Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
válasz Bad Pritt #9099 üzenetére
Igy is a mindazosszes toke tele van a fejlesztoknek a hataridokkel, csoda, hogy kiadnak valamit, ami egyaltalan elindul minden platformon, plane ha meg a switch-re is ki kell majd adniuk meg stb. Nameg megis, mi a francert rontana valaki a sajat termeken szandekosan? Azon a termeken, ami igy is eppenhogy megfelel a minimum kovetelmenyeknek?
Ez amugy megint valami ugyvednyilatkozat volt, ami fel lett fujva, vagy valami ujsagiro volt ilyen okos most eppen?
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
félisten
The Last of Us PC megjelenése utáni különösen mókás ez a pár hetes szösszenet: Microsoft might release a PlayStation version of Call of Duty where bugs and errors emerge only on the game’s final level or after later updates. Even if such degradations could be swiftly detected, any remedy would likely come too late, by which time the gaming community would have lost confidence in PlayStation as a go-to venue to play Call of Duty.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
Én tökre elismerem a BotW-t. Három éve tetszett is (akkor pótoltam).
De most visszagondolva, nekem nem került oda a legek játékai közé. Másoknak meg ez a nonplusz ultra.
Szóval ez a trailer se váltott ki belőlem szinte semmit. Azon mosolyogtam, hogy a fiamnak folyamatosan ilyen, számomra noname, craftolós játékokat kell megvennem steam-en, mert ezekkel játszanak. Ezt a formulát teszik bele a Zelda-ba is, csak ez mögött egy Nintendo méretű cég áll, elég komoly kreativitással.