-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
-
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Kokkantas #23429 üzenetére
A topic témájánál maradva az egyik tanárom (aki nagyon nagy koponya csak sajnos nem engedik kibontakozni) kipróbált egy Amperát, s a kocsi kipróbálása után leült tervezett egy jobb villanymotort és jobb akksikat tett volna a kocsiba. Ezt megmutatt a "szponzorának" akit azt mondta neki, hogy nagyon jót alkotott, de, ha ezt nyilvánosság elé viszik akkor mindketten golyót kapnak.
ROTFL.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
aphra2
aktív tag
-
őstag
-
atesss
addikt
válasz Kokkantas #25260 üzenetére
Sajnos épp az a majdnem vízszintes a baj.
Ha úgy hajtom le a háttámlát, hogy alatta van az ülés, akkor emiatt a csak majdnem vízszintes miatt ~75cm helyett csak ~60 centi magas cucc fér el a plafonig.
Ha pedig az ülést felhajtom, és úgy hajtom le erre a megüresedett helyre, akkor ugyan egyenes lesz a plató és befér a 70 centi magasságú cucc, de a felhajtott ülés belóg az első ülés mögé, és így nem fér el a 200cm hosszú cucc. -
gban
Közösségépítő
válasz Kokkantas #27986 üzenetére
Nekem haveromat szorították le, trabanttal volt, pördült párszor.
Kiszállt, ő sem hitte el hogy él, máig nem tudja honnan jött az ötlet, de a kinyílt csomagtartóból kivette a pótkereket, ráült, és rágyújtott.
Jött a mentő, hol a sérült.
Mondta, itt vagyok...
Szóltak, nem vicces, ne húzza ezzel az időt, minden másodperc számíthat a szerencsétlennek aki a néhai trabantban ült.
Mondta, nem viccel, mentős lefagyott, alig hitte el.
Látszólag semmi baja nem volt, picit fájt a dereka. Volt azért ott egy medencetörés, csak a sokktól nem annyira érezte a fájdalmat.
Érdekesség, kezelni nem kezelték, mondták, nem mozdult el, és annyira bedagadt hogy fogja az magától a törést[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
amargo
addikt
válasz Kokkantas #27986 üzenetére
Én ezért szeretek mindent a csomagtartóba rakni, ha pörög a kocsi, akkor állítólag még egy 0,5 kóla is agyon tud vágni.
Kérdés is eszembe jutott:
Ugyanakkor bringákat az utastérben szoktam szállítani és itt fel is teszem a kérdést. Van thule csomagtartóm, de sajna az astrá-ra más másik csatlakozás kell, 30-40k lenne, amit csöppet sokallok érte.
Láttam, hogy lehet hozzá kapni gyárit is [link] viszont kérdés, hogy ezt nem vinnék e el, amikor rajta hagyom?tomyoy: Jó, hogy a humorérzékedet nem vesztetted el
az autó végül is szépen megmentett, így tényleg nincs okod panaszra.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
válasz Kokkantas #28486 üzenetére
ezt max. motorcsere után tudom elképzelni, mert egyébként rendesebb kereskedők alvázszám alapján megmondják, hogy mi való bele.
(#28487) JanR: akkor te szerencsés vagy, ha van megbízható és hozzáértő szerelőd. én meg egy csomó szerelőt láttam elkurvulni az évek során.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Declare
őstag
válasz Kokkantas #29512 üzenetére
Hat ha 1.4 es motorok 140-160 lovasak, akkor egy 1,6 ostol a 200 teljesen jo ma mar. Mas kerdes, hogy egy ilyen családi busz minek kap egy ilyen motort? Kicsit identitas zavaros a kep...ilyen kocsikat sörpocakos, gyereksirastol elgyötört kepü szemüveges apukak vezetnek oda kell egy 2.0 dizel amivel az egesz csalad elpöfög a balcsira
-
Declare
őstag
válasz Kokkantas #29523 üzenetére
Ha ezzel a mentalitassal elnenk az eletunket meg mindig gyalog jarna az emberiseg , mert onnantol kezdve, hogy felülsz a bicajra jön egy csomo dolog ami elromolhat...kerek, valto, lanc, csapagy............
Regen mi volt? 3 ezres szivo dizel, adsz egy gazfröccsöt eleg 2 liter disel, kijön hatul egy marek korom, meg 1kg co2, aztan hatalmas 60 loerövel elindult a masina. Ehhez kepest most 1.4 benzines 150 loerövel, 200Nm fölötti nyomatekkal 5-6 liter benzinnel, keves co2 vel, dinamikusan elhalad mindenfele. Ja persze, mindennek ki kell forrnia magat, problemak lehetnek es nyilvan nem lesz olyan egyszerü soha egy mai modern kocsi mint volt a zsiguli....(klima,abs,hifi........vegtelen )
De en pl nem szeretnek egy zsigulival jarni, hiaba baromi jo, h egy csavarhuzovl mindent meg lehet rajta javitani
[ Szerkesztve ]
-
davee_92
csendes tag
válasz Kokkantas #29523 üzenetére
Az új SGE motorunk 115Le és 3 henger 1000ccm 166Nm, ha azt nézzük az én 2008-as Astra H-m 116Le és 1.6-os.
Szóval a jövő a turbós varrógépeké.
Egyébként nevetségesen néz ki a blokk amíg darabokban van, a főtengelyről nem is beszélve, van is gond bőven a gyártásával.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Nem3sys
tag
-
Findzs
addikt
válasz Kokkantas #29732 üzenetére
ez biztos nekem akart jönni?
egyébként tényleg hülyeség, hogy ha már megbontják akkor nem végeznek alapos munkát
sokan a vízpumpát se cseréltetik mert még nem csöpög jó az, aztán meg 1 év múlva áll a tócsa a kocsi alatt és jön az újbóli bontogatás (szerelőm mesélte)[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
F_Gergely
őstag
-
Declare
őstag
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kokkantas #50487 üzenetére
Ugyanolyan motor, ugyanannyi futással még nem jelent teljes egyenlőséget. Ettől függetlenül elképzelhető hogy a Vectra érezhető dinamikusabbnak, szvsz. azt egy kategóriával azért feljebb szánták, mint az Astrát. Nyilván tettek is érte, hogy érezhető legyen.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
válasz Kokkantas #50487 üzenetére
Azèrt írzam, hogy ha a váltó áttètelt hozzá igazítják, akkor mozoghat jól, de a 2,2es hètköznapi szaladgálósnak jó, a 150 lovas cdti meg letèpi a fejed, ahhoz kèpest, pedig viszonylag alacsony fordulatra van áttètelezve! A 3 literes cdti mèg jobb lehet èlmènyre, de az már számomra nem egy földre szállt motor.....
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kokkantas #51034 üzenetére
Nem villog, csak folyamat világított az a csepp autós ikon. Ha villogott volna, ragadok rá, tudjam milyen kódot villant. Amúgy meg javítanom kell a tegnap esti jelentést. Helyesen: Izzításnál 12 alatt volt pár századdal, indításnál esett 11 alá kicsit, a járatva okés.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
h3lios
addikt
válasz Kokkantas #60260 üzenetére
Ez volt a megoldás, csak kintebb kellett húzni a kábel köteget. Annyi, hogy a gyári csatlakozó ami benne van, arra még rá van kötve 2 db piros / fekete kábel. Az mi lehet ? Mivel a csatlakozókon kívül még az is tartja nem tudom kiszedni a bent lévő átalakítót.
Ettől független valszeg szerelőhöz viszem, hogy stabilan legyen majd a helyén rögzítve.
B-tag: H3lios#2825
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Óra topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ford topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 3D nyomtatott versenypályák
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős
- TEKA TZ 6415 elektromos főzőlap