Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
válasz Bad Pritt #8199 üzenetére
Az a kérdés, hogy az alkotást mennyire választod el attól ahogy készült?
Pl elítéled a gyerekmunkát? Ha igen, akkor kb semmilyen elektronikai eszközt ne haszálj. De mivel kommentelsz, ezért gondolom ez Neked még belefér.
Szóval ha kiderül, hogy orosz állami cég csinálta, attól rossz lesz a játék? Nem hiszem. De ha csak azért nem játszol vele, mert esetleg az orosz államot támogatod vele, akkor max magaddal szúrsz ki, ettől nem fogod megállítani a háborút. Mert pl gondolom az autódat is tankolod, és abba is orosz olaj kerül...
Dive ever, work never.
-
Bad Pritt
félisten
Ezért kezdtem úgy, hogy mai napig nem tudni, pro-ruszki a cég vagy sem. Ha hinni akarsz nekik, hát higgy, de amellett nem lehet elmenni, hogy szupranacionális szervezetektől kezdve egyének szintjéig mindenki képes volt az elmúlt évben véleményt formálni a témával kapcsolatban még az orosz-fehérorosz tengelyen is (iparágon belül a Wargaming egy sokat citált példa), szóval nehezen hiszem, hogy majd pont a Mundfish lesz az a cég, aminek Ciprusról gondot okoz nyilatkozni, mert félnek az FSB-től, akiknek amúgy nagyon úgy fest, hogy évekig küldték az adatokat.
Rengeteg helyen összegyűjtötték már amúgy az elmúlt fél évben felmerült kérdéseket a céggel kapcsolatban, rengeteg kérdést tettek fel nekik több csatornán is, egyértelmű megerősítés vagy cáfolat viszont nem érkezett az egy szem data harvesting témán kívül, az is csak azért, mert az Orosz Föderáción meg mondjuk Kínán kívül a világon mindenhol máshol GDPR szabályokba ütközik. Szóval minden konkrétum híján úgy fest, hogy a Mundfish jelenleg egy third level proxy cég az orosz állam számára.
Amúgy ha már nagyon elvont példákat akarunk hozni, akkor Kevin Spacey helyett érdemes inkább a náci iparmágnásokra gondolni, de ez még a nálunk sokkal okosabbak számára is nehéz kérdés volt a II. világháború után, hogy a megfélemlítés vagy tudatlanság mennyire számít enyhítő körülménynek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
nagyúr
Szvsz tobbet, plane ha beleveszed azt is, hogy mondjuk mindent, amit Unreal Engine-ben csinaltak, mert egy ideje azok is kinai dellabol nyomjak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
F-ECT$
titán
válasz Bad Pritt #8191 üzenetére
Csinálsz egy játékot évekig, aztán az országod háborút indít. Rohadtul semmi beleszólásod nem volt ebbe, most mégis a te évekig tartó munkádat teszik tönkre. Ha meg bármi kritikát mersz megfogalmazni, akkor meg utánad vagy a családod után nyúlnak. Szóval azért nem fekete / fehér a kép.
Ja és pl a gyerekednek se mutasd meg az egyik legzseniálisabb fimles csavarral rendelkező Közönséges bűnözőket se (egy óriási élménytől megfosztva ezzel), mert évekkel később megvádolták Spaceyt. És ide még végtelenül lehetne sorolni az időközben kegyvesztett emberek zseniális alkotásait.Dive ever, work never.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ProEvoFan #8193 üzenetére
Ciprusról dolgoznak régóta. Vannak azért aranyos adalékok a sztoriban:
I Lived Through Russia's Invasion Of Kyiv, Then Atomic Heart Dev Mundfish Blocked Me On Twitter
“Feast in time of plague”: Soviet-style presentation of Atomic Heart in Russia draws mixed reaction
Atomic Heart Developer Mundfish Denies Claims Of Harvesting Data For RussiaÉn azt mondom mindenki saját gondolkodása, hitvallása és értelmi szintje szerint értelmezheti az infókat, bár szerintem elég egyszerű a képlet.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz Bad Pritt #8191 üzenetére
Ez nehéz helyzet lehet számukra... Lehet nem mertek kiállni magukért, mert féltették a saját illetve családjuk épségét...amekkora fene nagy demokrácia van arrafelé, innen nehéz ezt megítélni.
Elítélem az orosz agressziót meg satöbbi még mielőtt félreértés esne.[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
válasz ProEvoFan #8186 üzenetére
Attól hogy valami "ingyen" van mèg nem biztos hogy nagyot megy. Az első 5 percben a helyszín tetszett, aztán kèt nap múlva kapott egy 70GB-os patchet, úgyhogy le is töröltem mert nincs rá időm. Megy más, meg mindjárt itt a Wo Long.
Na meg amit a topikban olvastam, nem is biztos hogy akkora baj ha mègis skippelem.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
félisten
Mai napig nem tudni pontosan, hogy a fejlesztőket milyen szálak fűzik az orosz államhoz meg az egyik oligarchájához, ködösítettek, mikor a háborúhoz való viszonyukról kérdezték őket és kicsit talán túl komolyan vették ezt a szovjet stílust a ruszki marketing során. Az mondjuk közvetlen minket nem érint, hogy Oroszországban csak egy olyan platformon érhető el a játék, ami a Gazprom birtokában van.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ProEvoFan
nagyúr
Az Atomic Heart nem lett valami nagy siker. A psnprofils szerint legalábbis Playstationon biztos nem az. Rettentően kevesen játszanak vele. Gondolom gpuban nagyot megy.
-
addikt
Nintendo hivatalosan is megerősítette, hogy nem lesz ott az E3 -on.
"We approach our involvement in any event on a case-by-case basis and are always considering various ways to engage with our fans," Nintendo told IGN in a statement. "Since this year’s E3 show didn’t fit into our plans, we have made the decision to not participate. However, we have been and continue to be a strong supporter of the ESA and E3."
ZX Spectrum - Commodore 64
-
hombre[EU]
veterán
nem is arra gondoltam,hogy egy moddal bármilyen kompetitív fps-ben elōnyöd lenne. még autóversenyben sem szerintem. ha beülsz vr-ba nem leszel a közelében sem
annak,amit monitoron tudsz...de úristen milyen brutális a gt7 vr... kinn vagy a pályán azt ki kell próbálni. nekem volt reverb g2 pc-hez, ez annál is jobb
csak azt akartam ezzel,hogy (teoretikusan) az eye trackinggel jobb aimet lehet elérni,mint m+k-val[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
.LnB
titán
válasz hombre[EU] #8180 üzenetére
Jó a videó inkább poén volt. De az R6:Siege még durvább mint a CS. Ebből a szempontból is, erre akartam csak utalni. Itt a Six Invitational döntő: [link] Friss, ropogós. Ha esetleg annyira nem ismered a játékot.
Ez a VR előny lenne ilyen játékokban, ez butaság. Persze, megvan a VR helye, csak az nem ez a szint, közeg.
Ahogy kezdtem is, ezek a játékmechanikák nem VR alapúak. Katasztrófa lenne ezekbe egy "VR mod".OFFOFFOFF: Egyébként G2-nak nem volt rossz hete. Egyrészt. megnyerték a Six Invitational-t. CS-ben meg a másik squad IEM Katowice 2023-at. #notbad
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
_drk
addikt
Ilyen videóm nekem is volt CS-ben!
Más játékot kell elképzelni amugy VR-ban.
De még a VR az a szint mint a 90es években az egész játék ipar. Lehetne rengeteget kísérletezni! Csak egy mechanikára ráhuzni egy egész játékot. Vagy a játék készítése alatt felfedezni új dolgokat.
Érdemes megnézni a Diablo 1 készítését, hogyan alakult át többször is a játék.
[link]
Vagy a gamestar pont a mai napokban tett ki videót róla. -
opr
nagyúr
válasz hombre[EU] #8179 üzenetére
Ertem, amit mondasz, es amugy maga az otlet nem csak jo, hanem mar meg is valositottak, es teljesen jol mukodik.
Csak azt mondom, hogy hagyomanyos, AK-val hadonaszos lovoldozos jateknal szerintem nem mukodne. Nem tech szempontbol, az sima ugy, hanem "erzesre", meg immersion szempontbol.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Ah, nem tudtam, hogy eljutottunk arra szintre, amikor a vilag legjobbjat hasonlitjuk ossze egy abszolut n00b kezdovel. Ebben az esetben en mar ki is szalltam, ezen a szinten mar gyozol a rutinoddal.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz hombre[EU] #8175 üzenetére
Az, hogy a fegyver nem oda mutat, ahova celzok, hanem ahova nezek. Ezert mondom, hogy olyan settingben, ahol hagyomanyos modon a kezedben van a fegyver, nem latom, hogy mukodhetne jol. De nem technologiai szempontbol, hanem csak mert fura lenne erzesre.
Persze ha csinalsz egy arena shootert, ahol a ket kezednek tok mas feladata van, es eleve a szemeddel losz, nem AK-val meg ilyesmivel, akkor mukodhet nagyon jol, es akkor viszont teljesen igazad van."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
.LnB
titán
Az R6:Siege-et meg még inkább felejtsd el! Csak úgy mutiból: [link]
hombre[EU]
És a "szemmel célzás" az a "szemmel verés" valami alternatívája?!
Így tudnám összefoglalni, hogy mekkora előny is valójában, ha free looking van a célzástól függetlenül: [link]Ennyit érne.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
hombre[EU]
veterán
mármint mi lenne fura?
ha van egy nagyon jó eye trackinged és elég sok kis részre fel tudod osztani a képernyōt akkor lényegében delay nélkül tudsz célozni,100x gyorsabban. egy arena shooterben közel harcban olyan,mint egy aimbot. távoli pàr pixeles célpontra már nem igazán lehetne megoldani szerintem jelenleg[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
opr
nagyúr
válasz hombre[EU] #8173 üzenetére
Azt meg nem probaltam, de igy tippre az valami sci-fi hangulatu helikopteres / vadaszgepes / urhajos / mechwarrioros / stb kornyezetben mukodne igazan jol, hagyomanyos lovoldozos jateknal nem latom, hogy lehetne ugy implementalni, hogy ne legyen fura.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
_drk
addikt
Mondjuk pont a CS-t elképzelni VR-ban amit 25 éve fejlesztenek bill és egérre és azóta se jött komolyabb megvalósítás a témába, max a R6 meg esetleg CoD meg BF ami közelébe ért de azok is teljesen más szempontból.
Meg esetleg most a Valorant, de azt is szidják rendesen...
Hülyeség...Csak elképzeltem milyen lehet és egyből eszembe jutott, hogy a CS-ben a pályák annyira le vannak csupaszítva amennyire csak lehet.
Q3-ban meg megnézném a szobát mennyire van széthányva egy kis rocketjump-olás után
Abszolút nem arra lett kitalálva.Viszont képzeljük el, hogy egy karton dobozba belebújunk. Vagy csak elénk tartjuk és azon keresztül lövünk át!
-
l.skywalker
félisten
még csak most vették meg a Bungie-t ráadásul a D2 az utolsó előtti DLC-jénél jár. Ha van is ilyen terv biztos nincs olyan fázisban, hogy bármit is bejelentenének.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Wesder
félisten
válasz l.skywalker #8165 üzenetére
Ha lenne ilyen tervük már bejelentették volna. Én nem hiszem el hogy nem jutott eszükbe.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
nagyúr
válasz l.skywalker #8165 üzenetére
Uhhh, na igen. Ezek azok, amiket ha megcsinalnanak, rohannek a boltba kb gondolkodas nelkul. Adjak ide szepen a sima AAA jatekot, csak legyen benne VR mod is. Es csak azert, mert VR, ne legyel kulondobva a normal jatekosoktol, mert kulonben a haverok felenek nem lesz es baszhatod.
Szvsz ez az az ut, amivel elterjesztheto a VR, nem a dedikalt cimek. Illetve IS, mert kellenek a dedikalt cimek IS, de inkabb a GT7 modszer a nyero szerintem."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
ProEvoFan
nagyúr
Meg egy focis szimulátort. Micsoda karriert futnék be.
-
l.skywalker
félisten
Sony csinálhatna Destiny 2-höz VR módot
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
opr
nagyúr
Viruta Cop-ot engedd mar el, tenyleg csak magad egeted vele.
VR FPS-ek:
Farpoint (srac nem jatszik tul jol, de a lenyeg latszik): [link]
Firewall zero hour (kb CS stilus, videoban nagyon szepen latszik a hulye 30 fokos kamera-rangatas, amirol beszeltem, ami a PSVR1 kameras borzalmas tracking megoldasa miatt kellett, de az ujban mar nem lesz ilyen korlat): [link]
Pavlov VR: [link]
Hyper dash: [link]Ez csak par pelda. Ezek kozul melyik az, ami Virtua Cop szint szerinted?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
félisten
Viszont real time zajlik minden, lassabb a játék, nem lenne akkora sebesség- meg reflexbeli előnye a KBM játékosnak. Leguggolni, fegyvert váltani, tölteni, gránátot dobni ugyanannyi idő lenne eljátszva a mozdulatot meg gombot megnyomva és asszem nincs animation skip, bár rég játszottam vele (és akkor is jó béna voltam ).
De ez csak elméleti szinten, Medal of Honor meg Alyx alapján nem érzem, hogy bármikor esélyem lett volna nem VR játékos ellen, ha lehetett volna multizni.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
nagyúr
Minden egyes hozzaszolasodbol uvolt, hogy fingod nincs az egeszrol. Egyszer probaltal, ki tudja mit, 10 percig, ki tudja milyen platformon, aztan abbol levezeted itt az univerzumot. Es nem erzed, hogy ez gaz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Q3-ban valoban hatranyban lenne a VR-os, mert ott pottybe lo minden, azt nem tudod lekovetni, plusz ott tenyleg van olyan mozgas, amit nem igazan tudsz VR-ban rendesen megoldani. UT-ban mar kiegyensulyozottabb lenne, ott az extra mozgasi szabadsag es taktikai elony tudna valamelyest ellenezni az eger magasabb precizitasat. Bat UT-ban meg CS-ben van headshot, amihez meg tenyleg kell az eger pontbalovos precizitasa, szoval az hatrany lenne.
Fingom nincs a kompetitiv jatekhoz: LOL. Q3-ban konstans 90 felett volt a railgunom. jobb napokon ilyen 96-98-as szamokat hoztam megbizhatoan, meccseken keresztul. Meg picsa masnaposan is 80 felett tudtam tartani. 1v1-ben kurva szoros meccseket jatszottam yeowan-al (aki amugy Q3 magyar bajnok volt), parszor el is vertem, pedig sokszor a baratnoje segitett neki szamolni (es voltak rola vitak, hogy ez amugy csalas vagy nem ). 3v3 clan arenaban is taroltunk rendesen. Promoddal meg anelkul is. Klan tarsam vilagrekordokat is tartott par trukkpalyan. Ne vicceljunk mar.
Pontba lovos fps kicsit jobban belegondolva: gyerekek, farpointban a palya masik vegebe 20 ora jatek utan pontba losz derekbol. Igen, picit lassabban, mint egerrel kompetitiv szinten, es nem garantaltan headshot lesz, de amugy siman.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
.LnB
titán
Pont ezen röhögtem itt magamba, hogy körbe bunny-znám, és azt se tudná mivan.
A Hell let loose még kiélezettebb játék mint a CS. Ott se lenne előny. Ahogy írtam, ilyen Virtua Cop szerű játékokban tök jópofa, de ennyi. Nagyon casual szint ez. És nem a precízióra van, hanem szórakoztatásra.Bad Pritt
Én úgy gondolom, jópofa lenne, de nem előny. Azért a Hell Let Loose játékmenete elég HC.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
Szerintem a CS-ben pont hátrányban lennél a vr-al. Egész egyszerűen azért, mert mire 10cm-t mozdítasz a kezeden hogy be legyen célozva az ellen, addigra a másik a gamer székében ülve tizedmásodpercek alatt rád fordítja az egeret és bunny-hoppol hármat majd agyonlő Esélyed nincs ezt lekövetni fizikai mozgással. Egy Hell let loose-ban persze megfordulhat a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
Neked meg se a CS-hez, se a kompetitív játékokhoz nincs fingod. Csak te nem vallod be.
A legjobb már csak az lenne, ha előadnád, hogy Quake 3 szintű játékkal is simán előnyben lennél az egér+billes ellen.Ez a VR, olyan mint a 3D mozi.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
opr
nagyúr
Az megvan, hogy most ugy ervelsz, hogy bevallottan fingod nincs?
Honnan tudod, mikkel jatszottam? De most halal komolyan? Ezen a szintu vitan, hogy "fingom nincs, tehat jobban tudom, mert ugy gondolom" azert lepjunk mar at plz.Fogalmazzunk ugy, hogy azokban a jatekokban, ahol tenyleg celzol rendesen iranyzekkal, nem a pottyot lovod a kijelzo kozepen, ott elony a VR.
Amugy meg, mozgas... Mi a francert lenne barmi kulonbseg? Ugyan ugy iranyitod, setal, fut, letrazik, guggol, ugrik. Ebben ki is merult a CS-ben a mozgas, mi az, amit szerinted ebbol nem tud megcsinalni a VR-os emberke? Van olyan mozgas, ami kizarolag kisebb monitorokon mukodik, vagy mi?Mozgasba amugy azert nem gondolok bele, mert nincs mibe. Hajszal pontosan ugyan ugy mozogsz, mint a nem VR jatekos. Ugyanaz a kontroll, ugyanaz a hatasa ugyan annak a gombnak. Mit nehez megerteni, hogy a VR meg a nem VR jatekos kozott a kulonbseg az, hogy a VR jatekos tud masfele nezni, mint amerre lo, meg fedezek mogul kinezni meg kiloni ugy, hogy nem mozog oda a teljes testevel es ennyi. Semmi mas differencia nincs.
De tessek, VR CS: [link]
Csak ez meg a PSVR1-el volt, ugyhogy erosen korlatozta a mozgast az, hogy csak szembol lat a kamera (ertsd: nem tudtal rendesen hatrafordulni, 30 fokonkent pocogtetni kellett, borzalmas volt ), viszont PSVR2-nel mar nem lesz ilyen gond, ott valoban 360 fokos a mozgasi szabadsagod. Probaltam ezt is, a PSVR1 technikai problemai megoltek, de azt kiveve kurva jo volt, siman CS szint. Jon is a kovetkezo resze PSVR2-re, bele is fogok ugrani.ui.: Emlekszel arra az idore, amikor a golyos egereket levaltotta az optikai, de draga volt, es a sok okos mondogatta, hogy baromsag, meg semmi elonyt nem ad, mert a golyos analog, tehat soha nem lehet olyan pontos az optikai, tehat mindig az lesz igazabol elonyben, aki golyos egerrel jatszik? Na, pont ugyan ezt csinalod most.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
.LnB
titán
És nem tűnt fel, hogy amikkel te játszol, azok ilyen Virtua Cop szerű FPS-sek?! És közük sincs a CS szintjéhez?
És mindig csak a nézelődésről írsz, de a mozgásba te mintha bele se gondolnál.
Fúú ezt nagyon lejátszanám. Kiváncsi lennék, hogy kinek van igaza. Lehetne egy ilyen CS mod.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
opr
nagyúr
Van VR-om, jatszottam mar VR fps-t, ez hajszal pontosan ugy mukodik, ahogy leirtam. Nem a seggembol huztam ki, hanem ez a tapasztalat.
Extra taktikai lehetoseg. Aki tud elni vele, az egy azonos szintu eger-billes emberrel szemben elonyben lesz."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
.LnB
titán
Azért belegondolhatnál, abba is, hogy ez hogyan működne a valóságban. Mert amit elgondolsz, az a fejedben biztos jónak tűnik. De a valóság egészen máshogy nézne ki.
Én nem nagyon ismerem a VR-t. Próbáltam, de sose érdekelt. Viszont egyszerűen, én nem látom magam előtt azt, hogy ha játszanánk mondjuk egymás ellen, és te bohóckodnál ezzel a VR moddal. Akkor bármilyen nehézséget is jelentenél számomra, hogy egér+billel elverjelek. Semmit. Dobálhatnád te jobbra-ballra a gránátokat, de most vagy nem vágod a CS működését, vagy nem tudom..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
opr
nagyúr
Bonusz: Az meg, hogy a jobb periferia elony a jatekban, az azota nem ujdonsag, miota az egyik gyerek golyos egerrel, a masik meg mx-518-al tolta a cs-t. Meg az egyik 30, a masik meg 130 fps-el. Vagy konzol vonalon maradva az egyiknek alsokategorias TCL fostaliga TV-je van HDR meg 120hz nelkul, a masik meg egy 75" 120hz hdr vrr oled-en tolja. Semmi kulonbseg nincs, ez pont ugyanolyan elony, mint a barmi mas periferiabeni differencia, ami letezik, miota letezik az otthoni szamitogepes/konzolos jatszas fogalma.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
félisten
-
opr
nagyúr
Ez nem jatekmechanika, ez siman a korlatja a jelenlegi iranyitasi modszereknek. A jelenlegi jatekokban is ott a modellben a lehetoseg, hogy igy mozogjon. Nem azert nem mozog igy, mert nincs leprogramozva, hanem mert az iranyitasi lehetosegek ezt nem teszik lehetove. Egy sima VR mod, ahol a kez ra van mappelve a kontrollerekre, a kamera meg a headsetre azonnal lehetove teszi ezt. Ez nem extra jatekmechanika. Ez nem extra fejlesztesi ido. Es nem csereltel le ehhez konkretan semmit, meg a gui is maradhat az, ami. Es ez olyan szinten alap dolog, hogy kb automatikusan megtortenik a modern motorokban, gyakorlatilag programozas nelkul.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
.LnB
titán
Ja értem. Akkor rosszul fogalmaztál. Ez nem egy VR mod, hanem egy teljesen más játék. Mert ilyen mechanikák nincsenek is a játékban (CS-ben). Ez nem VR mod, ez egy full másik játék. Modot meg nem csinálhatsz ilyet, hogy a VR játékosoknak vannak ilyen mechanikák, az Egér+Bill-es játékosnak meg nincs.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
opr
nagyúr
Kapasbol az, hogy tudsz masfele nezni, mint amerre losz, illetve tudsz mondjuk a jobb kezeddel jobbra loni, rendesen fedezek mogul kihajolgatva nezegetni, nem kell a teljes testeddel mozogni, a bal kezeddel meg balra granatot dobni, mikozben osszevissza forgatod a fejed egy akkora elony, amit meg a kontrolleres, PC-s CoD-ban undorito modon tultolt autoaim se tud negalni.
Vagy, mondjuk egy alternativ szitu, nem csak CoD-ban:
Mesz elore a geppityuddal, tudod, hogy ott az ellen, csapatoddal fedezekrol fedezekre szaladgalva lovoldoztok, aztan hallasz csatahangokat jobbrol is.
Eger/Kontroller/Akarmi: Ket valasztasod van: Vagy nem nezed meg, mi a picsa van jobb oldalt, ami nem eppen egy eletbiztositas, vagy rohadt latvanyosan, a karakter teljes testet es a fegyvered is a masik csapatrol elforgatva nezelodsz, ami szinten nem egy eletbiztositas.
Ugyanez VR-ban: Siman odaforditod a fejed egy pillanatra, mikozben az ellent tudod fedezek mogott tartani rovid sorozatokkal ugyan ugy, ugyan oda lovoldozve, ahogy addig.Rohadt nagy elony am a VR a lovoldozos jatekokban, plane a normalisan megcsinalt VR.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
.LnB
titán
"Egy jol megcsinalt VR mod siman tud akkora elony lenni mondjuk egy CoD-ban vagy mondjuk couinter strike-ban, hogy onmagaban az elhozna a kivant attorest szerintem."
Ha csak nem arról van szó, hogy átlátsz a falon is vele, akkor nem. Profi szinten (COD-ban ez a szint nem is létezik ), ezekbe a játékokban mindig az a cél, hogy minél kevesebb "zavaró" tényező legyen.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz Bad Pritt #8141 üzenetére
Most nézem a Twitter -t. Elég szépen megrohanták az emberek a bejelentésről szóló posztot. Nem gyengén...így nem csodálkoznék, ha rövidesen tisztáznák a témát. Kb. a hozzászólások 70-80 százaléka az Xbox -ról szól. Lehet még keveset is írtam...
Szerk.:
Egyébként a borítójuk is változott.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
opr
nagyúr
válasz KKaresz45 #8140 üzenetére
Igen, en is ebben latom a jovot. Meg esetleg olyan multiplayer jatekokban, ahol a platformfuggetlenseg magaval hozza a VR-t is, tehat VR-os es nem VR-os tud egyutt jatszani. Egy jol megcsinalt VR mod siman tud akkora elony lenni mondjuk egy CoD-ban vagy mondjuk couinter strike-ban, hogy onmagaban az elhozna a kivant attorest szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KKaresz45
senior tag
Hozzá tartozik hogy még PS5-ből sincs annyi a usereknél ami masszív bázist adna a VR2-nek. Hasonló a helyzet, mint amikor egy új konzol megjelenik, akkor még nincs annyi belőle hogy megérje rá exkluzív tartalmat fejleszteni. Ezzel sajnos várni kell és benne van a pakliban hogy nem is lesz.
Én abban bízom, ami szerintem jó irány lenne, hogy ugyanazt a tartalmat játszhatod hagyományos módon meg VR-ban is ha van headseted. Ezt már megcsinálta a No Man's Sky, a GT7 meg a Resi 8 is. Szóval nem lehetetlen. Mondjuk 3rd person játékok konvertálásánál bonyolultabb a helyzet, mert változtatni kell a perspektíván meg az irányításon is. De talán még mindig egyszerűbb és olcsóbb ez, mint specifikus tartalmat gyártani. De mondjuk mekkora királyság lenne ha a következő Horizon játék már így jönne. Vagy estleg Spiderman... nem lenne gond a VR támogatottságával onnantól. De ez csak álmodozás most még.
-
opr
nagyúr
VR-on belul (plane a tudasahoz kepest) kifejezetten olcsonak szamit.
Persze cserebe eleg korlatozott is igy, hogy csak PS5-el megy, szoval mondhatjuk, hogy arban van. Szerintem amugy meg lesz oldva a PC tamogatas idovel. Akar hivatalos supportot se zarok ki, de csak akkor, amikor mar annyival olcsobban tudjak gyartani, hogy nem veszitenek, hanem nyernek rajta.ui.: Plane azert nem zarom ki kozep-hosszutavon a PC tamogatast, mert az szepen tudna menni azzal, hogy kiadjak PC-re is a PSVR jatekokat kis kesessel. Szvsz ugy tudnak leginkabb megoldani, hogy anyagilag megerje a dolog.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
SONY erdeke, hogy ontse bele a penzt, nepszerusitse, meg ilyesmi. Plusz ugye mivel sok belsos studioja van, olcsobban is megteheti ezt, mint barki mas, akinek van VR termeke.
Plane, hogy amugy ugy latom, hogy VR-nal azt fogja jelenteni a AAA, hogy nagyon szepen kidolgozott, de kevesebb, mint 10 oranyi jatekidos jatek. Megmondom oszinten, nekem ez szimpatikus, jo utnak latom, mert egyreszt 30-40 ora nagyon sok lenne nekem (meg nem VR cimnel is az), masreszt igy azert lehet SONY AAA minosegu cimeket csinalni VR-ra ugy is, hogy megerje a dolog.Szoval... Franc tudja, bennem el a remeny, mert nagyon szeretem a VR-t, de teny, hogy nehezkesen docog a dolog, nem akar megindulni a siker/"mass adoption" fele.
Amugy a masik, ami segitene megindulnom a boltba, ha lenne PC-s support. Hivatalos. Mondjuk 3 ev mulva, ugy is jo, leszarom, csak legyen.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
_drk
addikt
Én továbbra is azt mondom, hogy nincs mivel játszani!
Megjelenik egy rendesnek kinéző AAA játék, jó értékeléseket is kapott, a népek szaladnak megvenni, mert végre egy "normális"* game.*
-nem indi
-nem soulslike
-nem 5 óra gameplay
-nem ezredik folyatásArról nem beszélve, hogy egyik legjobb franchise.Meg van benne a magic!
-
Bad Pritt
félisten
Azt nagyon régóta mondták, hogy prevgen off, konzol megjelenésről tavaly beszéltek először. Azért is gondolnám, hogy inkább optimalizálnak és ezért nem akarnak minden platformmal egyszerre foglalkozni, mert az early access alatt láthatóan gondjuk volt a játék fejlesztésével.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
válasz Bad Pritt #8129 üzenetére
Van rá esély, de mondjuk hivatalos oldalon sincs más előrendelési opció. Csak PC és PS5.
Tavaly, amikor egy interjúban beszéltek fejlesztővel, az Xbox kapcsán csak annyiról volt szó, hogy a hardver miatt One megjelenés nem lesz. Tehát nem zárta ki az Xbox -ot.
Simán lehet az, amit te írsz.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
.LnB
titán
Hogwarts Legacy 2 hét alatt 12 millió eladott példány. Az szép.
(Még mindig nem mertem megvenni.)„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
félisten
Mondjuk most jobban megnézve a trailert meg a bejelentést magát lehetséges, hogy csak erőforrásmenedzsment miatt jön előbb PS5-re. Nincs sehol console exclusive, timed exclusive vagy bármi ilyen szöveg, pedig szokott ilyen esetben.
Mindegy is, szerencsére megvan PC-re, jóféle, csak engem ez a mostani D&D ruleset kiidegel.Wo Longot elengedtem, ahhoz jóadag türelem kell és jelenleg minden türelmemet felemészti a Spice Wars.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Majdnem beírtam az Xbox topikba is, hogy a BG3 konzolokra, aztán láttam, hogy a Sony ezt is megvette...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
nagyúr
Hát... Az az utolsó előtti n+1-edik tucatlövölde relative habgulatosnak tűnt, de amúgy... Fogalmazzunk úgy, hogy amilyen erős a start, olyan gyenge a folytatás, ha ennyi lesz a VR felhozatal az év végéig a mostanin meg pár év közben érkező kötelező update-en (beat saber pl) felül.
Pedig olyan szinten drukkoltam, hogy bejelentenek karácsonyra egy astro-t, hogy az nem igaz. Ha az jött volna, legkésőbb aznap, hogy az megjelenik, van egy vevőjük. Így, látva a felhozatalt, erős sansz van rá, hogy az idei év nekünk kimarad, pedig nagyon szeretjük a VR-t.Maga a szemüveg nagyon tetszik, szóval abból a szempontból megvan a hype, de látni akarom, hogy nem lesz elengedve a keze a cuccnak, a jelenlegi kínálat meg bár tetszik, kezdésnek nagyon erős, ahhoz nem elég, hogy ilyen áron megvegyem.
Én úgy látom, hogy jövő karácsony lesz a vízválasztó nálunk. Ha addig az lesz mutatva, hogy nincs magára hagyva és ömlik rá a játék, megvesszük. Ha nem, akkor majd 5 év múlva valami nagy akcióban behúzzuk.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
_drk
addikt
Nektek van hypre a PSVR2-re?
Ez a PS event is semmilyen volt.
Egyedül a Baldurs Gate3-nak örülök, de nekem egyértelmű, hogy amit csak lehet ki kell adni konzolra. -
Bad Pritt
félisten
- Brad Smith says: "Think about the market in Europe. It is a market where Sony has an 80% share. Globally, it is about 70/30. In Japan, it is 96/4. These numbers have been remarkably steady for two decades. Even last year, when there were issues with Sony's supply chain, they came back strong."
Sony outsold Microsoft by 69/31 towards the end of last year.- The number one concern that people have expressed about this acquisition is that Call of Duty will be less available to people, what we have proved is the opposite will be true. And if this deal is approved, the game will be available to 150 million more players around the world.
- Smith is talking about multi-platform gaming, and the fact Call of Duty needs to run well on all consoles, including Nintendo Switch. He 'has to believe the future is cross-platform', which is what this deal is all about.
Kb. ezek a lényeges pontok.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
Jelenleg egyébként ez a legjobb érvelés, hogy a Microsoft a videojáték szegmens olyan területeire akarja bevinni a CoD -ot, ahol eddig nem volt jelen. Ez pedig több 10 millió olyan felhasználót jelent, aki a felvásárlás nélkül nem jutna hozzá. Tehát a Sony pont azt blokkolja, hogy több emberhez eljusson egy termék.
Szerintem baromi jól csinálják.
Szerk.:
Jah és ehhez hozzájön az is, hogy a szakszervezetek jobbnak látják, ha olyan vállalat keze alá kerül az irányítás, aki rendezni tudja a munkahelyi körülményeket.Mert igazolni tudják, hogy nem csak az AB -nál, hanem a teljes iparágban is problémák vannak. A Microsoft -nál pedig rendezett(ebb) körülmények vannak.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
oriic
HÁZIGAZDA
As it happened: Microsoft's Activision Blizzard press conference in Brussels
17:48 PM
Brad Smith at Microsoft has announced a new deal with Nvidia, that will bring Call of Duty and all Xbox games (that are on PC) to its services. "Nvidia's GeForce Now service already has 25 million" players, Smith says.Microsoft will be bringing its Xbox games, that play on PC, to Nvidia's Geforce service. If the deal is approved, it will bring Activision Blizzard's games to GeForce Now, too, including Call of Duty.
17:50 PM
Microsoft is now listing all the companies and organisations that support the Activision Blizzard deal. Including Nvidia, Valve, and more.Live-Die-Respawn
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #8114 üzenetére
És visszafelé kompatibilis lesz handheld módban
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
hombre[EU]
veterán
válasz l.skywalker #8099 üzenetére
jó hír. azt jelenti a következō nintendo konzol olyan erōs lesz,hogy vinni fogja a modern warfare 12-ōt
Life, Uh, Finds A Way
-
addikt
válasz Bad Pritt #8112 üzenetére
Olcsó vagy nem olcsó, de erre a vonatra kénytelenek felszállni, ha már bele lettek kényszerítve ebbe a helyzetbe.
Meg amúgy ez elég tipikus stílus. Főleg ez a sok ismétlés. Én is szoktam néha röhögni ezeken, de hát a politika is erről szól. Kifejezetten hatásos.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
félisten
Nem a tweet oka vagy célja vicces, a megfogalmazása nagyon olcsó marketingfogás. Kötöttek egy szerződést a Nintivel a jövőbeli Xbox játékokra, de a közvélemény számára kiemelték (direkt félrevezető módon) a CoD-ot.
Okosnak biztos okos, a sajtó rá fog harapni, csak ez már nagyon dedó, hogy egy összesen négy mondatos tweetben ötször szerepel a Call of Duty neve.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
válasz Bad Pritt #8110 üzenetére
Azt szerettem volna ezzel írni, hogy ilyen előfordul. Nem túl sűrűn, de létező dolog.
Szerk.:
Egyébként hasonló téma volt a korábbi Sony marketing szerződés is. Csak akkor ezen senki nem akadt fenn. Amikor elindult ez a sztori, hogy nem örökre akarja megígérni a Microsoft a CoD -t.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
válasz Bad Pritt #8100 üzenetére
Szimpla reagálás arra, amit a CMA is kifogásol a piaci erőviszonyok és exkluzívitás kapcsán. Ezekbe a CMA és a Sony kényszeríti bele, és amúgy jól csinálják. Nyilván belekült, hogy érvényes üzlet esetén érvényes a szerződés is. Bár szerintem ez inkább valamilyen szándéknyilatkozat szerűség, amit mindkét fél aláír.
Szerk.:
Egyébként ebben a fázisban lehet ilyen szerződéseket kötni, ha a felvásárlás jóváhagyásának feltétele.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #8107 üzenetére
Képzelem, ahogy 5 perceket várunk, mire a Switchesek is betöltik a pályát. Így is baromira érzékelhető, mikor gombnyomás után kb. egyből indul a meccs, meg ha a One játékosokra kell várni perceket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #8104 üzenetére
Nagyon más értelme ennek a kinyilatkozásnak tényleg nincs. Meg az is vicces, hogy részben más f*szával verik a csalánt, mert gondolom nem saját erőforrást fognak allokálni a +1 port fejlesztéséhez, hanem majd a fél tucat CoD stúdió fogja meghegeszteni a Switch változatot is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #8102 üzenetére
Hát szó szerint le is írja, hogy vinni fogják az Xbox játékokat is Nintendóra. Kíváncsi leszek, mire gondolnak, egy Pentiment, Grounded vagy Hi-Fi Rush teljesen passzolna egy kézikonzolhoz.
Mondjuk ha már így kommunikáció, azt jó lenne egyértelműen tudni, hogy mikor így általánosan Xboxról beszélnek akkor a Bethesdát vajon beleértik-e. A Zenimax külön entitás XGS-en belül, a Bethesda saját maga adja ki a játékait és a cégszintű kommunikációban egyértelműen elkülönítik őket általában, viszont most ennél a tweetnél sem lehet egyértelműen megmondani, hogy mire is gondolnak pontosan.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #8103 üzenetére
Így van, most beindult az egyik oldali propagandagépezet. A szakszervezetek is azt kérik engedélyezzék a hatóságok a felvásárlást, mert nekik jobb lesz ill. most jönnek ezek, hogy megígérjük, hogy lesz Nintendo-n is COD, ahol amúgy nincs.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #8100 üzenetére
Én sem értem. De lehet, hogy az Xbox arra akar ezzel kilyukadni, hogy ha övék lesz az ABK akkor lesz Nintendo-ra is COD. Meg amúgy is az egészből sokan azt szűrik le, hogy több más Xbox játék is jönni fog így Nintendo-ra.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest