Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Korábban is észrevettem, hogy kissé túlmelegszik a víz és nem úgy kapcsol a venti ahogy kellene azaz 93-98 fok között konkrétan sehogy sem de ha leállítom akkor hűt, gyújtást ráadva leáll a venti, felette pedig teker de csak a klíma külsője és ritkán a hűtővíz belső ventije is. Ma a kerepesi úton a belső sávban úgy gondolta az autó, hogy kiengedi a hűtővizet, folyt mindenhol így arra tippeltem, hogy ennek annyi... de igazából a motorvédő burkolat miatt azt nem láttam, hogy konkrétan hol ereszti, újra feltöltve elnyelte a vizet, majd ismét rátöltve már rendben volt. Kapásból az olajat néztem meg, hogy habos-e de rendben volt és a hűtővíz sem volt kipufogó szagú. Újra feltöltve kezdetben voltak benne buborékok de miután beállt már egy sem így azt is kizártam, hogy a kipufogó gázt dolgozná bele a hűtővízbe. A hőmérsékletre figyelve pesti dugóban fűtéssel minden rendben volt és még 92-93 foknál sem volt gond, hazafelé már alatta volt bőven mivel lehült a levegő.
Jól tippelek, hogy a venti kapcsolója lehet a ludas? Esetleg a fentiek ismeretében lehet hengerfejes vagy hengerfej tömítés gondja? Hazafelé 173 km alatt nem volt vele már gond. Mivel hirtelen csak ásványvizet tudtam venni így az van benne de már van desztvizem is 10 liter így holnap lecserélem amennyit csak tudok, mit kellene még tenni vele, hogy ne okozzon kárt a nem megfelelő hűtőfolyadék?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
titanium100
csendes tag
AC pumpára nem gondolnék, mert megy a benyó rendesen a fojtószelepre ( Ugye közp. befecsk rendszernél szépen lehet kémlelni ).
Hőm érzékelőt meg holnap próbáljuk meg.
Lamda szonda: 1 vezetékes szar megy rá, lehúzva és nem lehúzva is szintén leáll
-
Okuyama
tag
válasz titanium100 #23596 üzenetére
AC punpa is szarakodhat ,
-
nagyúr
válasz titanium100 #23596 üzenetére
Lambda? Motorhőmérséklet érzékelő?
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
titanium100
csendes tag
Hali,
Van egy 1995-ös A Vectra 52kw X16SZ motorkóddal és sajnos beindulás után kb 15-20 másodperccel állandóan le akar állni, -meg is teszi. Először úgy tünt megfullad, nagyon csöpögött a központi befecsk szelep, azt kicseréltük de megmaradt a probléma. Alapjárat léptetőmotor cserével sem javult a helyzet. 10 pólusu csatlakozója van, áthidaltam, de semmi hibakódja nincs sajnos. Vákumcsöveg nem tűnnek kirepedezve sem.
Igazűból abból próbálok kiindulni hogy a kezdeti dúsítás után mi történthat, mert akkor ál le, nos kevesebb benzint kap ok, de pl féktisztitóvan kicsit megfújva sem reagál semmit sem a motor amikor elkezd rángatni.
Valakinek valamilyen tippje? -tapasztalata?
-
Okuyama
tag
válasz Jim Tonic #23590 üzenetére
Hát nem is gondoltam érte 6-700 ezret mert eladni képtelenség lenne enyiért.Normál keretek között 500 körül gondoltam meghirdetni ha eljön az ideje ,alkudni tudom hogy fognak..... .Nem 1 autót adtam már el az évek során ,tehát tudom milyenek az emberek..... Az eladása mellet azért döntöttem mert most beleszerelmesedtem más típusba
-
gabipaci
őstag
Hello
alkatresz szamot nem tud valaki ehhez az insignia spricnihez?
koszi
Logitech hardware tester
-
_seth_
veterán
válasz Okuyama #23588 üzenetére
Szép lett pedig, de beárazni nem tudom.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Okuyama
tag
Opel Vectra B1 Projektem,idáig jutottam
Pár Kép
Hátulja teljesen B2,első fényszórók projektorosra cserélve,Vauxhall hűtőrács, rádió feletti kapcsolók B2 esre kicserélve,anyós ülés kicserélve magasság állíthatóra ,Vauxhall multis kormány + gyári cd lejátszó B2 es gyári hangszórókkal plusz még pár apróság.Egyenlőre ennyi ,amit még szerettem volna az B2 első lökös és 2 küszöbspoiler de azt hiszem már igymarad az autó mert szeptemberben ugynézki típust váltok és eladó lesz .Bár ezekután sajnálok tőle megválni : (
Már ha itt tartok kíváncsi lennék a véleményetekre,egy valóban rendszeresen karbantartott megkímélt állapotú Ilyen Vectra menyit érhet mostanság ? 97 es év végi ,1.6 benzin.klímás elektromos ablak 2 légzsákos stb ..Előző tulajdonos 420 ezret költött rá ami felvan vezetve papírokra mivel körülbelül 5 évig volt a tulajdonában az autó,egy darabig a szervizkönyve is vezetve volt .Én kb 50 ezret költöttem szervizre amióta nálam van + ugye az extrák amiket kapott de ezt nem számolom bele.A Lényeg koppanás mentes futómű ,füstmentes motor .Olajfogyasztása olajcserétől olajcseréig kb 4 dl .Kipufogó rendszer és a gumik teljes egészében új állapotúak .
[ Szerkesztve ]
-
-
Calogero
addikt
válasz Jim Tonic #23577 üzenetére
Az én autóm 2007 júniusi kiadás.... már faceliftes
2007 tavaszán volt egy ráncfelvarrás H Astráknál, új első lökhárító, hátsó lámpák nem tejüveget kaptak 5 ajtós esetén, a első halogén lámpát krómházat kaptak, csak a xenon lámpák maradtak feketék.Meg kell nézni hogy az ablakmosó tartály mekkora.....
Gyárilag (2007-ben)
2- 2,5 liter folyadék megy a sima halogén + lámpamosó párosnál, míg 4,5 liter megy a gyárilag xenon + magasnyomású lámpamosó párosnál.
2 lehetőség van
1. facelift kiadás előtt még ilyen süllyesztett fedél volt.
2. az autó halogén + lámpamosóval rendelték, és utólag került bele a gyári xenon.hdman Spriccelj egyet valaki meg nézze hogy kibujik-e valami a lámpánál....
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
hdman
őstag
-
zolikaDB
veterán
Ott van... Csak akkor látszik, amikor mos! Amúgy rejtett!
Mai menü: Insignia ablaktörlőspricni beszerelve, volt szenvedés, mire kijöttek a régiek a helyükről. Semmi beállítás, és hihetetlen jól terít!! Egy spriccolással vizes az egész ablak, és azt kenegeti az ablaktörlő, nem úgy, mint a régivel. Megérte!
Belülről Turtle műszerfalápoló spray-el leápolva minden műanyag. Valamit csak számít a márka, tényleg szép, és ahogy írja, antisztatikus is. (zavart, h a szép tiszta műszerfal fél nap után szöszös)
Kívülről: magasnyomásúval alapozás, habosítóval folytatva, majd hagytam kicsit hatni. Lassan folyó vízzel nedvesítés, kétvödrös, szivacsos mosás, szilikonos vízlehúzóval és mikroszálassal szárazra törlés. Gyönyörű lett Amikor jöttünk vissza vidékről, a bogármennyiség megfizethetetlen!
Kérdés: lehet az, h több, mint egy év alatt a Night Breaker-ek gyengültek? Minden nap használva vannak. -
nagyúr
válasz KonzolKartel #23569 üzenetére
No, Tasia lakik kint. Ennyit a Fóccvágenekről.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
-
nagyúr
válasz amargo #23566 üzenetére
Nem kell megijedni. Olyan helyen van, ami nem számít. Legfontosabb, hogy azonnal menj el egy üvegeshez. Minden repedés végét meg kell fúrni, hogy ne menjen tovább. A törést meg feltöltik ragasztóval. Ha telement vízzel, kosszal, akkor annyi. Szóval ne várakozz.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz amargo #23566 üzenetére
Ez sajna csere. Azért kérdezz rá, valamelyik szélvédősnél, de ez 99%, hogy menthetetlen.
szerk.: Azt nem tudom, hogy a rendőrök ebbe beleköthetnek e. Elméletben nem zavar a kilátásban, szóval lehet eljárkálhatsz így.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
amargo
addikt
Sikerült lapát cserekor oda vernem a vasat a szélvédőnek.. hogy mennyire béna vagyok azon már túl vagyok.
[link]
Kívülről semmi sérülést nem érzek, belül feszült meg és elpattant. Mit lehet ezzel kezdeni, egyáltalán érdemes?“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Kokkantas
senior tag
válasz aphra2 #23553 üzenetére
Köszi. Ilyenünk van csak kicsiben, de amint látom egy nagyobbat kell csinálni, s azzal "egyszerűbb" lesz kiszedni. Csupán már csak azt nem értem, hogy egy hónappal ezelőtt valahol Sopron környékén "csinálták", s elvileg kiszedték az összeset. Szvsz egy hónap alatt nem tud úgy belerohadni, hogy ne lehessen kiszedni szóval elég valószínű, hogy nem csináltak semmit a kocsival csak a pénzt kérték el érte. Mint amikor Belgiumban elromott ugyanez a kocsi (megvétel előtt tettek bele új váltót, csak elfelejtettek bele olajat is tölteni..) ott 7 napot állt egy autószerelő műhely udvarán, a srác rá sem nézett a kocsira és 80 ezerbe került a tárolás. A csere 7-800 ezer lett volna ott, szóval olcsóbb volt innen vinni a váltót+a szerelőt. Amikor mentek a kocsiért s elmondták, a helyzetet a szerelőnek és, hogy lehetne-e ott az udvaron kicserélni. A srác nemet mondott s szerinte lehetetlen kicserélni... Az lényeg lényegének a lényege, hogy egy híd alatt cserélték ki a váltót pár óra alatt. Szerencséjük, hogy nem járt arra rendőr.
-
qdak
addikt
Hy rakott mar fel vki pogacsaval, alu felnit?
225/45/17"
Nem tudom mennyi fer el az omeganal?
Vki tett fel hatulra 265 ost az tuti.
Ja es hol erdemes ilyentveni?ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
AMD Power
titán
Köszönöm srácok a véleményeket!
-
sNORh
addikt
válasz AMD Power #23556 üzenetére
1.7 Isuzum volt, hálás kis jószág 4,5-5L
5év alatt semmi érdemleges hiba nem volt..Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
bzoley
veterán
válasz AMD Power #23556 üzenetére
Valószínűleg mindenkinek más lesz a véleménye, én kicsit elfogult vagyok, mert ilyennel járok, ráadásul első autóm, én szeretem. Nyilván szivesebben járnék Imprezával, de nem tehetem meg, 300k-ból erre futotta, (igaz 350ért lett volna Omega, én hülye meg sem néztem). A 60, vagy 75LE nem tudom, mennyire elég, én a 90-nel járok, és ezt eléggé a minimumnak tartom. Ugyanez a motor egy H-ban már siralmasan teljesít, amúgy az sem kívül, sem pedig belül nem tetszik, egy zárt műanyag doboz. A G már elkezdett elműanyagosodni, szintén nem jön be.
Nem egy fiatal jószágok, folyamatos foglalkozást igényelnek, valamit mindig lehet cserélgetni. Bár ez igényesség-függő. Anno nem tudtam, mit is kell nézni egy autónál, hívtam is segítséget(nem sokra mentem vele). Ma már azt vallom, hogy járjon a motor, és ne legyen szétrohadva, a többi barkácsolással megoldható.
Három év alatt eddig csak egy AC fáradt el, szerencsére nagyjából már tudom, mi mire jó a gépháztető alatt, így gyorsan meg lett a hiba. Baromira tetszik, hogy nagyon tud fűteni, elég fázós vagyok, télen jól jön. Városban aránylag jól lehet közlekedni vele, bár az előzéseket jobban át kell gondolni.
Telepakoltam filléres extrákkal, mint távirányítós központi, felhúzódó ablakokkal, így számomra teljes a luxus. Egy hátránya van az x14xe-nek, imádja a benzint. Nekem kicsit kényelmetlen a modern autókhoz képest a kétlábas fék, igaz az érintésre kormányt lefejelős változat meg a ló túloldala. -
AMD Power
titán
Sziasztok!
F Astrákról mi a vélemény? 1.4 (60) de inkább az 1.6 (75) ami tetszik.
-
hdman
őstag
Polírozás kész, bent vannak az izzók is, abszolut nem néz ki xenonnak Még valamennyit változik a szín, egyelőre este hiányában csak a teremgarázsban tudtam megnézni a fényét, de az már most látszik, hogy 1000x jobb, mint a régi 8 éves izzók. Most Osram 66240SVS került bele. A polir,az izzócsere és 4 patent 12k volt az opel márkaszervizben.
Sopron city :)
-
TasiA
senior tag
válasz adidas4death #23549 üzenetére
Fóliázás fehérre?
Teljes színrefújás, ha mindőséget is akarsz, kb 350 ezer. Vidéki fényező, okosba , maszekba kb 200 körül csinálja. Alatta csak a kóklerek dolgoznak, aminek a minősége nem fog tetszeni. (szerintem)
-
aphra2
senior tag
-
Kokkantas
senior tag
Valakinek valami ötlet, hogy hogyan kéne kiszedni a 2.5-ös Movano-ból a porlasztócsúcsot? Egy kivételével mindet sikerült kiszedni. A hengerfejet kéne levenni és vinni síkoltatni, de valami nagyon okos úgy tervezte meg, hogy a szelepfedelet nem lehet levenni a porlasztócsúcs kivétele nélkül.
-
gabipaci
őstag
válasz _seth_ #23550 üzenetére
Nem tudom, nekem kicsit masak a tapasztalataim.
Az egesz kocsit szincserevel (tehat nem zart ajtos festes) 1,5millio magyar forintert akartak lefesteni. Persze, hogy kirohogtem oket. Ez tavaly volt.
Iden rakerdeztem, egy masik helyen, hogy mennyi lenne a 4 spoiler korbe, a 4 kerek, es a ket lokharito. 200ezer, besirtam.
Aztan egy masik arc mondott a 4 kerekre 60 ezret, mondom legyen.
Nem kell sok mindent csinalni vele, nem torott, nincs melyen szantva. 4 nap alatt megvan, kb napi 2 ora munkaval. Mondom, vasarnap,, hetfo, kedd, szerda raer a kocsi, csutortokon mar kell.
Ilyet szol, hogy akkor nem fog menni, mert o biztos nem dolgozik vasarnap... Nem ertem miert mondjak, hogy magyarorszag szegeny. Ha valaki eldob egy 60 ezres melot, ami 8-10 ora alatt kesz van, azert, mert nem hajlando 2 orat dolgozni vasarnap, az haljon ehen! Emberek meg vagy nem voltak ehesek, vagy csak nem tudjak honnan jottek, esetleg hova juthatnak...Logitech hardware tester
-
_seth_
veterán
válasz adidas4death #23549 üzenetére
Lefestetni lehet olcsóbb és amúgy sem cserélhető minden, küszöb, tető, hátsó sárvédő valamint ha csak minden elem 15e akkor is kell 4 ajtó, 1 motorháztető, 1 csomagtérajtó, 2 első sárvédő amiből az első 6 min 15e/elem de az sem lesz hibátlan hanem karcos valamint ha nem 1 autóról van akkor el fog térni a szín is, tehát 6x15e + 2x 5e az már 100e, a nem cserélhető elemeket min 15-20e forintért festik ami összesen kb 70e. Teljes fényezésről kb 2 éve hallottam árat akkor az kb 150e volt nagyobbacska autón, ami kérdéses, hogy a festéssel járó szerelésért számolnak-e fel valamit, helyfüggő de hátha van akinek újabb infója is van.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adidas4death
aktív tag
Srácok lett egy elég beteg ötletem ezért irom off-ba, de azért rákérdezek.
Mi lenne az olcsóbb, fullosan újrafényezni a kocsit más színűre, vagy megvenni külön a karosszéria elemeket olyan színben és felrakni?
Most Z293 Prémium kék metál színe van amibe bele vagyok esve mert nagyon tetszik, de szemezek a hófehérrel és ezért érdekelne a dolog.
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
kisjimy
aktív tag
válasz gabipaci #23547 üzenetére
Oh igen? sosem tudtam mi az a gomb,az a futó emberke!Olyat már csináltam,hogy becsuktam az ajtot beriasztottam,csak le volt huzva a 2első ablakok.Kis idő után jött egy szél és már üvöltött is! Szóval akkor lehet van egy potyautasom a fülkében?Eddig sosem volt ilyen (5éve).Minden esetre holnap elviszem aksishoz is,nem árt!
-
gabipaci
őstag
válasz kisjimy #23546 üzenetére
igen, az, de azt ki tudod kapcsolni. A hifi mellett jobbra van egy kapcsolo, egy szalado emberke van rajta azt hiszem 3 kis csikkal. Azt megnyomod, aztan becsukod az ajtot, es bezarod a kocsit rendesen. Igy a belso ter mozgaserzekeloje nem erzekel. Ez arra valo, ha bent akarjak hagyni a barmok a gyereket a tuzo napon, akkor is lelehessen zarni a kocsit, es nem riaszt
[ Szerkesztve ]
Logitech hardware tester
-
kisjimy
aktív tag
Sziasztok!
Olyan gondom lenne,hogy ma este 6körül hazaértem.Bezártam a kocsit,és beriasztottam. Este 10 után beriasztott!Lementem,megnéztem mindent,ablak felhúzva,összes ajtók zárva,csomagtartó is,motorháztető is,tankajtó is!Feljöttem,és kb fél óra múlva újból berisztott! Szerintetek mi lehet a gond?Gyengül az aksi?Pedig simán indult ma többször is!Valakinek ötlete?
-
gabipaci
őstag
válasz Jim Tonic #23517 üzenetére
Nalunk idekint nem divat a full automata, de van, hogy a klima sem.
Elarulom, hogy nalunk az sri-ben meg ablakemelo sem elektromos hatul, de a gyari navi benne van.
De az eso erzekelot, meg a fenyre sotetedo tukrot kozepre mar en tettem bele. A bluetooth-ot is.
Meg az ablak is villanyos mar hatul. Csak a klimara kellene kitalalni valamit...Logitech hardware tester
-
WP14
őstag
Ha valakit érdekel, olaj, ami nekem bevált, 15 ezret elgurult vele az őskövületem
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
sziada5925
aktív tag
válasz Findzs #23538 üzenetére
Nekem is Bosoko van rajta 3 hónapja. Ha többet esne mostanában az eső, akkor már rég lecseréltem volna. 1 hónapos korábban mindkettőnek (pár nap eltéréssel) törlés közben leesett a műanyag darab a végéről és a törlő gumi része így 5centit tud mozogni. 1 hétig voltak hibátlanok, azután a vezető oldali elkezdett nyikorogni. Előtte Bosch-t használtam 1 évig, nem flexibilis, 2000Ft volt darabja. Na az még annyit se ér, mint a 750Ft-os Bosoko.
8-10e-ért meg biztosan nem ablaktörlő lapátot fogok venni.Üdv: Ádám
-
Findzs
addikt
válasz bzoley #23535 üzenetére
ezt csak megerősíteni tudom
a h astrámon mikor megvettem gyárilag nem tom mi volt rajta de 2 év után cserélni kellett
valeot vettem ami szintén kb. 2 évet birt utána már valamilyen nonamet olcsót raktam rá és azzal is adtam el az autótebből tanulva a mostani g astrámra már a 750/db kategóriából keresgéltem és ez a bosko (nem tudom hogy kell leírni) van rajta 1 hónapja és eddig semmi gondja
ehhez még annyit fűnék hozzá, hogy lehet ugyanott gyártják mint a valeot csak más a neve
annó számtech nagykerben dolgoztam és a tulajok kimentek kínába saját márkás termékeket gyártatni
azt mondták nekik 1000 darabtól azt írnak rá amit akarnak, akár sony -t akár philipset is kérhetnek de ők maradtak a dana -nál, (ha ismeri valaki) mert az egyik tulaj lányát úgy hívták[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
bzoley
veterán
válasz zolikaDB #23533 üzenetére
Az a baj, hogy túl tudományosan közelítetted meg a dolgot
Eleve szar lapátokkal vettem a gépet három éve, egyből cserélni kellett. Mivel épp a bárdinál múlattam az időt, leakasztottam a polcról két darab, ezer forintos világmárka bosokót(ha jól emlékszem a nevére, valami bosch másolat), megy ameddig megy alapon. A mai napig szépen teszi a dolgát, pedig egy szezonnál nem számítottam többre. Mondjuk aránylag keveset használom. -
zolikaDB
veterán
Befostam, de tényleg. Az első szett úgy tolta a jégkását télen, h öröm volt nézni. Majd tavasszal csere, első szett a Metróból, majd másik a Media Marktból (nem röhögni, ott volt csak), ahogy ferakom, vízzel is nyikorog, a csutkára letakarított Clin-es ablakon, menet közben is, mindenhogy... Nem fordult át a gumi, csíkoz, felfelé homály, lefelé oké. Csakhogy ez autópályán, amikor leszakad az ég, nem jó ómen. Úh irány a Bárdiba, és (most elolvasva a tesztet, látom, h mit is vettem ) Bosch Twinspoiler. Igazából az első Nexusomat nem múlja felül, kell neki, h vizes legyen az üveg. De jó egyébként. Következő szett, ha ez megadja magát, Aerotwin, vagy Valeo Silencio lesz.
-
-
amargo
addikt
Akkor kérdés olaj cserét Bp-n hol ajánlotok - akkor már benzinszűrőt is cserélnék?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
zolikaDB
veterán
Nexus-bol egy garnitura volt jo, az a telet/tavaszt vegigcsinalta, majd 2 garnitura mar 1 het utan is fosul torolt, csikozott, nyikorgott, szinten Nexus. Most Bosch van, keretes, jobb. Kovetkezo Valeo lesz.
-
WP14
őstag
válasz KonzolKartel #23527 üzenetére
Én most a G Astra Bertone coupe-ra kuporgatok, abból is a 2.0 16V Turbora, talán jövő nyárra meglesz
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
őstag
-
őstag
válasz KonzolKartel #23524 üzenetére
Nem CVTi, hanem csak CVT
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
WP14
őstag
válasz KonzolKartel #23524 üzenetére
Amit linkeltem, azt tavaly ősszel vettem, átélt egy telet és még mindig jól töröl, ezután is csak ilyet fogok venni, mert a 10 ezres nem tart 10-szer annyi ideig, azaz 10 évig, ez biztos
Nekem csak egy 20 éves A Vectra 2.0i 16V van, de a maga 150 LE-jével még a mai napig 8 mp alatt 100-on van, pedig elég viharvert már szegény
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
őstag
Pár hónapja csere autó csere autójának a csere autójával járok, az az állandóan cserélgetem az autókat, mert épp ezt adják bérbe, épp azt nézné meg a kárszakértő, stb... Így járt most nálam vagy 5-6 autó, azokon mind olcsó törlők voltak/vannak. Még büszkélkedett is vele az ismerős kárügyintéző, hogy 400ft-ért veszi a párját, és hogy milyen jól töröl. Jól töröl, pár hétig, utána meg meg keményedik, elkezd töredezni, és onnantól lóf***ra nem jó. Biztos vannak jó, és olcsó lapátok is, de ami ebbe a tesztbe bekerült, az biztos, hogy mind jól töröl, és nem csak pár hétig.
Más.:
Most két hétig egy Honda Jazz CVTi volt nálam. Na ez volt az első autó, amit adott, és tetszett is. 80-90LE körül lehetett, de ez azért szedte a lábát sportban, ha oda léptem neki. Ami meg nagyon tetszett, hogy közel leparkettáztam, 1-2 cm volt már csak a padló és gázpedálközt, és ha még azt az 2cm-et is rá adtam, azonnal vissza váltott még egyet. Nekem jobban bejött, mint az új DSG-s VW-k.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
WP14
őstag
válasz KonzolKartel #23521 üzenetére
Vajon mennyi csúszott ezért a tesztért az ADAC zsebébe, hogy a tizenezreseket ajánlja?
Az 1000 ft/db is jól töröl, nem csíkoz, egy hangja nincs az ablakon.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
amargo
addikt
Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Olvasok
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Hi, milyen ablaktörlő lapátot érdemes venni G astra-hoz?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
nagyúr
válasz gabipaci #23504 üzenetére
Minek ez neked? Azt ne mondd, hogy a tied nem full automata.
Nem csináltam ilyet még, de filléres alkatrészekből össze lehetne rakni. A tervezés már bonyolultabb. Én csak az automata és a manuális klíma közötti különbséget ecseteltem, hőcserélő, kompresszor, hűtő mindenképpen kell gyárilag.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
nzozz
aktív tag
válasz zolikaDB #23507 üzenetére
Nem egy nagy művelet, a napokban csináltam. ITT van egy ki leírás is. Egyedül az okozott problémát, hogy a fúvókák piszok nehezen jöttek ki a helyükről. Természetesen nem váltja meg a világot ez a kis módosítás, de szépen beteríti az egész szélvédőt az új fúvóka és még csak állítani se kellett.
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23512 üzenetére
de lehet, a parkolóőrös bilincselésből csak fejvakarás lenne
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
őstag
Szegény otó[link]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Findzs
addikt
MunezXBK:
ok mindenképpen kipróbálom majd
más:
nekem a h astra után ami legjobban hiányzik a g -ből az a komfort ablaktörlő és az index kapcsoló (ami egy érintésre 3 -at villant)ami viszont nem hiányzik az a h astra alkatrészek ára és az évenkénti klímafeltöltés
pl: g astrába cseréltem két hátsó rugót amik újonnan 7 ezerbe kerültek 1 pár
a h -ba 12 ezer darabjavagy másik példa az üzemanyag szivattyú ami nekem a h -ba szarakodott és 100 ezer körüli árat mondtak rá, még bontóból is 50-60 ezret, ez a g -nél újonnan 10-15 ezer
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz MunezXBK #23503 üzenetére
nem mertem még ilyen durva módszerekkel nekimenni
eddig még csak ciffel próbálkoztam és kb. a 15 perces munka eredménye az lett, hogy eltűnt a csúnya sárgás érdes cucc a lámpáról, de még kicsit homályos, nem az egész búra csak egy féltenyérnyi részen
majd még próbálkozok ilyen vizes csiszolással is
hdman:
nem is tudtam, hogy az opelnél is csinálnak ilyen polírozástzolikaDB:
máshol is olvastam már hogy milyen jó a insignia fúvóka de a videót elnézve engem nem győzött meg[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
gabipaci
őstag
válasz Jim Tonic #23502 üzenetére
Ez a szervo motoros tema engem is erdekelne, mert az utolagos TELJES atalakitas nem csak sok alkatresszel (kabelkoteg, kapcsolo, hocserelo, stb) hanem irgalmatlan bontassal is jar.
Szoval, ha errol van valami elkepzelesed, nagyon vevo lennek raLogitech hardware tester
-
MunezXBK
nagyúr
-
nagyúr
Aha. Hát, ha ilyen hülye az elv, akkor valóban az lesz a vége.
A kompresszort nem kapcsolgatjuk, a keverési aránnyal szabályozzuk a hőmérsékletet. Eleve akkor az lenne az eredménye, hogy hol forró, hol hideg levegő ömlene az arcodba, aminek semmi értelme.
Viszonylag könnyen beépíthető egy szervomotor, annak a pozícióját kell szabályozni.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nzozz
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest