Hirdetés
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- World of Tanks - MMO
- Star Citizen
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
De a fegyverfejlesztést nem is használod olyan gyakran, csak ha van elég pontod. A felszerelés és materia menü sokkal gyakrabban kell, akár minden csata előtt. Egyetlen nitpick ezzel kapcsolatban, hogy a materia lista nem fordul át, szóval mindig le kell görgetni az aljára, ha onnan kell valami, de amúgy tökéletes.
Eredeti FFVII számomra már játszhatatlan, egy nyűg az a játék szinte minden szempontból.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Sok játékban legtöbb dolog nem egyértelmű, hirtelen azt se tudod hogy és mit csinálj. Az mindenkinek meg van itt szerintem, hogy elindítva a játékot még fél órát kell nézni a mapot vagy a questeket, hogy merre tovább. Aztán sokszor nem is nagyon történik semmi.
Erre reflektálva: idejét se tudom, mikor játszottam olyan AAA játékkal, pláne RPG-vel, ami annyira könnyen kezelhető és egyértelmű lett volna, mint a FFVII Remake. Minden okosan ott van a menüben, ahol játékosként várnád, nem kell küzdeni az irányítással, nem tévedsz el a menüpontokban, használható és egyértelmű a térkép és minél fontosabb valami annál kevesebb gombnyomással érhető el. Starfield, HZD Remastered és Stalker 2 után különösen látványos a különbség.
Tök egyszerű példa: HZD-ben egy menüben cserélgeted a fegyvereket és ruhákat és egy tök másikba át kell lépkedni, hogy cserélgesd a buffjaikat. Ezzel szemben FFVII-ben egy menüben ott a felszerelés és materia, mert a derék japán kollégák józan paraszti ésszel belegondoltak, hogy valszeg ha fegyvert cserélsz akkor a képességeit is át akarod nézni és ez az átgondoltság a játék minden szegletére igaz. Abszolút masterclass, egyszerűen simogatja az ember lelkét, annyira intuitív.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #18034 üzenetére
Az olyan amilyen egy rendkívül pontos leírása a Blasphemousnak. Nézz majd rá esetleg a The Last Faith c. metroidvaniára utána, nem 100%, hogy tetszeni fog, ha ez tetszett, de nagy esély van rá.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #17985 üzenetére
Pont szembejött instán ez az új posztjuk egy órája, nem tudtam eldönteni, hogy átlag 10 éves a követőbázisuk, vagy gyépésekre lőttek vele. Felnőttként mindenesetre ez nagyon kínos humor volt, de azért szerencsére Nintendo együtt játszik a család cringe videóinqk szintjét em érte el.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
De szerinted hiányzik az egy cégnek, hogy állandóan ott lebegjen a fejük felett a sokszázmilliós, milliárdos fejlesztési, gyártási költséggel rendelkező termékük lehetséges korlátozásának, betiltásának veszélye? Miközben, hangsúlyozom, ott van több másik platform, amin vígan tudnak létezni az ország játékfejlesztői.
De persze, az tök jogos felvetés amúgy, hogy ha Csin-ping azt mondja, hogy nemzeti videojáték konzolt szeretne, akkor nemzeti videojáték konzolt fog kapni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy abszolút nem a képességükkel meg tudásukkal van probléma, egy Xiaomi kisujjból ki tudna rázni egy konzolt elérhető áron. Én inkább a politikai, gazdasági kockázatai miatt nem tartom reálisnak, hogy bármelyikük beleugrana egy ilyen projektbe.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
De melyik cégre gondolsz? Kína elég nagy. Rengeteg fejlesztő saját maga adja ki a játékait, pl. a nagyobb hírverést kapott Wukong, Wuchang, Phantom Blade Zero, vagy ott vannak a gigacégek, mint a Tencent vagy a NetEase, ezeknél nincs jelenleg képesség egy versenyképes hardver fejlesztésére, legalábbis nem tudunk róla.
Hát én azért megnéznék egy olyan konzolt, ami minőségi, erős és olcsó. Meg amúgy lehet minőségi és erős, csak begerjednek a jelenlegi szereplők, rátosszák a büntetővámot és máris nem lesz olcsó nyugaton. Ezt pl. egy kínai cégnek minden esetben mérlegelni kell iparágtól függetlenül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz F-ECT$ #17941 üzenetére
Esély van rá, csak csekély. Nyilván a globálisan ismert cégek közül a ZTE, Huawei vagy Xiaomi rendelkezik olyan mérnöki tudással, hogy összerakjanak akár egy asztali konzolt, csak nincs okuk rá nagyon. Rengeteg pénz, erős nyugati ellenállás és ha a poszt-covid időszakot nézed az egész piac úgy formálódik, hogy a konzolok szerepe csökken.
Amit én személy szerint el tudok képzelni az egy olcsóbb handheld eszköz, mert ott lenne mozgástér árban, kényelemben, játékélményben a Switch, Steam Deck, ROG Ally, meg a többiek mellett.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A Wukong pontosan arra példa, hogy nem kell saját hardver, mert a PC-PS kombó egy távol-keleti játéknál bőségesen elég a globális sikerhez.
Egy olcsó konzol pontosan annyira lehetne életképes, mint a Series S, érdemes megnézni, arról mi a közvélekedés jelenleg.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz F-ECT$ #17933 üzenetére
Miért tenné bármelyikük is? Pont az a jelenlegi probléma, hogy egy stagnáló pénztemető a videojáték konzol minimális innovációval. Olyan piacokra törtek be, ahol gyors ütemben tudtak fejlődni, itt erre nincs lehetőség jelenleg. Ha belegondolsz a Nintendón kívül a másik kettő is inkább a konzoloktól elfordulva terjeszkedik PC, mobil, egyéb okoseszközök felé, sorozatokat, filmeket gyártanak vagy bérgyártatnak, stb.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #17925 üzenetére
Mint '95-ben az az ominózus 299.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Olvasd vissza az előző napot a PS5 topikban. Mint látható a PS felhasználóknak nincs szüksége minőségi, akár kisebb volumenű játékokra, helyette baszó nagy százmilliós cinematic kalandjáték kell, amit fél évtized összerakni és aztán jöhet a sírás, hogy nem jön időben játék.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #17801 üzenetére
Nekem ezekből az igazán érdekes nem a codos bohóckodás, hanem:
- R6 Siege úgy fest stabilan ott van a top 15-ben mindkét konzolon, pedig egyáltalán nem egy könnyű játék kontrollerrel.- Érdekes látni, hogy a Satisfactory megjelenésének hatására az emberek felfedezték a Factoriót és többen játszanak vele, mint az előbbivel.
- Forza Horizon 5 ott a listán, Motorsport sehol.
- South Parknak baromi jót tett a GP-be kerülés.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Bazzite - 'SteamOS' For Windows PC Handhelds - Is It A Game-Changer?
Kicsit kapcsolódik az e heti itteni témához.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz F-ECT$ #17669 üzenetére
Kettő, ami kiszúrta a szemem, hogy a cikkel ellentétben nem vették meg a Star Wars franchise kizárólagos videojátékos jogait, a másik, hogy a Cyberpunk rohadtul nem lett hatalmas bukta, bár megérdemelte volna. Meg ilyenek, hogy az egykor nagy renoméjú cégeknél a Rockstart hozza példának. Ennél mélyebben én sem megyek bele, pongyola anyag.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Carmack hírhedten robot volt, legutóbb talán a Joe Rogan interjúban beszélt erről, az egy érdekes anyag, Tim Sweeney sem azért volt olyan sápadt, mert kényelmes nyolc órában rakta össze az Unreal Engine-t. Tim Cain yt oldala arany még, elég cifra dolgokat mond pl. a Fallout 2 fejlesztéséről, ott se láttak sok Napot a fejlesztők egy év alatt.
És akkor az olyan dolgokra rálátása se volt az embereknek, hogy a Nintendónál mik zajlottak és hogy dolgoztak az embereik. Gyanítom, a kis japán fejlesztőmérnökök se csekkoltak ki 17:00-kor, max minden másnap.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #17563 üzenetére
Yep. Magyar pénzben 7490-ről 14990-re ugrott.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Az utóbbi időszakra gondoltam.
Tök mindegy, mennyire sikeres a második, az alapvetés az volt, hogy a verseny hiánya miatt tehet meg bármit az éllovas, de ennek historikusan nincs nyoma. Annak már inkább, hogy a Sony nem tud olyan könnyedén felülni most a modern trendekre, mint anno a 3D platformerekkel, majd akció-kalandjátekokkal, majd egyen open worldökkel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz negyven2 #17552 üzenetére
Eddig is bármit megtehetett. Nem az Xbox az oka annak, hogy amihez értenek a nagy stúdióik manapság (cinematic action-adventure) és amiben pénz van (live service) az nem fedi egymást, eddig azért a trendek és a képességeik inkább egybevágtak. Mondjuk én nem látom annyira borúsan a helyzetet egyik oldalon sem, mint a károgók, én inkább kommunikációból adnék elégtelent Xboxnak és Sonynak is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
A nincs versenytárs érv soha nem is volt valid. A konzolok kilenc generációja alatt legalább négyszer fordult elő (NES, SNES, PS1, PS2), hogy az egyik gyártó letarolta a piacot és ~50%, vagy nagyobb részesedést szerzett eladott gép, játék és revenue alapján, de érdekes módon nem volt baj a játékok számosságával, minőségével, a gyártók, kiadók mentalitásával, kommunikációjával.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #17490 üzenetére
Megint ezek a túlzások... a Series még kellett, mert négy éve még próbálkoztak a hardverhez kapcsolni a szolgáltatást, de most már remélem a te fejedben is nyilvánvaló, hogy nem jött be. Helyette okosan elkezdték szélesebb körben teríteni a játékaikat, fejlesztik a szolgáltatáscsomagot, a konzolgyártás meg közben felesleges csökevénnyé válik, szóval jelen helyzetükben az a legnagyobb előny, hogy saját platform nélkül is elérnek rengeteg játékost.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Filing Lawsuit for Infringement of Patent Rights against Pocketpair, Inc.
Úgy fest szunyóka volt Kiotóban az elmúlt fél évben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy az a vicces, hogy a Nintendo után a Sonynak van talán a legtöbb platformere, csak ebben a generációban kiadtak hármat a Playroom mellett, szóval még csak nem is arról van szó, hogy ne foglalkoznának a zsánerrel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ProEvoFan #17395 üzenetére
Stellar Blade-ből kiindulva nincs meg akkor még az 1M. Legyünk őszinték: nem kapott értelmes marketingkampányt, nem volt nagy csinnadratta körülötte, a bejelentőt kétmilliószor, a launch trailert egymilliószor játszották le Youtube-on és még a PS Store sem borult Astro színekbe szeptember 6 körül, simán csak egy csempe volt a sok közül. Az pl. elég amatőr hiba volt a Sony részéről, hogy nem kommunikálta, miben több és jobb, mint a mindenkinek ingyenes Playroom és ez nem csak egy tech demo, ezt az itteni PS5 topikban is felvetették és redditen is téma volt többször.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Lehetne ingame valutád olyan dolgokért, amiket azzal tudsz megvenni, vagy közvetlen az itemeket tudnád megszerezni és akár átjárás is lehetne a kettő között teszem azt a Battle Pass esetén, de csomagokat nem tudnál venni.
Most is van rengeteg játék, ami így működik, van egy játékkal megszerezhető pénzed és van egy (nagyrészt) valódi pénzzel megszerezhető pénzed és vannak olyan itemek, amiknél eldöntheted, hogy melyikkel akarsz fizetni.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem lennének ingame valutacsomagok, minden itemért valós pénzben tudnál fizetni és így pontosan annyit költenél, amennyiért listázva van. Ez azért nem nagy ördöngösség, mert valószínűleg jelenleg is valós pénzben van meghatározva az értékük, csak átfordítják ingame valutára, szóval még kevesebb melójuk is lenne, cserébe nem tudnák lehúzni a játékosokat.
Az ingyen megszerezhető, meg játékkal összeszedhető cuccokat és pénzt nem érdemes idekeverni, mert nem azok miatt rágtak be a tisztelt fogyasztóvédők.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
Ennyi a lényeg, felmérték, mekkora vásárlóközönsége lenne egy ilyen eszköznek ilyen áron, aztán hadd szóljon, árat csökkenteni bármikor lehet. De még mindig jobb a helyzet, mint a hősidőkben, amikor a fél megtakarításodat elkölthetted egy Nintendóra, hogy legyen hozzá joystick, pisztoly meg minden anyám kínja, akinek meg nem volt, az kimaradta a játékokból, Sega a Genesisből képes volt félgenerációs gépet csinálni CD lejátszóval meg a 32X add-onnal, Sony anno generáción belül hozott egy új kontrollert, ami alapjaiban változtatta meg a játékélményt, majd a PS3 kezdőárán a fél világ csak hüledezett, az Xbox meg be akarta venni az egész nappalidat a túlárazott eszközével tök feleslegesen.
Most legalább ilyen hülyeségek nincsenek, egy generáción belül csak annyi a különbség, hogy a drága gépen szép, az olcsón meg csúnya ugyanaz a játék. A lemezlejátszó, talp meg egyéb kacatok körüli műbalhé meg kabaré szint.A Sega-sztorira: ott valszeg a Sony nélkül is eltiporta volna a Segát a saját hülyesége, Genesis-Dreamcast között gyakorlatilag minden sarkon hibásan mérték fel a lehetőségeiket és a fejlődés mértékét. Baromi érdekes téma amúgy, érdemes utánanézni.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Azért ne tegyünk már úgy, mintha ez az új PS5 lenne az új sztenderd bármilyen szempontból. Egyrészt az már többször bebizonyosodott, hogy egyetlen drága eszközzel nem lehet hosszútávon megmaradni ezen a piacon, másrészt ez a niche marketre célzó Pro modell az eladások töredékéért lesz felelős az erősebb PS4-ből kiindulva.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #17222 üzenetére
Ez vajon itthon is lesz?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #17126 üzenetére
Én szeretnék hinni neki, mert ha ilyen fél-egy éves csúszással jönnének a MS játékok PS-re akkor még gariidőn belül el tudnám adni az Xboxot.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Elhivatott úriember.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem tudom, hányan ismeritek a Friends Per Second podcastet, a friss részben Jason Schreier volt a vendég és beszélt kicsit a Sonyról így a Bungie layoff után. Érdekes anyag.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Aham, annyira más receptorokra céloz, hogy pl. a PS-en legnépszerűbb játékok (Roblox, Warzone, Fortnite, ilyen apróságok) mindegyikének van mobilváltozata. És akkor a fent említett távol-keleti dömpinget ide se veszem.
Konzol jelenleg ugyanekkora pénztemető faszság, nem tűnt fel az elmúlt két évben? Mobil ott a zsebedben és nem kell hozzá TV, kontroller, előfizu, bármikor előkapod és játszod ingyen. Érted az evolúciót ebben az esetben?[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem kell kutatómunka, csak akkor ne böfögj be random fals számokat. Ráadásul úgy, hogy gaming címke alatt pont a legnagyobb szeletet hagyod ki a felsorolásodból, ami miatt a konzolok épp a szemed előtt válnak másodlagos fontosságúvá. Ugyanaz zajlik épp, mint annak idején az árkád-konzol átállásnál, csak lassabban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Akkor minek írsz számot? Magadat meg a mondanivalódat hitelteníted el.
Nem, 5-10 éve nem volt ilyen, nem a mobiljátékok határozták meg a trendeket, mint most és majd a jövőben. Szerintem előbb tudakozódj, mert minden kommentedről ordít, hogy a gaming egy pici szeletét veszed alapul és így akarsz konklúziót levonni, hibásan.
A maradékra nem is reagálok, mert felesleges szalmabáb érvelés.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Néha komolyan mintha valami alternatív valóságból kommentelnél.
Az a 200-300 millió nem tudom, honnan jött és mire vonatkozik, de csak a konzoljátékosok többen vannak ennél, a változás meg már jelenidőben itt van, tekintve, hogy ilyen Wuthering Waves meg Zenless Zone Zero szemetekkel ostromolják a PS platformot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz negyven2 #17038 üzenetére
Most tuti én vagyok suta, de e között
That means beginning today, 220 of our roles will be eliminated, representing roughly 17% of our studio’s workforce
meg e közöttFirst, we are deepening our integration with Sony Interactive Entertainment, working to integrate 155 of our roles, roughly 12%, into SIE over the next few quarters
van átfedés vagy 220+155 ember? Ha utóbbi akkor az igen masszív.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nincs mit megalapozni, több mint két évtizede itt van velünk az Xbox, mint platform és nincs hozzákapcsolva olyan pozitív kép, mint a Nintendo vagy PlayStation konzoljaihoz (most hogy ez kinek a hibája és megérdemelt vagy sem az teljesen mindegy).
Mivel nem bontják le platformok szerint a GP előfizetők arányát ezért nem tudhatod, a játékosoknak hol és hogyan éri meg a szolgáltatás, de az elég beszédes, hogy a Microsoft hol és hogyan promózza. Ez alapján nem nehéz leszűrni, hogy a konzol egyre inkább scope-on kívülre helyeződik, illetve azért vannak a pici elszólásaik, mint az a rosszul megfogalmazott reklám vagy a fenti idézet, amik önmagukban nem jelentenek olyan sokat, de mégis mutatnak egy irányt a jövőre nézve.
Szerintem most egy klasszikus példáját látjuk kibontakozni annak, mikor egy alárendelt márkanév szép lassan értékesebb lesz egy cég számára, mint a brand, ami bevezette és eljöhet az idő, mikor leválasztják róla a jobb megítélés miatt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #16905 üzenetére
Utolsó bekezdés.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát nem tudom, mi a mobák iránt érzett közutálat lényege, én személy szerint azért nem mélyedtem el bennük sosem, mert pont azt vették ki egy RTS-ből, amiben erős voltam (makro) és arra épülnek, ami sosem ment (mikro).
RTS-eknél tudom, sőt, 2009-2017 között megéltem, hogy a StarCraft II egyszerre volt megmentő és hóhér a zsáner számára: hihetetlen népszerű volt, semmi sem tudott labdába rúgni mellette, de a Blizzard hagyta, hogy Korea diktálja a játék fejlődését és szépen lassan elvesztették a világ többi részét és ezeknek a játékosoknak nem volt igazán más alternatíva akkoriban.
Amit nagyon érdekes látni, hogy a Microsoft milyen okosan próbál új életet lehelni a zsánerbe kb. a Halo Wars 2 óta és nem is megy rosszul nekik.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Gyorsabbnak kell lenni, memorizálni kell az openingek billentyű kombóit, de nem lett gyorsasági és ügyességi játék az RTS. Feladni az első pár percben kb. az a kategória, mintha egy sakkmeccset feladnál három lépés után, be se indult a stratégia akkor még, a lassabb játékokban még első kontakt sem volt az ellenféllel.
A moba inkább devolúció, mint evolúció és ezt nem negatív értelemben értem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Átlag RTS-ek teljesen átmentek abba hogy minél többet kell kattintani és egy félre kattintásnál vége a meccsnek...
Ez így abszolút nem igaz se amatőr, se pro szinten. Amatőr szinten a lassabb játék miatt van idő korrigálni, pro szinten a magas APM miatt kevésbé fontos egy-egy félrekattintás. Ahhoz, hogy egy input miatt vége legyen a meccsnek nagyon durván félre kell nézned valamit.
Ilyen Total Warban tudom elképzelni hogy csinálni kell stratégiát. De valszeg ugyan úgy meg van a meta játék alapján mit és hogyan kell csinálni.
Minden létező játékban van meta, RTS-ekben is, főleg az olyan kompetitív játékokban, mint a SCII, AoEII vagy IV, ahol a kő-papír-olló elv leginkább érvényesül.
De a meccs elején már van egy rohadt nagy matek...
Ahogy egy RTS-ben is. Szerinted miért küldenek minden meccs elején rögtön felderítőt a másik bázisához?
Más érdekesség, de kapcsolódik kicsit: Gamers Have Become Less Interested in Strategic Thinking and Planning
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #16892 üzenetére
Nem írnak semmit róla, csak annyit tudni, hogy az augusztusi zárt béta már Xboxon is elérhető lesz (meg lehet PS-en is lesz majd valami).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz KKaresz45 #16841 üzenetére
+1
Itt max azt lehet értékelni, hogy nem hagyták megrohadni a játékot úgy, ahogy van, de még talán azt sem, hisz tízmilliós nagyságrendben kelt el a játék és a nyakukon volt vagy három csoportos per, szóval jófiúnak kellett tűnni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Bár ez félig-meddig off itt, de azért berakom: jön a abxylute S9 mobilhoz való kontroller kerete 60 dollár alatti bevezető áron, ha feliratkozol és ha jól tudom ez lesz az első ilyen eszköz, ami hall effect joyokat kap. Fel is iratkoztam, egy húszast megérhet a cucc.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz tboy93 #16740 üzenetére
Ezt amúgy a PS Blogos bejegyzésben le is írják. Jól is tették, van egy szép nagy demo és lesz hozzá most egy teljes játék.
Júni 7-től él az előrendelés, három ujjamon meg tudom számolni, hány játékra repül csuklóból a pre-order, de az Astro köztük van.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Igazából iszonyat nagy mákjuk van, hogy az Overwatch 2 így besült és már kutya sem játszik vele, mert legalább lehet vásárlóbázisuk. De ez tényleg ordítóan free to play matériának néz ki, aztán ki tudja, lehet tudnak valami revelációval felérő dolgot (biztos ).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz markknight #16689 üzenetére
Soulslike-nál lock-on mellett én is úgy használtam. Más kérdés, hogy a DualSense-szel is meg lehet oldani nagyobb gond nélkül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz F-ECT$ #16607 üzenetére
Hát mikor a szék is megremeg alattad és csak nyelni tudsz nagyokat, mert a gyomrodban érzed az egész filmet azt te otthon egy tévével nem fogod reprodukálni.
Nagyrészt én is otthoni filmező vagyok ma már, de az utóbbi évekből pont a két Dune, meg mondjuk a Top Gun Maverick olyan élmény volt moziban, amit otthon nem fogsz tudni ugyanúgy átélni még házimozival sem (tapasztalat).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #16523 üzenetére
Így is buktak minden konzolon meg elég erős ellentét volt az amerikai és japán Sega között a cikk alapján. Klasszikus példája az egész a 20. század közepi japán-amerikai cégeknél lévő menedzsment gondoknak.
Amúgy erről az egészről csinálhatnának filmet, simán meg lehetne fogni olyan humoros módon, mint a Tetris filmet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 19.0.1. Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- X-Box Series X új eladó karácsonykor is! 1 TB, beszámítás + garancia
- Xbox One S 500GB, 2 kontroller+játékok!
- Ps5 fat lemezes,gari 2025-03-21
- Hibátlan - MICROSOFT Xbox 360 Slim RGH 500GB HDD tápegységgel, gamepaddal
- XBOX Series X - 1 kontroller - nem sokat volt használva - 2,5 éves
- Spirit of Gamer CROSSGAME 2 egér + billentyűzet adapter konzolhoz
- Eladó Xbox Series X + Turtlebeach Stealth Gen 2
- Hibátlan - MICROSOFT Xbox 360 Slim RGH 500GB HDD tápegységgel, gamepaddal - nagyon szép állapotban
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest