külsőre annyira nem veszedelem. A bal első sárvédő peremén kevés felületi rozsda van, ill. a képen látható dolgok, amik élőben kevésbé mutatnak rosszul. A 270K km-től kicsit fázom viszont... -
Calogero
addikt
válasz AMD Power #46367 üzenetére
Szép a kombija
Kíváncsiságból összeraktam egyet magamnak egy 5 ajtósat 8,7 millióra jött ki az ára. 1,6 automata Dynamic+
A benzines 1 millával lenne olcsóbb.
Túl sok motor választék nincs
Benzin:
1.0 (105LE) 3 henger 5 seb manuál vagy easytronic
1.4 (100LE) 5 seb manuál (csak első két felszereltséghez)
1.4(125LE) 6 seb manuál
1.4(125LE) 6 seb manuál START/STOP
1.4 (150LE) 6 seb manuál
1.4 (150LE) 6 seb manuál START/STOPDiesel
1.6 (95LE) 6 seb manuál (csak első két felszereltséghez)
1.6 (110LE) 6 seb manuál
1.6 (110LE) 6 seb manuál START/STOP
1.6 (135LE) 6 seb manuál vagy automataAz a bizonyos LED lámpák se olyan drágák 400 00 Ft, csomagban pedig 540 000 Ft.
-
AmunRa
senior tag
válasz 7Sony7 #46402 üzenetére
Ezek nem olyan stabil kötést adnak, mint a roppantósok.
#46401 trassher Blankolta már a a vezetékeket és nem akartam elmenni, hogy lóg minden a levegőbe. Mondtam neki, hogy műszerész vagyok. De szerintem nem jutott az agyáig. Még szigszallaguk is alig volt. Nagyon gáz a dolog. Meg először amit mondott mit fog csinálni az okés volt. Csak nem azt csinálta, mert sietett. Azért is hülyék, mert a neten találtam őket. Itt ajánlotta 2 srác, ha meg az ember netről jön az is benne van, hogy a szar munkát kiposztolják!
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz AmunRa #46400 üzenetére
Ilyen elektronikai dolgokra nem ruházok be, elég nekem a próbalámpa. Annyi elég hogy lássam kijut e az áram vagy sem, a többihez már nem nyúlok.
Szerintem itt elég lenne egy normális forrasztás + zsugorcsövezés mert nem volt hibakód míg el nem toltam anno az ülést. A lényegesebb kérdés hogy a patronok jók e.
Az mondjuk tényleg érdekes mikor az ember szeme láttára barmolnak valamit. Lehet kiosztottam volna 1-2 pofont, főleg ha az én autómon tanulnak szerelni.Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Parfüm topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Napelem
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Spórolós topik
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest