-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kokkantas
aktív tag
Általávan hány évig használjátok a kocsikat, mert mi 2 évente cseréjük. Eddig volt:
Kadett majd 3 db F Astra , benzines volt mind. Most egy 2.0 DTI Astra G caravan van. Jó kocsik, A G Astrában, a pollenszűrőt nagyon rossz helyre tették,,, kénytelen vagyok kiszedni a kesztyűtartót, hogyha cserélem. :S Ezzel szembem a Peugeot 206-osban nagyon jó helyen van. Nemtudom miért nemlehetett úgy megoldani, vagy valami hasonló módon
SzalaiG: Jaja. Sosem kop el.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Kokkantas
aktív tag
válasz parandroid #244 üzenetére
Énis azt mondom, hogy nagyon drága egy kicsi kocsihoz képest. Inkább egy új G Astra, vagy használtan ugyanez külfüldről (jó állapotban).
-
Kokkantas
aktív tag
Én ezt a 30 ezer km-erenkénti olajcserét mindig is hülyeségnek tartottam, lehet akármennyire jó is azaz olaj a motor kímélése érdekéből 15 ezrenként nem árt cserélni. Főleg a mai "korszerű" motoroknál, melyikek csúcsra vannak járatva. Nomeg a sok okos tervezőmérnököt is elküldeném 1-2 évre autószerelő műhelybe dolgozni, hogy lássák mennyire értelmesen vannak megtervezve a dolgok.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz bambano #23428 üzenetére
Nem ők a hibásak, hanem a fogyasztók, hogy megveszik azt a nagyon jónak mondott vackot amit eléjük raknak. Mondjuk ez a dolog a francia és olasz autóknál eléggé megkérdőjelezhető. A topic témájánál maradva az egyik tanárom (aki nagyon nagy koponya csak sajnos nem engedik kibontakozni) kipróbált egy Amperát, s a kocsi kipróbálása után leült tervezett egy jobb villanymotort és jobb akksikat tett volna a kocsiba. Ezt megmutatt a "szponzorának" akit azt mondta neki, hogy nagyon jót alkotott, de, ha ezt nyilvánosság elé viszik akkor mindketten golyót kapnak.
-
Kokkantas
aktív tag
Valakinek valami ötlet, hogy hogyan kéne kiszedni a 2.5-ös Movano-ból a porlasztócsúcsot? Egy kivételével mindet sikerült kiszedni. A hengerfejet kéne levenni és vinni síkoltatni, de valami nagyon okos úgy tervezte meg, hogy a szelepfedelet nem lehet levenni a porlasztócsúcs kivétele nélkül.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz aphra2 #23553 üzenetére
Köszi. Ilyenünk van csak kicsiben, de amint látom egy nagyobbat kell csinálni, s azzal "egyszerűbb" lesz kiszedni. Csupán már csak azt nem értem, hogy egy hónappal ezelőtt valahol Sopron környékén "csinálták", s elvileg kiszedték az összeset. Szvsz egy hónap alatt nem tud úgy belerohadni, hogy ne lehessen kiszedni szóval elég valószínű, hogy nem csináltak semmit a kocsival csak a pénzt kérték el érte. Mint amikor Belgiumban elromott ugyanez a kocsi (megvétel előtt tettek bele új váltót, csak elfelejtettek bele olajat is tölteni..) ott 7 napot állt egy autószerelő műhely udvarán, a srác rá sem nézett a kocsira és 80 ezerbe került a tárolás. A csere 7-800 ezer lett volna ott, szóval olcsóbb volt innen vinni a váltót+a szerelőt. Amikor mentek a kocsiért s elmondták, a helyzetet a szerelőnek és, hogy lehetne-e ott az udvaron kicserélni. A srác nemet mondott s szerinte lehetetlen kicserélni... Az lényeg lényegének a lényege, hogy egy híd alatt cserélték ki a váltót pár óra alatt. Szerencséjük, hogy nem járt arra rendőr.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz KonzolKartel #24704 üzenetére
Te hogyan veszel a bárdiból 45% kedvezménnyel? Én úgy tudom, hogy csak a sokat vásárlóknak van kedvezményük.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz KonzolKartel #24716 üzenetére
Olyannal szerelték amilyen éppen raktáron volt.
-
Kokkantas
aktív tag
-
Kokkantas
aktív tag
Felmész valamelyik webshopos autóalkatrész kereskedő honlapjára és megnézed. talan ilyen
[ Szerkesztve ]
-
Kokkantas
aktív tag
A közvetlen környezetemben kettő autó is van ami 2.0 DTI motoros, egy G Astra és egy C Vectra. Az Astrában 250 ezer km van, a 5-5,5l/100km-es fogyasztás, a Vectrában olyan 190 ezer mérföld, és az is 5-6 litert eszik. A vezérlést cserélni rajta rémálom, de szerencsére láncos, emiatt ugye ritkán kell. Az Astrában az adagoló megadta magát 220 ezer km-nél, ezen kívül semmi más baja nem volt még.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz Declare #29514 üzenetére
Én ezt a kis köbcentis motorból hozzunk ki sok lovat tendenciát nem tartom jónak. Egyre bonyolultabbak a motorok, nehezebben szerelhetők. Teszik bele a turbót, a közvetlen befecskendezést, a kettős tömegűt, aztán ha ezek közül elromlik valami garanciaidőn kívül, akkor az ember gatyája is rámegy.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz Lomha 8V #30056 üzenetére
A terheletlen akku feszültséget ne hasonlítsd össze az indítózáskori akku fesszel. Ha feszültség indítózáskor 8-9 V alá esik akkor az akku már rossz, főleg, ha a mostani meleg időjárásban is ezt teszi. (A szabvány szerint, ha jól emlékszem, akkor a teljesen feltöltött akkumulátort 24 órára egy -17 vagy -18 °C-os kamrába teszik, ezután megterhelik azzal az állandó áramértékkel amennyit egy öndindító venne fel. Ezt 10 másodpercig teszik, ha ezen idő alatt 7,5 V alá esik a feszültség akkor az akku rossz. Az önindító áramfelvétele 80-350 A is lehet, ami nem kevés.)
[ Szerkesztve ]
-
Kokkantas
aktív tag
válasz mohabá 007 #40774 üzenetére
"a fékkel nem lehet Pató Pál uramozni. " Pedig mennyi autó átmegy a vizsgán rossz fékekkel. Pár hete egy BMW 530D-t hoztak, mert kilyukadt a réz fékcső. Egy héttel azelőtt volt vizsgán a kocsi. Mindkét hátsó réz fékcső el volt rohadva és még ráadásul az összes gumi fékcső is lyukas volt, s így ment át. Nem tudom, de akármennyire is szakadt az autó a féknek működnie kell, mert valami ártatlan halálát okozhatja. (Azt nem sajnálom aki a saját skótsága miatt kerül bajba és nem áll meg a fa előtt, mert rossz a fék, hiszen magának okozta, de ezzel másnak ne ártson.)
-
Kokkantas
aktív tag
válasz Declare #45156 üzenetére
"- Egy dizel a sokkal nagyobb hötermelese miatt joval erzekenyebb a hidegen melegitesre/eröltetesre, mint egy benzin, amit igazan melegiteni sem kell, csak ne legyen szarra forgatva."
Na ezt fejtsd ki, mert szerintem nem így van. Egy dízel nem termel több hőt, mint egy benzines.
[ Szerkesztve ]
-
Kokkantas
aktív tag
Fúú...[link] Na ez lenne a nagyon király családi autó.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz diablo1984 #50485 üzenetére
Vezettem C Vectrát és G Astrát is 2.0 DTI motorral (mindkettő autóban 240e km volt), érzésre a C Vectra jobban ment.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz F_Gergely #50770 üzenetére
Az a baj, hogy az átlagember aki bemegy már az is megkapja ennyiért, de annak nem adnak nagyobb kedvezményt már aki napi szinten rendel alkatrészt. A normális megoldás az lenne, hogy aki az utcáról beeső névtelen ember ne kapjon kedvezményt, mert bemond egy vevőkódot ami egy valamilyen cégé, hanem csak az kapjon aki tényleg sokat vásárol. Tfh az alkatrész egyszeri vásárlóként 5k, a sokat rendelőnek 3k, a sokat rendelő meg 3,5-4k-ért+ munkadijért beszereli. Igy mindenki jól jár.
-
Kokkantas
aktív tag
Sziasztok !
Az lenne a gondom, hogy "A" Zafirába akármilyen gyári rádiót teszünk nem vezérli a kijelzőt egyik sem, F és G Astrában vezérlik normálisan, csak ebben nem. Valakinek valami ötlet, hogy miért lehet?
-
Kokkantas
aktív tag
válasz Markizmark #66427 üzenetére
Augusztus végén volt kuplungcsere a kocsimban, s nekem nem kettőstömegű volt az Y20DTH-ban. Addig nem is derül ki, amíg szét nem szedi az ember.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz HoaryFox #69113 üzenetére
Szerintem az a lakk. Egy újrapolírt simán megérne, főleg, hogyha újat akarsz venni. Akkor,ha elrontod sem lesz nagy baj. Veszel vizes csiszoláshoz papírt és megcsinálod. Én a sajátomhoz vettem festékboltban csiszolópapírt (600-800-1200-2000-2500-asat), majd miután végigcsiszoltam mindegyikkel és waxoltam Ez fél éve történt, azóta nem kezdett el mattulni.
-
Kokkantas
aktív tag
válasz Luck Dragon #79399 üzenetére
A PSG-5 az egy csatlakozós, a PSG-16 meg két csatlakozós.
Új hozzászólás Aktív témák
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND